txt

napsat komentář

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
Píšete jako anonym, chcete se přihlásit?

diskuze (95 příspěvků)

  • keyser.sozey tiscali.cz

    Už mě unavuje, jak se názory na tuhle hru ženou jen do dvou extrémů. Je to vcelku dobrá hra, má skvělou atmosféru, zajímavě vyprávěný příběh a design bossů je na jedničku. Ale není to naprosto dokonalý majstrštyk povznesený nad jakoukoliv kritiku. Otevřený svět mohl být daleko lépe zpracován, třeba přidáním vodítek o historii celého místa, které by hráče vedly k jeho zkoumání. Nemyslím sáhodlouhý lore book, ale drobné informace ve stylu Dark Souls a Silent Hill, aby si člověk sám sestavil představu o prostředí. Takhle je to jenom mrtvá placka. Herní náplň je hodně repetitivní, protože jediná skutečná variace je v tom, jak hráč vyleze na bosse. Určitě by neškodilo trochu pustit uzdu fantazii ve způsobu zdolání kolosů nebo později přidat mechaniku, která by pozměnila hráčovu taktiku. Nakonec je tady nespolehlivé ovládání, které snad v remaku opravili, ale v remasteru na PS3 jsem s ním měl nemalé problémy, zvlášť při hopsacích částech.

    To, že má hra silnou tvůrčí vizi, ještě neznamená, že je ta vize bez chyb a nedostatků. SotC má nedostatků dost, zvlášť v rámci velkých her za plnou cenu. Někomu vadí víc, někomu míň, někomu vůbec, ale rozhodně to není jenom o (ne)pochopení údajně geniálního díla.

    11.2.2018
  • GoR (anonym)
    4 se líbí, 1 se nelíbí

    Tak 7 mrch za mnou. A asi takhle. Jako má to fajn atmosféru a člověka to baví. Ale má to určitě své mouchy - prázdný nevyužitý svět, zlobící kamera, krkolomné ovládání - ne layout, ale ne vždy poslouchá a souboje se sice liší graficky (potvora má jiné animace a dělá s váma jiné věci), ale v zásadě je to stále to stejné (najdi cestu aby se zohnul, naskoč, šplhej a bodej). Takež tam pořád vidím spíš tu nostalgickou hodnotu. Úplně chápu, proč z té hry byli lidi v roce 2005 naprosto paf. Bylo to originální, technicky napřed, apod. Ale z dnešního hlediska už to tolik neosloví. (pokud někdo hrál GoW3, tak ho tohle nesrazí na kolena jako v době kdy to vyšlo poprvé)

    8.2.2018
  • ucho tiscali.cz
    1 se líbí, 1 se nelíbí

    neboj, ještě tě potrápí.

    8.2.2018
  • Dixxx (anonym)
    2 se líbí

    8 Colossů dole za 1:50:20....to mi to asi moc dlouho nevydrží :D

    7.2.2018
  • ucho tiscali.cz

    ale jo, ještě chvíli ano. průměr na dohrání hry by měl být nějakých 9 hodin. tohle máš asi čistý čas, co to ukazuje ve hře. časově bys neměl být ještě ani v půlce.

    7.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    14 se líbí, 14 se nelíbí

    The Last Guardian je v mnoha věcech lepší než ICO či SotC, hra za zprasené ovládaní a zprasenou technickou si zaslouží 8/10.

    Jedna z nejlepších her této generace, jen to vyšlo ne v úplně idealním stavu, ta hra by potřebovala remastr *1* *3*

    6.2.2018
  • Andre (anonym)
    12 se líbí, 1 se nelíbí

    Děkuji Šárce za pěknou recenzi. Její sloh je nápaditý, svěží a zábavný. Vždy dokáže hru popsat velice přesně, vypíchne její důležité aspekty a nepotřebuje k tomu deset stran textu. Dobrá práce!!!

    6.2.2018
  • Hexen (anonym)
    24 se líbí, 13 se nelíbí

    Ještě, že to nerecenzoval Olejník. Nepochopil by to stejně jako TLG.

    6.2.2018
  • Aspirin (anonym)
    8 se líbí, 3 se nelíbí

    SOTC > TLG, jedna hra od stejného autora je zkrátka lepší než ta druhá, na tom není nic složitého k pochopení

    6.2.2018
  • hexen (anonym)
    18 se líbí, 10 se nelíbí

    Opravdu si někdo myslí, že si TLG zaslouží 5/10? A nejen to hodnocení. Ta recenze je prostě úlet. On nejen že to nepochopil, ale doslova se na tu hru vydělal.

    6.2.2018
  • asasa (anonym)
    8 se líbí, 10 se nelíbí

    Tak v tom případě se na tu hru vydělala spousta recenzentů, když všude ta hra dostala 5/10 a někdy i míň a psali přitom skoro to samé.

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    11 se líbí, 4 se nelíbí

    Nevím, proč lžeš nejhorší recenze tomu dal Olejník+ jeho partnerka

    http://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-last-guardian/critic-reviews

    6.2.2018
  • asasa (anonym)
    5 se líbí, 15 se nelíbí

    Já jsem se ale nezmiňoval o metacritiku, takže mě nenazývej lhářem. Děkuji pěkně PS: byly i horší recenze.

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    7 se líbí, 3 se nelíbí

    "Tak v tom případě se na tu hru vydělala spousta recenzentů, když všude ta hra dostala 5/10 a někdy i míň a psali přitom skoro to samé. "

    Ta hra dostala všude 5/10 a méně, můžeš to někde něčím dokázat lháři.

    6.2.2018
  • asasa (anonym)
    3 se líbí, 11 se nelíbí

    Tak promiň no, tak jsem se spletl a jsem lhář, omlouvám se, že říkám, že tvá, očividně, oblíbená hra je sr*čka.

    6.2.2018
  • asasa (anonym)
    3 se líbí, 11 se nelíbí

    A na to abych něco dokazoval očividnému fanboyovi jsem unavenej a línej. Hlavně mám lepší věci na práci.

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    12 se líbí, 3 se nelíbí

    ano, jsi lhář, děkujeme, že jsi se ztrapnil, teď vypadni trolle.

    6.2.2018
  • mozek (anonym)
    3 se nelíbí

    Jojo lepší věci na práci, třeba se dohadovat na games viď ty truhlíku

    7.2.2018
  • Mamlas (anonym)
    4 se líbí, 2 se nelíbí

    Ta hra byla sice fajn zážitek, ale ovládání a spolupráce s Tricem fakt katastrofální. Takže se vůbec nedivím, že to někomu nessedlo a považoval to za 5/10. Já si to chtěl jeden volnej víkned dát podruhé a sám přiznám, že už jsem to prostě nevydržel.

    6.2.2018
  • muslimak (anonym)
    7 se líbí, 13 se nelíbí

    Ne, ja si nemyslim, ze si TLG zaslouzi 5/10. Spis tak 3.

    6.2.2018
  • Hexen (anonym)
    10 se líbí, 5 se nelíbí

    Tak to jsme rádi, že to víme *14*

    6.2.2018
  • muslimak (anonym)
    6 se líbí, 8 se nelíbí

    Nemluv o sobe v mnoznem cisle - tak dulezity nejsi.

    6.2.2018
  • omiklon (skrytý)
    3 se líbí, 5 se nelíbí

    Neřekl bych že Honza Olej. nepochopil Guardiana, jen se na to díval i po technické a mechanické stránce. Dobře to popsal/a Babgushka níže. A třebas verdikt na hrej je taky trefný. Prostě je to o přístupu..

    6.2.2018
  • Mamlas (anonym)
    1 se líbí, 1 se nelíbí

    Co na něm nepochopil?

    6.2.2018
  • hexen (anonym)
    6 se líbí, 3 se nelíbí

    Jak bych to jen... už vím. Je to jako kdyby šel do galerie a místo prožitku z obrazů tam řešil, že mají špinavou podlahu.

    6.2.2018
  • Aspirin (anonym)
    3 se líbí, 3 se nelíbí

    galerie se špinavou podlahou, fuj, kdo by tam chodil

    6.2.2018
  • hexen (anonym)
    1 se líbí, 2 se nelíbí

    Já klidně, kdyby tam byly pěkné obrazy. Holt nejsem tak povrchní.

    6.2.2018
  • Hodňák Ackerman (anonym)
    3 se líbí, 3 se nelíbí

    Jde vidět, že do galerií asi nechodíš moc často, protože když koukáš na obrazy typu Noční hlídka nebo Guernica, tak od nich nemůžeš stát 2 metry, ale musíš si kapku odstoupit a tam už ti to ta špinavá podlaha rušit bude, takže tento příměr se ti úplně nepovedl *1* Ale je pravda, že mnohem horší než špinavá podlaha jsou lidi, proto doporučuji chodit brzo ráno a nebo si počkat až do zavíračky *3*

    6.2.2018
  • goy (anonym)
    4 se líbí, 8 se nelíbí

    To je samozřejmě nesmyslný příměr. Obrazy jsou umění, TLG je jen hra, průměrná hra...

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    7 se líbí, 2 se nelíbí

    Průměrná hra dle tebe, člověka který to nehrál, jinak fakta 8,2/10 od profíku, 8,0 od uživatelů a 15 ocenění jako hra roku. To znamená, že hra je ve všech směrech nadprůměr.

    6.2.2018
  • goy (anonym)
    3 se líbí, 8 se nelíbí

    Hrál sem to a absolutně mě to nebavilo jako hra, takže si bohužel mimo. Že se neshoduju s 8 u recenzentů je irelevantní, řekl jsem jen svůj názor. Nakonec, těch 8 není nic, z čeho bych tady dělal drama.

    Mimochodem, je úsměvné, že v mém případě se řídíš 8 z meta, abys mě "vyvrátil" můj názor, že je to průměr a přitom si tím sám o několik řádků nahoře odporuješ, kde tvrdíš, že je to jedna z nejlepších her této generace (což je samozřejmě jen tvůj názor, stejně jako ten můj). Ono 8.2 fakt na jednu z nejlepších nejlepší her této generace není - bráno podle tvojí logiky samozřejmě, kterou si tady právě předvedl...

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    4 se líbí, 3 se nelíbí

    já si ničím neodporuji, ta hra nemůže u mě dostat více než 8/10, když je to technický zmetek, přitom to u mě vyvolalo takové pocity, že to považuji za jednu z nejlepších her generace.

    S MT jsem ti fakty vyvrátil ten tvůj průměr, takže maximálně průměr u tebe, u hráče který to nehrál. Nemusíš mě přesvědčovat o opaku *3*

    6.2.2018
  • Mamlas (anonym)
    1 se líbí, 3 se nelíbí

    Ve vsech smerech? Jakoze ma nadprumerne zpracovane a funkcni ovladani? Ale jdi ty.

    6.2.2018
  • goy (anonym)
    2 se líbí, 3 se nelíbí

    "přitom to u mě vyvolalo takové pocity, že to považuji za jednu z nejlepších her generace."

    Každý to má holt jinak. Ve mě ta hra zase vyvolala takové pocity, že jí považuji za průměrnou. Holt je to subjektivní.

    "S MT jsem ti fakty vyvrátil ten tvůj průměr, takže maximálně průměr."

    Ne, vyvrátil si kulové. Pokud chceš vyvracet osmičkou z meta můj subjektivní dojem, že je to průměrná hra, tak zároveň vyvracíš i svůj subjektivní dojem, že je to jedna z nejlepších her. Není to tak složité pochopit. I když tvůj problém spíš bude, že to nechceš chápat, protože pak by se ukázalo, že si kálíš na hlavu.

    Pokud si myslíš, že jen ty máš právo tvrdit, že hra, která má "jen" 8 je jedna z nejlepších her, zatímco pro někoho jiného to nemůže být průměr, tak bys měl vyhledat odbornou pomoc. Očividně trpíš nějakým komplexem.

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    3 se líbí

    dobře víme, že jsi to nehrál, tak přestaň lhát, pokud tedy chceš, dám ti tu PSN, můžem se pobavit na PS4.

    6.2.2018
  • goy (anonym)

    "dobře víme, že jsi to nehrál, tak přestaň lhát"

    Dobře vím, že absolutně nedáváš, když má někdo jiný názor na tvojí hru (opět opakuji - hromada 6 a 7 na meta od profíků - fakt, tzn. můj průměr není daleko od recenzí), tak mi přestaň cpát tyhle svoje fantasmagorie, že sem to nehrál.

    A měl bys taky o sobě přestat mluvit v množném čísle (dobře víme...). Je mi jasné, že si snažíš zvednout váhu svých blábolů, když se opřeš o imaginární dav, bohužel to v korektní debatě nefunguje a působíš pak spíš jako pacient.

    Závěr je jednoduchý. Přestaň tady lidem cpát svoje subjektivní názory. Je to hloupé.

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)

    hrá má 82 zelených recenzí ze 110, jednozačný důkaz, že hra je nadprůměr. Můžeme se tedy pobavit na PS4, ať tady nespamujeme? Je to pro tebe snad problém?

    6.2.2018
  • goy (anonym)
    1 se líbí, 1 se nelíbí

    Ano, je to problém. Bavit se s mimoňem, co si myslí, že člověk musí sám vlastnit PS, aby si mohl hru zahrát, je ztráta času. Jak sem řekl, přestaň cpát lidem svoje názory.

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    4 se líbí

    jak jinak, že nejsi vlastníkem PS4, děkuji, miluji tady tyhle PC youtube hráče. Ty hraješ úplně všechny japonské hry, pak o všech píšeš, jak jsou průměrné. Primarně kritizuješ hry na PS4 a Switchi, i když nevlastníš PS4 či Switch.

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    3 se líbí, 2 se nelíbí

    ve všech směrech(recenze profíku, uživatelů, vyhlášení GOTY). Je smutné, že musím vše vysvětlovat jak pro blbé.

    6.2.2018
  • goy (anonym)
    3 se líbí, 2 se nelíbí

    Vzhledem k tomu, že takový Witcher 3 nebo Last of Us má asi 20x víc GOTY, než TLG a 9.3/9.4 na meta, tak podle tvojí logiky jsou to nejlepší hry min. 2 generací - podle tvojí logiky samořejmě - všimni si, že používám jen tvoje "kvalitní" argumenty. U takových her bych asi slovo "průměrné" nepoužil, ale u hry, co má hromadu šestek a sedmiček - proč ne. A nemusíš mě přesvědčovat o opaku, je to hloupé a nemá to smysl...

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)

    ne, použil bych pojem, že jsou nadprůměrné. 92% pro Witchera 3 a 95% pro Last of Us značí, že jsou to nadprůměrné hry.

    6.2.2018
  • goy (anonym)

    Jistě. Akorát TLG má hromadu 6 a 7, takže je mnohem blíž k průměru, než W3 a LoU. Pokud teda nechceš tvrdit, že 82 a 95 je vlastně to samý, což skutečně není.

    Ne počkat, já vlastně zapomněl - 82% a 15 GOTY je hra generace zatímco 93%/95% s 250 GOTY je nadprůměr, že? V pořádku.

    Ale o hře, která má ranec 6 a 7 nemůžeš říct, že ti přijde průměrná. Myslím, že tady už není třeba nic dodávat. Tady někdo těžce failnul v logice a já to nejsem. Nemám totiž ego postavené nad inteligencí.

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)

    TLG má i hromadu stovek a 8 desítek pozitivních recenzí, masivně převládájí pozitivní recenze, navíc hry od týmu ICO jsou expermientalní a rozhodně ne pro všechny, ve finále je to naprůměrná hra, o tom svědčí průměr na MT i GOTY Ohánět se The Last of US či Witcher 3 je směšné, protože to není experimentální tvorba, není to menšinová tvorba, rozpočty jsou úplně jiné. Ve finále je jedno, jestli to má 92%(Witcher3) nebo 82%, obě hry jsou nadprůměrné.

    6.2.2018
  • asasa (anonym)
    1 se nelíbí

    A pak kdo je tu troll trolle

    6.2.2018
  • Historik (anonym)
    1 se líbí

    Pán je filozof, takže když ti v tý galerii někdo zláme hnáty tak si to užiješ stejně?

    6.2.2018
  • kapitán pisoár (anonym)
    4 se líbí, 13 se nelíbí

    Tuhle hru dělá dobrou jenom ten "twist" že na zabíjíte ty dobré hodné obry dobrý kvůli svým sobeckým důvodům.

    6.2.2018
  • Lukass tiscali.cz
    8 se líbí, 31 se nelíbí

    Nic nudnejsiho sem dlouho nevidel.
    Muze me nekdo vysvetlit kult tehle hry, moc ho totiz nechapu

    6.2.2018 upraveno
  • Mamlas (anonym)
    2 se líbí, 2 se nelíbí

    Já to zatím nehrál, ale tipuji, že to prostě bude zábavné a dobré?

    6.2.2018
  • zmetpismen (anonym)
    1 se líbí

    Mám tu hru rád, ale dneska už bych od ní čekal něco víc. Minimálně zaplněný svět, kde by bylo co objevovat. Vlastně už v době, kdy jsem to hrál na ps2 jsem si to po čase říkal. Když to ale člověk hraje poprvé...
    Každopádně je to hezký audiovizuální odpočinek, není třeba mít našponované nervy atp. Taková herní terapie. Myslím, že i ve filmu "Volání o pomoc" to pro Sandlera byla hra, do které se chodil schovávat před vnějškem a zpomalit (už si to ale moc nepamatuji...)

    6.2.2018
  • Mamlas (anonym)
    3 se líbí

    Tak ono je imho fajn, že se zase drželi originálu. Přijít tam s něčím vyloženě novým by podle mě šlo proti smyslu remaku.
    V tomhle ohledu to chce spíš aby někdo udělal poctivou dvojku (nebo duchovního nástupce. Nemusí to být nutně navazujícíc díl). Když se podíváš, jak třeba vypadá Cronos v GoW apod, tak bych řekl, že dnešní technologie by umožnili fakt velkolepý epický zážitky.

    6.2.2018
  • frisk (anonym)

    Za duchovního nástpuce by se dalo považovat Prey for Gods:
    https://www.youtube.com/watch?v=8Zulk8c_8LY

    6.2.2018
  • Michal (anonym)
    10 se líbí, 5 se nelíbí

    Každý kolos je zážitek. Působivý, napínavý a poetický zážitek.

    6.2.2018
  • Lukass tiscali.cz
    10 se líbí, 13 se nelíbí

    No nevim videl sem asi tri a pokazdy to stejny, vylezt na hlavu a bodat mecem na oznaceny misto, nevim no. Asi nic pro mne a zabavu v tom opravdu nevidim

    6.2.2018
  • Mamlas (anonym)
    12 se líbí, 1 se nelíbí

    Tak nejvíc super na té hře je to, že ji nemusíš hrát :-D

    6.2.2018
  • Lukass tiscali.cz
    6 se líbí, 8 se nelíbí

    Hrat to fakt nebudu, zajimalo me z ceho sou vsichni tak nadseni, pustil sem gameplay a ten mne dokazal za pul hodiny znudit vic nez treti ceska fotbalova liga. Takze me zajima nazor cloveka podle kteryho je to skvely. To je cely. Odpovedet mne stejne nikdo nedokazal, jenom urazky a prispevky mimo tema.

    6.2.2018
  • Mamlas (anonym)
    7 se líbí, 3 se nelíbí

    Tak ono to tak všeobecně bývá, že hry je lepší hrát a ne na ně koukat na videu :-D Když bych měl hodnotit hry podle toho "jak mě baví je pasivně sledovat", tak jsem v životěp řišel asi o hodně zábavných her.

    6.2.2018
  • westwood (anonym)

    Odpověď jsi dostal bez urážek, můžeš si také přečíst bambilión recenzí. Tobě ta hra poetická nepřijde, máš prostě jiný vkus. Nic víc.

    6.2.2018
  • Kkk (anonym)
    1 se nelíbí

    Tu zminkuvo the last guardian nechapu.

    6.2.2018
  • Izmæl (skrytý)
    20 se líbí, 20 se nelíbí

    Mě tenhleten "skvost" před par lety vubec nezaujal. Hral jsem remaster na PS3 a celkove hratelnost ci napln hry me nebavila.

    - najdi Colossa
    - zabij ho
    - najdi dalšího
    - zabij ho

    A to je vlastne vse. A jestli se dal obdivovat level design ci hudba, kdyz hratelnost byla sama o sobe fádní, tak to uz je pak vedlejsi.
    Za me nuda a az moc zbytecny chvály.

    6.2.2018
  • Jack1947 tiscali.cz
    1 se nelíbí

    Je ono to má remastr na PS3 ? že bych zkusil tahle hra mě minula a znám to je z vyprávění...

    6.2.2018
  • Mamlas (anonym)
    1 se líbí

    No ale bacha. Na PS3 to má remaster. Takže až na pár drobných změn je to stejné jako PS2 (grafika, ovládání).Na PS4 už máš remake, který je komplet předělaný (i když věrný originálu). Takže komplet nová grafika a ovládání co jde trošku s dobou. Rozdíl vypadá cca takto: https://i.ytimg.com/vi/jUxc0c1ra4w/maxresdefault.jpg
    Takže bych řekl, že jít dnes do PS3 už moc nemá smysl.

    6.2.2018
  • Remaster/Remake police. (anonym)

    A proc se zahazovat s remasterem když můžeš zkusit remake?

    6.2.2018
  • Jack1947 tiscali.cz
    5 se líbí

    Ta samá hra v lepší grafice na konzole kterou zatím ještě nevlastním ? hmm *7*

    6.2.2018
  • Babgushka (anonym)
    30 se líbí, 8 se nelíbí

    To máš tak když někdo od hry čeká jen mechanickou zábavu a není schopný hledět na dílo jako celek.
    Není to jen o tom jak se to mechanicky hraje, ale jakou atmosféru to při těch bojích udržuje (právě kombinací hratelnosti-hudby-vizuálního zpracování- level designu atd.
    každý Colossus pak vypadá a chová se zcela jinak, takže to zjednodušené shrnutí cos podal je zásadně mimo.

    Ico, Shadow of the Colossus i The Last Guardian jsou primárně zážitkové hry a ne mechanické. Když ale člověk nemá duši, tak je to asi pro něj nuda a moc zbytečné chvály. *7*

    6.2.2018
  • Odulin tiscali.cz
    15 se líbí, 3 se nelíbí

    +1.Moc pěkně shrnuto.

    6.2.2018
  • goy (anonym)
    2 se líbí, 1 se nelíbí

    Problém je v tom, že hry nejsou buď zážitkové nebo mechanické, jak sis tady právě definoval. Můžou být obojím. Nic z toho se nevylučuje. Můžu mít hru, která má obojí. Samozřejmě, že když se "omezíš" jen na ten zážitek, tak to holt někoho nemusí bavit - vzhledem k tomu, že hry jsou primárně o zábavě/hratelnosti.

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    1 se nelíbí

    mnoho zásasních titulů je postavenou na jedné nebo druhé stránce, takový Torment má ve skrz průměrný gameplay i na svou dobu, ale příběh+setting+ dialogy+ narace to tahá na jednu z nejlepších her historie, kdyby jsme hodnotili Torment na základě gameplaye, tak to nemá ani na 5/10...

    6.2.2018
  • keyser.sozey tiscali.cz

    Jenže když mechanická jednoduchost škodí atmosféře, tak je problém. Ta hra se může snažit budovat atmosféru epickou hudbou, animací kolosa a kamerou, ale jakmile si uvědomíš, že neustále jenom opakuješ postup naskoč>najdi světýlko>bodni, působí každý moment o poznání méně jedinečně.

    11.2.2018
  • ucho tiscali.cz
    1 se líbí, 1 se nelíbí

    jako taky jsem z toho nespadl nedávno na zadek, je to vlastně jen taková hříčka. na druhou stranu je dost unikátní a hezká, takže herní klenot to je.

    6.2.2018
  • Aspirin (anonym)

    svým způsobem tě chápu, protože už prostě nezažiješ ten wow efekt z toho vizuálu, jako když jsme to poprvé zapnuli na PS2, v tý době ta grafika, animace, open world svět byla naprostá špička. v porovnání s ostatníma PS2 hrama to bylo jak zjevení z jinýho světa a každýho to posadilo na zadek, dneska máš open world v každý druhý hře a už to nikoho tak neohromí, ale pořád je to myslim krom vizuálu dost solidní hra

    6.2.2018
  • Rtan (anonym)
    1 se nelíbí

    Izmaele ty jsi to hrál?

    6.2.2018
  • Izmæl (skrytý)

    Jo, porazil jsem 11 kolosu a pak jsem si uvědomil, ze musim svuj cas venovat jine hre a sel jsem ji hned prodat do bazaru. Treba Call of Duty ci neco podobneho.

    Jo a abych neco uvedl na pravou miru, tak jsem hral i ICO, dohral a to me bavilo. Az na sem tam otravnou kameru a krkolomny ovladani hezká hra.

    Takze otazka zní: mam si zahrat remaster a "procitnout"? Nebo předtím jeste zkusit Last Guardian a naladit se na pseudoartovy emocionalni psychologicky zazitek?

    6.2.2018
  • bx (anonym)
    5 se líbí, 8 se nelíbí

    suhlas, je to silne precenovana neHRA, ako umelecke dielo, film, mozno aj ako sledovanie navodu na nete je to OK, na hranie mozte zabudnut, je to proste NEhra, simulacia cvalania/chodenia/..a najma visenia s oneskorenou rekaciou ovladania
    -ono este aj tie navody na utube musim preklikavat, fakt ma nebavi pozerat ako visi 10min., dalsich 10min. splha a nasledne zasadi par ran tupemu kolosalnemu stvoreniu, co by si s takym prckom malo poradit behom sekundy

    6.2.2018
  • ID (skrytý)
    6 se líbí, 6 se nelíbí

    Tvl, jak někdo muže rict, ze je to přecena hra, vždyť je to možná ta úplně nejlepší hra, tady na tomhle webu mě snad už nic nepřekvapí.Tady se zase sešlo exoti.

    6.2.2018
  • asasa (anonym)
    6 se líbí, 4 se nelíbí

    Jako nerad to říkám, ale musím souhlasit. Ano ta hra je dobrá, ale z dnešního pohledu už to není to co to bylo tehdy. Ano, je to 100% remake, což je dobře, ale v porovnání s jinými hrami, které od doby vydání původní verze vyšli,to už není zase takový zázrak. A na označení "možná ta úplně nejlepší hra" bych si dával bacha. Her je hodně a, ačkoliv teď schytám fůru mínusek, lepších než tohle.

    6.2.2018
  • goy (anonym)

    Možná pro tebe... toť vše.

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    2 se nelíbí

    to asi těžko ulhaný trollíčku, je to jediná hra, která byla uznána jako umění :)

    Můžeš se rozčilovat, ale SotC je celosvětově považovaná za zásadní titul a jednu z nejlepších her historie.

    http://whatculture.com/gaming/9-reasons-why-shadow-of-the-colossus-is-a-video-game-masterpiece

    6.2.2018
  • asasa (anonym)

    Takovéhle podobné články nebo klidně i videa s tématikou 9 reasons why this game is a masterpiece dokážu najít hodně. Co vím, tak byly takové články i o Journey. Takže laskavě nekecej s tím, že je tohle jediná hra lháři. Pak kdo je tu troll BTW: I Journey je lepší jak tohle IMO a ano, hrál jsem ho

    6.2.2018
  • asasa (anonym)

    *takovýchto podobných článků nebo klidně i videí

    6.2.2018
  • The Last Suck (anonym)
    1 se nelíbí

    Journey nebyla v USA nebo jinde na světě uznána jako umění jako SotC, takže sry trolle, teď se sbal a vypadni.

    6.2.2018
  • Fluffy (anonym)
    1 se líbí

    A jakže to funguje s tím uznáváním věcí za umění? Doufám že se sešla aspon nějaká komise! *8*

    7.2.2018
  • asasa (anonym)
    1 se líbí

    Ty lháři a co pak snad SOTC byl uznaný jako umění?? Jak to napsal Fluffy, to se sešla nějaká komise nebo co? Ukaž mi důkaz, že je to umění a nenějaký takovýhle článek :) Tro(t)le

    7.2.2018
  • asasa (anonym)

    *ne nějaký

    7.2.2018