Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Díky moc. Tahle pomoc je k nezaplacení. Jelikož jsem na angličtinu pako tak z příběhu mám prdlačku ale ty boje mě fascinujou. Když mě po druhé misi šoupli do lodě tak jsem stihl 2x udělat bankrot než jsem přišel na to jak se dostat k plnění úkolů *1* *1* *1*
  • Mimo boj máš sprint klávesa (3) je to tahovka, tak že máš stále omezený počet polí kam můžeš dojít + každý mech má jiný počet polí. Párkrát už jsem se luxusně blokl a pak prskal jak křeček. *16* Ta hra je fakt brutus.
  • Nejsi, nejde to. Mimo boj se pohybuješ, že vybereš libovolnou jednotku, provedeš akci, pak vybereš další, provedeš akci atd. dokud neprovedeš akci u všech. Pak pokud nedojde ke kontaktu s nepřítelem, pokračuješ dále stejným způsobem.
  • Asi jsem dmnt ale neprisel jsem na to zatim jak se pohybovat mimo boj real time. Je to dost otravne hrat na tahy kdyz nebojujete.
  • Multi target: oba cíle musí být v dostřelu (červené linky), klikneš na Multi target, pak si vyklikneš cíl A a cíl B, vpravo ve výpise zbraní si popřepínáš zbraně, které půjdou na cíl A a které na cíl B (případně které nebudou střílet). Pak svůj výběr potvrdíš a mech vystřelí.

    8 a 9 - můžeš použít pokud máš dostatek morálky (modrý sloupec před portrétem prvního pilota). Pod 8: umožní ti vystřelit "mířenou", tzn. že vybereš oblast mecha na kterou vypálit, procento zásahu se zvýší a rovněž se sníží iniciativa cíle. Pod 9: tvůj mech získá 1 iniciativu navíc, získáš GUARDED (50% redukce poškození proti střelám na přední a boční oblast mecha) a ENTRENCHED (50% redukce ztráty stability při útoků) a ještě ti to odebere veškerou "nestabilitu".
  • Ahoj, nepochopil jsem tři věci. Jak funguje multi-target. Můžu ho nakliknout ale pak mi to nedá možnost fire. A pak tam jsou dvě položky které jsou pod číslem 8 a 9. Nevim ve které fázi hry je použít. Jinak hra je super, load hry je tragedie a občasné škubnutí mám také ale doufám že na tom ještě máknou.
  • Díky za shrnutí, knížky asi zkusím. MW2 jsem míval moc rád.
  • První mezihvězdnou vládou byla ale Terranská Aliance. Hvězdná liga byla samo kontrolní mezihvězdná rada, jakési NATO ve světě BattleTechu.
  • jn tutorial pro nekoho kdo nema nahrano z tabletopu nebo aspon z jinych MechWarrior her moc zakonitosti neodhali... neco malo jsem pak vyzdimal z posadky Dropshipu neb se da v management casti prokecnout... ale ten zacatek je takovej hektickej (mne tam malem chcip primo muj avatar :D )
  • Zajimava varianta... cekal bych to spis prave na tonaz
    jinak zakladni lore znam, jen jsem se nikdy nedostal k samotnemu stolnimu battletechu :) ... asi mrknu zas po nejakych knizkach nebo oprasim osvedcenou Legii :)
  • ad knihy viz vise :)

    Kdyz sedis ve vnitr a cumis okenkem, porad si schopen nejakym zpusobem mirit treba i od oka a nerozhazi te ruseni zamerovacich systemu nebo komunikace s "dronem" nehlede na pripadnou latenci...

    Navic pilot je tam neurologickym rozhranim provazanej s Mechem a vyuziva se jeho mozek a centrum rovnovahy pro ovladani samotnych pohybu Mecha defakto formou primeho ovladani sveho "velkeho mechanickeho ja" jakozto nejrychlejsi a nejprimejsi ovladani stroje (zrovna v trilogii Grey Death Legion jsou obcas takovehle veci pekne popsane).

    Letadla jsou, ale vetsinou jen pro pruzkum nebo ochranu Dropshipu a do pozemnich boju moc casto nezasahujou.

    No a technologie na megaroboty prave uz nemaji... Mechove a zejmena jejich fuzni reaktory spadaji do "LosTech" tedy znalsoti ztracenych v ramci 3 celogalaktickych "Succession War" po rozpadu Star League jakozto puvodniho politickeho usporadani.
  • Oprava: Vyvažuje se to maximální hodnotou lance v c-bills (měna univerza Battletech).
  • Jo, legie byla celkem fajn... je to takove lehci military scifi... pokracoval jsem pak i v anglictine dalsima dilama (opet jedna z trilogii ktera pretahla cislo 3 :D ), ale to uz je pak Carlyle starej a resi se jine situace s jinym osazenstvem tak mne to moc nebavilo :)

    Jinak knizek z univerza je mraky no... nektere lepsi nektere horsi...
  • V mulťáku se to vyvažuje maximální tonáží, kterou můžeš do mise vzít (podle typu mise). Navíc v mulťáku si můžeš ukládat presety, jak mechů, tak i lance (skupina 4 mechů).
  • Pokud chces vedet neco o lore... napr. jak v univerzu funguje letectvo atp. tak doporucuju battletech wiki http://www.sarna.net/wiki/Main_Page mimochodem je jednodusi/levnejsi lovit mecha barazovou palbou artilerie vzhledem k velikosti a rychlosti a v univerzu dostupne technologie ;)

    Jinak v kontextu technologii... v univerzu v zasade az na vyjimky nikdo neumi uz nic noveho technologicky na spici vyrobit a vse se jen udrzuje, lepi z existujiciho a nahrazuje horsim co vyrobit umi... proto jako jeden z nejtezsich zlocinu co ve svete battletechu je, je napr. zniceni JumpShip nebot nove vyrobit nikdo neumi a jsou krucialni pro jakykoliv meziplanetarni pohyb ... problem zbrani jako jsou napr. rakety s plochou drahou letu je, ze jsou na jedno pouziti, pokud neumis pak zreplikovat ridici a navadeci system, nove nevyrobis... navic v kontextu lore vzhledem k trem nastupnickym valkam (ekvivalent svetove v galaktickem meritu) kdy posledni se tahla 200 let uz asi moc takove munice neni nebo se schovava pro pripadne pokusy o reverse engineering

    Navic pro Mechy (zejmena ty tezsi) existuje balisticke AMS ala Phalanx i verze laserove... nektere modely Mechu jsou vylozene AA, napriklad Rifleman ktery ma na to radar a zamerovaci system... navic mas k dispozici lasery (tedy v podstate instakill takove strely ve chvili vysterelu na cil) a ruzne CMS a prvky elektronickeho boje...

    ...ale to jen tak kdyby te to v ramci lore zajimalo... do hadek kolem fiktivniho univerza se poustet nehodlam :D
  • aha.. dik :)
    no tak doufam ze loadout schemata tam teda jeste dobouchaji... takova elementarni vec :-/ jeste jsem teda nesahal do multaku a nevim jak je reseno co kdo muze do akce tahat aby to bylo trochu vyvazene, ale jestli to neni ani tam tak zejmena tam to bude citelne chybet :-/
  • OK, pokud je to součást lore, tak to beru. Ale v tom případě je veškerá argumentace Xorxoxe absolutně na vodě. :-)
  • To Mezek: to je součást lore. Igor má pravdu. Všechny (nebo aspoň většina) zbraní by měla být vypsána tady. https://mwo.gamepedia.com/Category:Weapons
  • To Igor: to je součást lore, nebo sis to vymyslel? Protože podle Xorxoxe je tam až magicky přesná PVO s dosahem stovek km a mech bez problémů detekuje hrozbu na stovky km daleko.
  • V univerzu Battletech došlo k velkému propadu technologii. řízené střely typu jaké používáme dnes tam nemají. ani chytrou munici. Učinej dostřel energetických zbraní je 300-600m kuli neschopnosti počítaču přesněji zaměřit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit