Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kéž jim to vyjde a RBR se konečně bude moci uložit k zaslouženému odpočinku *3*
  • C-BEAM
    úzké hrbolaté tratě, fantastický výběr klasických rally aut, kvalitní jízdní model, je toto sen nebo jen nějaký vtip? jsem si myslel, že se něčeho takového možná už ani nedožiju. Napište mi, že to má ještě delší tratě (které projdu alespoň za 15 min) a ne ty 2-4 minutové trapárny z moderních jakože rally her a hru okamžitě kupuji.
    • Většina rz má mezi 4-5 minutami ,jsou tam ale i 8min.(přál jsem si delší ,ale nyní mě to vyhovuje tahle délka ,protože je nutné 100% soustředění na jízdu)
      • C-BEAM
        já jsem tušil, že je v něčem háček *9* 4-5 min mi nestačí abych dosáhl to naprosté pohlcení jako u Rally Championship 2000. Ale vyzkouším i tak.
        • V RBR byly tratě svoji délkou dost podobné.Máš pravdu ,že v Rally Championship 2000 byly i 20 min. RZ ,ale ta fyzika byla dost podivná.(auta se otáčely kolem středu a ne kolem zadní nápravy)A při té náročnosti Dirt Rally jsou i ty 4min. dostačující.
          • C-BEAM
            jasně, jízdní model měl rch2k otřesný ale v mnohém nemá přemožitele dodnes.
            • U mě je pořadí : Richard Burns Rally ,Dirt Rally ,Dirt 2 (vým že je to arkáda ,ale hodně zábavná) ,Rally Championship 2000.
        • Ghost47
          Zatím bude nejdelší Pikes Peak (budou obě verze, před tím, než to celé vyasfaltovali, i ta nová). Ale zájem o delší RZ má víc lidí a ještě jsou plánované alespoň 3 další rallye (Německo, Finsko a nějaká blíže neurčená na sněhu).
  • Parádní rally a já si ho užívám jak jen to jde.Koupě se vyplatila a RBR se třese *14*
  • Odulin
    Kvůli tomuhle a Project Cars jsem si koupil volant a udělal jsem dobře.
    • to ja si radeji kupil galaxy s6 nez kupovat taku icovinu jako volant *6* vis jak lidi cumi na tu s6 a jak ma clovek hned respekt, ten svuj volant si muzs strcit max do ritky *15* *15*
      • Tak ty jsi moc, chlapče *2* Koukám že Bohnice maj zase opušťáky *15*
      • Jý myslim, že kdybys v autobuse cestou do školy/práce tasil volant místo mobilu jako ostatní, že budeš za krále taky! ;)
        • Odulin
          *1* *1* slušný
      • Odulin
        Dušane tvl neblbni. :)
      • *1* *1* *1* nejsi ty trosku Krank? :-) Tak si stahni rally na tu s6 a preju hodne zabavy :*
        • no uvazuju ze bych ten 8jadrovy proces trosku vyskousel a propojyl ho z plazmou a zahral si na velke televizy nez na malem monitoru *15* *15* *15*
          • Ty máš doma ještě plazmu a to chceš mít respekt? *1*
      • fakt respekt borče *1*
  • Mart9
    Dík za dojmy, úplně mě to nadchlo, kupuju, jakmile vyjde plná verze. Všechny ty silniční závody už jsou nuda.
  • Hrál jsem snad všechny rally hry, které kdy vyšly a za Dirt rally jsem rád, ale příjde mi, že lidi tak trochu přehání když mluví o novém RBR apod. RBR je sice vykopávka, nicméně když si do něj dáte českou "real physics" úpravu a projedete si RZ Semetín, tak máte zážitek, kterému se ani nový Dirt nevyrovná.
    Dirt má hezkou grafiku, parádní zvuky, luxusní výběr aut, ale ta fyzika (ačkoliv je mnohem lepší než u posledního dirtu) je pořád tak nějak zjednodušená. Když si vzpomenu na legendární CMR2, tak tam auta jezdily pořád ve smyku, tady mám zase většinou pocit, jako bych řídil vlak na kolejích, ten grip je prostě mooc přehnaný.
    Je mi jasné, že většina lidí tu zjednodušenost uvítá, ale Codemasters mohli myslet i na nás magory, kteří se u her rádi zapotí *1*
    • Zjednodušený???Tak to asi hraju jinou hru.Vypni si příště všechny asistenty a hra to jako chlap,pak ti ty koleje zmiznou *5*
      • Hraješ tu stejnou, jen jsi prostě lama
    • Tak sorac ze urazim narodni citeni, ale mnohem, mnohem lepsi nez ceska fyzika je ta nemecka:
      http://www.ly-racing.de/viewtopic.php?t=7878
      • V čem je jako lepší? Zkoušel jsem samozřejmě obě, ty německé mají tragické default setupy, zrovna na zmiňovaném Semetíně se prakticky nedá s ničím pořádně jet. Ty české mají setupy přímo od Kresty (prej) a fungjí.
        • Urcite je lepsi v zakladnim chovani vozu. Drzi tahly smyk a zaroven je citlivy na volant. Ceska fyzika je tezkopadna. Mne je u zadele jestli jsou tam Krestovy setupy, zkratka mi tam chybi ta radost z plynule jizdy dverma napred.
  • Vypada to vazne pekne, jenze ja uz vsem tem early accesum a podobnym nedodelanym hram neverim. Je to blby trend dnesni doby a ja uz jsem nad predcasnymi pristupy zlomil hul, po par hrach ktere se tak nejak smudlaj a vysledek zadny.
  • ta noc moze byt zabavna, daju sa tam rozbit svetlomety aby nastala uplna tma? toto som zazil asi iba v staro v-rally 2 a bolo to peklo, najma, ked si mal do konca etapy len kusok, este by sa tam zisiel editor trtati, bo jediny minus rallye hier, ze trate rychlo okukas a uz ta to nebude tahat
    • Svetla se rozbit daji a pokud se ti to povede po uvodnich par desitkach vterin na jedne z delsich RZ, tak to jsou pak prava muka
  • Řešil jsem to minulý týden, za tak málo peněz opravdu DFGT (3300 třeba na Mallu s dopravou není co řešit). Nejvíc mi na něm vadí asi tyto tři věci:

    plynový pedál je hrozné blato, není v něm prakticky žádná odezva, blbě se s tím dávkuje plyn
    občas hlučnější FF (v zápalu jízdy to nevnímáš, ale ...)
    tlačítka místo pádel pod volantem (zvykneš si, ale ...)


    Původně jsem chtěl kupovat i G27, abych porovnal rozdíly atd., ale po pár dnech ježdění s DFGT (a sbírání informací) na to kašlu, protože bych musel koupit nějaký Fanatec za 15tku (aby tam byl opravdu pořádný rozdíl, G27 je jen takové lepší šmrdlátko co jsem zjistil) + si nechat udělat nový stůl, sedačku, držák .. a byl bych někde na 25+. Proč ? Aby to aspoň trošku za něco stálo, protože takhle mi to přijde takové o ničem, vzhledem k tomu, že jsem se něco rychleji najezdil v realu i v silnějších / závodních autech a prostě to není ono, pCARS mě zklamal jízdní model, AC je lepší, ale pořád ten pocit od řízení skutečného auta je daleko, tak jsem se rozhodl na to kašlat, nechám si DFGT na občasné brm brm (oproti klávesnici nebo páčkovaču pořád 1000 procent rozdíl) a pokud někdy v budoucnu vyjde pořádná, ale opravdu pořádná závodní hra ...

    Tím tě nechci odradit, spousta lidí je i z DFGT nadšená, ať u máš volant jakýkoliv nejvíc je to stejně o tom jak ty auta potažmo ježdění vnímáš a jaký jsi, jak si to dokážeš užít. Podívej se na Olejníka, ten má roky G27, pCARS recenzoval a neumí projet pár zatáček trochu rychleji :)
    • Ty jsi strasny jelito, co si nevidi do ust. Jdi radeji trhat asfalt v nejakym zavodaku a prosim, nikoho nezabij.
    • Ristoro
      Něco takového jsem chtěl slyšet, díky moc :).
    • drasta
      Od Fanatecu muzes koupit jenom pedaly a volant si nechat starej. Ja pouzivam tyhle a nemuzu si stezovat: http://www.fanatec.com/eu-en/pedals/csr-elite-pedals-eu.html

      Load cela na brzde, nastavitelna tuhost a jeste si muzes koupit invert kit a mit ty pedaly vedeny shora.
      • Tiez pouzivam DFGT s Elite pedalmi a je to super kombo. DFGT volant oproti G27 v nicom nezaostava. Originalne pedale boli vazna zle, ale tuning brzdoveho pedalu pomocou squashovej lopticky tomu dost pomohol. Da sa pomocou peny "vytunit" aj plynovy pedal, ale proste CSR z toho nespravite.
        • V ničem nezaostává? A co kožený věnec a tisíckrát lepší pádla na G27? Nemluvě o Hčku... Ale jinak pobavils
          • Přesně tak, kdyby DFGT byl tak supr volant, jak někteří říkají, tak logitech nikdy nemusel vyrábět G25/27... Člověk musí být hlupák, aby si koupil nový DFGT, když za stejnou cenu může mít bazarový volant, který je xkrát lepší... Ale jsme holt v Česku, tady jsou lidi schopní koupit si novou Ochcávku RS, když za stejnou cenu můžou mít Porsche z druhé ruky *7*
            • chlapce ty asi netusis kolik stoji provoz porsche vid ? :-)
        • drasta
          Ja koupil kombo s porsche volantem a kdyz to vyprodavali a nebylo to tak drahy (bez postovnyho to vyslo i s pedalama jako G25 v te dobe). Ten volant sice neni nejkrasnejsi na svete (ta oranzova je strasna) a za ty mekky tlacitka na padla bych nekomu dal facku ale ten venec je fakt super pohodlnej a nejlepsi na tom je ze fakt nidky necejtis prevod toho volantu a ma uplne libovej FF. Jinak ale pokud ma ten volant dost velkej rozsah otaceni tak je to asi fakt jedno... vsichni kladou hroznej duraz na volant ale dobry pedaly jsou podle me nejdulezitejsi.
    • Mně prošly rukama všechny volanty na trhu, od těch nejlevnějších až po Fanatec clubsport. Za mě je nejlepší volba G25 popř G27. Je tam feedback, pedály nejsou špatné, ale hlavně je to držák, není poruchový. Dá se i dobře tunit, vyměníš věnec za nějaký Momo a hned jsi jinde. Prostě co se poměru cena / výkon, tak bazarový G25 / 27 je top. Fanatecy jsou moc drahé a nejsou zas o tolik lepší, navíc jsou dost poruchové
    • Ja mam G25 a v pohode mi vystaci. Jde taky o to si ten volant nastavit, udelat si realny posez i umisteni monitoru. Kdyz vidim na videich nektere recenzenty jak maji volant provizorne uchyceny na stole, sedi u toho jak ve vejtrasce a mozna jeste na koleckove kancelarske zidli, pak si rikam ze pro takove je kazdeho lepsiho volantu skoda.
  • ringmancz
    já se teda přiznám, že jsem si to stáhl, ale potřeboval jsem vyzkoušet, jestli mi to pojede. v dohledné době koupím.

    dva dotazy: ruce na volantu tam nemám kvůli nastavení grafiky nebo v té první verzi nebyly?
    a jak je to s HW náročností early access her? zůstává stejná jak přidávají další věci?
    • To, že tam nemáš ruce na volantu znamená to, že jsi natrefil na speciální warez s GPS detekcí a každou chvílí můžeš u dveří očekávat komando, které tě zlikviduje. Odpočívej v pokoji
      • ringmancz
        díky za hodnotnou odpověď

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit