Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Butters

    přiznám se že ne, asi zkusim ;)

  • Butters

    ovšem vytvoření účtu neznamenalo nutnost instalace Steam aplikace

  • SalemCZ

    taky si říkám, vid se vědělo že se bude dělat něco jako HL:0 to že to není 0, ale spíš 1,5. Je asi jedno.

  • SalemCZ

    Tak snad když se Alyx bude dobře prodávat tak že udělají už konečně HL3

  • Amylee.Anderson

    Možná bych byla ráda, kdyby se nevysrali na hlavu těm lidem, co na pokračování čekají přes deset let. Furt nevím, jestli jsem z toho šťastná nebo ne...

  • Zkoušel jsi Astrobota? Vždyť je to jedna z nej her pro VR a fakt nic nezabíjí. Ten pocit, že jsi v tom světě je tam perfektní a funguje to luxusně. Ten pocit kooperace, kdy jako "first person hráč" pomáháš své "third person postavičce" by mimo VR vůbec nefungoval. (ať už kvůli tomu pocitu, tak že fakt nevím, jak by jsi udělal intuitivní ovládání)

  • Tvůj čuch je špatný. Říct, že gabe dělal h*vno je fakt totálně mimo (an. Valve mezitím, kromě her, posunulo průmyslu jak v oblasti HW a software, takže to jsi dost nefér. Počítejme, že poslední velká hra byla Portal (ve skutečnosti nebyla, ale dobře). Tedy rok 2011, tedy 8 let. Velká hra Valve trvala většinou okolo 4-5 let. Tedy tady má Valve skluz cca 3 roky. Od té doby (kdy ty říkáš, že nic nedělali), zkoumali VR a vlastně se o, 6 let dělal nic a poslední týden dělal na Half-Life.... XD ) snaží o další revoluci. Chtěl bych tě ujistit, že HLVR je součástí toho VR vývoje a byl ve vývoji dlouhou řadu let. Akorát Valve fakt nemá potřebu oznamovat každý prd.

  • davek183

    Možná máš pravdu ale já teda jenom říkám že na tyhle věci mám vždycky čuch. Že od prvotních věcí člověk pozná, jestli to celé bude ve výsledku naprosto tragické. Je vidět že i Gabe Newell se trochu změnil.. Před deseti lety dělal na nejlepších hrách historie, a v posledních tak 6 letech dělal co? Absolutně h*vno a jenom hrabal obrovské množství peněz. A k tomu za každou hru co se na Steamu prodá sežere 30 procent, aniž by na tu hru sáhnul prstem - tím taky opravdu přispěl celému hernímu průmyslu jak nejlíp mohl. Možná proto v posledních letech vychází prakticky jen hry co se na první pohled snaží jen ždímat peníze, např. grafikou. Např. Metro Exodus je podle mě za třeba 8 let jediná dobrá FPS hra. A hele, na Steamu zrovna ani nevyšla.

  • Foxtrot_cz

    Spíš lžeš ty, nebo o tom nic nevíš :)"

    Q. Will the boxed versions of HL2 require any sort of Steam installations?

    Doug Lombardi: During installation the user will be prompted to authenticate the copy and create a Steam account. After that is complete, the single-player and LAN games do not require an Internet connection.

    http://pc.gamespy.com/pc/half-life-2/558931p1.html

  • Bude to simulátor Ala the Sims o životě v combine diktature

  • Technologie už jsou předvedeny, Valve chce předvést, že se s tím dá udělat právě velká hra. Technologických her a to jen ze stáje Valve už máme několik... Valve samo řeklo, že dělá 3 velké hry, jednu na Source, dvě na Unity engine a pro VR. Navíc to bylo i zmíněno v přepisu interview, který den před oznámením na twitteru utekl (a taky už se někdo postaral, aby zmizel :) ) 

     Dnes AAA hra nutně neznamená, že má 20 hodin. Tuším, že se odhadovalo okolo 10-12 hodin, což už rozhodně není ani technologické demo nebo malou hru. A to zejména v kontextu ještě vlastně úplně nových a neprobádaných technologií. Za mě třeba VR hra by měla být okolo 8 hodin, protože hrát VR x desítek hodin (a to i přerušovaně) se mi asi chtít nebude. Ale to už je moje .


    Dělají velké hry pro malé procento hráčů, ale oni chtějí, aby to díky tomu trochu rozhýbalo trh. Samo Valve to asi nedokáže, ale ostatní se snad brzy přidají, protože jestli ne, bude to pro VR asi konec. A to Valve prostě nechce, protože v tom už mají fakt šílené prachy. Valve prodělá, pravděpodobně si to ani moc lidí fakt nezahraje,možná to někdo zmóduje, že to půjde hrát bez VR ;). Každopádně, HL3 to není z několika důvodů. Zeptám se třeba tebe. Nemáš VR, jsi velký fanda HL... Nemyslíš, že by bylo dost velkým plivnutím do tváře všem fanouškům, vydat pokračování na které čekají od roku 2007 a to jen pro nějakých 0,8% hráčů? I Valve ví, že tohle je už za hranou. Takže tenhle prequel je docela pěkný kompromis, který ani mě nenaštval. Naopak si myslim, že to pojali dost zodpovědně a citlivě vůči fanouškům. Pokud bude další HL jako pokračování, bude to až když bude VR plně rozběhnutá a bude ho mít fakt víc lidí. A nebo až bude VR pod drnem, tak možná jako klasická hra.

  • Uvidíme, každopádně bude zajímavý vidět, jak se číslo pohne. Naposledy ještě minulý rok tvrdili, že dělají tři velké hry, jednu na Source enginu a dvě na unity. Tam je I otázka, jestli je Valve nezruší, protože kolem nich je prakticky úplně ticho (a jsou na unity, takže ani zdrojové kódy se nikam moc nedostávají). Já sám nevím, jestli tomu přeju úspěch. Na jednu stranu mě ten hl nahlodava, na stranu druhou za tyhle peníze to asi fakt nechci. 

  • x_ander

    No rád se nechám ve čtvrtek vyvést z omylu, ale teď ani náhodou nevěřím tomu, že to bude plnohodnotná AAA hra. Myšleno v podobě klasické střílečky s příběhem na 15 - 20 hodin, jako byl HL 1 a 2.  Vidím to na nějakou menší hru, kdy jejím účelem bude hlavně předvést technologie. Zkrátka moc nevěřím tomu, že by pro minimální procento hráčů tvořili klasickou velkou hru. Pokud by to tak bylo, tak by to rovnou mohl být HL3. No uvidíme.

  • Butters

    Já chci specialní controller v podobě HEV obleku... jinak na to kašlu 😂😛

  • Butters

    Nemyslim si že to bude skákačka srovnatelná s výše jmenovanýma...


    Navíc zrovna tohle jsou dvě hry, u kterejch fakt nechápu že jsou VR... celej ten kocept těhle her uplně zabijí potenciál jakej ve VR je. HL půjde naopak a bude ho chtít naplno využít... 

  • Derp_1337

    Ok, dík za info.

    Jinak ten nulový zisky z prodeje VR her jsou jistá věc. V současné době má VR cca 0,8% hráčů Steam, což dost omezuje nákupní sílu.

  • Butters

    Nebude FPS? A co to bude?

  • Tak takový Moss nebo Astrobot není čistá FPS (pokud to nevnímáš tak, že je to First Person, protože hraješ z prvního pohledu toho člověka co hraje third person hru :-D) a je to hodně funkční koncept (pro lidi s motion sickness možná i praktičtější, než first person hry)

  • SalemCZ

    Tak jelikož je to na VR, tak co jinýho než FPS by to mělo být.

  • SalemCZ

    Tak on řekl že když bude HL3, takže vlastně Alyx není HL3, takže se může bránit. Jako on je křivák nejvyššího kalibru. Když vezmu že vlastně bez Valve by byl nic, viď právě Valve  a jejich HL nastartoval Gearbox.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit