Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Asi Blizzard nepočul o tom, že zlí piráti zabíjajú pc hry a že pc hranie zaniká, lebo stále robia jednu hru za druhou s milionovými predajmi. Wow 10 mil. SC2 5 mil. D3 6 mil. zatiaľ. Ostatné firmy len pindajú na pirátov a produkujú jeden brak za druhým.
  • Jak naivni a jak blbe ... uzivam si vykriky takovych tupcu
  • To nebyla inovace, to byla tragedie. Navic z toho konzole smrdela na 100 honu.
  • Ono je primitivni a primitivni ... Vem si trebas takovej minecraft. Dalo by se rict, ze to je totalne primitivni vec, ale napriklad pro me je to daleko zabavnejsi (a hratelnejsi) nez lecjakej AAA titul (vcetne D3). Dava ti to totiz extremni volnost, spoustu prostoru pro vlastni fantazii, specielne pokud zacnejs blbnout s elektrinou, tak se v tom daj udelat uzasny veci. A samo, pokud hrajes po siti, tak zabava razantne roste, protoze muzes zkoumat vytvory ostatnich.

    Jestli je neco opravdu cim dal primitivnejsi, tak prave tzv AAA tituly, vdyt se to prakticky nwda hrat. Ostatne, po netu se povaluje takovej peknej obrazek jak vypadala hra kdysi (alespon nekolik variant cesty kudy slo jit) a dnes (linearni tunel bez jakykoli odbocky). Priklad - ME, specielne 3 dil. Totalne linearni a naprosto dokonale zabity zakoncenim, k cemu vsechny volby v prubehu serie, kdyz konec je vzdycky stejnej. To i "100" let starej fallout tohle zvladnul o nekolik radu lip, a to byly ruzny konce vyreseny par komentovanejma obrazkama, ale clovek vedel aspon proc zrovna takhle.

    Nedavno sem v ramci prechodu na f2p testnul startrek ... tragedie, se divim ze za to byl nekdo ochoten platit. Zabugovany, atmosfera 0, no hlavne ze to ma "licenci".
  • SnakePlisken
    Jak čtu některé komentáře, tak Petr Poláček udělal některým lidem zmatek v tom, kdo vyrobil a vydal Diablo 3. Poradím vám, Activision to nebyl, jak se dočtete v článku. :)
  • SnakePlisken
    Nevím, co do toho pleteš Activision, když D3 udělal Blizzard. ;)
  • Otázka spíš je, která hra dnes není primitivní?
  • Pro mě jako milovníka hlavně dvojky to totálně zazdili konzoloidním (čti tragickým) ovládáním a naprosto vzhledem a funkcí nevyhovujícím inventářem, takže po hodině zkoušení to šlo z disku. Naštěstí to bylo na Steamu ve slevě a dávali k tomu první dva díly.
  • K tomu nemám co dodat ... Diablo ve své době vypadalo nádherně , všichni ho hráli ....jen jsem nikdy nevydržel déle jak 20 minut s instalací i uninstalem .
    Prostě nic co by mne bavilo tehdy a nic co by mne bavilo nyní . Zvláštní , že první Dungeon Siege jsme online hráli docela dost ... množná jasnější počty častěji obměnovaných protivníků a vylepšování s menší frenetičností soubojů je to co stojí mezi mnou a Diablem . No vlastně mezi trojkou a mnou už těch věcí leží mnohem víc ...
  • dali tam normalnejsi pribeh a ovladanie bolo 100% robene na gamepad
  • No jo, je to primitivne, ale hry uz davno nie su zabavou nerdov a intelektualov ako tomu bolo mozno v 80-tych a zaciatkom 90-tych rokov minuleho storocia. Hry su robene pre masy a adekvatne tomu sa aj hraju. Su urcene na konzum a mindless hack&slash v DIII je jeden zo sposobov ako prepnut mozog a zrelaxovat sa od pracovnych a rodinnych zalezitosti.
    Ked chcem intelektualnu 'zabavu' tak siahnem po knihe.
  • Jsem fanda prvniho Dungeon Siege a docela by me zajimalo jake inovace Obsidian tam dal .
  • O inovacie sa aspon pokusil Obsidian s Dungeon Siege 3 a dopadlo to predajmi mizerne a kritikov to nenadchlo, ale aspon sa pokusili no.
  • A mě ta hra nějak nechytla :( pamatuju si, že když mi bylo v roce 2000, nějakejch 13 let, tak sem z Diabla II+LoD slintal a hrozně mě to bavilo. Teď v roce 2012 vyšla D3 a já měl možnost hrát to dobrejch 5 h čistýho času ( 14 úroveň,začátek II. Aktu )

    A je to prostě strašně primitivní - jasně,drží se to předlohy, ale to co mi přišlo ve 13 super, je pro mě v 25 na poklepání si na čelo. Jen mačkat tlačítko,mačkat,mačkat,mačkat.
    To je hra, která mě subjektivně zabaví, jen když si ustřelim hlavu z bongu. Pak mi to střídavý mačkání levýho a pravýho tlačítka do zblbnutí nepřijde tak sebedestruktivní.
    Na hru jsem se těšil, ale nějak sem zapoměl zohlednit, že už sem zestárl :(
    Nechci se nijak povyšovat nad ostatní, srážet tuhle hru, ale mě subjektivně to prostě i po osobnim seznámení přišlo strašně primitivní a záhy mě to přestalo bavit. Měnilo se prostředí, měnili se potvory,měnili se použitelný skilly, ale koncept zůstal stejnej od začátku do konce- a brzo omrzel. V Half Lifu jste teky celou hru stříleli, v NFS jste jezdili, Generals jste stavěli základnu, ale ten koncept mě bavil mnohem,mnohem dýl než tohle. Diablo všechno ukáže během první hodiny!!!! pak vás už nemá čim překvapit.

    Diablofilové se odvolávaji na to,že na těžších obtížnostech padaji lepší itemy- dost slabá útěcha :-D fajn na normal ste to kidlili modře pojmenovanym mečem,kterej dával takovej a takovej damage. Na nightmare vám z potvory vypadne defacto to samý, jen s hnědym popiskem a upravenym damage, aby potvorám ubíral víceméně stejně,jako ten modrej na lehký obtížnosti. Vám koukám stačí, že ten meč má jinou barvičku a paírově seká větší damage, tak kvuli tomu budete rozjíždět nový a nový kampaně. A že s větší obtížností narůstá zábava? no tak budu do tý myši s nadsázkou třískat ještě víc frenetecky- to je zábava panejo.

    Ne sorry, vim, že sklidim milion mínusek a spousta lidí to bude brát jako útok na jejich modlu,ale až příliž primitivní hře vzdáváte hold. Vim, že je to chytlavý,dobře hratelný,ale až příliž primitvní (nemyslím obtížnost ) myslim celkovej herní koncept.
  • +1 Názory na TG forach sú často schizofrenické. Ak si niekto dovolí povedať že Origin je spyware, okamžite je fanboimi EA (áno, aj takí tu existujú) zadupaný pod zem (primitívne argumenty typu - čo ti to vadí, máš v PC kódy k atomovkám?).
    Myslim ze Origin je podstatne väčšie zlo ako nutnosť byť online v DIII. Zvykajte si, tam je budúcnost protipirátskej ochrany. Stavím sa, že keby vyšla funkčná warez verzia DIII, 95% haterov by tu nevypisovalo ale držalo huby a hralo.
    Takto celý hate pripomína skôr príbeh o líške a kyslom hrozne.
    Mne nutnosť byť online nevadí, neobmedzuje ma to a nikdy som nemal problém sa nalogovať maximálne do pár minút, možno s výnimou obdobia údržby serverov. Hra samotná nie je dokonalá ale ujde - hrám hry 28 rokov /od 1984 na ZX Spectre/ - a DIII je tento rok asi prvá, kde som pocítil niečo ako 'pařanskú' /teraz sa tomu asi hovorí inak/ vášeň. Moje hodnotenie - aj vzhľadom k súčasnej inflácií bodových verdiktov v recenziách- je skôr 8+ až 9/10.
  • Trol.diskuzni
    Jak vidíš např. z reakcí výše, můžeš se akorát tak divit... *4*
  • Dej si facku..
  • Tak problémy tu samozřejmě jsou, však já Blizzard neobhajuji, také se mi to připojení k netu nelíbí, ale co s tím nadělám. Mám na výběr, buď to hrát chci a pak všechno tohle holt musím při koupi překousnout, nebo to můžu bojkotovat a hru si nekupovat a nehrát ji. Hráč je tu postavený trochu do kouta podobně, jako je tomu u služeb Origin a Steam. Já ale hrát chci, tak jsem si vybral.
  • Dej si čípek chlapče, nevím proč tak útočně.
  • Ach jo. Blizzard sam priznal ze s vyhazovanim ze hry jsou problemy a resi se to. To neni problem jednotlivcu,ale tisicu hracu. Nutnost priojeni k netu je hovadina nejvyssi. Neni zadna vyhoda,jen priadne problemy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit