Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já to zkusil a nezaujalo mě to. Čekal jsem víc. Škoda.
  • Teda neveril jsem, ze je Bioware schopno jeste vetsiho amaterismu, ale mylil jsem se. Vypnout servery v sobotu rano v Evrope, to chce opravdu genia. Zacinam litovat, ze ta predplacena herni karta byla na dva mesice :-(
    • a napadlo te treba to, ze evropa neni stred sveta :D jako sry, ale myslel si, ze se vse bude ridit podle nas je dost hloupi... hra cili na americkej trch, kterej je 1. vetsi 2. SW tam maj vetsi zakladnu... tak nevim proc takovy prekvapeni :P
      • A napdlo te, ze kazda normalni spolecnost provozujici MMO a majici fyzicky servery v USA a v Evrope ma casy udrzby oddelene? Evidentne nenapadlo.
        • napadlo, ale tobe nedochazi (sposta veci) ze je to nova hra a tudiz nema cenu zatim rozdelovat ty servry, kdyz nevis presny pocet te dane komunity (stalo by te to dost penez) ale to nema cenu s evropanem resit...
      • platime stejne jako americani a mohli by mit trochu ohledy (nebo jim nase penize a napr. treba rusu smrdi? ) mne je to celkem fuk, ale za vstricny jednani to nepovazuju, co by jim to udelalo posunout udrzbu tretiny serveru o par hodin?
    • A jeste vice me prekvapuje,ze ac si v temer kazdem postu na neco stezujes,mas predplaceno na 2 mesice. *2*
      • Tak to pozor, ono to na min neslo .. coz je dost prasarna. Takze mne by to treba na dva mesice stacilo (free 30 dni + mesic) , ale pokud jsem nechtel zakladat novou kartu (tu s vyplatou do jejich systemu opravdu vkladat nebudu) musel jsem zaplatit o mesic vic... bravo Bioware
        • MrSanta
          Jak nešlo? To že nechceš zadat kreditku neznamená že to nejde *7*.
          Bravo David.
      • Protoze ten jejich debilni system mi nevzal kreditku, tak jsem musel pouzit dvoumesicni kartu, jak uz jsem tu psal. Co na tom nechapes?
        • To jsem nectel ani jsem si to neuvedomil. Pak to uz chapu. Ale co nechapu je fakt,proc,kdyz te ta hra tak stve,proc ji (asi) porad hrajes a neustale ji tu kritizujes? nuda?
          • Protoze mne zajima, jak dopadne pribeh za troopera. Ale neboj, az to zjistim, tak uz mne neuvidis. Stejne jako spoustu dalsich lidi, co to uz zabalili nebo zabali a servery zacinaji byt prazdne.
            • Ziiiv!
    • Me prekvapuje spise jina vec. At hledam jak hledam,na forech i ofic strankach je zminka o 31.1. 2012 ,ne o dnesku. Jestli se BIOWARE da skutecne neco vytknout,tak je naprosta nekomunikace s hraci. Na forech neni ani jeden DEV post.
      • Merwis
        Tak to se asi díváš špatně, protože na foru v tématu "Upcoming Patch + Scheduled Maintenance: January 31st, 2012" se hned na začátku píše, že zítra (vydáno včera) bude na cca 4 hodiny odstávka serverů kvůli uploadu nového patche. Samozřejmě pokud čteš pouze nadpisy, tak o tom nemáš ani páru. (Uznávám, že nadpis není úplně výstižný)
        • Nezlob se na me,ale kolik procent hracu se pri precteni Scheduled Maintenance: January 31st, 2012 cte zbytek,ktery jde videt jen pri rozkliknuti? Navic kdyz ten text uvnitr byva pri kazdem Maintaince stejny,jen s jinymi daty.
          • Merwis
            No jak je vidět, tak málo.. což je ale váš problém, že? Já o tom věděl den dopředu a tak jsem si hraní na dnešek naplánoval a nemám si na co stěžovat. Samozřejmě znova opakuju, že nadpis mohli zvolit lepší, ale ta informace tam je, stačí jen rozkliknout to téma. To je jako když tady lidi kouknou na číslo hodnocení a hned jdou do diskuze, aniž by si přečetli recenzi :-)
            • Neminim se hadat o hloupostech. At tak nebo tak,me nejaka odstavka serveru vubec netrapi.
  • Ehm co se prosím dá dělat po dosažení 50 lvl?
    • To co někdo psal -> to co v jiné onlinovce.
      ->PVE Operations a Flashpoints
      ->PVP (WZ, open (to je naprosto skvělé)...)
      ->budovat vztahy s Companionama
      ->Crafting
      ->..., ...., ....
    • kotty
      Reroll :P
      • Bohuzel ano, jedine si to dat znova za jinou postavu. Otazkou je, zda se ti za to chce platit kazdy mesic pres tri kila.
    • Tuhle otazku si take kladu a docela se bojim te 50ky dosahnout. Hra tak prijde o sve nejvetsi kouzlo. Vetsina odpovedi na tuto otazku je mraziva: no proste budes pobihat po Ilumu a valcit anebo zacnes hrat za jinou postavu nez vymysli neco lepsiho.
    • to co v kazde online hre
  • Na tolko, kolko ma hra podla recenzie negativ, je to hodnotenie prekvapivo vysoke. Inak, co sa tyka tych slavnych pribehov - zato ze su nahovorene este z nich automaticky nerobi pribehy, ktore by sa kvalitativne blizili KOTORu. Co som mal moznost okusit dva pribehy (smuggler a sith inquisitor), ani jeden mi neprisiel bohvie-ako putavy ci napadity. Mozno som zmlsany inymi titulmi, ale po dejovej stranke to zas az take terno rozhodne nie je. A logika obcas dostava naozaj poriadne na frak!
    • Musím souhlasit, bohužel jsem se nedostal moc daleko, ale prvních 22 lvl. za sith inquisitora začíná připomínat KOTOR 1 (zase najít x artefaktů po planetách...). Ne že by mi to vadilo, důležitější je kontext, ale čekal jsem víc a ani nevím, jak ten příběh bude pokračovat, nejsem ani v polovině (nemám hotovou ani Balmoru).
  • Autor se ještě nezmínil o NAPROSTO NEJTRAGIČTĚJŠÍM SYSTÉMU POKLADŮ v historii všech MMO.
    Naprosto typický stav je ten, že se probojujete k Bossovi, za ním je truhla s pokladem.
    Kolem Bosse se proplížit nejde - při cestě k truhle se na vás naagruje. To je OK. Zaútočíte tedy na Bosse a uhlodáváte ho 10 minut. To je taky OK. Během toho ale kolem vás proběhne nějaký "vulgární nadávka" a truhlu v pohodě vybere, protože Boss je naagrovaný na vás. Vy ji během boje vybrat nemůžete protože "nelze když bojujete". Kdyby měl v sobě Boss klíč a truhla byla zamčená...
    Další velmi funny způsob s hloupými truhlami, jak si takovíto hráči hezky bez rizika vydělají balík je na planetách sdílených oběma frakcemi. Když hrajete za Republiku, je na takovýchto planetách několik "Imperial Campů" které máte vymlátit a několik "Republic Campů" které jsou pro vás jako přátelská NPC. A samozřejmě v obou jsou opět truhly s poklady za bossem.
    Jenže ten "republikový boss" je váš kamarád. A to že mu vykradete truhlu mu nevadí.
    Výsledek? Probíjíte se nepřátelským campem v PVE serveru a na místě, kde je truhla, stojí za bossem chytrák z opačné frakce s vyplým PvP tagem a s 0 rizikem harví jednu truhlu za druhou.
    Za jediné opravdové + považuju single player příběh. Mám troopera 49 lvl a zřejmě se blížím do finále - a těším se jak dopadne. Pak ještě dohraju příběh za svou zlobivou Sithí slečnu a ruším subscribci do vydání datadisku.
    • XEENe už jsem ti říkal jak tě miluju?:P Možná ty bys měl psát recenze:) Napíšeš víc informací než je v recenzi:) (Nevím jestli si četl recenzi na českým eurogameru, ale tam je to teprve joke:D:D)
      • Bohuzel ne vsechny jeho informace jsou pravdive.
        • ty jseš patrne ten v.l co vykrada truhly
          • potlesk *1*
    • Ty hre nepomuze ani tisic datacu. JE PROSTE SPATNA A TO UZ NEPREDELAJ. 3 jsme ji zacli hrat a 3 jsem ji prestali hrat hned prvni mesic.
    • S tou prvni casti nesouhlasim. Ze te nejaky trotl vylotuje,to je proste MMO. Ja potkavam vetsinou pohodove hrace,kteri kdyz vidi ze bojuji,bednu mi nechaji(jeden z duvodu proc chodm na RP servery-tech trotlu je tam o poznani mene)
      Ze zbytkem souhlasim
      • ne, je to problém špatně navrženého herního mechanismu. Tvůrci her by měli předpokládat dopředu, že jsou hráči deb*lové a hra by se měla snažit jejich hloupost přechytračit. Protože v každé hře je nějaký blbec a hra to musí předvídat a chránit normální hráče.
        • Ne,to je problem lidi. K MMO to patri. Kdyby vyvojari se vsim ve hre predem pocitali a zamezili by tomu,lidi iby spamovali na forech a stezovali si ze nemaji volnost.
          • 2HUHI
            Ktere MMO nemají lokace fixlé na LEVEL? 90% těch co nejsou WOW klon - například Ultima Online, EvE,...
            Včera jsem udělal level 50. Z planet dostupných za republiku jsem nebyl pouze na ILUMu. Velikost arey těch největších planet (myšleno cca 5 ohraničených poslepovaných čtverců) je o rozloze 500x500 metrů na areu. SWG bylo tak 100x větší (a ano, prázdnější). To, že ti na základě rozhodnutí zabít nebo pustit nepřátelského generále přijde po hodině jako jediný výsledek rozhodnutí mail s poděkováním je opravdu velmi nelineární a nabízí velké volby.
            S craftingem jsi to vůbec nepochopil. Ano ruzné věci mají své "levelové varianty". Ale pokud vyrábím Might D-Implant tak můžu z jednoho receptu vyrobit jen dvě úrovně kvalit. Might D-Implant s +50str a +40end. Vždy. Není to že se ti s vyšším skillem povede 56str 44end, s jeěte vyšším 59/48. Nebo se ti povede "Great succsess" a vyrobíš ten samý s Open slotem na Augment. Crafting mám samozřejmě na max všechny 3 skilly. 0 variabilita, jen vyšší tiery receptů.
            Vesmírné mise jsou na úrovni free arkád z automatů a nemají vliv na příběh (dokonce ani na ten single player příběh).
            A co se týká nějakého vlivu akcí na svět kolem - i prastarý Age of Conan měl v pohraničí možnost s guildou dobýt pevnost, tu následně osídlit s okolním územím NPC z tvojí frakce které napadaly protivníky. Nad pevností začala vlát vaše vlajka atd. Co mam SWTOR? Totální PRD. Je to velmi rozsáhlá sdventura s lineárním dějem, velmi chytlavým příběhem a možností COOP hraní - za což ale musíš platit měsíční poplatky.
            Za ty investice + dobu vývoje to mě osobně přijde málo. Tobě to stačí. Já předplatné prodloužím do doby než dohraju Troopera a pak Sithku a pak subskribci ruším než přidají něco přidají další díl adventury nebo to aspoň trochu odWOWkují koncepčně jinam.
            • Tak teď už opravdu nevím... Ano, od výrobku jsou dvě varianty - a když rozkládáš, tak další čtyři, to je dohromady šest. To je například šestkrát víc, než ve WoWu, Everquestu, Aionu nebo Conanovi.

              Co se týče toho ostatního: vlastně by ta odpověď mohla být stejná. SWTOR dělá věci podobně, jako WoW (Conan, Aion, Everquest, LotRO....) a dělá je (podle mého názoru) líp. Jasně, že by to mohli dělat JEŠTĚ líp a snad bude. Gildovní banky (na které si stěžuješ jinde) mají být v příštím updatu, customizovatelné UI taky, těžko říct, co bude dál. Ale prostě za poslední roky je tenhle "chudej end-game content" rozhodně nejbohatší ze všeho, co startovalo (WoWem počínaje a Riftem konče).
            • 2 IRWIN Další co ten crafting nechápe. To že můžu párkrát reengeneernout výrobek aby mi dal "modrou variantu" a tu pak na "fialovou variantu" - což je ale vždy nový recept téhož nemění nic na tom, že KAŽDÝ výrobek z receptu má jen 2 STATICKÉ varianty. Normal a Normal+slot.
              Pokud považuješ za variabilitu je zjednodušeně řečeno Recept na trenky, Recept na trenky +1, recept až recept na trenky +10.
              A když budeš stále dokola vyrábět trenky +10 tak budou furt stejné jen občas budou mít kapsu na kapesník(slot na enhancement). A tomu říkám variabilita hodná. Pokud mají mít ty trenky 300 armor a +50str budou mít VŽDY totéž. Ale ok. Crafting je prostě "wowkoidní" s pár vylepšeními a hlavně je dostatečně casual. V žádném MMO jsem nedokázal dotáhnout crafta na MAX za 4 dny.

              Absence jakékoli dynamičnosti světa a smysluplného PvP je tragédie, co tuhle single player adventuru s coopem zabije. BW absolutně nevyužilo potenciál univerza a ani potenciál vlastních Kotorů. Udělali výbornou adventuru s pěknými příběhy pro jednotlivá povolání. Většina lidí si zahraje dva. Jeden za Republiku a jeden za Impérium. Pár lidí si jich zahraje víc, ale pak stejně není nic co by dělali. Pokud s tím do léta výrazně nepohnou ten odliv hráčů bude stejně masivní jako byla jejich první invaze do hry.
              Z naší asi 30 členné guildy už dva lidi ukončili subscribci hned po měsíci a nejméně 10 ji ukončí nyní protože mají 50 char za republiku a 50 char za empire - koupili tedy hru +1 měsíc a víceméně dohráli content a zbytek jim za měsíční platby nestojí.
            • Imho jsi ten crafting jenom nepochopil, i když máš "všechno na max" a "mohl bys psát recenze" (te není tvůj citát, psal to tu někdo dole)... :)

              Máš zelenou věc, tu můžež vyrobit, může procnout a místo normální se ti může vyrobit tatáž se slotem navíc. Můžeš těch zelených věcí vyrobit hodně, rozkládat je, může to procnout - a vynalezneš recept na modrou (která zase může být "Exceptional" se slotem), můžeš navyrábět modré a při rozkládání vynalézt fialovou, která opět může procnout - to je šest variant od KAŽDÉ hloupé craftované věci, kterých jsou desítky (spíš stovky). Můžeš věci takto rozkládat... nebo je můžeš prodávat. Zrovna na modifikacích se dá vydělat dost, zejména když se soustředíš na nějakou doboru a dotáhneš to na fialovou variantu. A tak dále, ten systém je zajímavý a poměrně unikátní - jenom jsi ho zjevně nepochopil. :)

              K ostatním věcem se asi fakt nemá cenu vyjadřovat. Že jsou jednotlivé oblasti pro nějaký bracket levelů, je opravdu úplně normální (ve hrách, které levely mají) a jediné logické, oblasti jsou velké a mně třeba dost baví se jen tak lognout do hry, šmejdit po krajině, sbírat nerosty a lovit elitní nestvůry. Jestli tebe ne, je to samozřejmě tvoje věc, neměl bys ale o hře rozšiřovat lži *5*
            • UO? Eve Online? Hodne spatne priklady. EVE je naprosty unikat na trhu s MMO hrami. Tam totiz ani zadne urovne nejsou :) A pramati Ultima? Podle teto hry uz bohuzel nikdy nic nevziklo. A mimochodem ani tam nejsou urovne,takze zase jsi se minul. Ono neexistuje jenom WoW. Temer kazda MMORPG je vazana lokacemi na level. Age of Conan,LOTRO,Everquest 1,2,....
              Zbytek postu uz neresim. promin ale uz na to nemam naladu. Ty mas jiny nazor,ja mam jiny nazor. obcas sice napises neco co proste neni pravda,ale jinak tvuj nazor respektuji a beru na vedomi:)
            • Oprava, dobývání pevností v pohraničí měl Dark Age of Camelot už před 10 lety.
          • Lidi nemaji volnost v zadnem MMO, a v SW Tor obzvlast ne. Zrovna tady je vse nalajnovane a ohranicene velmi uzkymi mantinely (u pribehove MMO adventury to ale ani moc jinak nejde). Ohranicene mapy bez volnosti pohybu, ohraniceny vyvoj postavy, tunelove space mise, linearni koridorove mapy, linearni crafting, minimalni variabilita moznosti, prakticky nulová variabilita guildovních funkcí.
            Ale na vykradani truhel ostatnim je nutne zachovat "volnost", aby si ti co toho zneužívají nestěžovali na omezování svých svobod :).
            • *omluva za preklepy
            • 2XEEN-reagoval jsem na to,ze v zadnem MMO neni volnost. Porad si myslim ze zijeme kazdy na jine planete.
              -kazda planeta je fixla na rozpeti levelu? A copak jine MMORPG to maji jine? Co zona,to jiny lvl. A ze jsou planety male? To si muzes myslet mozna tak do cca 30 lvl. Koneckoncu na forech si naopak lidi stezuji na prilis velke planety.
              -pribeh. Nekdo nekdy tvrdil ze volby jsou zasadni? Je to takoveklasicke BIWAROVSKE. Stejne jako u jinych jejich her,at uz odpovis cokoliv,za chvili te hra posune do spolecneho deje. Ale zcela bez odezvy to neni. V dusledky svych cinu dostavas(nebo taky ne) emaily od zachranenych lidi s odmenami. Peneznimi i vecnymi.
              -vyvoj postavy:proklinam dobu kdy si nekdo rekl,ze uz nebude zadne rozdelovani vlastnosti a vyber skillu. Hra vam vse priradi a vsichni si jsou podobni jao vejce vejci
              -vesimr:koridor,no a co? Me to bavi. Tohle neni neco na cem hra stoji. Vesmir se koneckoncu bude upravovat
              -crafting*:kvalita vyrobku jen 2 stupne? Prosim? Normal,superior,exceptional,+modre varianty(cca 3 druhy z kazdeho normal receptu ve dvou variantach)+fialove varianty(opet asi ve dvou verzich-normal+ mastercraft). A ze to nejd eprodat? Na to odpoved nemam,ja to nikdy nezkousel. Vyrabim veci jen pro sebe.

              Takze mam stejnou otazku-kde se da koupit ten tvuj SWTOR? Ja mam ocividne jinou hru.
            • Asi ano Huhi, zřejmě existují dva různe SWTory. Nebo je to tím, že já jsem v oboru už 25 let a viděl jsem i něco jiného než jen SWTOR a WOW.
              - Volnost pohybu na mapě: Můžeš jít víceméně kamkoli a kdykoli. SWTOR: každá planeta je fixlá na konkrétní rozpětí levelů, a velmi striktně ohraničená mantinely, mapy jsou celkově velmi malé.
              - Volný příběh: Chování hráče má vliv na okolní dynamický svět. SWTOR: zkus si zahrát stejné povolání a dívat opačné volby. Změny budou kosmetické a krátkodobé (padouch uteče nebo umře ale tak ani tak už ho nikdy nepotkáš - rozhodnutí mají jen okamžitý efekt pro tvou následující cutscénu ale nulový pro další vývoj LINEÁRNÍHO příběhu.
              - Vývoj postavy: Např. co používáš to trénuješ, můžeš se učit od ostatních, postava se vyvíjí dynamicky. SWTOR: Nalinkovaný strom s 3 větvemi, variabilita skilů na úrovni Diabla. Vývoj je podřizen adventurnímu pojetí příběhu.
              - Vesmír: Volný vesmít je obvykle 3D (4D a vícerozměrové vesmíry pominu). SWTOR: vesmír je tunel. Boje ve vesmíru mají nulový vliv na zbytek universa.
              - Crafting: Dynamický crafting vychází z fungujíci ekonomiky, vyrábíš co je třeba (o co je zájem) a se ziskem prodáváš. Výrobky mají variabilitu v kvalitě (dejme tomu v % kvality). SWTOR: pár předmětů víceméně opakujících se násobně v "vyšším tieru". Mise opakující se ve vyšší verzi. Kvalita výrobku jen 2 stupně (normal, exceptional).
              - Guildy: Volný svět umožňuje guildám zasahovat do dění světa. Vlastnit území, loď, stavbu, mít společnou banku, vliv dynamickém světě (např. hlas v galaktickém senátu). SWTOR: Guildovní chat.
              Kde se dá prosím Huhi koupit ten tvůj SWTOR?. Ten co hraju já má fakt dobrej příběh, ale nic víc. Takže moje subskribce skončí s příběhem a prodlouží se až na pokračování příběhu. Na ty investované finance, HYPE a dobu vývoje mi to přijde málo a nedodělané - vesmírné mise dle mého dělali tak 3 týdny, aby tam "aspoň při vydání něco bylo".
            • Ohranicene mapy a koridory mas jen na nekterych planetch kde to vychazi z prostredi(mesto vetsinou).Tatooine,Hoth samozrejme koridory nejsou a ani byt nemohou
            • Hmm. Tak to asi zijeme kazdy v jinem svete.
    • Veskoslav
      Nebojuj sám;)
      • Pravda, jenze oponent nemusi mit tym lidi na to aby ti vykradl bednu, takze tady vznika ten problem.
  • Zdravím všechny...když pominu sem tam nějakou single pecku kterou jsem si sem tam zahrál (mass effect, zaklínač, skyrim, atd), hrál jsem poslední 4 roky převážně wowko. Nutno říct, že poslední dobou (asi rok a půl) mě než, bavilo spíše frustrovalo a výčet negativ by byl nespočet, počínaje rostoucí demencí wow hráčů, po zruinování ekonomiky wow konče. Asi se nabízí otázka, proč jsem jej hrál ale to bychom se dostali někam kam nechci..)....chci vyjádřit svůj názor na TOR. Hraji ho intenzivně asi dva týdny (vím není moc)....mám level 22 tuším. Je tam spousta věcí, které mi vadí, respektive které mělo wowko fakt vychytané a bylo pro uživatele pohodlné....ale v podstatě se jedná o blbosti...jako filtrování v aukci,..atp. Ale to důležité ?...já se u TORa neskutečně bavím....hra je úchvatná, má obrovský potenciál se stát něčím jedinečným. jeden dva datadisky a dožene wowko na všech frontách kde teď kolísá. Souboje mě baví - jsou krásné, působí skutečně, dynamické. Příběh perfektní, ztotožnění s vlastním hrdinou je bez chyby. to prostě ve wowku nebylo...instance , komunita lidi, všechna superlativa kterážto u hry shledávám jako ta důležitá tu jsou a já si tu hru užívám.........nemám výtky 10 / 10.
  • MidnighT91
    Vidíte ty textury ? horší jak ve skyrimu a nikomu to nevadí :)
    • Trol.diskuzni
      Mně to vadí, ale radši se neozývám, aby mě tady biodroni neukamenovali... A taky je fakt, že horse climbingu se jen tak něco nevyrovná... *4*
      • SkillJam
        Horse climbing je schválně! Jsou to přece koně ze Skyrimu! Ty něco dovedou!
  • Zrovna se chci připojit a oni aplikujou patch a realmy jsou nedostupný, to mě po/ser, v sobotu... To je demence sakra tohleto...
  • Tahle hra je dobře udělaná, vlastně na začínající MMO se jí nedá nic moc vytknout. Ale bohužel, měla vyjít před 5 lety. Těžko se bude v následující dekádě moci prosadit proti nastupujícím MMO jako GW2 s tímhle starým herním stylem.
    • K tomu GW2 pro ty co to nesledujou. Ve svete budou ruznorode eventy (od zabiti obriho draka az po zachranu tvrze ci jeji znovudobyti ci haseni pozaru ve vesnici po te, co ji prepadli kentauri, ktere nejdrive musite zabit, atd...) ktere se budou v urcite casy opakovat a najednou se muze sebehnout ruzny pocet hracu (treba 50) a cim vice hracu, tim event bude tezsi (treba boss muze pouzivat vic skillu a nejspis bude tuzsi, ale ne natolik, aby v prumeru vychazela obtiznost na 1 hrace porad stejne, to by byla hloupost a pomoc ostatnich hracu by ztracela smysl). Kazdy kdo se eventu zucastni ziska odmenu podle odvedene prace (pocita se i s healovanim ostatnich a s dalsimi vecmi, ne jen s tim, kdo da vetsi dmg). PvP bude rozdeleno do 2 casti, jedno bude takovy klasicky PvP na mapce o obsazovani urcitych bodu (da se i proskakovat treba zavrenym oknem), ale hlavni PvP cast bude World vs World vs World, kde bude moci podle predbeznych informaci byt najednou na 1 mape pres 500 hracu, ta mapa se bude hrat nejspis tyden v kuse a budou 3 "servery" proti sobe, kazdy zacinajici se svou pevnosti a bude mozne obsazovat dalsi body a prostredi by melo byt plne znicitelne a kdyz vam znici hradby, muzete je za nasetrene suroviny teamu opravit, ale na to nejdriv musite obsadit napriklad vedlejsi dul. Tot takovy zbezny a velice strucny info o 2 GW2 tahacich.
      • oprava, ne pres 500 hracu, zatim je limit kvuli lagum stanoven na 500 hracu a muze se jeste zmenit
    • Firma co vyrabi GW2 vydava jeden MMO propadak za druhym :D
      • MMO vyrabi ArenaNet, ktere ze to jine MMO vyrobili krom GW a budouciho GW2?
        • já to myslel jako NCsoft
          • to dexter:blbe ncsoft je pouze distributor tak s guild wars nema vubec nic spolecneho hru vyrabi stejne jako i guild wars Arenanet ktera udelala pouze 1 mmo ale zato bylo v 1 den prodeje lepsi nez SWtor
    • Mam dotaz. Jestli ti pribehove pojeti SWTORU(ktere je mimochodem zcela jedinecne na trhu s MMORPG hrami) pripada jako stary herni styl,tak prosim postni tu nejake info o novinkach v hernim stylu GW2. Co ja tak poocku sleduji tak se zadna revoluce nebude konat ani tam.
      • Příběhové pojetí v MMO není žádná novinka.
        • MrSanta
          V takovém podání a rozsahu jako má SW:TOR? Ale jdi, ty ťunťo.
        • Nikde jsem nepsal ze je to novinka. Jedinecna <> novinka.
          Tak povidej. LOTRO? Ke kvalitam SWTOR ma hodne daleko. A nejaka jina? Nevzpominam si.
          Navic jsi mi stale neodpovedel na otazku-v cem ma byt GW2 originalni? Vazne me to zajima.
          • jsi d-ment nebo co ? jak muzes srovnavat fantasy a scifi hru
          • Nový systém úkolů, kde nebude tupé zabij a přines k otazníku *1* ani tam nebude rozdělení na tank, dps healer. A to nemluvím o PvP....
            • zivy svet, ala vidis ze potvory utociana mesto a sam sa rozhodnes ci pomozs bol uz v RIFTe. a velmi to nedopadlo dobre tiez. Par prvych tyzdnov to bolo super, ale potom uz nuda.
            • Ještě bych dodal, že velké naděje vkládám do The Secret World od Funcomu. Příběh, hratelnost a systém vývoje postav vypadají hodně zajímavě. A questy, u kterých bude muset člověk taky trochu myslet (třeba použít google, aby je vyřešil) by mohly být zajímavý.
            • Možná je to offtopic, ale světy jsou v MMORPG statické (teď nepočítám datadisky k WoW) proto, aby i hráči, kteří začnou hrát dva roky po spuštění měli stejný herní zážitek, mohli prožívat stejný příběh...

              Llour tady psal, že GW2 má mít živý svět. Proč ne, já vývoj nesleduju, GW1 jsem nehrál ani 10h, takže nemůžu soudit. Ale ten živý svět pravděpodobně nebude živý, ale při nejlepším svět, který se bude neustále restartovat do nějakého stavu. Ale jak jsem psal, možná nemám pravdu a GW2 bude opravdu revoluční.

              Teď mě jenom napadlo, že živý svět má EVE, ale kvalita questů není valná a rozhodně to není mainstream.
            • Prostě přijdeš do vesnice, uvidíš že na ni útočí já nevím třeba nějaký potvory :D a sám se rozhodneš jestli jí pomůžeš nebo ne. Prostě živý svět, konečně..No jestli tě nebaví PvP tak pro tebe gw 2 nebude, to je pravda.
            • A jak to tedy bude reseno? Ze jsi neco napsal ze tam nebude je sice hezke,ale nicnerikajici. Navic fakt ze tam nebude klasicke rozdeleni roli muze naopak spoustu hracu odradit. A PvP? Jako vzdy jde mimo me.

              Tupe zabij a prines k otazniku neni ani ve SWTOR.
          • *Jedinecna nerovna se Novinka
  • Detail, ale nezda se vam, ze tam uplne chybi nejake environmentalni efekty? Napr. na Alderanu vsude lezi snih, ale nejakou snehovou prehanku jsem tam nikdy nezazil, nebo nejake stridani povetrnostnich podminek...trochu skoda, pusobi tak diky tomu kazda planeta trochu jednotvarne a genericky
    • Jo, vsechno je jen staticke. Staticke hloucky stojicich mobu, zadna zmena pocasi, sakra ani zmena den/noc. To ze ma byt nova a inovativni hra? Za 9/10. Nenechte se vysmat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit