Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dotaz na ty co hrají multiplayer. Je v multiplayru rozdělení na main a ostatní charaktery jako v singlu? .... Příklad: Začínám hrát s kamarádem a řešíme zda ten co zakládá hru bude i main postava se kterou budou kecat NPCčka o hlavním příběhu a je mu tedy potřeba dát +kecání. Dík.
    • kecat muzes s kymkoliv, nekdy se dokonce ostatni hlasi sami o slovo, kdyz to zacnes s nekym jinym a je to jejich vetev pribehu

      ja s hlavni postavou vybiram truhly, ale kecam vetsinou s cervenou jesterkou (kvuli presvedcovani) a se zviraty s tim huntsmanem 8-)

      a kostak chodi maskovanej za trpa
  • TheRKD
    Asi jsem staromilec, ale docela mě štve, že není krabicovka (PC).
    • Na Kickstarteru byla. I sběratelka.
    • Myslím, že vyjde spolu s konzolovou verzí. Znám to, co nedám na poličku, to mě moc nezajímá.
  • otázka pro redakci:
    Za jak dlouho by mohla být recenze? *5*
    • ales.smutny
      Brzy, Vašek hraje až z něj lítají šupiny :)
  • Tady opět bude ten problém, že hru zase budou dodělávat jako 1 díl. Tam bylo mnoho patchu, hra se měnila opravovala.... Strašné. Pak EE edice to dost změnila.

    Asi neumí udělat hru jak chtějí a pak opravit věci na které zcela náhodou zapomněli.
    • Jo, vydali hodně patchů, ale většina změn byla hlavně o balancování kouzel a skillů. Co na tom, jestli v jedné verzi Fireball dal nepříteli poškození 200hp, zatímco v jiné verzi 150hp.

      Samozřejmě ty změny byly trochu nepříjemné, pokud jste těch OP schopností využíval až moc :D

      Nicméně nejspíš asi taky počkám na nějakou tu EE.
  • Měl bych otázku za 45 éček. Jak je to s těma bugama? Fakt si to chci koupit, ale jestli mi hra hodlá rozbíjet uložený pozice, tak si Larian bude na moje prachy muset asi chvilku počkat...
    • dnes vydali dalsi patch
      • Díky za info, v tom případě se jde nakupovat.
    • v nedelu vecer vydali na to hotfix.
      • Morraw
        A tento týden by ještě měli vydat první velký patch.
  • Femto
    Tak já si strašně moc užil i Ego Draconis a to i více než první Original Sin, ti hoši jsou talentovaní, je dobře, že to už ví i ve světě, protože Ego Draconis dost zapadlo. Třeba se k tomu konceptu ještě jednou vrátí, ale tohle vypadá, že si vzali zpětnou vazbu a jedničku dodělali...
    • Pořád doufám, že si touhle indie-retro-komunita-pohodička-srandičky-pivíčko odbočkou vydělají dost peněz, aby mohli nakonec udělat opravdovou Divinity 3. Chápu, že se Original Sin hodně lidem líbí, ale pro mě je to velký krok zpátky.
      • Femto
        Kéž by! Dal bych si klasické RPG od nich, ale pochybuji, že půjdou riskovat, tohle je prostě jistota. Už tím kam míří, je úspěch jistý předem. Ono udělat klasické RPG s TPS kamerou, kde budou muset vyanimovat úplně vše, je prostě o dost riskantnější a finančně náročnější. Pochybuji, že budou riskovat, spíše uvidíme další "retro odbočku" ještě několikrát.
        • lepsi retro klasika nez konzolova uchylnost typu kamera pres rameno s fov na pobliti

          a hlavne, jediny co jakztakz funguje v realtime, je neco jako souls hry, kde ai sice taky neexistuje, jen opakuje / strida movesety, ale ma natolik tvrdy rany, ze chyba v jejich cteni zaboli

          a do toho ovladat celou partu, to uz by musel nekdo vymyslet dokonalou ai i pro partaky

          ego draconis nebylo spatny, ale rozhodne to nebyl zadnej hit
          • Femto
            První Dragon Age funguje s partou v pohodě. Není potřeba dělat komplet realtime combat. Dost dobře s partou funguje Dragon's Dogma, bohužel Capcom se rozhodl že dělat nové hry dělat nebude, tak raději remastruje každou hru na každé zařízení dvakrát. Možností je hodně, rozhodně lepší nějaký pokrok, než dělat x dílu toho, co fungovalo dvacet let zpátky. Ego Draconic rozhodně hit nebyl, ale bylo to dost svěží.
            • hm, ne

              dokud nekdo nevyvine poradnou ai, tak to bude stat za prd

              a poradnou ai zatim nevyvinul nikdo, takze to tezko muzes cekat od particky vyvijejici hry jen s podporou kickstarteru
    • jj, Ego Draconnis nebylo vůbec špatné.
      • az do chvile, nez jsem zmorfoval a naexpil na pevnostech... pak uz jsem byl jak ten mojzis, jen jsem rozprah ruce a more nepratel se rozestoupilo
        • ta třetí část (Orobas fjords), kdy už ses proměnoval v draka mi přišla celkem těžká. Hlavně tam v té vodě bylo spousta čehosi, co po mě střílelo a pořád jsem chcípal.
          • uz si to nepamatuju presne, ale docela tuhej byl zacatek a pak az vicemene uplnej konec, nejjednodussi byla kazdopadne ta cast, kde jsem jeste behal po zemi, ale dalo se prave naexpit v drakoforme na obrancich tech pevnosti *7*
  • Vidlec
    Vyborné je combo mít na Rogue > scoundrel, hunter a polymorph.
    Stračně moc mobility a když má někdo jěště haste, tak pak lítáte po mapě sem a tam.
    • Jako multiclass? Minimálně ty dva teleporty ze scoundrela a huntera zní dobře. Polymorph nemám ještě vůbec zmapovaný.
      • já mám od začátku na tankovi (red prince) jen rukavice s Teleportem. je to teď celý dost jednoduchý, hraju na classic. parádní hra.
  • Ma nekdo uz zkusenost se hrou za nemrtveho pripadne rovnou nemrtveho elfa? *1* Chtel jsem si udelat postavu na zpusob Night Kinga z game of thrones, ale kdyz jsem si pri vyberu postav predelal Knighta a dal mu frost shield u ktereho se pise, ze krome jineho odstrani otravu, ktera by nemrtveho mela lecit, .... tak by me zajimalo, jak tyto veci dal ve hre funguji?
    • Nemrtvi jsou OP a hodi se ke vsem class. Je tu tuna zpusobu jak otravit nemrtveho spojence a jako bonus nepratele budou na tebe plitvat lecici kouzla s dlouhym cooldown.
    • Femto
      myslíš tu parodii Lich Kinga z Warcraftu? Night King je ztělesněním všeho, co tvůrci stihli vidět a hrát...
      • skaven
        myslis, ze G.R.R.Martin hral warcraft? :)
        • Femto
          Píši snad někde o Ice and Fire? Navazuji na jeho příspěvek o GoT, tam je v poslední série vidět už naprosté dno tohoto projektu a kompletně tam okopírovali duo Sindragosy a Arthase z intra k WotlK...

          Martin zatím Night Kinga nijak podrobně nepředstavil a pravděpodobně ani nepředstaví.
          • viděl bych to stejně.
            Martin píše furt nějaké bokovky, prequely, historie rodů, ale ke dokončení hlavní dějové linky se moc nemá. Ztratil jsem už veškerá očekávání.
  • Cetl jsem x krat, ze melee je OP, ale kdyz jsem hru rozehral s melee grupou (knight, war,, rogue, cleric) tak jsem dostaval na budku neskutecne. S magic grupou (2x wiz, conj, +ranger) jsem napriklad tu pevnost v uvodnim meste plnou magistru vybouchal na levelu 3 a 4 (obtiznost classic), ale s melee grupou (lv 3) mam co delat uz v tom turnaji pod mestem. Prijde mi mnohem jednodussi likvidace na dalku, kdy se ke mne vetsinou nepritel ani nedostane a kdyz, tak ho uklidim teleportem pekne do plamene, oleje, ci jedu. Kombinaci povrch + kouzlo se daji vytvaret neskutecne ucinne kombinace, az mi je melee nepritel lito. Momentalne uz mam s magic partou prosmejdeny temer cely ostrov, a dostal jsem vyprask zatim jenom jednou. K melee bych se ale rad vratil -

    a) bude se na vyssich lvl obtiznost soubouju s melee partou zlepsovat?
    b) jaka je vase zkusenost melee vs ranged resp. magic party?
    • Každý si musí hrát za to, co mu vyhovuje. Já mám vyváženou grupu - obouruč, roguna, štít a univerzální mág a na classic mi všechno šlo.
      • vyvazenou grupu, 3 melee (2 fighter) a jeden caster?

        ja mam 2+2 a to je dost mozna ten duvod, proc se mi to zda tezsi jak 1, tam bylo celkem jedno, koho clovek mel, protoze i jeden melee to od zacatku prebehnul nebo stompnul, do toho nakej ten freeze nebo stun a byl po bitve
    • Morraw
      Napíšu to tak. Když jsem začal, tak jsem měl starosti ohledně obtížnosti a jestli to s mou partou zvládnu a jestli nebudu hrát něco jiného, ale vykašlal jsem se na to a hraju za ty classy, které chci
      Balance určitě bude třeba. Existují silnější a slabší kombinace. Ale neřekl bych, že je něco vyloženě špatné.

      Moje parta (Knight/Geo, Fighter/Geo, Enchanter/Hydro/Aero, Wizard/Pyro/Geo). Když máš vybalancovanou partu, tak můžeš reagovat na spoustu situací. Když máš jen magic usery a potkáš silnou magic skupinu, která má vysoký magic armour, tak můžeš mít problém než kdyby jsi měl i nějaké melee uživatele, kteří je pak rychlejí zničí.

      Nějaké nedostatky se dají řešit hybrid classami. Možností je spousta. V mojí partě to vidím tak, že melee classy jsou support pro range classy, které mají větší DPS.
    • Je to asi o stylu, taktice, vybavení, prostě jak kdo to hraje.
      Já hraji na "tactician" obtížnost a defakto mám melee grupu (Fighter 1H+štít, rogue dual wield, ranger luk/kuše a mág hůlka+štít, který je spíše jako summoner/support nebo na cíle které nemají magic def.) a do 3 levelu to bylo krušné, ale teď jsem nabral nějaké základní vybavení a hlavně skilly (vykradl jsem všechny obchodníky :D ) a už to jde, udělal jsem arenu a teď jsem začal čistit pevnost.
      Podobně jsem to měl v DOS1, tam byl také začátek těžký a pak to šlo.
    • * bod A - zla formulace - myslim tim, jestli se opravdu bude postupne zlepsovat dmg a odolnost melee postav az natolik, ze budou pusobit OP
      • Tak rytíř (obouruč) sejme celou grupu mobek na zem, protože jim tím chargem rovnou sebere celý armor.
  • toto si tu len tak odlozim http://www.metacritic.com/game/pc/divinity-original-sin-ii/critic-reviews
    • Už slyším ty praskající žilky...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit