Přejít na výpis diskuzí
E3 2012 rozhovor: Brian Fargo o Wasteland 2
9.8.2012 | Redakce Games.cz
92 příspěvků
-
Je videt, ze Fargo to ma v hlave srovnane. Fakt jeden z mala titulu, na ktere se tesim, spolu se Zaklinacem 3 a Cyberpunkem od CD Projektu. Zvedavy jsem i na to slavne RPG od Vavry. Skoda, ze jsou vsechny tituly teprve na zacatku vyvoje :(
-
-
No,ale vypadá to zajímavě.Hned několik velkých her je ve vývoji a navíc si to tvůrci dělají tak jak chtějí.Že by nastávali pomalu lepší časy? :)
-Navíc jestli uspějí snad se přidají další.
-
-
Slušný rozhovor. Je fajn vidět, že má Fargo jasnou vizi a představu, jak má hra vypadat a co by měla splňovat. A jestli to zvládne tak rychle, tak klobouk dolů.
-
-
Spoustu nápadů má v hlavě pravděpodobně už roky.
-
-
Ta postapokalyptická tématika se sice hojně využívá,ale málo kdy je udělána tvrdě a nelítostně tak aby tomu člověk věřil.
Často to je taková sranda a opravdu málokdy jsem měl pocit z nějaký rozpadlé společnosti + všemu co k tomu patří.Momentálně jsem si nahrál FA:New Vegas a že bych z toho světa a společnosti nějak překvapen to říci nemohu.Více se tam zabývám častým bojem,a sháněním nového vybavení.Nesmyslnost některých prvků a jasné rozdělí na nějaké skupiny tomu také nepřidává...Hlavně když něco ukradnu kde nikdo není tak mně někdo dá anebo sebere karmu....
Takto si nepřestavuji drsný a reálný svět po katastrofě.Snad ani Fargo ne.
Kdyby to bylo podobné dokumentu Threads (1984) kde se lidi chovali přesvědčivě bylo by to super.To samé film Day After (1983).Tam jsem věřil té rozpadlé společnosti tomu jak snad vše v p*deli.Tedy prostor zde určitě je a doufám,že se Fargo trefí dobře. -
-
Tak Fallout nemá za cíl simulovat realistickou postapo civilizaci. A karma se ti přidává a ubírá, i když tě nikdo nevidí, prostě protože to je karma. vis http://cs.wikipedia.org/wiki/Karma_(buddhismus)
*4* -
-
Já vím,ale je to hloupost :)
-
-
Proč je to hloupost? Karma je univerzální morální systém, na kterej frakce hážou bobek. Pro ně je důležitá reputace.
-
-
Je to hloupost,protože mně hra jednoznačně soudí a navíc na karmu reagují NPC (dle toho co jsem četl) http://fallout.wikia.com/wiki/Karma
- Jak mně někdo muže říci,že jsem zlí protože okradu banditu který byl špatný?Jak to pak někdo pozná když tam nikdo není?To je hovadina.Když tak by to mělo být pouze pro hráče a nemělo by to mít vliv na nic.Protože se nechovám podle hodnoty která mně je nelogicky přidělena,ale pod sebe. -
-
"Když tak by to mělo být pouze pro hráče a nemělo by to mít vliv na nic." - Tak to jsi mě dostal, myslel jsem, že takhle to funguje. Že karma funguje pro hráče a že NPC špatné chování hodnotí pouze, když tě vidí. Pro frakce je by tu pak byla reputace.
-
-
to mi už připomíná hodnotné Mass Effect diskuse co by kdyby... Shepard nezklátil tamtu, zklátil tamtu, zklátil nějaký reapera do zadku nebo se vyučil instalatérem, mechanikem nebo by na Normandy prodával zmrzlinu *6*
-
-
Co?! O_o
Co má systém reputace a karmy ve Falloutu společného s "klácením" v Mass Effectu?
Soutěžíš o nejmimóznější příspěvek?
-
-
-
-
-
-
skoda, ze rozhovor nebyl delsi :)
-
Jsem na tu hru hodně zvědavý. Věřim, že bude skvělá, ale zároveň se trochu bojim, že jako pokračování Wastelandu řada lidí nepochopí, jak ta hra bude vypadat, a co bude jejím obsahem, protože si budou myslet, že to má být jako Fallout. Ale uvidíme.
-
-
"Věřim, že bude skvělá, ale zároveň se trochu bojim, že jako pokračování Wastelandu řada lidí nepochopí, jak ta hra bude vypadat, a co bude jejím obsahem, protože si budou myslet, že to má být jako Fallout." - Jestli se někdo postaví k Wastelandu negativně, protože to není Fallout, tak je to předpojatej idi*t. Jednoduše proto, že tohle prostě není Fallout.
-
V jakých věcech se lišil Fallout (mám na mysli staré Fallouty) od Wastelandu? Fallouty zbožňuju, Wasteland jsem nikdy nehrál, takže nevim co mám přesně očekávat.
-
-
Taky jsem původní Wasteland nehrál, tehdejšími kanály se mi to na disketách nějak vyhnulo :) Ale co jsem si o tom zjišťoval, Wasteland mi přijde takový rozjuchanější, graficky i obsahem a zkrátka ten "feeling" asi bude jiný, než u Falloutu. Ale kdyby se našel pamětník, co tu hru hrál, mile rád bych si přečetl jeho názor na tohle téma.
-
-
Z falloutu byl wastelandu blize pry spis druhy dil a hlavne Old World Blues DLC k New Vegas
-
-
-
-
Velké kudos redakci Games za rozhovory z Brianem Fargem. Houšť a ještě větší kapky!
-
je krásny když máte tyhle zajimavý rozhovory a to všechno.. ale když člověk sedi nad pokrmem pusti si video, štastně zajídá namazaný rohlík se sýrem rajčetem a to video se co 5 sekund sekne a načítá ... tak je to fakt krutě negativní pocit co víc řict ..
-
-
na games.cz nechám vždy video načítat a prohlížím jiný články a až je celý, tak si ho pustím, s tím jejich slavným prohlížečem to jinak nejde
-
-
měl jsem na mysli přehrávačem
-
-
Není to tím rohlíkem?
-
-
já nevím ..nebo jeslti jsem ty rajčata málo osolil .. jen jsem chtěl aby se čtenář pořádně vžil do mé role *15*
-
-
Nikdy jsem nepochopil, jak nekdo muze zkazit chut rajcat soli *2*
-
-
Sul je nejlevnejsi antidepresivum! ;-)
-
-
Ja teda nejim rajcata proto, abych zahnal depresi. Ale chapu, ze kazdy to ma jinak :P Navic, jak se rika, vseho moc skodi.
-
-
-
Úkol splněn, taky jsem si došel pro rohlík. Jinak co by mohlo pomoct: aktualizovat flash plug-in na nejnovější verzi (jestli to jede na Javě, tak Java Running Environment), změnit prohlížeč (minimálně vyzkoušet, jestli to dělá v Chrome, FF i Opeře), zkusit vypnout firewall, zkusit se pohrabat v síťovém nastavení, jestli to není tím (ale v tom se už nevyznám vůbec). To jsou asi tak věci, co bych zkusil já.
-
-
-
-
Moc díky za tenhle rozhovor s Fargem (a samozřejmě i za předchozí část). Nejen, že se zase na hru těším o něco víc, ale předně mě utvrdil v tom, že ten chlap si rozhodně ne*ere do pusy. Viva la Wasteland 2!
-
zase výborný
-
Na konci článku, je odkaz na: "druhý video rozhovor". Není to ten první videorozhovor?