Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tohle DLC by si zasloužilo devítku. A hned vysvětlím proč. Ukazuje, jak by správné DLC mělo vypadat. Obsahuje 5 hodin skvělého obsahu na kterém je vidět, že není na rychlo zplácené nebo že není vytržené z plné hry. Vyšlo dost dlouho po vydání hry, aby mě donutilo se k té hře zpátky vrátit ( a přivřít oči nad koncem).
    Jsem z DLC opravdu nadšený protože, jak recenzet správně píše, je plné humoru, dobrých nápadů, velmi vtipných odkazů na kultovní filmy (Dark knight, Star Wars, Mumie II...) a hlavně skvělých dialogů. DLC jsem dohrál už dvakrát a těším se na třetí hraní, abych slyšel hlášky alších parťáků. Celou hru jsem se křenil a několikrát se i na hlas rozesmál. Některé hlášky a scénky prostě zůstanou v mé hlavě ještě dlouho. Hlavní padouch je nečekaný ale zapadá do univerza ( ikdyž tady bych měl výtku, že je až přiliš prvoplánově zlý. Napsal bych víc ale chci se vyhnout spoilerům). A když DLC dokončíte tak je tady hned několik meziher a hříček u kterých můžete trávit čas a nebo se prohánět v combat simulátoru a zlepšovat si skóre. Nehledě na pár nových módu pro zbraně a i nová zbraň. Po průměrném Leviathan , podprůměrné Omega a hrozném From Ashes je tady konečně kvalitní DLC. A mě jen mrzí, že i pře takové kvaliti budu mít Mass Effect 3 navždy spojený s tím koncem a tím obrovským zklamáním. Ale pokud máte Mass Effect univerzum rádi, tak nečekejte ani vteřinku a kupte si to. A to říkám jako člověk, který nemá DLC v lásce.
    • reaper987
      Naprostý souhlas :) Jen tak mimochodem, takhle nějak jsem si představoval nejlepší verzi konce ME3.
    • Rhulad
      A desítku bys nechtěl? A co rovnou nominaci na "rpg" hru roku?
      • Prosim tě, drž pitchu. Akorát ze sebe děláš vola.
      • Blue.Shark
        http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/31149182.jpg
  • S klidným svědomím můžu prohlásit, že společně s LotSB nejlepší DLC celé série a pro mě důstojné rozloučení s Shepardovou trilogií a všemi těmi postavami, které jsem si tak oblíbil a tolik toho s nimi prožil. Ach, ta nostalgie, budou mi chybět.... Bioware pořád ještě umí! *3*
  • Zayl
    No, možná za pár let až budu vzpomínat na celou sérii. Zase znova to instalovat abych hrál nějakou tu hodinu z příběhu který už skončil ... DLC jsou otřesný koncept.
  • Ať si říká kdo chce co chce, pro mě je Mass Effect (minimálně) jedna z nejlepších her/sérií, co kdy vznikla. A proč tomu tak je? V Mass Effectu se člověk neuvěřitelně sžije s postavami. Ano, i ostatní hry dokážou zaujmout, ale většinou něčím jiným - zábavou, souboji, dějem atd., ale málokterá hra má to úžasné kouzlo sžití s herními postavami. To byl pro mě ten hlavní aspekt, kvůli kterému jsem Mass Effect vůbec hrál. A toto DLC to vše ještě umocnilo. Budou mi chybět.
    • plně s tebou souhlasim
  • Konec tohoto dlc si beru jako konec ME serie,takto si predstavuji konec epicke serie. Ne ten zblitek co nam predvedli pri vydani...

    navic soutezni arena je zabava, vynikajici napad pro ty co nemusi multiplayer a chteji zazit neco podobnyho...
  • nekromant33
    Škoda že v celý sérii není víc misí jako tahle, nebo suicide mission ve dvojce, kde se logicky, narozdíl od zbytku hry, bojů zúčastní všichni, ne jen dva "vyvolení" z party. A quasar potěšil taky :D
  • Magister_Peditum
    Pěkná byla ta scénka s natáčením filmu a s Blastem. *15* Jinak asi nejlepší DLC, co zatím k ME vydali. Jen je škoda, že takových misí nebylo víc. 5-6 takových misí a byl bych spokojený - nahláškovaný, celý tým v centru dění, rozsáhlá mise s několika zvraty. Škoda
    • Spis bych bral 5-6 dalsich chlastacek:) Proste je dat mezi normalni mise napric serii ME.
  • Rhulad
    http://www.youtube.com/watch?v=Ye0Rl16elKo tohle video prostě neomrzí...
    • Kazda hra ma svoje chyby. Povedz hru o ktorej si myslis ze je super a ja ti na nej najdem nejednu chybu. Tak prosim, nebud troll.
      • Musíš mít smutný život. (koho zajímá, jaký chyby maj jiný hry, koho zajímá, jaký má chyby takhle hra, máš tu video, který JE vtipný, dělá si to z tý chyby srandu místo aby jí hejtovalo a proklínalo, tak klid)
      • Rhulad
        Uncharted 2, Demon Souls, Dark Souls...
        • TheGGG
          Ne, tys hrál Dark Souls? Proč to tu píšeš, teď to tu budou zas všichni pomlouvat aby tě nass*ali
          • Rhulad
            Ať si to pomlouvají mě je to u paty. Je to skvěla hra a mám origo jak na ps3 tak na pc... Ikdyž musím přiznat že se sweetfx a vylepšenýma texturama to vypadá na pc luxusně *14*
            • TheGGG
              games for windows *15* To je největší zlo vůbec. Jinak myslím že PS3 verze se povedla.
            • Rhulad
              No já sem si to znova nedávno nainstaloval(pc) a co nevidím zadám sériové číslo a hra nejde o patchovat nějaký problém v games for windows jelikož mám rád pvp v DS byl sem nucen se vrátit na ps3.
            • TheGGG
              Jen to kolísající framerate v blighttownu mě vždycky nassr*lo
  • rancor1223
    Je to lepší než celá hra. Takhle jsem se bavil snad jen na Rannochi a Tuchance. Perfektní boj a ještě lepší dialogy. Vrací se to pěkně ke stylu ME2 - větší zaměření na charaktery/posádku (jak jen to bylo v těch 3 hodinách možné).
    • Kronoss1
      Kdyby to takhle bylo v celém Mass Effect 3. No, uvidíme, jak bude vypadat nová hra z univerza Mass Effect.
    • Kdyby se to radši vracelo ke stylu ME1 *13*
      • Veskoslav
        Ačkoliv ME 1 je skvělá hra, spousta věcí byla naprosto tragická a katastrofální. Viz systém zbraní, naprosto otřečsný RPG systém, který v podstatě byl tak debilně udělaný, že na planety jsem musel brát pořád ty samé lidi kvůli jejich schopnostem. Vedlejší mise s Makrem bylo jedno veliké utrpení, obzvlášť, když ty mise byly stejně dělané, stejné základny a stejný úkol.
        • Kronoss1
          Asi jsem divný, ale zrovna systém zbraní se mi prostě líbil a ty RPG prvky mohly být neohrabané, ale nějak mi to nevadilo.
          Vedlejší mise s Makem (do Makra jezdím nakupovat) byly po několikerém opakování prostě nudné, což je škoda, protože se tam hodily.
          Já jsem na planety bral kombo Wrex - Garrus, protože to byli/jsou prostě nejlepší řízci, hlavně Wrex. Ani jsem neměl potřebu brát někoho jiného, takže ani tady bych neviděl problém. Za mě je Mass Effect 1 nejlepší díl série.
        • Magister_Peditum
          Vedlejší mise s Makrem *15* byly i přes pozdější repetetivnost (i když repetetivní byly i vedlejší mise v ME2 i ME3) rozhodně zajímavým zážitkem, který dělal ze hry něco víc, než jen koridor a skvěle zapadal do universa hry. RPG systém rozhodně debilní nebyl - ostatně nešvar s braním lidí na mise jen kvůli levelování byl i v DAO.
          • Viktor_H
            Otevřené prostranství byl rozhodně skvělý nápad, horší už to bylo s realizací. Prostě tam nic nebylo - zabít pár žoldáků, občas sejmout červa, najít suroviny a hurá domu. Nuda a šeď.

            Neříkám, že měli ty lokace zrovna vyškrtnout (mohli je pro dvojku zredukovat a dát si s nimi více práce), ale rozhodně jsem rád, že to změnili...

            Také mi přijdou RPG prvky jedničky dost neohrabané, spousta jich splývá dohromady rozdělujíc třídy v podstatě jen na technika, biotika a vojáka. Dvojka se mi v tomto ohledu líbila větším důrazem na specializaci, ale uznávám, že redukce se trochu vymkla kontrole. RPG prvky ve trojce mi přijdou jako to nejlepší možné řešení...

            Co se parťáků týče, může to člověk brát tak, že jde o jeden z aspektů znovuhratelnosti... Dokud ostatní alespoň levelovali, nevidím v tom takový problém.
            • A co delas v ME2 a ME3? Priletis kamsi, probehnes maly uzky koridor, sejmes zoldaky/Cerberus a hura domu. Extra nuda a extra sed. Ve trojce uz ani nemusis nic hackovat a hledat, jen kliknes a je to. Opravdu skvele zlepseni. A jake jsou v ME2 a 3 RPG prvky? Nemusis dat zadny bod do zadne vlastnosti a stejne to v pohode dohrajes, nemusis se starat o zdravi, protoze autoheal atd. A nejvtipnejsi je, jak nam v ME2 a 3 zredukovali brneni na papirovy oblek. V jednicce jste v tezkem brneni se spravnymi mody vydrzeli alespon chvili na otevrenem prostranstvi. V ME2/3 muzete nehat nazi a vysledek je stejny.
              System zbrani s nekonecne munici a prehrivanim byl skvely a originalni. Ale ne, musime to priblizit ostatnim strileckam, tak zavedeme naboje. A rekneme, ze jsou univerzalni, ale jaksi nejsou, protoze mam naboje v brokovnici, kterou nepouzivam, ale naboje z ni nemuzu pouzit do sniperky. Fakt logika. Ale co mne dostalo je zavedeni naboju v predvecer galakticke valky. Opravdu reseni hodne Bioware. Chudaci vojaci, co jim dojde munice a konvoj, co jim mel privezt novou rozstrili Reaperi. Doufam, ze si nechali alespon jeden naboj na konec pro sebe... Nechapu, proc nenechali hybridni system. Nestrilis? Zbran se ti ochladi. Strilis jak silenec? Pouzijes heat sink. Na ME2 jsem si stahl MOD, co to umoznuje. Bohuzel na ME3 jsem zadny takovy nenasel. To uz nezminuji fakt, ze modifikace streliva se zmenily z fyzickych modu na skilly. WTF? To jako silou vule zmenim standardni munici na zapalnou?
              Mako v jednicce bylo skvele. Clovek mel opravdu pocit, ze je na planete, kam jiny clovek jeste nevkrocil. Stejne tak bylo skvele bojovat s velkymi neprateli, jako Geth Armature a Colossus, nemluve o tresher maw. A prekvapeni, sniperky se daly pouzit ke snipovani, ne jako v ME2/3, kde s nimi strilite na vzdalenost, na kterou dostreli pistole nebo puska. Ve dvojce bojujete jen s jednim tresher maw a jednim Colossem a to jeste v malem uzavrenem prostoru... To, ze k tomu dodali ne zrovna privetive mapy, to uznavam. Ale resenim rozhodne neni odstranit celou tuto cast hry.
              Jedine, co mne na ME1 opravdu stvalo byl inventar, respektive to ohromne mnozstvi skoro stejnych zbrani a brneni. Ale opet, resenim neni kompletni odstraneni inventare. Nejlepe je na tom v tomto ohledu asi ME3, i kdyz si spoustu veci opet musime kupovat za sve a DLC brneni z dvojky opet nemaji odstranitelnou helmu (na coz ale existuje MOD a kecy Bioware o tom, ze to brneni je celek a helma nejde odstranit jsou opet jen lzi a vymluvy na jejich lenost a neschopnost).
              A partaci? Reknete mi uprimne, jak casto je menite? Ja stejne vzdy beru jednoho a obcas zmenim druheho. Takze v ME2 byla horda partaku, vetsina z nich se stejnymi nebo hodne podobnymi skilly a 90% z nich se celou dobu flakalo na palube. Stacilo vzit Thana a Garruse, dat jim Incisor pusky a meli jste nepremozitelny tym. Takze jedine, kam se brali ostatni byly jejich osobni mise. Proto jsem asi jeden z mala, komu vyhovuje pocet partaku v ME3.
  • Džííízis já si to snad zas odehraju od jedničky (a možná se konečně odhodlám poprvý nechat přežít Kaidana)
    • Taky nad tim přemejšlim, ale s časem je to už fakt špatný :) a udělat si cca 90-110 hodin času na všechny díly není jen tak :D a to nepočítám Shadow Brokera kterej sám o sobě dal dalších pár hutných hodin.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit