Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pre mňa osobne ide o hru, ktorú ako jedinú ľutujem, že som si ju kúpil.. prvé dva diely BioShocku sú jedni z mojich najobľúbenejších hier ale Infinite ma skutočne sklamal aj, keď som na to musel prísť až po nejakej dobe po prejdení celej hry..
    Prvá asi hodina hry je výborná, ale hneď ako sa začne strieľať, ide to s hrou dole vodou.. level design je vcelku dosť tragický v porovnaní s predchádzajúcimi dielmi, samá aréna po aréne a nikdy v celom priebehu hry som nemal dojem, že skutočne Columbia bola v minulosti skutočne fungujúcim mestom.. Rapture bola oveľa lepšie a uveriteľnejšie navrhnuté - Columbia vôbec nebudila dojem fungujúceho mesta ako Rapture.. strašne lineárna hra, nie veľmi zaujímavý nepriatelia, umelá AI slabá, neskutočne množstvo streliva človek musel minúť aj na obyčajných nepriateľov, úloha Emily v porovnaní s tým čo tvrdili pred vydaním, minimálna.. Príbeh, ktorý sa robil inteligentnejším ako v skutočnosti bol, veľa logických kiksov, atď.. jedine čo stálo zato, bola grafika alebo skôr umelecký smer hry, pár pekných momentov s Emily, soundtrack, pár svetlých chvíľ, keď strieľanie fungovalo, pár príbehových sekvencií (napr. múzeum), jeden a jediný "jumpscare" v celej hre, ktorý zafungoval perfektne..

    Inak skoro nič.. pre mňa ide o čisto priemernú hru (5/10) a fakt ide asi pre mňa osobne o najväčšie sklamanie čo sa týka herného biznisu.. v roku 2013 podľa mňa vyšli niektoré oveľa lepšie FPS hry ako BI - Shadow Warrior, Call of Juarez Gunslinger a Metro Last Light.. všetko oveľa lepšie hry podľa môjho názoru.. keby sme dostali hru, akú nám predstavili prvé gameplay videá z E3, tak by som pravdepodobne úplne opačne v tento moment písal o hre, ale bohužiaľ, žijeme v dimenzii, kde hra nedopadla veľmi dobre..
  • Zase tak špatný BioShock Infinite nebyl. Děj je poutavý, tajemný, město v mracích nádherné a i když by slušelo ubrat na střílečce a přidat např. RPG prvky a možnost rozhodování, i tak jsem se bavil. Navíc je teď v prodeji za pár korun (doslova).
  • Mne se Infinite libil, byla to extremne ambiciózní hra a z vetsi casti sve ambice naplnila. Pribeh je velmi zamotany, mozna az moc, ale zaroven poutavy a nutí cloveka zahadu Columbie rozkryt a premyslive jedince rozjimat ve smyslu "co by, kdyby". Akcni složka muze nekomu vadit, ale ja jsem ji prijal s nadsenim. Neni to deus ex, ale prosta strilecka, nicméně i tak velmi zabavna a svizna. Ja si zkrátka užil vsechny aspekty hry a i kdyz se nejedna o herni revoluci, z meho hlediska jde o jednu z nejlepších a nejzábavnějších stříleček vsech dob. Technicky ci spise umelecky je hra tez nadherna a to i dnes.
  • Trolluješ i na slovenských webech nebo jen na českých?
  • AvP je dobrej (první), ale atmosférou na SS2 nemá ani omylem...
  • Ještě jste zapomněl zapřísáhlého trollhuntera a šíleného vyznavače simulátorů.
  • Vzácně s tebou musím souhlasit. SS2 je příšerně neohrabaná hra a s každým rokem jsou její chyby čím dál znatelnější. Ani v době vydání to nebyla žádná sláva, stačí ho srovnat se soudobými majstrštyky level designu a herních možností Thief a Deus Ex nebo atmosférickými hororovými peckami ze stejného roku AvP a Silent Hill. SS2 proti nim působí jako retardovaný bratránek, takže zcela chápu jeho nízké prodeje. Jsem rád za jeho vliv na novější hry, ale sám o sobě mě zklamal na plné čáře a po bezmála 8 hodinách frustrace a marné snahy bavit se u něj aspoň 20 minut v kuse se k němu asi nikdy nevrátím.
  • Značka Blood patří Warner Bros. Entertainment, Monolith o ní nemůže nezávisle rozhodovat.
  • Na stroj utocily hordy raketometciku, kteri snesli nekolik headshotu :( Ani nevim, jestli stit fungoval i na RPG.
  • Tak to bych mel dotaz: kdyz pri oziveni prijdes o 100$ a dojdou ti penize, tak je totalni konec? Nebo kdyz nemas, neprijdes a kdyz mas prijdes? Pokud nesmis nic kupovat, tak se v tom pripade nic nedeje, ne?
  • Mi prisla strelba a boje zajimave a poutave, slo to resit vice zpusoby, atd. Co bys chtel lepsiho? Nebo lepe - jakou jinou hrou se inspirovat?
  • A za to muze Levine?
  • Jezismarja ta secesni temna Columbie je neco prekrasneho!!! Sice to vypada trochu jako Dishonored a opravdu hodne jako Rapture, ale to bych chtel aspon jako mod.

    A ze konflikt Vox a Founds. mel byt blize rasove a tridni revoluci? Vzdyt uz tak je!

    Bude i clanek o Burialech? On Levine nerozpustil irrational prece hned, ale az po nich.
  • Mně sere Monolith! Kterej má práva na Blooda jedničku, Starej Shadow Warrior mně nebavil, nudil mně svejma přehnanejma žertíkama, a stupidním designem úrovní, frustrace naprostá! Blood, byl pro mně nejlepší fps za dob Build Engineu tečka! Duke Nukem byl supr, ale taky sem ho nedohrál jako Blooda, asi tak stokrát a i dnes starýho Blooda pařím. Moc bych si přál plnohodnotnej Remake Blooda, ale myslím, že to nikdy nepřijde! Kvůli skurvenýmu Monolithu! *16* *16* *16* *16*
  • díky za článek (články), fakt dobrej .. ;)
  • To je jako případ Spec Ops: The Line. Bylo to hlavně o příběhu, občaspočet nepřátel to rušil.
  • Díky za tip, ale nedávno sem ho hrál a bavil se královsky... *5*
  • Ďalší, ktorý zacal hrať hry len nedávno. Vieš čo , chod si znova zahrať SS2 na ps4 ... Ou to vlastne nemôžes.
  • MickeyMutant
    Proto to taky Sony nikdy nepustilo na Playstation.
  • mravec

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit