Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Konečně!!!! Tak dlouho jsem na to čekal. BG,BG2,Icewind Dale 1,2 Planescape Tourment...nádhera ...a teď PoE no konečně se vracíme opravdu ke kvalitním rpg hrám. Že to trvalo, než vývojářum došlo, že graficky přetuněné hry, mají takřka poloviční hratelnost a jsou velmi rychle ohrané a bez kvalitního příběhu. Poslední dobou to potvrzuje i to, že nejenom Project of Eternity, ale i připravovaný Planescape Tourment 2 nebo již vydaný Legend of Grimrock a následně chystaná dvojka, či Might and magic legacy avizují navrat do starých dobrých devadesátek, kdy vznikla hromada kvalitních rpg, na které se neprávem zapomnělo. Je dobře, že vývojáři použijí moderní technologii jen zčásti aby přitom zachovali tvář starých rpg. Nejzářnější příklad je opravdu Legend of Grimrock. Čtverečkový dungeon - stará klasika (pamětníci si snad vzpomenou na dungeon mastera, či Ishara, nebo eye of the beholder) hozený do nového kabátu. A pak, že to nejde. Velmi se na Pillars of Ethernity těším. Teď už tu chybí vzkřísit Bullfrog a jeho Dungeon Keepera.....
  • Největší sranda na téhle celé hádce je toto: https://eternity.obsidian.net/news/update-34-first-art-update. Tady je vidět na jednom obrázku proces tvorby herní postavy v Pillars of eternity a opravdu mi to jako 2D model nepřipadá. Mimochodem v tom článku je přímo napsáno, že hra je v přerenderovaném 3D enginu. Jen je tam blokovaný pohyb kamery. Takže tady ta hádka je naprosto bezpředmětná.
  • Tak to napiš na forum ne? Od toho funguje Kickstarter, aby jsi mohl napsat, když se Ti něco nelíbí.
  • No a řeč byla celou dobu o tech pravidlech, ne o tom stemplu. Jinak ta open licence je trochu podvod, ve skutečnosti vůbec žádná licence na pravidla DnD potřeba není. Právě proto, že házení kostkou copyrightem chránit nejde.
  • Tvrdíš prakticky to samé, co já. Komerčně nemůžeš hru vyvíjet se štemplem D&D, pokud nemáš licenci. WotC jsou na tohle dost hákliví. Můžeš to samozřejmě obejít úpravou pravidel / lore a vyvíjet to jako d20 kompatibilní systém, který by měl mít open licenci.
  • Tohle mi taky přijde jako dost blbej přístup.
  • Pravidla D&D jako taková prakticky nemůžeš chránit copyrightem. Resp. je velice snadné je napsat tak, že na ně existující copyright dopadat nebude. Duševní vlastnictví téhle značky leží hlavně v ochranných známkách (čili vytvořit hru, která na sobě bude mít napsáno Dungeons and Dragons je mnohem složitější, než vytvořit hru, kde se bude - virtuálně - házet dvacetistěnnou kostkou atd).
  • Jak backer jsem leda nasranej. Díky mě a tísícům dalších hra vznikne a nám nic neukážou a vym*dany herní nivinařský jebky si dávaj na E3 dvě hodiny gameplaye! !! *16* Ať se jdou Obsidiani vycpat! *10*
  • Khanemis
    V článku se jasně píše, že pauza ve hře bude:)

    "Souboj díky tomu působí přehledně a v případě chaosu, kdy je toho na bojišti zkrátka moc, lze hru zastavit a předat nové rozkazy k pohybu a útoku."
  • jojo presne to. Ale skutocne si vygoogli a nainstaluj ten community patch - nielenze je bez neho hra v podstate nehratelna (a nedohratelna), ale jeho sucastou je napr. aj neoficialny datadisk a kopa dalsieho skveleho contentu. Inak odporucam, podla mna je to hra ktora najlepsie previedla DnD pravidla do pocitacovej hry.
  • Takze tebe vadi len ze sa neda tocit kamera a nema to ten vytuzeny 3d efekt.

    Ja mam rad aj nwn a dungeon siege ale rozhodne vyzera poctiva detailna fantasy grafika lepsie ak nieje 3d.

    Ten screen s vodopadom je proste nadherny
  • nwn2 prave hraju a s grafikou jsem spokojený, navic dneska už grafika nezažíva takový technologický boom jako kdysi. príklad crysis 1 - hra stará 7 let (to tak beží) a porad nema konkurenci
  • Maxi, zkrátka jednoduše. Podívej se na všechny 3D izo hry. Pokud nevypadají průměrně, tak vypadají přímo strašně a jestliže si je pustíš řekněme 5-8 let po vydání, tak už vypadají přímo příšerně, tedy pokud nejsou silně stylizované. Tady máš krásnou kreslenou grafiku, která vypadá, jako by odpadla od ruky nějakému malíři fantasy obrázků a pokud jsi fanda fantasy literatury, tak chceš koukat na něco podobného a ne na polygonové paňáce. I když se podívám na Neverwinter nights 2, který pokládám za poměrně dobré RPG (protože se tam objevily Githyanki a Githzeraiský meč - škoda že ne tak efektní, jako ten který nosil Dak'kon), ale po vizuální stránce žádná sláva, právě díky 3D.
  • Keyz
    Doufám, že při tvorbě povolání anebo v manuálu bude nějak podrobněji napsáno co která vlastnost dělá atd. U podobných složitějších RPG to je důležité.
    A nestačí jen napsat, že bod do síly zvedne tohle, když nevíš o kolik atd. Pak to je dost na náhodu a v pozdější fázi hry, hráč může čumět co jsi to vlastně vybral za zbytečnosti.
  • http://im.tiscali.cz/games/2013/07/02/317076-pillars-of-eternity-1920x1200.jpg

    Chces mi povedat ze realne ak by si sa na tych 3 ludi pozeral zhora zo stromu by si videl tu kouli (prilbu) inak ??

    Ci na zakladnej skole maju taku knizku ktora vidi viac ako moje oci??

    Preco vymyslas veci aby si nemusel pripustit ze sa mylis a radsej napises ze sa nema cenu otom bavit.

    Mas vobec viac ako 15 ? :)
  • archie777
    Do tohohle a DD Original Sin vkládám největší naděje. Hrozně mi chybí u her pocit HRANÍ. Naposled jsem si ho užil u Fallout New Vegas ve chvíli, kdy jsem v obchodě uviděl plazmovou pušku. V 99 procentech "RPG" bych si na ní musel našetřit zabíjením stupidních NPC monster. V New Vegas jsem prostě do obchodu vběhl, pušku štípnul a se štěstím a pár procenty HP celý obchod kradenou puškou vykosil a vykradl. A tomu říkám hra. Ne lineární mačkátko pro idioty *14*
  • Ucivo ?? Serem na cele ucivo lol. Lietadlom som nalietal od azie europy az po stredny vychod a viem ako vyzera svet zhora.
    Mrdam nejaku zakladnu skolu a knizky lol :)

    Kouli som v hre nevidel ale podla screenshotov bude vyzerat rovnako.
    Skus si zobrat sachovu figurku a pozri sa nanu z rovnakej perspektivy ako v hre. Bude vyzerat rovnako ako tie stlpy. Rotovat kameru ??? Za akym ucelom. V aom taka funkcia bola ale nikdy som ju nepouzil. Vies preco???
    lebo zbytocne rozhodila nerealne situaciu a dezorientovala. To iste ako futbalovy fanusik ak by sedel na nejakej sedacke ktora by s nim jazdila okolo stadionu.
    Zbytocne riesis zbytocne veci.
    Nenazyvaj to skaredym a nemodernym ale pre teba nezaujimavym.
    Co je podstatny rozdiel.
    To ze tebe unika zmysel pohladu zhora neznamena ze napises ze to vyzera hnusne. lebo tak to vobec nieje ak sa na tie screeny pozres.
  • zkus se zamyslet nad tím jestli by mohla postava v te hre vyskočit, nebo jestli by bylo možný rotovat kamerou. nebo se zkus zamyslet jaky je rozdíl mezi koulí a kruhem, koule porad zustane koulí i když se na ni dívaš z výšky. ale už na tebe nebudu reagovat protože si nekdo kdo ani nezná učivo základní školy *13*
  • Cele je to o uhle pohladu.
    futbal. To iste.
    Ak by bol tv prenos cisto len z kamier na okuliaroch hracov tak by divak prisiel o takticky pohlad na herne situacie.

    To iste 3d rpg ktore je zamerane na akciu ale straca takticky pohlad pretoze len tazko budem vidiet za sebou dalsich 5 partakov.

    Jednoducho max je asi mladsia generacia ktory to vobec nechape. Je vychovany na akcnych jednoduchsich tituloch.

    Baldurs gate nebol jednoducha hra a boje boli dost tazke. A prave tam prichadza vhod ten taktickejsi pohlad na bojisko.
  • Odporucam ti let lietadlom alebo helikopterou a zistis ze svet existuje aj z inej perspektivy. A je to stale ten isty moderny svet. Ci sa pozeras na hongkong z ulice alebo z lietadla

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit