Přejít na výpis diskuzí
Dojmy z hraní DiRT Rally - povinnost pro fanoušky rallye
14.5.2015 | Václav Rybář
83 příspěvků
-
Napsal jsi to pěkně.....a tom mini teamu jsem neměl ponětí.
-
Pro IMPa: (boze, oni jeste porad neopravili diskuse, aby se dalo reagovat vic nez a dva a pulkrat)
Se simulacema obecne je potiz. Nemas zpetnou vazbu. Kdyz necitis auto pod zadkem, nikdy to nebude ono, tohle kvalitni volant s FF neresi. RBR byl tak nejak neriditelny pro vsechny, v prvni chvili, chce to trochu jezdit a zvyknout si. A at uz tomu budeme nebo nebudeme rikat simulator, je to zatim asi to nejvic co kdy kdo vyrobil. A za tech 10 let i dorobil. ;)
Komunitne financovany Dirt urcite ma nadeji, ovsem Ego engine ma svoje roky i limity. At se budou snazit sebevic, uplnej hardcore a nirvana to asi nebude. Co moc nechapu, kde je problem potesit vsechny? Proc s tim Codies bojuji? Chces arkadu, nastav si arkadu. Chces sim, vsechno vypni, i na tohle jsme pripraveni. Kdyz to slo driv, proc ne ted?
BTW Codemasters nejsou tak velke studio. Oni jsou rok od roku mensi a nejvic lidi ted maka na F1 serii. Nekde to i psali, na rallye pracuje v podstate mini-team. Na druhou stranu, Dirt Rally pomalu skladaji ze starsich Dirt her. Zjednodusene receno, ono to moc nechce, jenom musi vsechno preladit z te Blockovske arkadovky do neceho trochu seriozniho. -
No...simulátor není ani RBR, pokořitel "ZATÍM" též asi ne, ale vše bude záležet, co komunita bude vyžadovat, totiž teď je rozdělena na 2 poloviny. Jedni chtějí simulátor (málo je to těžké) a druzí chtějí arkádu (je to moc těžké). Uvidíme, kterým směrem se Codemasters vydá.
Vzhledem k tomu, že u Codemasters tam sedí hromada lidí, tak dotvořit další auta, tratě, úpravy fyziky, nebo i nějaký plugin na turnaje mezi závodníky, tak potenciál je podle mého názoru skoro neomezený a v tom vidím největší přínos pro nás závodníky (to u RBR něco takového trvá i roky).
Ještě ohledně RBR, pokud se budeme bavit, jak je realitstické, tak je dobré k tomu posadit obyčejného člověka, stačí třeba tátu, který má nějakou praxi z reálu, hned ti řekne, že se to na nedá řídit.
Když mu upravíš setup a to ještě tak, aby odpouštěl chyby, tak ti řekne, že je to lepší, ale musí se těžce přizpůsobit a to nepočítám, pokud to chceš závodit na úrovni, ne hodiny a 100 hodin tréninku, jinak nezajedeš nic.
No uvidíme, jak to celé dopadne. -
Ale prosím tě... Laminátové díly místo plechových jsou standard a těch pár kilo, co na tom ušestříš, je nic. Prostě ty upgrady jsou možná dobrá herní vychytávka, ale jinak naprosto nerealistická.
-
Vyndas klimatitaci a CD prehravac, ne? Clovece ty o rallye vubec nic nevis. ;D
BTW ted chvili vazne, Dirt Rally je docela povedena zalezitost, ale porad tak nejak pro vsechny a ponekud arkadova. Kdyz vidim jak nekdo odkazuje k RBR a mluvi o simulatoru, je to dost legracni. Codemasters preju vse dobre, konecne se vymanili z bludneho Dirt kruhu a moci pana Blocka, ale pri nejlepsi vuli se vrati maximalne k tem starym zlatym CMR casum. Diky dnesni technologii, enginu a fyzice to bude jiste realistictejsi, ale simulator? Pokoritel RBR? Prosim vas. :) -
Moderní a lehčí materiály ?
-
Zkuseny tym taky dokaze udelat lehci auto?
-
A něco k věci by nebylo, ty zoufalý retarde?
-
Hlavně, že si ten blbeček výše zanadával na casuals, když tu hru sám očividně ani nepochopil.
-
Je to myšleno asi tak ,že máš vlastní (nový a nezkušený)tým.Auta co koupíš mají ze začátku nižší výkon atd.Jak s nimi jezdíš ,tak se mechanici postupně naučí auto lépe vyladit až na hodnoty odpovýdající homologaci.
-
Nějak nechápu, proč tam musí cpát takové opičárny jako upgrady... Zvlášť v rally, kde jsou auta homologované do posledního šroubku a něco jako "přidání 100-200 koní" je totální sci-fi. Zase jen jdou na ruku dnešním casual hráčům, kteří za všechno potřebují dostávat nějaké nesmyslné "odměny"... Já bych raději viděl odměny v nějakých pěkných skinech, protože ty základní jsou ohavné
-
To se mi ulevilo že to nezmršili. Docela sem se bál aby to nedopadlo jak Grid Autosport nebo nedejbože Fuel
-
Základem této hry je potřeba vyjezdit upgrade, kdy se Vám odemkne celé auto, kdy šampionát min. 3x za sebou musíte projet, pak se Vám auto, s kterým jedete, celé odemkne (pak možnost poladit podvozek a přidání 100-200 koní + snížení hmotnosti 100-200Kg).
Pak např. takové Audi, je radost dostat do cíle (oproti RBR jsem zpocený až na prdeli)....je to makačka, ale ale jsem uspokojen. -
Ty máš doma ještě plazmu a to chceš mít respekt? *1*
-
Tak ty jsi moc, chlapče *2* Koukám že Bohnice maj zase opušťáky *15*
-
https://www.youtube.com/watch?v=INwqyPct8qY
*13* -
Ne, měly "jen" kolem 500hp.
-
Skupina B. To jsou ty monstra co na šotolině atakovaly 800hp+ ?? :)
-
chlapce ty asi netusis kolik stoji provoz porsche vid ? :-)
-
na volantu je tahle hra neskutecna zabava .opravdu se koupe vyplati ;-) .ale treba ovladani subary by mohli o dost zlepsit .na monte carlu ve snehovych castech se to moc jako ctyrkola nechova :-( sice jsem neridil nikdy wrc .ale imprezu na snehu mam dobre vyzkousenou .a takhle se 4 kolka na snehu urcite nechova ;-) .ale to snad jeste odladej . takovej stratos to je zabavy :-)