Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • pichpe

    Po vydání jsem u hry vydržel asi tři hodiny. Štval mě dlouhý loading a optimalizace také nebyla kdoví jaká. Teď po letech jsem hru objevil na Geforce Now a okamžitě jsem tomu propadl. Přeje mi že i s DLC přišel lepší balancing, i když většinou je opravdu nejlepší taktika z recenze a zatím jsem nenašel moc velké využití pro Call shot. Jinak je ale hra velmi zábavná, což je asi přesně to, co se od ní chce :-)

  • Sorry, že tě zklamu ale Mad Cat je možná tak ikona u scum Clanners ,ale néné u Inner Sphere tam bych jako ikonu dal Atlase.
  • Chidlink
    Pochopil bych 7, ale 6 ? Jako vážně ? Všude jinde dostává hra osmičkové hodnocení. Tady bude chyba mezi židlí a klávesnicí. *12*
  • Sensor lock je skvelej prave pokud pouzivas LRM.
  • Jaké používáte skilly? Mě celkem vadí, že dobrý skill jako Master Tactician má podmínku sensor lock a ten je na prd. Časem jak máte vysoký gunnery tak se stejně trefíte a nemusíte tím ukončovat tah jak u sensor locku.


    Jinak PPC a zbraně na dálku kromě LRM mi připadají na prd, protože vzdálenosti jsou malé i těžkých mech skokem překoná 100 metrů + dostane se na dostřel s AC20/ML/SRM k mechovi s PPC a pak ho lehce zničí.

    Navíc mech s PPC bude mít asi Bulwark skill a tedy bude stát na místě. Ten skill mě také moc nepřesvědčil. Kdo v boji stojí? Přeci je lepší měnit pozice a mít lepší % na zásah atd. Snad jen pro LRM mechy.
  • No náhodné strieľať do mecha nie je rozhodne najrýchlejšie. Ak som išiel plniť kontrakt proti ľahkému súperovi, tak bolo najrýchlejšie zobrať highlanderov s leg modmi a zničiť ich cez dfa za pár ťahov. Za bežných okolností mi prišla najúčinnejšia taktika mecha salvami z lrm knockoutovat, kedy sú mierene rany zadarmo, q zničiť mu ct. Keď som mal plnú morálku tak proste mierene na ct. Prvých pár hodín som to hral tak, ako píšete ale časom som si našiel aj iné prístupy.
  • kovar.jakub
    Já hru hrál přesně podle pravidel, to, že ten nejjednodušší přístup je nejúčinnější je prostě problém... A ano, zkoušel jsem si plamenomety grilovat mechy, zkoušel jsem LRM mecha (ten mi nesedl), zkoušel jsem ustřelovat nohy... Ale přímá koncentrace palby byla ve všech případech nejúčinnější.
  • kovar.jakub
    Promiň, ale v normální na taktice založené tahovce opravdu "bruteforce" udělat nejde. Tady ano - samozřejmě, zkoušel jsem si plamenometit mecha, zkoušel jsem střílet do nohou, zkoušel jsem LRM (ty mi ale nesedly, uznávám)... ale když on ten přístup koncentrované palby prostě funguje nejlépe. Já nezkoušel nějakou obezličku v podobě totálně OP strategie pro marginální část herní populace, ale něco, co minimálně napoprvé zkusí každý. A proč by se někdo učil něco jiného, když mu hned první přístup dobře funguje?
  • Pán recenzent, teraz sa na mňa nehnevajte, ale keď dám hrať opici šachy, možno zistí že keď poriadne drbne po stole, tak mi vyhodí kráľa. Myslím že ste sa hre dostatočne nevenovali. Ponúka mnohé taktické možnosti a pristúpi k riešeniu situácií. Len ste sa k ním podľa mňa nedopracovali. Počet možnosti podľa mňa prekonaná ten v xcom 2, dlc som ešte nehral.
  • takhle reakce mnohé vysvětluje ... ale zas chápu že recenzent musí pospíchat aby to včas napsal a musí jet "no brain brute forcem" protozeprostě muze a nemusi se namahaz prestoze je bruteforce .. at uz v Battletechu, Mechvommanderu i ve věcech jako Far Cry (kde taky lze jednim způsobem burteforcnout celou hru)
  • Ghost47
    Jedna tuna je 80 bodů pancíře, je to kvůli tomu, aby ho šlo líp rozdělovat (ostatně i v deskovce to bylo 32 bodů za tunu, tam se fungovalo v menších číslech, aby se to líp házelo na kostkách).
    Jinak na pancíř bývá k dispozici tak čtvrtina tonáže, ne každá konfigurace to samozřejmě využívá naplno.
  • Díky, tech kolecek jsem si vsimnul, ale slo mi z nich akorat strilet. Zkusim to znovu.
  • Není to bug. Mam pocit, ze je to neco jako 200Arm/2tuny nebo tak.
  • Když ubiram nebo přidávám Armor tak to bere prd z tonáže. Je to bug? Jsem čekal jeden Armor tuna a bere to 0.neco....

    Takto nejde oholit mech abych mu dal více zbraní. Tedy s tonáží jde manipulovat jen skrze zbraně :( aby to bylo znát
  • da, ale musi kolem nej bejt misto (lepe receno, volny waypoint) a musis tam dobehnout (a byt schopen se natocit na protivnika), okliknes si mecha a kdyz mas moznost assault, tak okolo nej jsou maly krouzky se sipkou ukazujici na nej... jeden je vetsi a to je predvybrana pozice, ale muzes si vybrat jinou tim ze ji nakliknes a az pak potvrdis assault, ale snad jsem jeste nemel takovej dosah abych si mohl vybrat naprosto kterykoliv waypoint kolem mecha nez mu ji flaknu
  • Tak ja nevim, nejedu jen po hlavni linii takze mezi pribehovejma misema dam 3 4 side mise abych nabral prachy na upgrade lode atp. a mam tam k tomu highlanderu ted jednoho 75t a jednoho 70t takze tonaz na misi na 300t vyskladam... ale je to teda cesta lopotna posbirat vraky na stavbu noveho kousku z tech zajimavejsich... wolverinu, jaggermechu a shadowhawku je vsude plno, ale ne vzdy mas cas ustrilet nejakemu orinu jen nohy abys ho pak urval do garaze celej :)

    energeticky zbrane dost ... ale opravdu dost pecou... a pak skoncis v pousti nebo na mesici bez atmosky a pokud mam mecha poskladaneho na lasery nebo PPC tak casto strilim na pul nebo jdu pred finishem uz cilene do prehrati (oprava je kratka a levna pokud se nevyzerez z kostry uplne)
  • Ja mam LRM10 nebo LRM15 (na LRM20 mam jen jednoho mecha tonazi) na kazdem vetsim mechovi co ma pilota s multitargetem... je to lepsi varianta jak PPC nebot jak ostatni pisou tak sance na zasah jde nakazdou raketu zvlast nehlede na to ze nepotrebujes na cil videt. Nizka sance na zasah je mimo jine na zacatku dana i tim ze piloti jsou cucaci a musis jim naskillovat gunnery :) jinak doporucuju dat sensorlock pokud mas treba Mecha na blizko co na dalku v tu chvili nedostreli nebo jen malo a osatni si to pak z dalky rozeberou o to snaz.
  • Ja tam tu puvodni "balistiku" nechal ("pana boha" bohuzel nevlastnim) a zbytek vymenil akorat za + a ++ zbrane napr LRM20 s +2 DMG tusim ... i kdyz ma totiz jumpjety tak mi trva se prokousat do cela nebo se presouvat na kridla podle posil a u takoveho hov*da (panove redaktori, tahle cenzura je docela trapna) je skoda si kazde kolo nevystrelit... i s tim pancirem uz jsem ale malem prisel o prave side torozo a tedy celou srandu v nem a na prave hnate (hlavne ten balisticky cirkus by mne mrzel)... zatim jsem nastesti musel oplakat jen jeden double heatsink...

    Kdyz se ale s timhle dostanu na alpha strike k mechovi pod 50t tak jdu automaticky na mirenou strelu na hrudnik a vetsinou konci i vystavni nalestenej garazovanej kousek... natoz pak neco co uz jsem predtim necim liznul. :)
    Ale AC20 chapu... mam jednoho jaggera kde mam na jedne hnate presne tohle AC20++ a na druhe 2x AC2+ (nebo 2xAC5? ted nevim :) ) a to je taky dobrej natresk ne stredni vzdalenost :)
  • Jde si pri mele ataku vybrat pozici? Mne to zatim jde jenom ze strany, kde stojím. Obejit protivnika a dat mu z jine strany mi nejde.
  • Alespon, že je peknej KingCrab. To je slusná nahrada za Marabua. MadCat asi ani ne, ale ShadowCat bych fakt chtel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit