Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • volant G920 logitech nenajde hru project cars 2 přitom project cars 1 našel bez problému.Neumíte někdo poradit .děkuji PŠT
  • Např.
    PMDG 777 - 90USD + rozšíření model 300ER - 30USD - takže celkem 120USD=3000Kč. Podobně je to u dalších jejich strojů.
    FSL ConcordeX 80USD = 2000Kč
    Nový model letadla L-049 - 60USD=1500kč.
  • Ono, jak se to vezme. Před lety bych řekl asi něco podobného, ale jakmile se pro někoho závodění stane koníčkem, kouká na investici jinak. Začínal jsem taky na starším Logitechu (90st) a nechápal, jak někdo může dát do volantu 10k. Teď jezdím s výrazně dražším (jak původní logitech), přikoupil jsem k němu moduly a investuji do aut a tratí v simulátorech. Holt každý koníček něco stojí a je to lepší než ty peníze nechat v hospodě. Záleží na preferencích každého. Proto nesouhlasím s názorem recenzenta na přemrštěnou cenu za DLC pro AC (simulátory). Chápu totiž, že pokud chci aby vývojář svůj simulátor podporoval déle jak rok, musím i já podpořit jeho nákupem nových DLC. Pokud to tak nebude fungovat, sklouzne to v každoroční vydávání toho samého za plnou cenu - viz F1 od Codemasters.
  • Hanzales
    Tak podle mne tenhle bude za stejnou cenu dneska lepsi nez DFGT hhttps://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=10447 a kdyz si ty dva tisice prisetris, tak ten T300 už je hodně slušné nádobí.
  • GT2 a CSR volant nejsou statisticky tolik poruchové, co vím, tak slabý článek GT2 jsou pádla. Clubsport wheelbase V1 má problémový původní motor a viděl jsem i nadměrné opotřebení řemene, který se může přetrhnout (asi to špatně sestavili. Clubsport wheelbase V2 jsem měl špatný už z výroby - pravidelně se rozcentrovával (špatný sensor) a celkově se choval tak nějak divně - po opravě je zatím skvělý. U Clubsport pedálů odchází load cell sensor (první mi odešel po cca 3h hraní a teď mám už třetí) + je tam několik problémů, kterým lze předcházet kontrolou správného smontování z výroby. V Clubsport řadičce praská pružina, pak se nevrací sekvenčka a Clubsport Handbrake je kapitola sama pro sebe - celý ten výrobek na mě působí jako totální paskvil a je to určitě nejvíc odfláklá věc od fanatecu. S těmi dražšími Thrustmastery žádné zkušenosti nemám
  • Lukass
    Chapu te ses narocnejsi hrac, pro me je 10 000 za volant nesmysl a vyhozeny prachy. A myslm ze sou skutecne predrazeny, vzdyt chtet za volant 10 000 je zlodejina. Na trhu neni zadna stredni trida, bud smejdy za litr, a nebo G29 za 7 500 coz je proste moc. Jezdim rad ale tohle za volant nedam, idelani cena kolem tech 4 000 jako svyho casu staval DRFGT
  • Hanzales
    Tak to já měl asi doposud štěstí s tím GT2, nebo na ten volant nejsem až tak moc zlý, ale minimálně jednou za den ho připnu a jedu :) Po záruce už je dávno. A řadička (CSR) je pravda takové plastové prdítko. To jsem pak hned rozebral, vycpal vatou, prdnul tam plastový plátek mezi tu kuličku a ďůlky a teď má hladší, úplně tichý chod přičemž samo při zařazení to tam "zapadne".
    Nevím no, objektivně kdbych se snažil, tak bych asi doporučil fakt ten ThrustMaster a k němu pak dokoupit Hčko a časem lepší pedály s loadcell. Na ty volanty jsem zatím neslyšel nikoho si nějak stěžovat, spíš to všichni vlastníci chválí, nevím jak ty levnější modely ale :/
  • Hanzales
    Jo, je to super :) Ono já byl vždycky takový PC/nvidia/logitech FANatic :) Veškeré periferie od Logitechu a do toho Fanatecu se mi tehdy moc nechtělo, taky se člověk dočetl na fórech různé věci ohledně kazivosti a supportu, ale pravdou je, že dodnes šlape jako hodinky, vůbec ho nešetřím a při vyzkoušení G25 jsem byl pak nakonec rád, že jsem se rozhodl takto. Jediné co potřebuje občasnou údržbu jsou pedály, ale s tím se u kusu poctivého kovu tak trochu počítá.
    Chápu že po odpoledni s ClubSportem by mi pak přišel ten současný volant zase jako pomalá hračka, nedejbože někde zkusit nějakou tu servo brushless direct psychárnu co jede na 15 procent výkonu aby neutrhla ruce, ale ono je vždycky něco lepšího, člověk se musí spokojit s tím co má a co se týče tohohle volantu, tak já jsem spokojený stále víc než dost :)
  • Hanzales
    Ono je to takové zapeklité, taky záleží jak jsi na to řízení náročný a jestli to máš jen na poježdění, nebo denně jezdíš X hodin...
    Svého času stačil Driving Force Pro (900 stupňů, FFB, sekvenční řadička) K němu jsem si od druhého volantu přindal další pedály na spojku a zase to byl skok v požitku. No a pak jsem přešel rovnou na Fanatec GT2, kde už to stálo pravda s pedály a Hčkem kolem 12500, ale dodnes toho nelituji, naopak. A když jsem teď zkoušel u kámoše toho Thrustmastera za 10k, zase se mi to zdálo o kus lepší, počítám ale i ty kousky za 4-6 tis (TMX/TX) budou taky hodně slušné. Chce to najít ten kompromis ceny a užitku. Takový starší G25 počítám taky udělá své, ještě když se trochu pomodujou pedály.
    Osobně myslím, že když to člověk myslí s tím ježděním trochu víc vážně, těch 5k by do volantu investovat mohl, běžný pařan pořídí i levněji nějaký ten starší G25/27 a nadšenec si už ušetří na něco s belt drive a s pedály kde je load-cell. Tohle když už jednou člověk zkusí a navykne si, tak jsou pak pedály s pružinama utrpení a to rachtání převodových koleček a (byť malilinkatá) vůle začnou taky tak trochu vadit.
  • luke.skywalker
    Sic nejsem autorem recenze, přesto bych rád přispěl trochu do pléna.
    Osobně mám AC na PC, kde jsem to z lenosti párkrát zkusil ovládat pomocí Xbox 360 gamepadu. Jistá satisfakce tam je a rozhodně, pokud auta baví, je zde velký prostor pro pilování techniky. Z pohledu běžné zábavy bez zásadnější hloubky je však GT6 zajímavější volbou..
  • PC urcite neni tak HC simulator jako AC. Je to takovy mezistupen mezi NFS a podobnymi tituly a AC a podobnymi tituly. Pro zacatecniky a mirne pokrocile je to vyzva, ale AC clovek musi jezdit mnohem vice, aby zvladl trat a auto na maximum. Je tam ale pomerne zabavny multiplayer az pro 30 lidi tusim. Osobne jsem jel zatim nejvice ve 26. Je mozne dat treba hodinovy zavod, kde se meni pocasi a denni doba, takze prijde i nocni cast zavodu atp.
  • WalkingWad
    Podle mě má G29/920 šíleně tuhý pedál, navíc Logitech má dost velkou poruchovost...
  • Widl_CZ
    Bellof byl hustej řízek, takovej ten klasik bez pudu sebezáchovy :)
  • Pěkně hraješ na to piano tyvole!
  • Hanzales
    To já s tímhle týpkem https://en.wikipedia.org/wiki/Hans-Joachim_Stuck :) A ten rekord je někde z roku 83 s Porsche 956 https://www.youtube.com/watch?v=gkhVnv80_lc a v AC je k tomu nejblíže 962C Short Tail, challenge accepted :)
  • To jste mi teď nahrál na smeč, možná ani netušíte jak moc. :)
    Kdybych byl tehdejší recenzant, který má dost času na to aby do Falcona 4.0 pronikl (což by vyžadovalo alespoň 3 měsíce, včetně času na dohrání alespoň jedné ze 3 dynamických kampaní) tak bych mu v době vydání, bez patchů musel skutečně dát těch zasloužených 6/10.
    Proč?!
    Protože Microprose Falcon 4.0 měl tolik chyb v každém ohledu (ne nadarmo krachující Microprose vydali postupně 8 velkých patchů, které ty nejzásadnější chyby odstranily), že z toho bylo zle téměř každému kdo si to tenkrát koupil - o šílené HW náročnosti ani nemluvě, a nebyl jen fanda do F-16.
    O tom, že řadu věcí odstranila až komunita v průběhu těch 17 let (rok vydání 1999) raději ani nezmiňuji. Bez nich by Falcon 4.0 nikdy nezískal svůj kultovní status. Tzn. potenciál tam byl ale opravit si to museli sami hráči.
    Ostatně stačí si přečíst názory těchto virtuálních pilotů těsně po vydání Falcon 4.0 http://www.fsbase.xf.cz/html/f4_m.htm Nemohu, než souhlasit.
    Ano, dnes 17 let po vydání originál Microprose Falcon 4.0 tu máme Falcon BMS 4.33, který je přesně tam, kde sliboval Microprose ale nutno připomenout, že po nesmírném úsilí mnoha lidí z celého světa, kteří to dělali celých 17let zadarmo a určité věci v kampani se opravit z principu nedají, protože by to znamenalo naprogramovat hru úplně znovu. Dnes BMS 4.33 by byl za těch 8-9/10.
    Takže odpověd zní: ano Battlefiled 1 (hrál jsem jen betu) pokud bych měl hodnotit podle bety, by si těch 9/10 plně zasloužil, protože hra obsahuje min.chyb.
  • Souhlasím s pár body Vašeho příspěvku, ovšem se vším respektem, simulátor by měl hodnotit někdo, kdo AC bude brát jako simulátor a podle toho ho hodnotit. Příspěvek, dle mě, kladl příliš velký důraz na nepodstatné věci - u tohoto typu "her". a dát 6. proto, že tam je mizerná kariéra, hodně šoupátek, nepovedené GUI... U AC bych v první řadě očekával hodnocení fyziky, vliv šoupátek na chování auta, AI... podrobné porovnání s PC verzí a pak až někde zmíňka o tom, jaká je kariéra, jak vypadá GUI.... Nedozvěděl jsem se třeba, jestli v konzolove verzi fungují módy (tu zmínku z recenze jsem nepochopil).Tahle recenze nemá pro závodníky prakticky žádný smysl (snad až na poslední kapitolu), no a pro běžného hráče vlastně taky ne - je tam větší důraz kladen na nepodstatné věci, které navíc snižují dost výrazně hodnocení. AC a pár dalších simulátorů jsou natolik specifické, že i přístup k recenzi by měl být jiný. Nevím, jakou konkurenci autor myslel, jestli myslel, rF2, AMS, R3E, iRacing, pak je to správně, jestli myslel forzu, tak šlápl trochu vedle (dle mě). Je to jako porovnávat jablka a hrušky. Hodnotit autorovo hodnocení ceny DLC už nebudu, protože se mi nechce, ale i tady je autor vedle.
  • Absolutně souhlas. Mám G25 už léta a slouží výborně pořád. Ale ta kritika pedálů je na místě.
    Mimochodem - pamatuju doby, kdy jsme všichni okolo měli MOMO volant, na kterým odcházely pedály (plynovej pedál po čase začal dávat jen asi 85 % šťávy na plný sešlápnutí, což byl poněkud handicap... No a pamatuju, jak jsme si vždycky vzájemně changovali volant a pedály a nechávali si to vyreklamovávat. Oni to asi neměli nijak označený vevnitř (ty páry hardwaru), takže to buďto nepoznali nebo to neřešili... moooc reklamací proběhlo.. :)
  • Tak jeste jednou vsem dekuji, je to nakonec opravdu TOCA :-))).
    Jsem v tom opet... :-D
  • Nevím, jak G29, ale G25/27 jsou pořád tak trochu hračky - pedály jsou dost měkké na to, aby hráč omylem blokoval kola a volant má malý věnec, který působí nevěrohodně. Na druhou stranu je volant i pedály dobře udělaný a s G25, který jsem měl asi 5 let, jsem neměl sebemenší problém a to jsem tomu fakt dával zahulit.
    Fanatec před nějakým tím rokem všechno zdražil o třetinu a teď jsou ty jejich ceny celkem úlet. Ta jejich CSL série vypadá slušně, ale předpokládám, že se ti nechce dávat za to těch cca 30 litrů. Osobně bych doporučil koupit od nich CSR pedály, které teď vyprodávají za směšných 50eur a k nim bych sháněl bazarový Fanatec Forza CSR wheel - nenech se odradit nezvyklým vzhledem, ten volant geniálně padne do ruky a je to fakt dobrý výrobek. S tím si myslím, že by ses mohl vejít tak do 8 tisíc celkově... U těch Fanateců ale varuji, že nejsou moc spolehlivé. S Forza CSR ani s CSR pedály jsem nikdy problém neměl, ale všechno ostatní (clubsport volant jak V1, tak v2, řadička, clubsport pedály, ručka) se kazí jak na běžícím pásu a na reklamaci už jsem u nich pečený vařený. Dokud je to v záruce, tak je to pohoda, protože se neplatí nic, ani doprava. Jakmile ti skončí záruka, tak třeba výměna motoru ve volantu výjde na 3 tisíce... Čili za mě - Fanatec jedině v případě, že má dotyčný nervy na posílání zboží do Německa *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit