Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ano, Armá má rozsáhlejší mapy, ale využiješ vůbec někdy v nějaké misi celý ostrov? Kdyby někdo rozsekal ostrov na 8 samostatných sektorů, tak to ani nepoznáš a možná by to jelo daleko líp a koncept hry by mohl být trochu jiný, pak by tam třeba ani nebylo tolik bugů, mohla by tam být i pořádná fyzika a šlo by ničit všechno. Podívej se třeba na takový Battlefield Bad Company2, sice je to arkáda jak bič, ale autoři ukázali, že to jde mít poměrně velké mapy, které jdou celé rozstřílet na kusy, do toho 64 hráčů, vehikly, lodě a navíc to ještě vizuálně vypadá hodně dobře... U Army je problém v tom, že je to pořád postavené na snad 15 let starém konceptu (ještě když to byl Poseidon) a enginu, který jen pořád oplácávají, ale furt to má to shnilé jádro. Oni můžou tvrdit, že mají nový engine, ale očividně ho udělali úplně stejně jako ten starý, jen na něj naplácali hezčí grafiku - toto mi vadí, protože právě ty nedostatky enginu dělají hru dost nerealistickou
  • De…bil se ozval ...
  • Pan je koukam ynteligent ...cela seria byla vzdy zalozena na tom, ze v ni byla spousta techniky. A tvurci se vzdy prsili, jaka je to simulace, ale od dob flashpointa se prakticky NIC nezmenilo. Jo, zere to vic vykonu HW, ale funguje to porad stejne (blbe). To co se dalo prejit tenkrat se neda prejit ted.

    BTW: Uzasna simulace kdyz tank znici 2-3 zasahy "cimkoli" "kamkoli" ...
  • Jiste, proto jsou v serii stale tytez bugy uz 10 let ...
  • ARMA a spol ma daleko rozsahlejsi mapy (radove), coz nic nemeni na tom, ze vizual neni nic moc. Na druhou stranu, kdyby to fungovalo jak ma (= nebylo by to hratelny tak 2+ let po vydani), tak se to da prejit. Problem je prave neuveritelna zabugovanost, a v soucasnoti bych jako zasadni videl i (???) chybejici fyziku - jako domecek na vsi kterej odola tanku ... (a hrajeme si prece na to, ze to ma byt simulace).
  • Jinak receno, mame jeste minimalne 3 roky casu, nez se to bude dat hrat - to pokud to nebude horsi, nez vsechny predchozi hry.
  • Co je vole? Čti po sobě co píšeš a pak se zkoušej čertit, kámo. A prostě lepší simulátor než ArmA není a jak se říká, jednookej mezi slepýma králem. RO2 je parádní hra, ale na to, že takový možnosti jako ArmA nemá ani zdaleka, tak její zabugovanost po vydání bylo něco hroznýho a moje natěšení z ní opadlo hodně rychle po tom, co jsem hru koupil (a padala..a padala...a padala...a když se patchem vyřešilo padání, tak nešla spustit, doprdele jak já byl nasranej). A sorry brácho, ale kritizovat za problémy s výkonem u starších PC Armu a potom vyzdvihnout RO2..mají s tím uplně stejnej problém.
  • ne, ale na mínuska od fanboyů to úplně stačí *1*
  • me by zajimalo co je na tom ostrove tak zajimaveho že se o nej bude valčit a jak je možny že z na takovem osruvku budou dve zakladny znepratelenych armad? a znova se budou prochazet nahodne hrstky vojaku sem a tam? dizajn fail. ale vy asi ani netušíte o čem mluvím, pravda?
  • ty patrne ani neviš o čem mluvim
  • proč bych si sral do hnízda? xD
  • Qinetix
    To co zažil Flashpoint, už jiná hra nezažije *2*

    bwt o CoD ses tu první zmínil ty. Já jen na to reagoval *1*
  • calwin
    aha rosta... :D dobre no si ma zničil teraz :D... myslím že každý kto teraz uvidí tvoje príspevky tak si sám spraví mienku o tom ako si se*eš do hniezda :P
  • No a už je to tu - zase se zmiňuje CoD. Prostě mně příjde, že vy to vidíte tak, že na jedné straně barikády je Arma a na druhé CoD a kdo nemá rád Armu je automaticky CoD fanda. CoD nesnáším a Arma mě moc nebaví, přitom u Flashpointu jsem proseděl stovky hodin (u žádné jiné hry jsem nikdy nestrávil tolik času). U Army mi prostě vadí, že je to jen Flashpoint v lepší grafice, kterou si stejně nemohu užít, protože nemám nejnovější kompl, abych to mohl jet na nejvyšší detaily, jinak ta hra už totiž nevypadá vůbec pěkně a to můžu rovnou hrát staré OFP s modama. Arma / OFP je výborná hlavně v tom, že si člověk sedne k editoru a může si udělat, co chce, ale prostě ta realita tam není taková, jak ji všichni vyzdvyhují, protože jakmile sedneš do auta, tanku nebo vrtulníku, tak jde všechna realita do kopru a to, že by tam byly jen pro doplněk je fakt kec. Je to simulátor, ale to ještě neznamená, že je kdovíjak realistický. Po stránce čistě pěchotních soubojů podporovaných tanky podlě mě Armu už dávno trumfnula Red Orchestra, která je sice z WW2, ale prostě zacházení se zbraní, pocit ze střelby a pohyb postavy je tam podle mě na mnohem vyšší úrovni a přitom to běží na zastaralém Unreal Enginu. A ve druhém dílu RO už jsou navíc i hodně realisticky udělané tanky (v jedničce byly zjednodušenější) a velmi dobrý systém krytí, který je pro dobrou simulaci bitvy docela důležitý... Já proti Bohemia Interactive nic nemám, Flashpoint vždycky bude moje srdcovka a jsem zvědavý, jak moc se bude Arma3 lišit od dvojky, doufám, že už tam bude konečně pořádná fyzika, lepší pocit ze střelby atd.
  • Qinetix
    PvP misím dávám hodně přednost, ale dají se taky dobře uspořádat i kooperativní akce. Dělal jsem na jednom projektu, který se však nedokončil. Byla to taková kampaň, která se vyvíjela podle toho, jak dopadli naše poslední akce. Misí se vždy zúčastnilo něco přes čtyřicet lidí, kteří byli rozděleni do několika skupin. Samozřejmě komunikace zde nesměla chybět.

    Pak tu samozřejmě jsou CTI mapy, které mě nejvíce bavili v OFP. Ty si ještě sem tam někdy zahrajeme s těmi hráči, kteří ještě dostanou náladu si OFP zahrát. Warfare mě však nikdy v Armě nezaujal.
  • děti hold tráví na internetu více času.
  • calwin: Nekecej ty máš PS3 i s nějakýma hrama?! ty jo, ty si hustej! tak to se klanim a jdu ti z cesty!!

    (sarkazmus, PS3 je pro mě šrot a všechny jeho majitele Hatuju)
  • motion blur lze normálně vypnout.... omg xD
  • Multiplayer nemá šťávu? To tu nikdo nezná CTI pro OFP?
  • calwin
    máš pravdu multiplayer vie byť parádny... pamätám si keď som v starom flashpointe bol na akcii kde sa hralo tak že boli dva tímy každý mal k dispozícii vrtulník ktorý letel v tom a tom čase na to a to miesto... tam sa mali dostať oba tímy a ísť proti sebe... bola sranda keď tam už jeden tím čakal na nepriatela :P... bohužiaľ tieto veci sa nedajú organizovať verejne na puboch... preto ten multiplayer nemá šťavu lebo je k tomu nutná komunikácia :/ ale zahral by som si tak ešte raz...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit