Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už mě unavuje, jak se názory na tuhle hru ženou jen do dvou extrémů. Je to vcelku dobrá hra, má skvělou atmosféru, zajímavě vyprávěný příběh a design bossů je na jedničku. Ale není to naprosto dokonalý majstrštyk povznesený nad jakoukoliv kritiku. Otevřený svět mohl být daleko lépe zpracován, třeba přidáním vodítek o historii celého místa, které by hráče vedly k jeho zkoumání. Nemyslím sáhodlouhý lore book, ale drobné informace ve stylu Dark Souls a Silent Hill, aby si člověk sám sestavil představu o prostředí. Takhle je to jenom mrtvá placka. Herní náplň je hodně repetitivní, protože jediná skutečná variace je v tom, jak hráč vyleze na bosse. Určitě by neškodilo trochu pustit uzdu fantazii ve způsobu zdolání kolosů nebo později přidat mechaniku, která by pozměnila hráčovu taktiku. Nakonec je tady nespolehlivé ovládání, které snad v remaku opravili, ale v remasteru na PS3 jsem s ním měl nemalé problémy, zvlášť při hopsacích částech.

    To, že má hra silnou tvůrčí vizi, ještě neznamená, že je ta vize bez chyb a nedostatků. SotC má nedostatků dost, zvlášť v rámci velkých her za plnou cenu. Někomu vadí víc, někomu míň, někomu vůbec, ale rozhodně to není jenom o (ne)pochopení údajně geniálního díla.
  • Jenže když mechanická jednoduchost škodí atmosféře, tak je problém. Ta hra se může snažit budovat atmosféru epickou hudbou, animací kolosa a kamerou, ale jakmile si uvědomíš, že neustále jenom opakuješ postup naskoč>najdi světýlko>bodni, působí každý moment o poznání méně jedinečně.
  • ucho
    neboj, ještě tě potrápí.
  • Tak 7 mrch za mnou. A asi takhle. Jako má to fajn atmosféru a člověka to baví. Ale má to určitě své mouchy - prázdný nevyužitý svět, zlobící kamera, krkolomné ovládání - ne layout, ale ne vždy poslouchá a souboje se sice liší graficky (potvora má jiné animace a dělá s váma jiné věci), ale v zásadě je to stále to stejné (najdi cestu aby se zohnul, naskoč, šplhej a bodej). Takež tam pořád vidím spíš tu nostalgickou hodnotu. Úplně chápu, proč z té hry byli lidi v roce 2005 naprosto paf. Bylo to originální, technicky napřed, apod. Ale z dnešního hlediska už to tolik neosloví. (pokud někdo hrál GoW3, tak ho tohle nesrazí na kolena jako v době kdy to vyšlo poprvé)
  • ucho
    ale jo, ještě chvíli ano. průměr na dohrání hry by měl být nějakých 9 hodin. tohle máš asi čistý čas, co to ukazuje ve hře. časově bys neměl být ještě ani v půlce.
  • 8 Colossů dole za 1:50:20....to mi to asi moc dlouho nevydrží :D
  • Jojo lepší věci na práci, třeba se dohadovat na games viď ty truhlíku
  • *ne nějaký
  • Ty lháři a co pak snad SOTC byl uznaný jako umění?? Jak to napsal Fluffy, to se sešla nějaká komise nebo co? Ukaž mi důkaz, že je to umění a nenějaký takovýhle článek :) Tro(t)le
  • A jakže to funguje s tím uznáváním věcí za umění? Doufám že se sešla aspon nějaká komise! *8*
  • Jo, porazil jsem 11 kolosu a pak jsem si uvědomil, ze musim svuj cas venovat jine hre a sel jsem ji hned prodat do bazaru. Treba Call of Duty ci neco podobneho.

    Jo a abych neco uvedl na pravou miru, tak jsem hral i ICO, dohral a to me bavilo. Az na sem tam otravnou kameru a krkolomny ovladani hezká hra.

    Takze otazka zní: mam si zahrat remaster a "procitnout"? Nebo předtím jeste zkusit Last Guardian a naladit se na pseudoartovy emocionalni psychologicky zazitek?
  • Journey nebyla v USA nebo jinde na světě uznána jako umění jako SotC, takže sry trolle, teď se sbal a vypadni.
  • *takovýchto podobných článků nebo klidně i videí
  • Takovéhle podobné články nebo klidně i videa s tématikou 9 reasons why this game is a masterpiece dokážu najít hodně. Co vím, tak byly takové články i o Journey. Takže laskavě nekecej s tím, že je tohle jediná hra lháři. Pak kdo je tu troll BTW: I Journey je lepší jak tohle IMO a ano, hrál jsem ho
  • A pak kdo je tu troll trolle
  • jak jinak, že nejsi vlastníkem PS4, děkuji, miluji tady tyhle PC youtube hráče. Ty hraješ úplně všechny japonské hry, pak o všech píšeš, jak jsou průměrné. Primarně kritizuješ hry na PS4 a Switchi, i když nevlastníš PS4 či Switch.
  • TLG má i hromadu stovek a 8 desítek pozitivních recenzí, masivně převládájí pozitivní recenze, navíc hry od týmu ICO jsou expermientalní a rozhodně ne pro všechny, ve finále je to naprůměrná hra, o tom svědčí průměr na MT i GOTY Ohánět se The Last of US či Witcher 3 je směšné, protože to není experimentální tvorba, není to menšinová tvorba, rozpočty jsou úplně jiné. Ve finále je jedno, jestli to má 92%(Witcher3) nebo 82%, obě hry jsou nadprůměrné.
  • Ano, je to problém. Bavit se s mimoňem, co si myslí, že člověk musí sám vlastnit PS, aby si mohl hru zahrát, je ztráta času. Jak sem řekl, přestaň cpát lidem svoje názory.
  • Jistě. Akorát TLG má hromadu 6 a 7, takže je mnohem blíž k průměru, než W3 a LoU. Pokud teda nechceš tvrdit, že 82 a 95 je vlastně to samý, což skutečně není.

    Ne počkat, já vlastně zapomněl - 82% a 15 GOTY je hra generace zatímco 93%/95% s 250 GOTY je nadprůměr, že? V pořádku.

    Ale o hře, která má ranec 6 a 7 nemůžeš říct, že ti přijde průměrná. Myslím, že tady už není třeba nic dodávat. Tady někdo těžce failnul v logice a já to nejsem. Nemám totiž ego postavené nad inteligencí.
  • hrá má 82 zelených recenzí ze 110, jednozačný důkaz, že hra je nadprůměr. Můžeme se tedy pobavit na PS4, ať tady nespamujeme? Je to pro tebe snad problém?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit