Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Titulky pro zvědavce:
    http://www.youtube.com/watch?v=jZl-YWlWJp4
  • TheGGG
    Pierre, ach ty jsi vážně vzácný příklad totálního bezmozka. Zaprvé, grafika je v DS skvělá, není můj problém že na to čučíš z půl metru a hraješ to na kompu. Já jsem si koupil PS3 verzi a pěkně si užíval na své 42 palcové SONY. Za druhé, asi ani nevíš že se dá o každém bossovy zjistit ve hře spousta zajímavých informací a že některá NPCčka mají své příběhy propletené z jinými postavami. Tak to hold dopadá když nečteš popisky u zbrojí a zbraní.
    Red wyvern, Undead dragon, Mecha boar, Giant cat, Titanite demon, Golden crystal Golem, Butcher, royal Sentinely... Todle nejsou bossové kamaráde, bossové jsou ti z vééélkou červenou čárou života a ty ustřílet z dálky nešlo *5* .
    Přes zeď? možná že se mohou rozmáchnout v úzké chodbě, to je tak vše. Šípy dráhu nemění to ale patří spíš k takovým vtípkům co vypotil že? Měnit dráhu letu ve skoku? A co na tom Artorias prostě za letu máchl mečem aby změnil směr, to žes nestačil uskočit není můj problém. Jinak já měl před dohráním nahraných nějakých 150 hodin, a to i díky PvP tos, ale asi ani nezjistil že tam je hmm? Možná proto že nemělo žádnou vysvětlovací Cutscenu
  • 2> Robotron3
    Která hra v žánru je lepší? Pokud žánrem rozumís RPG s otevřeným světem tak tam je dost malá konkurence ale například Fallout: New Vegas byl i přes zastaralou grafiku a nesmyslně zpustošené interiéry mnohokrát kvalitnější. Vždyť i Morrowind byl o hodně lepší (nechápu, co se od té doby s Bethesdou stalo).
  • Souhlasím, po zahrání Fallout: New Vegas má tolerance k povrchnosti TES také dost silně poklesla. Teď ještě aby se zadařilo i CDP.
  • Vrook
    +1!
    To máš recht. Teď mi došlo, že tu je řeč o propracovanosti open world her a snad nikdo tu RDR nezmínil. *7*
  • Drahe dite, pokud povazujes grafiku v DS za "luxusni grafickou podivanou", tak doporucuji si zajit na ocni, protoze je treba koupit bryle - aspon 5 dioptrie. Hra bez DSfixu vypada jako vyrobena v roce 2002. A i po aplikaci fixu to neni zadna slava.
    Dale pribeh je nasledujici - utec z vezeni, ingame demo, Pocestny Ti rekne - jdi a zazvon na 2 zvony. Ingame demo= otevira Sens fortress, Frampt rekne najdi princeznu v Anor Londo. Gwynevere Vam preda misu a rekne, ze je zemi zbavit prokleti nemrtvych a vice rekne Frampt, ingame demo, Frampt Vas posle zabit 4 bosy. Dohromady Vam reknou cca 15 vet a maji 3 dema, ktere se tykaji hlavni dejove linky po 45 odehranych hodinach. Diablo 1 a 2 mely vice ukecane NPC a nikdo nerekl, ze se ma pribeh vypravet jako v ME, ale mohli se inspirovat v BG, Falloutech, Planescapovi atd.
    Co jde vsechno ustrilet z dalky? napr. Red wyvern, Undead dragon, Mecha boar, Giant cat, Titanite demon, Golden crystal Golem, Butcher, royal Sentinely...
    Pres zed, stromy, sloupy utoci skoro vsechno - napr. stone knight, silver a black knight, Sentinely, nemrtvi v undead burgu, hriby, golemove, titan demon a skoro vsichni bosove, kde nejake steny jsou - napr. Ceaseless Discharge, Wolf Sif, Seath, O+S atd. Pokud jak pises sis toho vsiml parkrat, pak je treba mit aspon 10 dioptrie. Jeste jsem zapomel - nepratele meni smer ve skoku a maji navadene sipy. To je u hry, kde se vlastne jenom bojuje, naprosto nepripustne.
  • Doufám, že trošku poladěj ty souboje. Bohužel sem se k Zaklínači dostal až po Dark Souls a prostě kvůli těm soubojům sem to po hodině vzal.
  • Když tě nebaví série, tak je snad jasný, že tě nebude bavit i nejnovější díl série. Mě taky nebaví Fifa, takže bych nebyl ani trochu překvapen, kdyby mě nebavil nejnovější díl Fifa. Tvůj názor je tak naprosto irelevantní a zbytečný. *3*
  • Tikov
    ano, je v tom rulík a ještě oměj (ve větších množstvích také jedovatá) a světlík. Geralt není nějaký hej počkej hrdina zachránce světa a vesmíru v prášku, ale hotová postava- ty výčitky mi přijdou nemístné.
  • Neříkám že skyrim má své kouzlou, ale bohužel to co je na rpg nejdůležitější mu dost uniká ( a to příběh) naproti tomu v zaklínači je, asi proto to více lidem baví. Bethesda ty věci nevymyslela :D ale sebrala z jiných her, to co si mslíš že vymyslely oni tka už tu bylo dávno, :D
    takhle to je snad všude. že v zaklínačovi není crafting, skillpointy ( spíše talenty), tak to bych se hádal :D , tak to si to asi fakt nehrál. Pokud vim tka tam strom s talenty máš, dokonce dobře udělaný a co se týče craftingu tak si tam můžeš vyrobit nějakou zbraň, a ano jsou tam i dwouruční zbraně jako Cep, i dýky a dwouruční meče. Nejdříve si o tom něco zjisti a pak začni něco o tom psát :)
  • nj, Skyrim - odohranych cez 180 hodin, mapa vysi na stene. Oproti tomu Zaklinac 2 - konzolovy tunel s hrdinom ktory nedokaze preskocit polmetrovy plot.
    V Skyrime mozete strielat z luku, kuzlit, pouzivat jednorucky, obojrucky, tupe zbrane, dva druhy brneni, craftenie a k tomu vsetkemu su samozrejme skily. Koncept ktory v Bethesde vymysleli pred x rokmi a ktory s obmenami funguje dodnes.
    Geralt z Rivie pouziva akurat svoje dva zaklinacske mece kvoli zaklinacskemu sposobu boja a chlasta vlastovky, co musi byt minimalne odvar z rulika zlomocneho, pretoze si k tomu musi sadnut.
  • Red Dead Redemption to dokázal.
  • Menttor
    V Zaklínačovi žádnej level scalling být nemá, takže to s tou otevřeností možná nakonec nebude tak horký.
  • pridam se svou troskou do mlyna...TES serie (od morrowind ofc) me nikdy nabavila, nudne NPC, priserny combat system, genericke zbrane/armor, nerealisticky overpower pocit, u Skyrimu jsem chvilku vydrzel ale to co jsem vyjmenoval ho po par dnech dobehlo a uz jsem se k tomu nevratil...tento rok stalo hrat Dark Souls (hral jsem na ps3 i pc), uzasna atmosfera, paradni combat & customizace zbrani a duelling...jsem ale moc zvedavy jak dopadne zaklinac3, vypada ze CDP jsi je vedom nudy kterou TES ovplyva ale uvidime jestli dokazou stvorit Gothic 1 a 2 immersion (jak proklamuji a dle me se i inspiruji) ve svete s rozlohou Skyrim..
  • Každý další článek o Zaklínačovi 3 je vlastně takovým pokračováním nekonečného Skyrim hatingu v diskuzích. Někdy mi to připomíná ty diskuze na jednom nejmenovaným serveru, kde u článku např. o počasí nebo sexu se lidé baví o politice. *7*
  • Když se podíváš, kolik dostávají skoro všechny AAA, tak hodnocení Skyrimu docela sedí. Tím neříkám, že je zasloužené. A pokud jsi to neočekával a jsi šíleně překvapen, tak ti doporučuji se podívat, kolik dostával svého času Oblivion. Budeš šokován, v horším případě asi skočíš z okna. Takže pozor na to. *2*
    Jak už napsal Robotron, úplně stejně bychom mohli rozebrat a tepat jiné hry, včetně Dark Souls nebo Witchera.
  • calwin
    janchor: tiež som žil v domnienke že sa niečo nedá a predsa sa dá spraviť kompromis... navrhujem teda zaviesť hodnotenie recenzentom a hodnotenie hráčmi tak ako je to na metacritics povedzme... toť môj názor...
  • Ano, je mi jasné, že si ve Skyrimu někdo možná zábavu najde, ale takový člověk má povětšinou ve hře spoustu modů, protože vanilla verze Skyrimu je přesně to, co jsem napsal.
    Nehledě na to, že TES hry nejsou nic moc a pouze s Morrowindem, zdá se, se Bethesda trefila do černého (Arenu a Daggerfal nerozebírám, každý jsem hrál pouze něco kolem hodiny a celkově se nedají se zbytkem série srovnat, protože jsou prostě jiné a staré).
    Hrozný engine, trapný svět, 5 dabérů, hrozné animace, hromada bugů, glitchů, trapné, velice trapné questy, celkový dojem - je to sra*ka.
    14 hodin mě o tom přesvědčilo.
  • janchor
    Ne, o těch texturách to nelze říct "bez problému". Někomu budou připadat hnusný, někomu nádherný. Objektivně se dát mluvit tak možná o jejich rozlišení. A to je řeč o něčem pořád ještě relativně hmatatelným - jak přijde na řadu samotná "zábava", začínají ty skutečný trable.

    Ten grafickej styl můžu samozřejmě nějak popsat, ale jak je tam z mý strany hodnocení, jdu do subjektivity ať chci nebo nechci. Totéž, když srovnávám. Totéž, když řeším nedodělky - jak moc se odráží do mýho zážitku je opět věc, která se může u tisíce hráčů tisíckrát lišit.

    Jistě, férovost ve smyslu nezavrhovat něco jen skrze svoje vyhraněný preference by měla být samozřejmostí. Ale tím se břemena subjektivity nezbavíš. U auta můžeš změřit třeba spotřebu a dojezd, protože to jsou věci na tobě jakožto příjemci nezávislý, ale hodnocení díla je v tomhle někde úplně jinde. A věř, že já jsem poslední, kdo by fandil relativizování věcí do aleluja.
  • michelangelo
    Obout se do neceho = kritizovat to. A kritizovat se da i bez nadavani. Kazdopadne pointa je, ze paklize se ve tretim Zaklnici vyskytnou nedostatky jako na kritizovanych prikladech, tak se budou moci zaradit mezi ostatni velkohube slibujici vyvojare = usit si na sebe bic. Ale to se snad nestane :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit