Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Příšerný článek. Assetto Corsa je především o požitku z jízdy a pokud to někdo hraje na čemkoliv jiném, než kvalitním volantu, tak je padlý na hlavu. Ze všech současných simů, má tato hra podle mě nejrealističtější fyziku a o ní to prostě je.
    Ve které jiné hře si můžete užít dokonale zpracované Porsche 917 na dokonale laserově scanovaném Nurburgringu a chvíli se cítit jako Steve McQueen?

    Kdo chce zábavau, vyhrávat bonusové auta a hnát se za nějakýma nesmyslnýma statistikama a dostávat za to zlaté hvězdičky, tak ať hraje Forzu *3*
  • To je tak když mainstreamový hráč se snaží "objektivně" recenzovat automobilový simulátor. Je to stejně nefér, jako kdyby profesionální automobilový závodník shazoval jízdní model v jakékoli Forze,Gran Turismu...Ano je to pro úplně jinou klientelu, než je běžný hráč. Kariera? haha, vzhled menu? haha no tak.. Akorát mě vždy trochu rozčílí to, že je kritika k počtu nabízených aut. Tohle není jeden výchozí model 20x přeskinovaný jako u arkád, kde se dají také vytvářet jako DLC relativně rychle (jenom ta licence). Vůbec mi nevadí, když půl roku například spolupracujou z automobilkou Porsche a potom vydají tři DLC s 20+ špičkově zpracovanými auty se záběrem několika desetiletí historie automobilky. O tom to je. Ano, kdo nechápe bude zklamán, tak to prosím je. Škoda, že o tom je skoro celá recenze a přitom hra je hodnocena jako od mainstreamera s gamepedem přirostlém k ruce. Jinak mám zkušenosti z PC verzí, přeci jenom tady je potřeba 144 FPS :)
    • Hanzales
      Právě... těch aut je mraky, spíše tratí je málo, ale dost jich je super od komunity.
      A ty oficiální auta, to je něco jako ty vymazlené v GT5/6, ale tak 3x tolik. Oficiální data, vytváření dalších komponent v engine, aby to umělo simulovat různé nové technologie a požitek z jízdy na laserově nascanovaném Nordu je pak s jakýmkoliv Porsche k nezaplacení.
      No a teď si vem k tomu píchnout ten PSVR, pustit do něj regulérních (nedopočítávaných) 120fps - tady se to teprve LV opravdu hodí ;) - a zážitek ultimátní. Pak už nějaké jeté accutatory z ebaye a maximální entertainment aniž by to stálo majland zaručen :)
      Taky věřím, že spousty lidí co mají konzoli a volant (mají co znám většinou i sedačku) si AC užijí a na PS s tím PSVR jestli je/bude? tím spíš!
    • Alex81
      :-) Asi nevíš kdo je Vašek Rybář, a jeho vztah k autům;-)
      • Já taky nevím kdo to je a ani to nechci vědět, protože kvalitu článku to nezmění.
      • Tak trochu si vybavuji, ale co z toho když recenze je psaná ve stylu, která nehodnotí moc samotný simulátor, ale spíše to jak se hra liší od mainstreamu.
      • já to taky nevim, osviť nás *1*
  • "Rubber band" je to nejhorsi co muze v zavodnich hrach byt. (V zasade jde o to ze svym protivnikum nemuzete ujet ani oni nemuzou ujet vam, protoze je AI udrzuje kolem vas, pokud jste jim ujeli tak je teleportne za vas a pokud treba havarujete, tak je zabrzdi :) taky se tomu rikalo catch up. Zvlastni ze z recenze absence rubber bandu vyzniva jakoby slo o nedostatek
    Jinak usmevne ze projednou si na spatny port stezuji konzolisti, dosud tomu bylo naopak. Alespon vite jak to chutna:)
    • Jack1947
      Aha, no ale to se dá vypnout ne?
  • Tak k Assettu. Rad si zajezdim jakoukoliv zavodni hru. At je to Need for Speed nebo Assetto. Clovek si jen musi v hlave predem urovnat do ceho jde a pak si to uzije. V clanku souhlasim s par vecma, ze ta hra nenabizi takovy obsah .ano, to je na Assettu spatne a kdyz pak vydaji season pass, kterej ma 5mb, takze vsechen obsah uz je davno od vydani ve hre, jen holt musite vysolit dalsich 8 stovek, tak bych blil.

    Ok, ale co me vzdycky vytoci, je recenze samotna. Me prijde, ze recenzi na zavodni hru pro jistotu vzdycky dela nekdo, kdo k zavodeni nema absolutne vztah. Uz jen to, ze si na konzole dovolili vydat zavodni hru bez Private Lobby a ze recenzentovi na zavodeni s cizincema neprijde nic divnyho, tak uz podle toho si dokazu predstavit styl jeho jizdy...Jezis, kritizovat hru za to, ze je to tezky? Pane boze, takhle se ty auta chovaj, konecne mate moznost si zajezdit hru, kde se auta chovaj tak, jak by mely a ono je to najednou moc tezky. Tohle je hra pro ty, kdo maji radi zavody a simulatory. A kdyz uz si na obalu clovek precte SIMULATOR, tak si tu hru koupi s tim, ze je to simulator. Kazdej, i vyjezdenej hrac potrebuje x hodin treninku s kazdym autem, aby se szil, udelal spravny setup....Tohle je proste hra, ktery musite venovat cas a musite pochopit, ze hra obsahuje zavodni specialy ve vsi surovosti a to, ze se s tim clovek pere, to je ta nejvetsi vyzva a pozitek. Bohuzel uz jsem presvedcen, ze krize zavodnich recenzi na ceskych webech bude donekonecna pokracovat, ale stejne se u kazde nove recenze nastvu a ztratim 20 minut psanim zbytecneho komentare, ktery nic nezmeni. no nic...
    • Pletes nesmysly. Seasson pass mel sice mozna 5mega ale kazdy z Porsche DLC nemelo min nez 400 mega. Auta se samozrejme vyvyji v prubehu... Viz. licence od Porsche.
  • Závodní hry mě nezajímají a ani je nehraju, ale recenzi jsem si stejně přečetl, protože si kamarád tuhle hru nemůže vynachválit (prostě zvědavost, znáte to).

    Předně vůbec nechápu proč v recenzi simulátoru čtu o "mainstream to" "mainstream ono" - nehrají náhodou simulátory lidé, které mainstream naopak vůbec nezajímá? Jak se o to recenzent vůbec může opírat? A strhávat za něco takového hodnocení? Možná by recenze na určitý druh her měli psát ti, co jim opravdu rozumí a jsou schopní hodnotit v rozsahu daného žánru a neutíkat někam, kde vůbec nepatří.
    Někdy tu fakt kroutím hlavou nad obsahem článků.
    • Widl_CZ
      Tak na druhou stranu je to fajn, pojmout tu recenzi z pohledu mainstreamového hráče, protože je hned vidět, že to pro něj určené není. A oni jsou drtivá většina konzolového trhu.

      Celkově je to na konzolích hlavně devalvované už od nepaměti tím, že GT a Forza tam nastavily laťku "tohle je simulátor". Když pak přijde něco víc "simulátorovějšího", neslučuje se to s očekáváním. Nic proti nim, jsou to fajn autíčkový hry.
  • Jak navštěvuju a pročítám tenhle web rád, tak ale teď musím zareagovat...
    Autor zjevně poněkud ustřelil v tomhle případě. Už to bylo asi řečeno všechno v jiných komentářích, ale přece. Uvědomuje si autor vůbec, co recenzoval? připadá mi to, jako kdyby očekával Need for Speed a dostal do ruky AC.
    Jen letmo...
    - MENU - ano, stojí za velký prd (po změnách/updatech za trošku menší prd..), ale to v téhle hře vůbec nemá smysl komentovat. Existuje dokonce "manager" - stáhnutelnej program, se kterým se ta hra jako taková už vůbec nespouští. Člověk si to nakonfiguruje ve windows, a ten manager ho prdne přímo na trať...
    - OBSAH - ano, a opět - stojí za velký prd... pár tratí a pár aut... JENŽE - má autor páru o komunitě?? Díval se někdy na stránky napč. racedepartment.com ???
    Mě taky s*re jejich cenová politika... Koupil jsem pouze Red Pack (Dream packy jsem měl už v bundlu na steamu) - ale!!!! - za toho půl roku už jsem si postahoval toliko věcí, že teď moje složka s tratěma obsahuje asi 120 položek a aut mám taky mraky. Těch modu je spousta, zdarma, a pokud se člověk trošku začte a stáhne ty správný, tak jsou víceméně strvnatelný s původním obsahem. A zcela zdarma (pokud teda nehcete posleat autorovi "na pívo")
    - Co mě zarazilo, tak ta autorova fráze "občas musí dokonce člověk sáhnout na nastavení auta"....... S promínutím, ale tohle je NAPROSTO úsměvné.... Jelikož se jená o simulátor, člověk musí sáhnout do nastavení auta pokaždé, a to před tím než vůbec vyjede. Rozdíl v nastavení např. na Monzu vs. na Hungaroring je ABSOLUTNĚ odlišný, a pokud autor sahá do nastavení "jen občas", tak se nedivím, že nepociťuje satisfakci - a tady k poslední minikapitole...
    - HERNÍ SATISFAKCE - autor by si měl uvědomit, že to, o co v téhle hře jde, je jezdit jezdit jezdit a ještě jednou jezdit... A po hodinách testování, a upravování car setupu, ve finále stáhne svůj čas o jednu blbou desetinu vteřiny. A ta hra je udělaná tak, že tohohle člověk může dosahovat. Už to tu taky bylo řečeno. Autor tady píše o "jakýchsi majitelích volantu od Logitechu"... hahaha... Ano, já jsem jeden z nich. Ale autor by si - opět - měl uvědomit, že tuhle hru hrajou chlapci s nářadím za deseti až statisíce Kč... Doporučuju navštívit stránky ricmotech.com anebo další.. Těch výrobců je v dnešní době už mraky.
    ... takže shrnuto - Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tady hmátl autor naprosto vedle, a hry tohohle typu bych doporučoval zadávat fanatikům, a ne "hráčům PC her"...
    • Svatá pravda.
      Kolega má v Assetě ve steamu najeto přes 400 hodin, má na to sestavu od Fanatecu za 70tis. a jeho slovy: "Pořád si připadám že to neumím, ta hra mě každou jízdu školí" :-) Je to prostě luxusní simulace a koho nebaví to ostatní okolo - právě třeba nastavení vozu před jízdou, tak by si měl zapnout Dirt Rallye ;-)
      • Mimochodem, tady je moje Nordschleife. 6:24 ve Ferrari. Není to uplně top, ale já jsem jen ten "Logitecháč"....
        https://youtu.be/d12tfL0Q9Aw
        • Pěkně hraješ na to piano tyvole!
        • Hanzales
          Náhodou moc pěkný :) A na Nordu je nejlepší to, že na něm nikdy nejde zajet bezchybné, nejlepší a nejideálnější kolo. Ono je tak nějak pokaždé jiné :) A v reálu tomu myslím pomůže ještě tu a tam kaluž, tu a tam olej a tu a tam drť z prneumatik a hlína atp. :) No nechtěl bych to hnát tak jak to ženu virtuálně doopravdy, vlastně ani jako spolujezdec bych to s někým, kdo to už chvílemi pokouší moc nedával. V AC je naštěstí při té případné nehodě kaput jen to za tím monitorem :)
          • Rozhodně bych se ale nechal svézt jako spolujezdec se Sabinou Schmitz... Myslím, že málokdo má nalítanejch tolik, kolik ona :)
            • Widl_CZ
              Bellof byl hustej řízek, takovej ten klasik bez pudu sebezáchovy :)
            • Hanzales
              To já s tímhle týpkem https://en.wikipedia.org/wiki/Hans-Joachim_Stuck :) A ten rekord je někde z roku 83 s Porsche 956 https://www.youtube.com/watch?v=gkhVnv80_lc a v AC je k tomu nejblíže 962C Short Tail, challenge accepted :)
          • Jasan.... Tam v tom mým videu mi to jednou pěkně ustřelí... V jednom z fleků, kde ne náhodou stávají největší davy na tourist jízdách.. :) :P
            A v té finální fázi okruhu, tam samozřejmě to auto skáče tak, jak to jde jen ve hře... ať se ta hra snaží simulovat jak chce tohle simulace není protože i kdyby to třeba to auto v reálu vydrželo a tlumiče nepraskly, tak to si prostě nikdo nedovolí... tam ke konci ten jeden padák, tam se mi to uplně škube v letu jakoby, to auto... Ale to je právě proč hrajeme ty hry ne? Se nechcem zabít.. :)
            Krutej fakt je ale ten, že rekord drží chlapík myslím nějak 6:10 nebo nějak tak, což je ještě o 15 vteřin pod tu moji simulaci.. :)
            Tam bych se asi jako spolujezdec několikrát během těch 6ti minut připosral, ano...
        • A pomůcky jsi měl vyplé? Doporučuju ti do hudu přidat ukazatel zakázaných pomocníků- tak nebo tak jedeš hezky :-)
          • jistě... všechno off.. :) jen TC a ABS nastavený na "factory" ...což není žádnej umělej pomocník, ale kopie reality (která samozřejmě pro sebevrahy jde taky vypnout)
            Není to nic přebornýho... Nordschleife je psycho poladit dokonale. Tohle je jen výsledek po pár hodinách, nějakej letmo setup... a sdílel jsem to jen s kamošem, abych ho zlákal na koupi novýho volantu (kterej už mu nadělil Ježíšek konečně.. :) )
            Pokouším se spíš ladit setupy na normálních tratích - minuta a půl s pár zatáčkama... kde je to samořejmě snažší, než na 20km trati s stovkou rozdílnejch zatáček.. :)
        • Ještě na to koukám, zkusím zjistit, za kolik to dává on :-)
          A je to tak nějak podobně - manželka i dítě musí občas počkat, když tátové sednou za volant :-)
          BTW: Kvůli Assetě jsem si koupil i Oculus Developers Kit 2 cca před rokem. Ale není to úplně ono. Ještě tam jde vidět mřížka displayů :-) Daleko lepší využití pro něj mám u DCS World. Ano i letadel jsem fanda :-)
          • tvl... U leteckejch simulátorů se ty serepetičky okolo počítaj snad už na milióny... Co jsem teda jen letmo koukal na weby s nádobím... Mám jednoho kamaráda, kterej lítal, ale myslím jen s kniplem a "thrust" pákama.. nic víc k tomu.
            Jednou jsem byl tady v jedné vísce, kousek od Schipholu v jedné modelářské prodejně, koupit si nějaký serepetičky na plastový modely, a viděl jsem, že tam ten trenažer B737... myslím, že to je uplně komplet kokpit. Nevím, kolik za to chtějí, ale musí to bejt paráda.. :)
            • No, on má myslím něco podobnýho.. takovýhle dvoj-kombo...
            • Já mám "jen" Thrustmaster HOTAS Warthog :-) ten byl myslím za 9,5 a oculus jsem bral na firmu za 15, takže to šlo :-)
      • No, to bude jeden z těch, kteří oznámí své manželce, že "o víkendu mají závody"....
        Což znamená, že někde na nějakým serveru je naplánovanej závod na víkend, už 3 měsíce dopředu, na kterej se musel probojovat přes 3 kvalifikace... A ten víkend se - bohužel - bez něj jeho manželka opět bude muset naprosto a úplně obejít. *3* *14* heh... známe... už mě taky lákají... :)
        To musí být potom teprv extáze... a ten tep při startu... *3*
        Ale pojďme si dát radši kolečko v Need for Speed a odemčít si nový úsek trati a odemčít nový vzhled křídla a kol... heh
        • A poté se mu začne lagovat net nebo někomu jinému a je v... To se mi stávalo u live for speed. Stačí aby měl malej lag ten vedle a již to narušuje hru.
          Ale když to šlo, bylo to super. Dělat drifty které jsou synchronizovány s více auty...

          Jinak jak je na tom project cars? V porovnání s tímto? Dík
          • PC urcite neni tak HC simulator jako AC. Je to takovy mezistupen mezi NFS a podobnymi tituly a AC a podobnymi tituly. Pro zacatecniky a mirne pokrocile je to vyzva, ale AC clovek musi jezdit mnohem vice, aby zvladl trat a auto na maximum. Je tam ale pomerne zabavny multiplayer az pro 30 lidi tusim. Osobne jsem jel zatim nejvice ve 26. Je mozne dat treba hodinovy zavod, kde se meni pocasi a denni doba, takze prijde i nocni cast zavodu atp.
          • Bohužel neměl jsem tu čest... My hrávali s bandou před dlouhou dobou F1 2000 (myslím bylo víc verzí), potom GTR a GTR2... live for speed a rFactor mě minuly. No a z těch "simulátorů" jsem pak začal pařit až AC... To Project Cars jsem akorát checkoval pár videí na Youtube, kde borci srovnávaj. A myslím že Project Cars "bodoval" na úrovni lepší, "hezčejší" grafiky, zatímco AC samozřejmě modelem, fyzikou. A taky nemám páru o tom, jak je to s modováním... U mě samozřejmě AC vede proto, že jednak jdu po tom jízdním modelu, ale taky prostě chci jezdit tratě, který mám rád, a je to prostě tak, že jsem je našel všechny asi na dvou mod webech... mám i verze z roku 1988 - kompletní F1 kalendáč tehdy... A to když si dá člověk formuli Ayrtona Senny - McLaren MP4/4 (jeden z mraku brilantních modů), no tak to je opravdu ježdění. Prostě paráda...
    • Já vím, že autor psal o verzi na konzole a já sám hraju na PC... Pokud je to tak, že ten stáhnutelnej obsah je pouze na PC, tak ten bod beru zpět. - nemám tušení, jestli to jde. Konzole jdou mimo mě.
  • Další důkaz, že gamepad není ideální pro všechny hry. Ale strhávat za to hodnocení je trošku úlet...
  • samuel.polak
    Tento sim ma neskutocnu hratelnost, kazde kolo je originalne.
  • Sorry, ale já nechápu, jak tu někdo může brečet nad cenami DLC, vždyť oproti iRacingu nebo Raceroomu, je to skoro zadarmo. Musíte počítat s tím, že oni si většinu těch aut opravdu osahají ve skutečnosti, mají je na okruhu, nahrávají k nim nové zvuky a komunikují s výrobcem, aby všechny fičury fungovaly tak, jak mají. Není to jako ve Forze, kde jen koupí 3d model, fyziku tam naťukají za 20 sekund a dají tam nějaký random zvuk podle toho, kolik válců má motor.

    Ty auta v AC se chovají opravdu realisticky a není to jen dobrou fyzikou, ale hlavně tím, jak si vyhrají s každým autem po technické stránce
    • Pravda. A o tratích ani nemluvě. Která hra je má vymodelované s milimetrovou přesností? Každá trať ve hře je modelována pomocí laserové technologie a přesně odpovídá realitě. To také stojí dost peněz.

      Her s auty mám spoustu. Žádná ale nemá dobrý jízdní model a zvuky stojí za starou belu...
      • Tak ten laser scan už začíná být standardem. Začal s ním iRacing, který má tak udělané všechny tratě. pCARS má cca 4 laser scany a Automobilista už taky má pár prvních vlaštovek.
      • Lukass
        Mas Project Cars

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit