Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jamar28
    Já nerozumím té radosti z (hypotetického?) neúspěchu Star Citizen.

    Já tu hru nemám, ani se o ní nijak zvlášť nezajímám, ale je to nejúspěšnější CF projekt a pokud dopadne špatně (nedej bože nějakým tunelem), bude to znamenat, že další vývojáři už třeba tak riskovat nebudou a Star Citizen se bude už navěky používat jako pesimistický argument proti jakékoliv CF snaze. Ne že by to tenhle styl financování odrovnalo, to jistě ne, ale nepochybně utlumilo.

    Takže proč z toho někteří máte takovou radost? Vždyť by to byla rána pro herní průmysl celkově. Copak všichni nechceme velké a úspěšné hry? Rozvoj celého odvětví? A jestli je to zase nějaký dementní spor konzole vs. pc, tak to nechápu už vůbec. Vždyť je v zájmu všech hráčů, aby vycházelo co nejvíc her na všechny platformy, ne?
    • Ne to máš pravdu tohle doufám už nikdo nikdy chtít nebude, neúspěch jim sice nepřeju ale teda jako tohle už je docela přehnaný, já pořád nechápu že to tak vyháníš do nebe. je to v podstatě univerzální engine nebo spíš spatlanina několika neginu kterej v jednodušší podobě používá třeba Squad nabalenej hromadou featurama. Co přesně považuješ za takovej hardcore průlom v herní historii že když se nepovede tak položí celý herní odvětví? Že se v tý hře střílí? že se tam dají multizónově ovládat vozidla, že se tam dá přistávat na planetách? To vážně ještě nikde nebylo? Tak to prostě jen dají chytře dohromady tak aby jim to fungovalo, což ještě ani neudělali, zatím to podle alfy běží v módu kdy se to tváří jako několik samostatných her než jedna hra v celku. Fakt nevim koho by tohle mělo položit, možná tak lidi co Robertsovi nacpali prachy do kapes (pokud to krachne) herní branži určitě ne.
    • A co se na to podivat z druhe strany? Vybrali x milionu dolaru, vic, nez maji bezne AAA tituly, delaji na tom snad pet let a vysledek je, ze nemaji vubec, ale vubec nic. Ja uz svych 40 dolaru odepsal a smiril se s tim, ze je nikdy neuvidim. Opravdu kecy, ze museli menit engine a kdesi cosi mne nezajimaji. Jen to ukazuje, jaci jsou to diletanti. To jako nevedeli dopredu? A pokud to dopadne spatne, tak se mozna potom lidi proberou a zacnou premyslet, nez nekomu nacpou prachy, ktere s nejvetsi pravdepodobnosti nikdy neuvidi.A schvalne jsem zvedavy, az to jednou odpiskaji, jestli sem vsichni vy fanboys prijdete a omluvite se.
      • Zmena engine (jak sem uz i psal) je vubec to nejhorsi co kdy muze vyvojar hry udelat. Protoze tim zbouras absolutne vsechno co si uz udelal a zacinas od nuly.
        • Vsechno ne, jednotlive casti se vetsinou daji po vetsich ci mensich upravach znovu pouzit, napr. zdrojak, kde at uz je to napsany tak ci tak tak ona "logika" jenotlivych processu uz existuje a "prepsat" ji neni takovy problem jako ji vymyslet. Pripadne graficke/hudebni assety taky menit nemusi.

          Jako jo, neni to sranda a "nejakou tu" clovekohodinu to sezere, ale neni to zas ze by museli znovu vynalezt kolo...
        • Blue.Shark
          Ne. *7*

          "We stopped taking new builds from Crytek towards the end of 2015. So did Amazon. Because of this the core of the engine that we use is the same one that Amazon use and the switch was painless (I think it took us a day or so of two engineers on the engine team)?. What runs Star Citizen and Squadron 42 is our heavily modified version of the engine which we have dubbed StarEngine, just now our foundation is Lumberyard not CryEngine. None of our work was thrown away or modified."
      • Blue.Shark
        Hele, normálně jim napiš o refund a investuj těch 40 doláčů do jiný podobně velký hry, která vznikne za kratší čas; přeju hodně štěstí při hledání. A já se ti mezitím omluvím: sorry, že svoje peníze cpu, kam se mi zachce; budu to dělat dál a podpořím tím lidi, který se aspoň tvářej, že chtěj něco dělat *15*
      • jamar28
        Já jsem ale proti kritice nenapsal ani půl slova. Já píšu o výsměchu a přání neúspěchu. Navíc tady v diskusích na games.cz nevidím nadávající backery, ale hlavně blbečky, co si uchcávají do gatí radostí, protože nějaká hra se nevyvíjí podle plánu.
        • alien5
          JJ to je pravda nejvice to pali lidi co tu hru nemaji zakoupenou :) a proc protoze o tom moc nevedi..

          https://www.youtube.com/watch?v=fhQBVxSRMN8&index=31&list=PLSawX2LaQpo_6s2UQQ3Q-0RppHbrxdnWB&t=331s
      • Sleduješ ten vývoj, nebo ne? Dal jsi 40 USD na jistotu nebo nejistotu? Není pravda, že není nic. V PU si můžeš už teď slušně zařádit. Kecy ohledně vývoje a diletantství. Řekni to Danu Vávrovi a předhodí tě Jeníkovi (jeho pes). Máš vůbec představu co to je řídit projekt takových rozměrů. Já je všechny obdivuju a nejvíc Chrise. Odhadnout tady čas je sázka do loterie. Možná tě to překvapí, ale všichni profící dodávají svou práci pozdě, bez vyjímek. Někdo o den, někdo týden, měsíc rok, dva. Perfektní plán funguje jen ve chvíli, kdy znáš všechny neznámé. A těch je tady kur.. hodně. To jako nevěděli dopředu? Sorry, né nevěděli to dopředu. Prosimtě, budeš za 5 měsíců 100% zdravej? Dáš na to všechny svý úspory? Ale běda jak onemocníš. Kámo, to je ta samá matematika. Jednoduchý úkol se může změnit v peklo když se to podělá. Tady není jednoduchý téměř nic. Chris nikdy neslíbil pevné datum. Nikdy se neobjevila věta "Slibujeme, že v roce 2017..." Ne. Od počátku pouze: "vynasnažíme, chtěli bychom, plánujeme že, doufáme" Ale žádný slib tam nikdy nebyl. Je to CF projekt. V práci chci kolikrát po lidech blbost, která má být za hodinu hotová. A ona není. Protože jsou to diletanti? Kdepak. Prostě se ukáže, že věc je komplikovanější kvůli neočekávaným hlediskům. Takhle funguje svět.
    • Chris Roberts si za to do jisté míry může sám, když spustil crowd-funding tak nasliboval tolik věcí a takové termíny kdy to dodá, že se zvedla vlna skeptiků, který si říkali že to bud nikdy nevznikne nebo je Chris bůh SW vývoje... No a teď jen sklízí co zasel no a samozrejmě se objevila tuna lidí a jejich "Já sem to říkal" . Ono je to děsně ale děsně fajn projekt, který ale na 90% skončí někde u Alfa 5.0 a bankrotem studia (sem si vědom kolik vysbírali peněz, stejně jako kolik jich stojí měsíční provoz studia), a jak říkáš, utrpí tím jen herní průmysl a víceméně důvěra hráčů v nezávislé projekty....
      • Mimochodem, třeba Horizon Zero Down byl vyvýjen 6 let. SC je grafikou, mírou detailu a komplexností někde jinde. Pokud máš pocit, že to mělo být dávno hotový, tak žiješ ve snu. Jo, mohli to mít hotový, kdyby obětovali polovinu věcí a nakoupili si nějaký shitový assety...
      • jamar28
        Kritika a skepse je jedna věc. Ale výsměch a přání neúspěchu, to už je úplně jiná věc.
      • Očividně víš o vývoji té hry kulový. Důvod, proč se vývoj protáhl je, že museli komplet překopávat engine, síťový kód a přidávat nový technologie, protože CryEngine nebyl stavěný na takovou hru (ve skutečnosti žádný engine, protože takhle komplexní hru ještě nikdo nedělal), takže logicky to dá mnohem víc práce, než když si koupíš engine a jen vytváříš obsah, což dělá většina AAA studií a i tak jim to zabere roky, a to i přesto, že ty hry nemají takový vizuál a rozsah jako SC. Navíc RSI dělají 2 hry najednou. Samozřejmě, že teď když mají z velké části hotové technologie na generování, stavbu planet, vytvořené assety, animace a AI skripty, tak už tvorba dalšího obsahu půjde mnohem rychleji. Čív víc dílků, tím rychleji můžou hru expandovat. Vytvořit ty dílky ale zabere možná víc času, než tvorba obsahu. Ale jinak souhlas, že si za to může sám, protože se ukazuje, jaká je nevýhoda transparentního vývoje. Většina lidí totiž nemá ponětí, jak funguje vývoj a myslí si, že všechny ty AAA hry vypadají cool a finálně už v půlce vývoje lol. Nevypadají, akorát oni to neukazujou.

        Mimochodem, kolik stojí jejich měsíční provoz a kolik mají ještě peněz? Máš relevantní zdroj nebo jen domněnky?
        • 2omg: Coz je typicka ukazka naschopnosti, protoze engine si vybral sam. Pokud neco nekde slibim, tak si sem zatracene jistej tim, ze na to mam nastroje a ze to s tim lze realizovat.

          Typickou AAA si financuje investor za svy, coz znamena ze nese rizika ze o ty prachy prijde a taky slape vyvojarum na krk, aby makali a plnili terminy.
    • Protoze tu lide radi prorokuji neuspech a o to vic to plati pro projekty zafinancovane z Kickstarteru. Jakakoliv negativni zprava o takove hre je potom vodou na jejich mlyn a nic neni dulezitejsi nez mit pravdu v diskuzi na games.cz.
      • Ono těch neúspěšných je docela dost a přijde mi že o těch velkých se tu ani moc nepsalo. Planetary Annihilation to vzásadě odstartoval a nedopadl vůbec dobře. Respektive nedodrželi co naslibovali a nakonec udělali ještě podvod na Steamu, aby setřásli negativní recenze, tak stáhli původní PA a prodávají jen Titans. Nejlepší bylo, že už zkoušeli další KS, ale tam už jim na to moc lidí nepřispělo.
        • ja si myslim ze vetsina tech kiksu u KS projektu je ze proste to neodhadnou, jedou si vlastnim tempem a zapominaji ze kazdej den jim hori prachy...

          On ten bic je obcas potreba!
        • No, ale tak PA nebyl vůbec ale vůbec špatný... Možná že některý měli neskutečný očekávaní od toho, ale já jsem si tedy zahral od podlahy...
          • Samotná hra až tak špatná nebyla, ale to co se dělo kolem bylo svinstvo. Ze dne na den z EA do v 1.0 bez větších změn. Chyběl offline single a spousta další věcí, které tam být měli atd. Nakonec to dorazili tím datadiskem a smáznutím původní hry ze steamu.
    • A Nobelovu cenu míru za rok 2017 in memoriam získává: jamar28 (tragicky zesnul ukamenován davem).
      • Nevím co se ti na tom co píše nelíbí, náhodou má naprostou pravdu, pořád se jen ukazuje že lidi jsou pouze plní zášti a jde jim jen a jen o sebe, nezajímá je vůbec nic jinýho než jen oni a když se po nich něco chce tak si jen pomyslí : Kašlu na něj, stejně z toho nebudu nic mít...
        • jo, a taky se ukazuje, že jsou lidi natvrdlý
  • Rejsek
    Pozitivní je, že i přes ty kvanta hejtrů a jejich bezcenných keců, jde vývoj hry stále utěšeně vpřed *15* A pokud to náhodou způsobí pár prasklejch žilek u slabodušších jedinců, jedině dobře *1*
    • v tom lepším případě zůstane tato hra daleko za očekáváními, v tom horším to bude vaporware. Soudruzi si ukousli moc velké sousto a naslibovali hory doly, ale jejich schopnosti nestačí jejich ambicím.
      • Doporučuji studovat... cokoliv. Především logiku a úsudek. Ale začni obyčejným čtením, informace jsou důležité pro duševní rozvoj a hlavně obecný rozhled. Až zvládneš "Máma mele maso", projdi si pár vývojářských videí SC a pak se pobavíme. Já jen abys viděl, jak to soudruzi nedávají.
      • Doporučuju nastudovat definici vaporware.
        • https://it-slovnik.cz/pojem/vaporware
          • Blábol.

            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Vaporware

            "In the computer industry, vaporware (Brit. vapourware) is a product, typically computer hardware or software, that is announced to the general public but is never actually manufactured nor officially cancelled."

            Už jen z toho názvu to logicky vyplývá.
            • Moment... ty si nepředvedl žádný relevantní zdroj a nijak to nevyvrátil? Oh... ty jen plácáš mimo něco o wiki a vlastně jen troluješ ...a slabě hehe...
            • jo není nad wiki, argument jak poleno ty blábole..
    • Pokud zůstane aktuální plán nezměněn, tak si budou moc hráči zahrát 3.0 v původním termínu (21-25.8) jen to bude na PTU místo Live
  • Tohle pro vyvoj vubec nic neznamena, lidi jsou tupe ovce, nerozumeji tomu, co kritizuji, coz jim ale vubec nevadi a jakmile je jejich "problem" odstranen, okamzite zapominaji. Stejna zla krev byla pred vydanim 2.0 a stejne od te doby vybrali cca 50 mega *15*
  • A máme tu zase uplakánkovou diskusi, podivného ražení, kdy lidi, kterým je SC úplně fuk, pláčou nad ušlým ziskem milionu backerů po celém světě. Nejenom, že jde často o děti bez znalosti jazyka, ale zároveň o typ lidí "neumím nic a do všeho kecám". Tým CIG si nasadil laťku hodně vysoko. Nejen, že ji nesnižuje, dokonce ji posouvá ještě výš. Ani jeden stretchgoal nezrušili, ani z jednoho neslevili. Unikátních herních mechanik tam mají nemálo a přesto je dokáží odladit a implementovat. Kdo sleduje, vidí to obrovské, neskutečné, množství dobře odvedené práce. Jak tu někdo psal, čas v tomto případě úplně nehraje roli. Ohlášené datum 3.0 se posune o 2 měsíce... no a? Klidně o půl roku. Vím jak funguje produkční harmonogram a jak reálný výrobní. Buď to nestihnete nebo odfláknete. U CIG jsem rád, že volí první možnost.
    • reakce nad
    • Tak 90% těch negativních příspěvků je naštěstí femto pod různými nicky co se to tu snaží marně vytrollit a opět těžce failuje, nebrat vážně, jinak mi přijde, že se tu lidi na obecně SC spíš těší
      • Femtovi slzy jsou nejlepší.
  • Morraw
    Já tomuhle projektu fandím a to jdou tyhle vesmírné hry docela mimo mě.

    Se podívejte co vyplodí EA nebo Ubisoft za pokračování. Na hře jim tam taky makají desítky až stovky lidí několik let, k tomu přebírají assety, mechaniky atd a výsledek je něco jako Andromeda, Inquisition a nebo další Assassin.

    U Star Citizenu na tom budou makat zatím jen 5 let. Všechno od píky s podstatně rozvinutějšíma mechanikama a celkovým záběrem.

    Nevím proč tu nejvíc nadávají lidi, kterých se to netýká a nic nikomu nezaplatili. A kdo stále bere KS jako obchod, kde si kupuje hotový produkt, tak dělá něco špatně.
    • Ty jsi hrál finální produkt? Ne, tak pomlč o tom, že to bude mít lepší mechaniky než hra od EA nebo UBU za 7-10 let, kdy ta hra možná vyjde...

      Miluji tyhle kecy na základě ničeho.
      • Blue.Shark
        Je právě docela smutné, že alfa verze nabízí více mechanik, než hotový produkt konkurenčních firem.
      • A úplně nejlepší jsou oslavný kecy ze skleněný koule o hrách, ze kterých sme neviděli snad ani jedno video. Např. fanboys RDR2 hehe ..
  • spoock
    Zbytečná histerie. Hra je v alfe, ma před sebou implementaci zásadních technologií a je jasné, že se to musí odladit. Backeři jsou spíš rozmrzelí jak se furt posouvá Squadron 42, to mě zajímá víc, nez nějaký nový build alfy, který mě po pár dnech přestane bavit.
    CIG si za nevoli může sama. Je jasné, že málo komu lze vysvětlit, že jejich data vydání se můžou nehezky posouvat. Kdo by si po loňském Gamescomu řekl, že to co ukázali, má před sebou rok vývoje.
    • imo do squadronu 42 se ani pouštet nemeli. koho zajíma nejaka singleplayer kampaň. meli dodelat nejdriv MMO
      • No, vzhledem k tomu že single byl hlavní tahák celé kampaně už od počátku a MMO přibylo časem, řekl bych že SQ42 zajímá dost lidí. *1*
  • Důvod, proč investoři neradi investují do nových technologií a raději berou osvědčené, je nemožnost spočítat kolik to zabere času a zdrojů. Ok vymysleli jsme crowdfunding a díky němu jsme odstavili investora ale problém, který má investor, má i fan subscriber ale tentokrát díky ignoranci. Bez bratří Wrightů bychom nelétali. (nebo kdyby hateři mívali pravdu) Cestu pokroku je nemožné spočítat předem, než se na ni vydáme. Myslím, že to hochům a děvčatům z Cloud Imperium Games jde skvěle, protože není důležitá zda se objeví problémy(oni se objeví) ale jak si s nimi poradí.
    • tak jestli pokroku říkáš mega zlodějna na naivních nerdách, tak ano, v tomhle směruje to pokrok je, i kdyby ta hra vyšla, tak to vyjde v době, kdy ta grafika bude už zastaralá, takže v oblasti technického pokroku to žádný pokrok není...
      • alien5
        Tohle bude zastarale tak mozna za 15 let : https://abload.de/img/unnamed8ipis.jpg
      • Právě že je to tak technicky napřed, že až to vyjde, bude to tak akorát, maj to vychytaný, nemluvě o tom, že to neni jen o enginu, ty tisíce hodin práce co na tom dělaj nejlepší lidi v oboru konkurence taky jen tak nedožene
        • Jasně *15* Co že maj vychytaný? Vzdyť ta hra je v naprosto nehratelné podobě, tak jak můžeš tvrdit, že maj něco vychytaný. Jak jsi přišel na to, že na tom dělají ti nejlepší lidi? To je zase nesmysl vedle nesmyslu. Zkus Kotaku, je tam pěkný článek, který se SC věnuje...
          • Prej naprosto nehratelná.

            Mezitím na youtube a twitchi desítky live streamů naprosto nehratelný hry... hehe... klaun. :D
      • Blue.Shark
        "...nové technologie, nové postupy, nové myšlenky, pokrok-" "Je to zlodějina, jste naivní a žerete psy!" *15*
  • alien5
    Aby nezasveceni trolove meli predstavu kolik toho bude ve 3.0 : http://wiki.theravens.cz/starcitizen/index.php/Star_Citizen:Production_Schedule_Report#Design

    A interni rozvrh ktery je odhad !!! ! https://robertsspaceindustries.com/media/iba6urnqwpj7jr/source/EndofYear_PUTimeline_07282017.png
    • 16cmfan
      Kaslime na trolov... podme sa rozpravat o HW narokoch... dost ma to zaujima, ako vam fici hra.. mam FX 6300 a GTX 960 4GB... raz mi to ide 15 fps, raz je average 30 - 40... ten Persisten Universe snad v 3.0 poladia
      • alien5
        PU jede 30 fps max vsude jinde okolo 60 FPS GTX 1070 a i7 2600K na 4.4GHZ 16GB ram.
        Jinak ano net code jeste neni defacto nijak upravovanej a je ten puvodni. jinak ted by se melo omezit posilani informaci ze vetsiho okoli hrace cimz se zlepsi asi fps. Jinak na netcodu delaji 2 lidi ! a ceka se na implentaci noveho kodu od lambeyardu.. oni maji lepsi podporu sitovych zalezitosti nez CRYTEC..
      • Blue.Shark
        Co jsem četl, je to způsobené hlavně síťovým kódem. Notebook s i7 (2,3GHz) a GeForce GT 650M 2GB to na low rozjede a překvapivě ani grafická stránka tolik netrpí. FPS kolem 22, takže za mě spokojenost. Jestli doladí síťový kód, určitě to bude znát :)
    • Blue.Shark
      Ještě kdyby se náhodou někdo chtěl podívat do původního schedule reportu
    • To máš marný, ignoranta o existenci Ježka nepřesvědčíš ani kdyby na něm stál. Většina půlmozků tady ani neumí vyslovit výraz "harmonogram", natož aby pochopili co to je a kčemu to slouží. Navíc v popisu obsahu 3.0 je moc cizích slov a technických detailů. Z čehož vyplývá, že si to nikdo nepřečte, ale přetrhne se, aby ti tady napsal něco moc chytrýho. Třeba, že "papír snese vše" a podobný lidový moudra.
      • A nejen že neumí harmonogram vyslovit, oni ani netuši, k čemu slouží *1*
      • k cemu ti je harmonogram, kterej se zatim snad nikdy nedodrzel?

        tyhle plky snad muze psat jen zaslepenej fanboy
    • papir snese vse, to vi i zasvecenej troll jako ty
      • alien5
        Lol pripad pro specialistu psychiatrie.
  • Nj, to je tak, děťátka (a ani mnozí dospělí klienti) nechápou, co obnáší vývoj jakéhokoliv software. A že odhady jsou velmi záludné a dost často nepřesné. Je to trochu chyba vývojářů, když si stanovují přesné termíny a serou si tak sami na hlavu.
  • jasný, každy ted na to bude nadávat. Ale je to megalomanský projekt, vetší než cokoliv tu doposud bylo. A vývoj takove hry proste neco trva. Si to porovnejte s jinými early accesmi na steamu, kde jsou i relativne jednoduché hry (ve srovnání se Star citizen) v alfe i nekolik let. Kupríkladu 7 days to die, DayZ a další.
    • Větší v herním vývoji znamená často horší, zejména kvůli kompromisům, ústupkům. Star Citizen nebude ani zlomkem toho, co od něj komunita očekává.
      • Blue.Shark
        Které kompromisy a ústupky máš teď na mysli?
        • Myslíš ten zlomek hráčů, co tu hru zafinancovalo, co chtěli PC only hru bez kompromisů a počítají s tím, že to bude chtít kvalitní PC? Ok. Pomijím fakt, že existuje něco jako graphics options a že hra už je zaplacená, takže nemusí tolik řešit prodeje.

          Btw, Star Citizen nejde cestou ohromnýho světa. To šel No Man's Sky. Milion planet, jedna jako druhá. SC bude mít maximálně desítky planet. Pointa hry nebudou jen planety. Na planetách budou nějaký základny a generovaný questy a stačí to bohatě, protože tam bude spousta činností, který budeš moct dělat ve vesmíru.
          • To nemění nic na faktu, že peníze jsou od lidí, který počítají s tím, že to chce silný hardware. Až ta hra bude hotová, tak už hardware bude někde jinde a zahraje si to každý, byť ne třeba na maximum.

            Když se podívám na Crysis, tak ten s tím absolutně neměl problém. Díky nastavení grafiky si zahrál každý a přesto ta hra měla nadčasovou grafiku dělanou pro budoucí hardware. Problém Crysisu bylo spíš pirátství a to, že to nebyla nějak extra dobrá hra.
          • Tvůj velkej omyl je to, že si myslíš, že je hra zaplacená, není. Myslíš, že se budou 10 let dělat se hrou, do který dali tolik zdrojů a snahy, aby "po vydání" ukončili její podporu a začali dělat něco jinýho? Nebo jí budou podporovat dál dodatečnejma fíčurama a obsahem? Rozhodně jí budou chtít distribuovat dál. Zejména multiplayer část, protože v okamžiku, kdy do multiplayerových her nedodáváš obsah, jejich komunita začně stabilně klesat.
        • Třeba to, že nemůžeš udělat ohromnej svět bez toho, aby nepůsobil prázdně. Nemůžeš udělat super-skvělou grafiku bez toho, aby to rozjel jenom zlomek hráčů (= zákazníků), který na to mají stroj. Většina lidí si myslí, že můžeš udělat největší, nejlepší, nejhezčí, ale to prostě technologicky nejde, dřív nebo později narazíš na limity. A ani Star Citizen není bezedná studna, zejména v otázkách financování. Dřív nebo později lidi budou nedočkavý a budou se ptát, kde všechny ty naslibovaný fíčury jsou.
          • Ta super skvělá grafika je pro super skvělý prachatý lidi. Nemůžeš si koupit BMW, tak pojedeš ve škodověnce. Všichni nemůžou mít všechno. Aby ten svět nebyl prázdnej, možná proto je tu spoždění, aby se mohl dotvořit generátor toho obsahu, ne? Můžeš udělat nevětší a nejhezčí a technologicky to jde. Jen je otázka, na jak dlouho to bude nejlepší a nejhezčí. Dřív jsme učurávali z Prince of Persia a jeho krása a technologie už je za zenitem. Ale tím nehaním Prince, je to super arkáda i dnes. Lidi se nemusí ptát, kde ty fíčury jsou. Každý týden jsou jim představovány pokroky v implementaci těch fíčur. Lidi vidí jak vznikají a hladí si spokojeně bříška. Protože, kdybys do pytle sledoval vývoj SC, nebyl bys tak dutej a nehodnotil prokrok vývoje podle buildu hry.
            • Tobě nedochází, že prostě nemůžeš vyvíjet hru 10 let, protože to, s čím pracuješ, nezbytně zestárne. Technologie, tvoje nástroje, grafika, prakticky všechno. Navíc víc zákazníků = víc peněz. Na co dělat hru, kterou bude hrát zlomek lidí, a nebudou schopný její post-launch financovat.
          • Blue.Shark
            Chápu, kam míříš. Je ale důležité uvědomit si, že zatím nevíme, jak ten svět vypadá, protože prostě ještě není hotový. Nepřijde mi košer mluvit o kompromisech, když prakticky ještě žádné neudělali a naopak si na sebe vymýšlí ještě větší a větší bič.

            Co se týče toho souboru nejlepších vlastností, samozřejmě, že nemůžeš udělat nic nejlepší, protože se technologie průběžně posouvá. Proto taky Star Citizen míří až na další výkonovou generaci, s tím do toho backeři šli už na Kickstarteru. Limity jsou v tomhle případě jenom finance, jak píšeš, ale ty také pořád přibývají. Já třeba zatím nemám jediný důvod, proč si myslet, že vývoj neskončí úspěchem. Pokud jsou zákazníci nedočkaví, tak ať - je vydávána spousta obsahu, která jim přibližuje, jak vývoj probíhá.
        • Žádný, protože on není součástí tý komunity.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit