Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jinak receno, mame jeste minimalne 3 roky casu, nez se to bude dat hrat - to pokud to nebude horsi, nez vsechny predchozi hry.
  • me by zajimalo co je na tom ostrove tak zajimaveho že se o nej bude valčit a jak je možny že z na takovem osruvku budou dve zakladny znepratelenych armad? a znova se budou prochazet nahodne hrstky vojaku sem a tam? dizajn fail. ale vy asi ani netušíte o čem mluvím, pravda?
    • ne, ale na mínuska od fanboyů to úplně stačí *1*
  • Mně se líbí, jak Arma komunita drží při sobě, skoro jako nějaká sekta. Jakmile se objeví někdo, kdo se zmíní o nějakém bugu, hned je za to kamenován, dostává mínuska, je nazýván zlodějem nebo je z něj hned fanoušek Call of Duty (ony přece žádné jiné hry krom Army a CoD neexistují). A je to tak úplně u každého článku o Armě, pokaždé ti samí lidé se tu snaží za každou cenu Bránit dokonalou Armu.
    • Qinetix
      Je jen dobře, že ta komunita drží při sobě. *3* Sice má Arma několik bugů, ale ty má dnes každá hra. A vzhledem k jejím rozsáhlým vymoženostem mi to vůbec nevadí. Na to, co se dá v Armě dělat, se už moc hráčů nedívá. Kdo má více zkušeností, dokáže si s touto hrou pořádně vyhrát, především když je nabízena možnost editace, a to ne jen misí. Navíc ta naše "sekta" může uspořádat v Armě takové akce, o který se ti může v CoD jen zdát. Samozřejmě nic proti CoD nemám, taky jsem si to zahrál. Je fakt škoda, že se Armě tolik Čechů nevěnuje. Člověk je i vůbec rád, když vidí dva české aktivní klany.
      • No a už je to tu - zase se zmiňuje CoD. Prostě mně příjde, že vy to vidíte tak, že na jedné straně barikády je Arma a na druhé CoD a kdo nemá rád Armu je automaticky CoD fanda. CoD nesnáším a Arma mě moc nebaví, přitom u Flashpointu jsem proseděl stovky hodin (u žádné jiné hry jsem nikdy nestrávil tolik času). U Army mi prostě vadí, že je to jen Flashpoint v lepší grafice, kterou si stejně nemohu užít, protože nemám nejnovější kompl, abych to mohl jet na nejvyšší detaily, jinak ta hra už totiž nevypadá vůbec pěkně a to můžu rovnou hrát staré OFP s modama. Arma / OFP je výborná hlavně v tom, že si člověk sedne k editoru a může si udělat, co chce, ale prostě ta realita tam není taková, jak ji všichni vyzdvyhují, protože jakmile sedneš do auta, tanku nebo vrtulníku, tak jde všechna realita do kopru a to, že by tam byly jen pro doplněk je fakt kec. Je to simulátor, ale to ještě neznamená, že je kdovíjak realistický. Po stránce čistě pěchotních soubojů podporovaných tanky podlě mě Armu už dávno trumfnula Red Orchestra, která je sice z WW2, ale prostě zacházení se zbraní, pocit ze střelby a pohyb postavy je tam podle mě na mnohem vyšší úrovni a přitom to běží na zastaralém Unreal Enginu. A ve druhém dílu RO už jsou navíc i hodně realisticky udělané tanky (v jedničce byly zjednodušenější) a velmi dobrý systém krytí, který je pro dobrou simulaci bitvy docela důležitý... Já proti Bohemia Interactive nic nemám, Flashpoint vždycky bude moje srdcovka a jsem zvědavý, jak moc se bude Arma3 lišit od dvojky, doufám, že už tam bude konečně pořádná fyzika, lepší pocit ze střelby atd.
        • ARMA a spol ma daleko rozsahlejsi mapy (radove), coz nic nemeni na tom, ze vizual neni nic moc. Na druhou stranu, kdyby to fungovalo jak ma (= nebylo by to hratelny tak 2+ let po vydani), tak se to da prejit. Problem je prave neuveritelna zabugovanost, a v soucasnoti bych jako zasadni videl i (???) chybejici fyziku - jako domecek na vsi kterej odola tanku ... (a hrajeme si prece na to, ze to ma byt simulace).
          • Ano, Armá má rozsáhlejší mapy, ale využiješ vůbec někdy v nějaké misi celý ostrov? Kdyby někdo rozsekal ostrov na 8 samostatných sektorů, tak to ani nepoznáš a možná by to jelo daleko líp a koncept hry by mohl být trochu jiný, pak by tam třeba ani nebylo tolik bugů, mohla by tam být i pořádná fyzika a šlo by ničit všechno. Podívej se třeba na takový Battlefield Bad Company2, sice je to arkáda jak bič, ale autoři ukázali, že to jde mít poměrně velké mapy, které jdou celé rozstřílet na kusy, do toho 64 hráčů, vehikly, lodě a navíc to ještě vizuálně vypadá hodně dobře... U Army je problém v tom, že je to pořád postavené na snad 15 let starém konceptu (ještě když to byl Poseidon) a enginu, který jen pořád oplácávají, ale furt to má to shnilé jádro. Oni můžou tvrdit, že mají nový engine, ale očividně ho udělali úplně stejně jako ten starý, jen na něj naplácali hezčí grafiku - toto mi vadí, protože právě ty nedostatky enginu dělají hru dost nerealistickou
        • Co je vole? Čti po sobě co píšeš a pak se zkoušej čertit, kámo. A prostě lepší simulátor než ArmA není a jak se říká, jednookej mezi slepýma králem. RO2 je parádní hra, ale na to, že takový možnosti jako ArmA nemá ani zdaleka, tak její zabugovanost po vydání bylo něco hroznýho a moje natěšení z ní opadlo hodně rychle po tom, co jsem hru koupil (a padala..a padala...a padala...a když se patchem vyřešilo padání, tak nešla spustit, doprdele jak já byl nasranej). A sorry brácho, ale kritizovat za problémy s výkonem u starších PC Armu a potom vyzdvihnout RO2..mají s tím uplně stejnej problém.
        • Qinetix
          To co zažil Flashpoint, už jiná hra nezažije *2*

          bwt o CoD ses tu první zmínil ty. Já jen na to reagoval *1*
      • calwin
        máš pravdu multiplayer vie byť parádny... pamätám si keď som v starom flashpointe bol na akcii kde sa hralo tak že boli dva tímy každý mal k dispozícii vrtulník ktorý letel v tom a tom čase na to a to miesto... tam sa mali dostať oba tímy a ísť proti sebe... bola sranda keď tam už jeden tím čakal na nepriatela :P... bohužiaľ tieto veci sa nedajú organizovať verejne na puboch... preto ten multiplayer nemá šťavu lebo je k tomu nutná komunikácia :/ ale zahral by som si tak ešte raz...
        • Qinetix
          PvP misím dávám hodně přednost, ale dají se taky dobře uspořádat i kooperativní akce. Dělal jsem na jednom projektu, který se však nedokončil. Byla to taková kampaň, která se vyvíjela podle toho, jak dopadli naše poslední akce. Misí se vždy zúčastnilo něco přes čtyřicet lidí, kteří byli rozděleni do několika skupin. Samozřejmě komunikace zde nesměla chybět.

          Pak tu samozřejmě jsou CTI mapy, které mě nejvíce bavili v OFP. Ty si ještě sem tam někdy zahrajeme s těmi hráči, kteří ještě dostanou náladu si OFP zahrát. Warfare mě však nikdy v Armě nezaujal.
        • Multiplayer nemá šťávu? To tu nikdo nezná CTI pro OFP?
    • to si delas pr*el? videl si ten Arma hateclub co se tady schazi? :D
      • děti hold tráví na internetu více času.
    • Viděl's někdy články pod Faplem nebo Fandroidem? xD
  • Qinetix
    Jen doufám, že bude A3 po tolika odkladech co nejlépe vyladěná. Raději si počkám.
  • LoL :D vydání posunuto z Neurčito 2013 na neurčito 2013 :D:D:D:D tak to nemá chybu :D
    • Shaker
      tak, určitěěě...
  • A já čekám, kdy doplatim motorku a budu moct investovat do počítače a konečně si zahrát normálně 2 díl. Jediná věc, která na 2 funguje, je editor.
    • Qinetix
      Já zase čekám, až doplatím auto. Takže čím déle bude vývoj A3 trvat, tím lépe pro mne. *1*
    • jj taky čekám až doplatim motorku abych upgradnul PC. Arma 2 mi sice jede slušně, ale chce to novej proc a s tím samo i desku a paměti :)
      • vy budete rádi, když se toho vůbec dožijete...
        • ne každej je takovej blbeec jako ty :)
  • To zas někoho zatkli, nebo co?
  • Vytvořit tak rozsáhlou simulaci s velkým otevřeným světem bez chyb není žádný med. To není koridorové Call of Duty, kde přesně developeři ví, kdy bude hráč co dělat.
    • Jiste, proto jsou v serii stale tytez bugy uz 10 let ...
  • Gordar
    WWII Online: Battleground Europe dokáže reálně simulovat jak pěchotní boj tak i perfektní destrukční model pro veškerou techniku - tanky, letadla, lodě.. Myslím že to dělá menší tým než Armu. Proč musí být v Arme destrukční model tak k smíchu ? to opravdu nejde udělat lépe..
    • Shaker
      na ukor grafiky... v dnesni dobe musi hra nejak vypadat, aby o ni mely zajem masy a studio se uzivilo... ale tak uvidime jaka arma 3 nakonec bude
  • hum videjko z DayZ by neuskodilo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit