Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kecat muzes s kymkoliv, nekdy se dokonce ostatni hlasi sami o slovo, kdyz to zacnes s nekym jinym a je to jejich vetev pribehu

    ja s hlavni postavou vybiram truhly, ale kecam vetsinou s cervenou jesterkou (kvuli presvedcovani) a se zviraty s tim huntsmanem 8-)

    a kostak chodi maskovanej za trpa
  • Dotaz na ty co hrají multiplayer. Je v multiplayru rozdělení na main a ostatní charaktery jako v singlu? .... Příklad: Začínám hrát s kamarádem a řešíme zda ten co zakládá hru bude i main postava se kterou budou kecat NPCčka o hlavním příběhu a je mu tedy potřeba dát +kecání. Dík.
  • Na Kickstarteru byla. I sběratelka.
  • hm, ne

    dokud nekdo nevyvine poradnou ai, tak to bude stat za prd

    a poradnou ai zatim nevyvinul nikdo, takze to tezko muzes cekat od particky vyvijejici hry jen s podporou kickstarteru
  • Myslím, že vyjde spolu s konzolovou verzí. Znám to, co nedám na poličku, to mě moc nezajímá.
  • Femto
    První Dragon Age funguje s partou v pohodě. Není potřeba dělat komplet realtime combat. Dost dobře s partou funguje Dragon's Dogma, bohužel Capcom se rozhodl že dělat nové hry dělat nebude, tak raději remastruje každou hru na každé zařízení dvakrát. Možností je hodně, rozhodně lepší nějaký pokrok, než dělat x dílu toho, co fungovalo dvacet let zpátky. Ego Draconic rozhodně hit nebyl, ale bylo to dost svěží.
  • lepsi retro klasika nez konzolova uchylnost typu kamera pres rameno s fov na pobliti

    a hlavne, jediny co jakztakz funguje v realtime, je neco jako souls hry, kde ai sice taky neexistuje, jen opakuje / strida movesety, ale ma natolik tvrdy rany, ze chyba v jejich cteni zaboli

    a do toho ovladat celou partu, to uz by musel nekdo vymyslet dokonalou ai i pro partaky

    ego draconis nebylo spatny, ale rozhodne to nebyl zadnej hit
  • TheRKD
    Asi jsem staromilec, ale docela mě štve, že není krabicovka (PC).
  • Femto
    Kéž by! Dal bych si klasické RPG od nich, ale pochybuji, že půjdou riskovat, tohle je prostě jistota. Už tím kam míří, je úspěch jistý předem. Ono udělat klasické RPG s TPS kamerou, kde budou muset vyanimovat úplně vše, je prostě o dost riskantnější a finančně náročnější. Pochybuji, že budou riskovat, spíše uvidíme další "retro odbočku" ještě několikrát.
  • Pořád doufám, že si touhle indie-retro-komunita-pohodička-srandičky-pivíčko odbočkou vydělají dost peněz, aby mohli nakonec udělat opravdovou Divinity 3. Chápu, že se Original Sin hodně lidem líbí, ale pro mě je to velký krok zpátky.
  • ales.smutny
    Brzy, Vašek hraje až z něj lítají šupiny :)
  • Trailer s CZ titulkama? WOW! Tak to už je jako kdyby byla přeložena půlka hry *3*

    samozřejmě nemám nic proti a přeju hodně štěstí...
  • hodně asi záleží na kombinací postav. Některé fungují dobře, s jinýma můžete mít problémy.
  • viděl bych to stejně.
    Martin píše furt nějaké bokovky, prequely, historie rodů, ale ke dokončení hlavní dějové linky se moc nemá. Ztratil jsem už veškerá očekávání.
  • otázka pro redakci:
    Za jak dlouho by mohla být recenze? *5*
  • Jo, vydali hodně patchů, ale většina změn byla hlavně o balancování kouzel a skillů. Co na tom, jestli v jedné verzi Fireball dal nepříteli poškození 200hp, zatímco v jiné verzi 150hp.

    Samozřejmě ty změny byly trochu nepříjemné, pokud jste těch OP schopností využíval až moc :D

    Nicméně nejspíš asi taky počkám na nějakou tu EE.
  • Díky za info, v tom případě se jde nakupovat.
  • dnes vydali dalsi patch
  • Tady opět bude ten problém, že hru zase budou dodělávat jako 1 díl. Tam bylo mnoho patchu, hra se měnila opravovala.... Strašné. Pak EE edice to dost změnila.

    Asi neumí udělat hru jak chtějí a pak opravit věci na které zcela náhodou zapomněli.
  • Morraw
    A tento týden by ještě měli vydat první velký patch.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit