Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • " "Zvažovali jsme podporu DirectX 11, což je skvělé rozhraní, ale aby to za něco stálo, museli bychom od základu překopat podstatnou část našeho enginu, a to se zdálo riskantní," řekl technický manažer hry Otto Kivling. "

    Jinak řečeno: "Zvažovli jsme podporu DirectX 11, což je skvělé rozhraní, ale aby to za něco stálo, museli bychom trošku pracovat na PC verzi a né udělat jen blbý port z XBOX 360...

    ...řekl technický manažer hry Otto Kivling.
    • Když tři roky něco optimalizuješ na jeden systém a někdo v průběhu vydá další, nechce se ti trávit dalších pár měsíců a riskovat zdržení celého projektu kvůli novému DX rozhraní, i když by to ve výsledku mohlo být lepší. Odlaďování hry, jak si tu hodně lidí myslí, není popíjení kafe a hraní gamesky... Je to práce tvrdá až běda, 16h za kompem dokola 15minutový part, čekání na nové scripty, na nový build do osmi do večera, aby se to otestovalo do půlnoci, kdy chceme odesílat...
      Udělat optimalizaci na nový DX není o tom si "trošku zakódit a vrznout si týden práce", ale odladit znovu celý render!
      • yuri337
        DX 10 je tu od roku 2006, DX 11 od roku 2009. Měli to dělat rovnou v jednom z nich a ne se teď vymlouvat. Je to tak, jak říká BigBang: Museli bychom pro PC verzi hnout prstem a to se nám nechce.
  • jindra.veliky
    tak oni se uz hry na PC vydavaj jen z nostalgie? *15*
  • Hairy_Ass
    Nechme stranou vizuální rozdíly mezi DX 9 a 11, kterých opravdu moc není, ale DX 11 je především o lepší optimalizaci a pracovním komfortu pro vývojáře. Ale když se tak moc bojí, že by se jim ten jejich engine kvůli tomu zhroutil jako domeček z karet, tak prosím.
  • Paul_cz
    Koukám že levisovo trollení tu pár lidí docela štve *1*
    • Veskoslav
      On je rozdíl, když se trotlíme mezi sebou než když to udělá redaktor.....Pokud je ještě za to placení, tak to je vážně na zamyšlení.
      • Veď Levis napísal iba to čo ten dotyčný povedal pre PC Games Hardware. Bol to citát, tak neviem prečo sa doňho navážate.
        • Veskoslav
          Nenavážím se do obsahu, ale že redaktor způsobuje tímto článkem trolling, nic víc. Je jedno, že někoho cituje, musel vedět, jaké budou reakce a pokud to neví, ta nemá na té pozici, co dělat.
          • CrocoRay
            Záleží jestli píše pro rozumné lidi nebo....ehm ty druhé *4*
          • Ale no tak. Je to web o hrách. Musí napísať nejaké aktuality. To je jeho práca.
    • Tak když se už i herní redaktor projevuje jako jednoduchý fanboy, není se čemu divit. To co předvedl to není ani názor, to je postoj, který umí zaujmout každé děcko s xboxem pod televizí, elitář se zařící kterému PC case září jako Las Vegas, i černoušek s netbookem na kličku v Ugandě, pokud by tohle řešil, redaktor by si měl nechat něco takového pro sebe, nebo to alespoň nepsat do novinek, které by měly být nestranné.

      To, že tohle udělá v novince redaktor je neprofesionální a dětinské.
      • CrocoRay
        Já to zase tak neprožívám a to jsem zatím naprosto věrný počítači. Tu nostalgii a dobrodiní beru jako takovou nadsázku (oni se vývojáři někdy opravdu kroutí při vydávání na pc) a tu větu, kde je vyloučené, že si někdo dá práci s předělávkou, to beru jako takovou provokaci a trochu se tomu směju, jak autor kouše, a že se někdo nechal pokousat *4*
        • Veskoslav
          Nadsázka a trapnost není jedno a to samé a v tomto případě je to to druhé.
          • CrocoRay
            Nezapomeň, že tohle je pouze tvůj subjektivní názor. On nenapsal nic hrozného a napsal, že je to SKORO z nostalgie, což nadsázka samozřejmě je.

            A když chceš dělat chytrého, tak nadsázka a trapnost se nevylučuje, jak to vyznívá z tvého příspěvku. Klidně to může být oboje *3*
  • Nepředstavitelně ukrutná tragédie intergalaktických rozměrů! *15*
  • Já bych tam dal všechno, i ty DX10, DX11, DX11.5, DX12, DX13 a kdo ví, třeba i ten DX14. Pak postprocessing bumb-mapping soft shadow render, render 6.5, OpenGL 58 a taky podporu 10 jader, 8 grafických karet a podporu 30 obrazovek, abychom to těm KONZOLISTŮM nandali, aby postavy měli 8 miliard polygonů na nose, uších, mimiku na bázi obličejových svalů atd.!!!!!!
    • to vsetko sa da len by to bolo vyrenderovane video pretoze pocitac by ti to nestihal spracovavat
    • Hairy_Ass
      To bych bral! *3*
      • CrocoRay
        Já taky, kdyby mi někdo koupil počítač, který to zvládne *4*
  • omg konzole totalni trapas neumi to nove direkti vsechno je tam osklive uz ti konzole zahodte na smetiste !! PC JE NEJLEPSI ja mam PC lepsi jak dvacet konzol dohromady *5*
    • To co jsi napsal je taky pěkný trapas.
    • Bohužel, nejde o to co je lepší, vyspělejší nebo hezčí, ale o to z čeho jde víc peněz. To je tím, že ti konzolisté jsou asi úplně blbý a vyhazujou za jednu hru 1 300 Kč, ti chytřejší si to za týden koupí na aukru za 900 Kč nebo méně Kč, když chytí dobrou akci.

      Vývojáři jsou holt svině, práce s HW konzolí je mnohem jednoduší než s PC, takže i proto se dělaj hlavně konzolové hry (a znich pak porty na PC).
      • No práce s HW konzolí určitě není lehčí.

        Tedy aspoň s PS3 a Cell procesorem určitě ne.
        Můžeš jasně vidět rozdíl ve výsledcích zkušených firem, co dělají hry jen na PS3, jako Naughty Dog nebo Sucker Punch a jiných...
        • To neni tak docela pravda. Vzhledem k odlisne architekture je obtiznejsi mit multiplatformni engine, ktery bezi i na ps3, ale kdyz ho jednou mas, nebo si nejaky hotovy licencujes, tak s tim uz problem nemas. Takze to byl pro PS3 problem predevsim v pocatku, nez se s ni vyvojari naucili pracovat.

          Problem s PC je, ze nema jednoty hardware. Vzhledem k tomu, co vsechno muze byt pc a na cem vsem by hra mela bezet se jako problem ukazuje testovani software. To je na pc velmi nakladna zalezitost.
      • Vývojáři nejsou svin@. Oni by to klidně udělali. Ale náklady na DX11 verzi prostě nepokryje předpokládaný prodej PC verze hry. A teď nemluvím jen o pirátech, ale i tom, že prostě hromada lidí, si to koupí raději na konzoli. Hrát na konzoli prostě JE jednodušší a pohodlnější. A to pohodlí mnoho lidí obětuje i za cenu horší grafiky.
        • Hrat na konzoli je predevsim zabavnejsi, mam nekolik stejnych her na konzoli i PC a na te konzoli me vetsina her (batman, borderlands, oblivion, fallout 3, ...) bavi vic.
  • Veskoslav
    Ksakru, právě jsem si koupil loni asi 15 nostalgických titulů, jsem králem nostalgiků nebo redaktor zase moc hulil trávi při hraní na PS3....?
    • Clovece, tys to nepochopil a pletes si vydavani pc her z nostalgie s vydavanim nostalgickych titulu :-).
  • levisi, ty trolle jeden, radši si pořádně ověřuj zdroje svejch novinek, než takovýhle ála Smutný styl vložky:) Já myslím, že jeden Aleš na server dokonale stačí, ty máš zase ten svůj styl takovej :))
  • Jn, pak ze konzole nebrzd... oh wait! *15*
    • na konzole to nehadzajte, keby autorom zalezalo na kvalitnej hre tak ju spravia na PC a potom na konzole
      • Ja tim myslim to ze kdyby konzole mely novou generaci tak by to proste v tom dx11 udelali. Tahle generace uz presluhuje.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit