Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Morraw
    Hraní Divinity Original Sin 2 povyšuju na zážitek podobný jízdě na slonu, řízení stíhačky a cestě na Mars (berte prosím s nadsázkou).

    Užívám si naprosto každou vteřinu, ptže her, které mě takhle chytnou a pohltí, je naprosté minimum. Lariani to dokázali a překonali sami sebe. Úplně všechny aspekty hry doznaly velkých změn a hra už v prvních hodinách dává tušit. že půjde o epický klenot, který bude všude skloňován jako synonymum výborného RPG.

    Jestliže bych měl vyzvednout jedinou skvělou věc na D:OS2 (z milionu dalších), tak to bude SVOBODA. Svoboda, kterou vám hra dává v objevování světa, řešení úkolů a soubojů. Nic není striktně omezeno jako v jiných podobných hrách a hra nabízí mnoho možností, jak ji hrát.

    Těším se na recenzi a na rozumnou diskuzi pod ní s podobně smýšlejícimi lidmi (včetně bandy trollů, která diskuzi poctí svou přítomností)
    • u DOS1 mě to taky asi prvních 30 hodin chytlo a hodně bavilo, ale ta třetí a čtvrá mapa už byly opruz a chtěl jsem to mít rychle za sebou. Tak uvidíme, jestli ti vydrží stejné nadšení až dokonce
      • Morraw
        V první hře jsem nechal 168h a vyzobal jsem snad 99% obsahu. Vím, že jsem měl během hraní dvouměsíční pauzu, ale s chutí jsem to dojel. Vím, že další mapy působily slaběji, ale snad to zde nebude stejný případ.

        Mám za sebou jen 30h a první mapu, kde se odehrává první Akt, mám snad jen z 50% odhalenou.
        • tak co tu děláš, beztak ani nepracuješ, ještě žiješ u maminky, tak upaluj udělat úkoly, ať můžeš zase cestovat na Mars *15*
    • to je ale pekněě debilní přísvěvek. Je mi z tebe stydno...
      • id = Femto/Alucard

        /náklik
      • Nauč se psát kriple *15*
  • hra roka
    • souhlas, CRPG jak ma byt, takhle jsem se naposledy bavil tak maximalne u witchera :)
    • to fakt ne, vzhledem k tomu, že tento rok vychází i spousta SKUTEČNÝCH a SKUTEČNĚ KVALITNÍCH her... toto je spíš záležitost pro pár retromilných podivínů...
      • kvalitní hra ještě letos nevyšla ani jedna, resp. ještě žádná mě nepřesvědčila, abych si ji koupil a zahrál.
        • ty jsi ovšem takový zdejší jelimánek bez vkusu, takže to je jedno co tebe zaujalo...
  • Dámy a pánové bez patosu tohle je masterpiece hotovo tečka kupte si to netřeba dalších slov
  • Odulin
    Stručně řečeno: Velmi povedené RPG, které by fanouška žánru nemělo zklamat.
  • SixThe9th
    Jen k tomu zacatku neco pro doplneni a upresneni: Coop neni pouze online, stejne jako u jednicky jej lze hrat ve splitscreenu na jednom kompu anebo i ve ctyrech u dvou kompu na LANce ;)
  • je to takova jednicka na steroidech

    ale nektery veci jsou dost zmeneny, predevsim ty dva typy armoru z toho delaj docela slusnou loterii

    nektery imba veci jsou nerfli az na nulu, treba stit mi pripada temer k nicemu, skill s blockem uplne zmizel a stit jsem videl zatim jenom jeden s 10%

    co me trochu desi, ze utek z toho prvniho ostrova me stal asi 30h a to byl teprve rozjezd, ten venca to musi jenom probihat...
    • Štít má hromadu armoru a ability, které ho vylepšují. Štítař mi často, když má aktualizovaný gear, zůstává v partě jako poslední.
      • coz neni zasluha stitu, ale ze po nem nejdou
        • Já je přinutím, aby šli.
          • kdykoliv s kymkoliv jsem dal taunt, tak me vesel obesli i za cenu seknuti do zad a sli dal

            ja nerikam, ze je to spatne, ale souboje jsou docela dost jiny proti jednicce
            • Já už to tímto způsobem mám skoro dohrané na classic a zatím žádný problém. Všichni v mé partě i mágové dokáží celkem rychle všem sebrat armor.
            • ve chvili, kdy nemaj armor, tak uz je zvalcuju battering ram nebo battle stompem, to uz je faze boje, kdy to je jednoduchy
            • no to je pekny, ale jaksi nevemes armor vsem, takze mas pekny teorie

              ale mezitim ti v praxi preziva posledni stitar... *1*
            • Mobky zasvini celou mapu aoečkem.
            • Musíš jim nejdřív vzít armor. S fighterem to nebývá problém. Má velkou fyzickou damage.
            • mimochodem, jak ti muze zbyt posledni, kdyz je donutis jit po nem? takova drobna argumentacni skulinka
    • Morraw
      Dva typy brnění budí v diskuzích na Steamu hysterii. Přitom ve většině případů je jedno z nich výrazně nižší (melee classy vyšší physical/nížší magic, kouzelnící naopak).
      Podle toho pak stačí směřovat útoky a po snížení jednoho z nich na nulu začínají také platit všechny vedlejší efekty (stun, freeze atd.)
      • Přitom nechápu proč. Je to věc, se kterou se dá hodně vyhrát. Taky si lidi, stěžují, že hra je moc těžká. Nevím, jestli se ze mně stává dobrý hráč, ale classic obtížnost mi přijde o hodně lehčí než v EA. A tak akorát pro mě. Normálně ve hrách dostávám do držky i na very easy. :D
        • hodně asi záleží na kombinací postav. Některé fungují dobře, s jinýma můžete mít problémy.
        • Morraw
          Já tedy hraju na Tactician a AI 2.0 umí příjemně překvapit.
      • vsak, ale i protivnici se mi sesypou casto na toho nejzranitelnejsiho jak vosy na bonbon

        kdyz ti tam pridaj jeste neco vtipnyho jako decaying, ze nemuzes ani lecit, tak je vymleto v cuku letu
        • Morraw
          Hraju na Tactician obtížnost a můj první pokus v souboji většinou nedopadně dobře. Vyhraju, ale většinou při tom spotřebuju nějaké resurrect scrolly.
          Další pokus už většinou vyhraju bez ztráty kytičky. je to tahovka, takže i jediný tah dokáže často určit jestli souboj projedeš nebo ne.
          • tak tomu verim, ja jsem si dal na osahani jen classic, radovy boje davam celkem s prehledem, ale kdyz nastoupi nejakakej (mini)boss s pocetnou partou na nepripravenym bojisti, tak taky opakuju minimalne jednou
            • rikam, ze proti 1 je stit k nicemu

              a podle me je lepsi mit ve dvojce obourucni brutalni hovado, nez jednorucni smudlu se stitem

              prave proto, ze je v ni stezejni sundat rychle ten armor, aby zacly zabirat effecty
            • Pro mě není problém, když nemusím boj opakovat. Že má někdo mentální blok proti umírání charů, které jdou snadno ressnout, není můj problém. Týpek se štítem je v mé partě užitečný a nemůžu si ho vynachválit. Ty si hrej, jak ti vyhovuje, ale říkat, že štít je k ničemu je blbost.
            • fajn, s tebe nic rozumnyho nevypadne, np a stitar mu preziva posledni

              kazdej asi rikame problem necemu jinymu, ja treba nemam rad, kdyz mi umre kdokoliv

              to mam uz od wizardry 7, kde kazda smrt snizila karmu
            • Bossáci většinou z té party jako první zařvou. Největší sranda je s rangerama a necromancerama. Kdo to má furt portovat a řešit jejich pety. Vůbec nemusí mít žádného bosse. Stejně je to většinou jen obyčejná mobka s trochou více hp.
        • Decaying se naštěstí dá rychle odstranit fortify. Ale je pravda, že protívníci rádi znásilňují rogunu, která má obého vyváženě málo. :)
  • Cetl jsem x krat, ze melee je OP, ale kdyz jsem hru rozehral s melee grupou (knight, war,, rogue, cleric) tak jsem dostaval na budku neskutecne. S magic grupou (2x wiz, conj, +ranger) jsem napriklad tu pevnost v uvodnim meste plnou magistru vybouchal na levelu 3 a 4 (obtiznost classic), ale s melee grupou (lv 3) mam co delat uz v tom turnaji pod mestem. Prijde mi mnohem jednodussi likvidace na dalku, kdy se ke mne vetsinou nepritel ani nedostane a kdyz, tak ho uklidim teleportem pekne do plamene, oleje, ci jedu. Kombinaci povrch + kouzlo se daji vytvaret neskutecne ucinne kombinace, az mi je melee nepritel lito. Momentalne uz mam s magic partou prosmejdeny temer cely ostrov, a dostal jsem vyprask zatim jenom jednou. K melee bych se ale rad vratil -

    a) bude se na vyssich lvl obtiznost soubouju s melee partou zlepsovat?
    b) jaka je vase zkusenost melee vs ranged resp. magic party?
    • Každý si musí hrát za to, co mu vyhovuje. Já mám vyváženou grupu - obouruč, roguna, štít a univerzální mág a na classic mi všechno šlo.
      • vyvazenou grupu, 3 melee (2 fighter) a jeden caster?

        ja mam 2+2 a to je dost mozna ten duvod, proc se mi to zda tezsi jak 1, tam bylo celkem jedno, koho clovek mel, protoze i jeden melee to od zacatku prebehnul nebo stompnul, do toho nakej ten freeze nebo stun a byl po bitve
    • Morraw
      Napíšu to tak. Když jsem začal, tak jsem měl starosti ohledně obtížnosti a jestli to s mou partou zvládnu a jestli nebudu hrát něco jiného, ale vykašlal jsem se na to a hraju za ty classy, které chci
      Balance určitě bude třeba. Existují silnější a slabší kombinace. Ale neřekl bych, že je něco vyloženě špatné.

      Moje parta (Knight/Geo, Fighter/Geo, Enchanter/Hydro/Aero, Wizard/Pyro/Geo). Když máš vybalancovanou partu, tak můžeš reagovat na spoustu situací. Když máš jen magic usery a potkáš silnou magic skupinu, která má vysoký magic armour, tak můžeš mít problém než kdyby jsi měl i nějaké melee uživatele, kteří je pak rychlejí zničí.

      Nějaké nedostatky se dají řešit hybrid classami. Možností je spousta. V mojí partě to vidím tak, že melee classy jsou support pro range classy, které mají větší DPS.
    • Je to asi o stylu, taktice, vybavení, prostě jak kdo to hraje.
      Já hraji na "tactician" obtížnost a defakto mám melee grupu (Fighter 1H+štít, rogue dual wield, ranger luk/kuše a mág hůlka+štít, který je spíše jako summoner/support nebo na cíle které nemají magic def.) a do 3 levelu to bylo krušné, ale teď jsem nabral nějaké základní vybavení a hlavně skilly (vykradl jsem všechny obchodníky :D ) a už to jde, udělal jsem arenu a teď jsem začal čistit pevnost.
      Podobně jsem to měl v DOS1, tam byl také začátek těžký a pak to šlo.
    • * bod A - zla formulace - myslim tim, jestli se opravdu bude postupne zlepsovat dmg a odolnost melee postav az natolik, ze budou pusobit OP
      • Tak rytíř (obouruč) sejme celou grupu mobek na zem, protože jim tím chargem rovnou sebere celý armor.
  • otázka pro redakci:
    Za jak dlouho by mohla být recenze? *5*
    • ales.smutny
      Brzy, Vašek hraje až z něj lítají šupiny :)
  • Diky za gamesplay, panove. Uspesne me presvedcil, ze i navzdory par podivnostem, ktere se mi zrovna moc nelibi, tahle hra zjevne stoji za koupi a bude nutno ji pridat ke sbirce k (nejen) prvnimu dilu... :)
  • toto si tu len tak odlozim http://www.metacritic.com/game/pc/divinity-original-sin-ii/critic-reviews
    • Už slyším ty praskající žilky...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit