Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jednak se píše "hry by se měly dělat"..
    Pak se podívej na zápasy ve SC2 progamerů, zdá se ti, že tam je málo "micra"??? Pro ty, co hrají MP, tak ví, jak je to velmi těžké a že bitvy progamerů jsou neskutečné...
    Jinak je jasné, že SC2 nikdy nebude mít tolik hráčů jako Dota, LoL, WoT, protože je těžký do něj proniknout, v Čechách MP pořádně skoro nikdo nehraje (s nadsázkou řečeno), za poslední rok jsem hrál snad jen se dvěma lidma z Čech (hraju plat league).
  • kdo maže ten jede
  • Tohle jde řešit i obsahem přímo ve hře. Misema, bonusama, expama a tak pod. Jako třeba v Prototype, jako první věc co mě napadla.
  • Já jsem teď zkoušel nový Unreal Tournament a hraje se to stejně jako první verzce z 99. O co menší komunitu ty hry budou mít, o to bude jistě kvalitnější.

    Nejvíc je to vidět na R6S. Poslední dobou přibylo strašně moc duševně nevyzrálých hráčů, kteří u hraní moc nepřemýšlí a ostatním hru kazí. Trvá tak 6 her, než hráč dostane nějakou normální partu. Samo, když už jsou pak někteří sehraní, zůstavají spolu a často masakrují nováčky. Matchmaking tam absolutně pohořel.
  • Zagro
    A proto se bojím, že i novej a naprosto skvěle hratelnej Quake Champions, se dlouho neudrží, protože pořád to po hráči chce hodiny poctivé "dřiny", než se vůbec dostane na průměr a ten je pořád na míle vzdálenej nečemu, co se dá nazývat PRO.
  • Většinou ne, ale v "poslední době" mne napadá pár titulů, které by se možná i daly zmínit. Otázka je, co vše se dá považovat za remaster, protože v případě Blizzardu by mne hned napadl "jeden" (opět nejistota ve výkladu) příklad.
  • Oba máte svatou pravdu. Ty automatické, které nemůžete minout jsou pro vedení statistiky hráčů. V podstatě je ale dobré se ptát, proč je my, hráči, vidíme? Pokud si chceme mezi sebou porovnávat naše úspěchy, tak stejně tyhle věci přeskakujeme, protože je má prostě každý automaticky. Naopak ty jedinečné jsou právě tím měřítkem, co má kdo z nás za sebou a ukazují naše zkušenosti štěstí atd. V mnoha dnešních hrách je vlastně 75% k ničemu. Jako hráče mne osobně nebaví listovat v hromadě bordelu 5 minut. Chci vidět to podstatné hned. Achievementy dokazují i nápaditost samotných tvůrců. Pokud jsou vytvořeny stylem checkpointů, tak z to plyne jasná věc: nainstaluj, zahraj, odinstaluj a nikdy už se nevracej. Svou porci zábavy jsi už prostě dostal... trošku smutné.
  • Blue.Shark
    Říkám, je to dost individuální. Že Starcraft vykrádá Warhammer je věc známá a popravdě docela nepodstatná. Blizzard prostě umí svoje příběhy podat dostatečně zajímavě a jednoduše zároveň a hráči na to slyší.

    A pravda, Westwood už je mimo, tak to nejde úplně porovnat.
  • Paulcz
    Je tu kompletní remake (např. Dune Legacy), kde se nemusí klikat na každou jednotku zvlášť, jinak to je myslím úplně stejný.
  • ale dune2 se ovlada fakt blbe
  • Paulcz
    Dune 2, ne 2000..
  • On se prejmenoval. Nove se rika "opijeni Skeldalem."
  • To mi připomíná jak jsem kdysi nainstaloval starou Dune 2000, zázrakem to nějak rozchodil a nutil se, ano nutil se to hrát jenom proto abych si doplnil základní vzdělání... ano rozhraní děs a běs, ale ta hra byla klasika, byla zlomovým titulem, když jsem si ji nemohl zahrát v její éře chtěl jsem aspoň na pár hodin pochopit proč byla tak skvělá...

    Není chyba remasteru že nenabízí moderní prvky, bylo by chybou kdyby je nabízel, pokud vám chybí tak od toho máme přece StarCraft 2ku a co si pamatuji jsou tam SC a SC BW kampaně.
  • Mluvíš mi z duše, člověče!
  • KrPa
    az na to, ze cele tiberium universum se toci hlavne kolem kane, sc ma takovy detinsky pribeh, kdy jsou dobraci jen dobri a zlý jen zly, navic castecne vykrada warhamery

    westwood hry jsou fakt mrtve, kdyz studio neexistuje, to nemuzes se sc porovnavat
  • omg, tahle recenze mi fakt ukazuje, jak sou dnesni hraci zhyckani a boji se vseho, jen aby na ne hra nebyla moc zla
  • Spades
    sry sem se uklik a misto reagovat jsem dal upravit, odpoved je v poslednim prispevku ode me v tomto vlakne *1*
  • Je nutne hru brat, jaka je. Jde primarne o graficky vylepsenou hru z roku 1998, ktera si zachovala svoji puvodni originalni hratelnost se vsim vsudy. Je nutne pocitat i s vyse uvedenymi nedostatky, ktere jsou ve Starcraftu 2 vyreseny. Jednicka byla primarne remastrovana pro korejsky trh a profi hrace. Nicmene i zaryti fandove single-playerove kampane si urciet uziji. Za sebe si ale radeji pustim Mass Recall ve Starcraft 2, kde nemusim resit nedostatky uvedene ve clanku (v kontrole jednotek, budov, workeru a pathfidingu). Korejci jim za to ale rozhodne utrhaji ruce.
  • Ano
  • Lamas Area Network. Mel by ses tam prihlasit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit