Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hra ve své podstatě dobrá.  Jen by se neměla jmenovat assassins creed,  jelikož s AC nemá vůbec nic společného.  Ubisot jen ždímá značku. 

  • Za mě mnohem lepší než Origin, který jsem dohrával jen z povinnosti. Tohle mě baví o dost víc, sic jsem se bál, že to bude podobné. 

    Svěže působí souboje, jsou fakt mnohem zábavnější, než v Origin, kde to bylo na jedno brdo. Tady můžete získávat různé chvaty a souboje působí pak variabilněji. 

    Hraju za Kassandru, baví mě víc, tolik hodin, koukat na pěknou babu, než chlapa. Prostě příjemná změna. Kassandra je super. Taková namakanější Lara Croft, alespoň jí člověk věří, že dokáže rozsekat všechny nepřátele.

  • schali

    Sakra, taková velká hra a tady je to úplně mrtvý. Co se na tomhle serveru děje?

    Klady: úžasný otevřený svět včetně naprosté volnosti na moři, perfektní grafika(podle mě nejlepší vizuál současnosti), parádně je např. udělaná noc. Celkově famózní ostrost, kontrast a dohled, dobře zpracovaný  bojový systém, dobře zvládnuté RPG prvky, dobře udělané úkoly, atmosféra a hratelnost

    Zápory:  slabá hudba, omezení 50 levelem, hra si upravuje obtížnost nejenom levelovaním protivníků, měli by ještě mnohem víc zapracovat na RPG a udělat z toho opravdovou výzvu

    Hodnocení 9/10, od starých AC ušel Ubisoft dost dlouho cestu a jde správným směrem. Škoda, že jiná studia nemají tyhle možnosti co do enginu a množství lidí, kteří na hře pracují, protože tohle je přesně to 3D prostředí, ve kterém by se dali dělat divy.



  • twicer

    No jo ale tak to můžeš takle naházet do jednoho pytle i třeba všechny střílečky, protože se ve všech střílí :) Ale přitom Doom a Dishonored se hraje každej úplně jinak. A ano mýlíš se, každá využívá jiný engine.

    Pidi změny jsou v dílech jednolivých sérií ale jinak bych řekl že se mezi sebou ty univerza liší docela dost. Ale proti gustu.. :)

  • Ristoro

    Level scaling beru jako dobrou věc, nebavilo mě nikdy mít o 20 levelů vyšší postavu a rubat všechny na 1 ránu. 

    Mikrotransakce jsem nějak ani nezaregistroval, hra se dá normálně hrát bez nich, nevím o čem lidi zase špekulují. Asi je jasné, že upgrady vybavení a lodě budou něco stát, zase asi nebude stačit sebrat 1 větev a vylepšit z toho celou loď.

  • Morraw

    Teď to čtu. Ony ty poslední díly šly vždy v tandemu. Je fajn, že si dají pauzu. Snad bude ten extra obsah stát za to.

    Každopádně čtu nadávky na level-scaling a větší důraz na mikrotransakce a vůbec se mi to nelíbí.

  • Ristoro

    Exploration modu se vůbec neboj. Hra ti akorát neukazuje přesně značky u questů, ale řekne ti kde přibližně hledat. Není to nic složitého a na druhou stranu z toho máš větší radost, když to najdeš, určitě to hraj s tím :). Co se týče modelu 1 AC ročně, nemáš pravdu, 2019 žádné AC nebude, budou se věnovat Odyssey.

  • radim.zaty

    2k monitor je jen fullhd, předpokládám, že myslíš QHD, tedy 2560 pixelů na šířku.

  • xtron

    No právě, že tohle jsou vlastně nic moc pidi změny. FC4 / FC5 a AssOr i předchůdce jsem hrál (desítky hodin každý). Je to ve výsledku jen jiný vzhled velké mapy, crafting a nějaké perky. Jestli někde lezeš po skalách nebo je obejdeš není zase nic, co bych bral jako "extra rozdílné". Ve FC můžeš taky zabít někoho, než si toho jiný všimne. Nakonec je to oboje na stejném engine, pokud se nemýlím, že? Takže beu to, že se FC a Ass vylepšují s každým dalším dílem, ale nevidím na nic nic extra rozdílného - to je celé. V jednom máš nožíky a odl zbraně, v druhém bambitky. A dole co píše Glutton je úsměvné:-)

  • Morraw

    Doma už mám Pantheon edici a to jsem myslel, že se na to letos vykašlu. Ještě dohrávám DLC pro Origins a musím říct, že hlavně po Syndicate to působilo svěže. Líbí se mi, že trochu odstoupili od tradiční hratelnosti a pokračují i v případě Oddysey. Jsem zvědavý na souboják, ale tam se asi moc nemění.

    Úplně nejlepší je audiovizuál a už loni jsem si kupoval lepší kartu. Letos ale už chci také 2k monitor, ptže Egypt a Řecko v režii Ubisoftu jsou fakt orgie. Co jsem se ale díval, tak optimalizace nic moc, ale Origins taky docela pokulhával.

    Předpokládám navíc, že se teď vrátí model jeden AC ročně.

    Co se týče mapy, tak už Origins je obrovský a všechno vyzobat stálo nějaké úsilí, ale aspoň to nebyly kraviny typu helix points.

    Všimnul jsem, že hra má i nějaký Explore mode, který všechny značky vypne, ale bojím se, že hra na to není dělaná a člověk se spíše ztratí. Nejvíce pobavil ten early access pro vyšší edice. Docela zbytečnost.

  • twicer

    Tak když odbočíme od jiného zasazení a žánru, tak kupříkladu celé provedení pohybu po prostředí je jiné. Ve Far Cry se pohybuješ v ploše ale vertikální pohyb je umožněn jen na vyznačených místech.. nízké rampy, schody, žebříky, lana atd. V AC tohle odpadá a v 90% případů můžeš vylézt tam kam se ti zamane. Stím je spojené i AI nepřátel, které tě dokáže nahánět až na střechu. Když vylezeš tam kam NPC nemůže, začne od tebe utíkat. V posledních FC se hojně stávalo že NPC v podobné situaci prostě zkoprnělo a nijak nereagovalo. Jakmile tě uviděl jeden nepřítel, věděla o tobě celá vesnice, v AC můžeš dotyčného zabít dřív než si toho někdo všimne ( což ale občas vyústí v zabití, které by si mělo všimnout dalších 5 postav, ale nikdo nehne brvou ) O vylepšování asi není třeba začínat protože FC je primárně střílečka a rpg prvky jsou tam pouze zajímavý bonus. Obtížnost ve FC je řešena kvantitou nepřátel ( a je často dost bídná ) , kde AC to řeší pomocí rozdílů v levelech a výbavě ( což taky nepovažuju za nějaké ultimátní řešení, no ale prostě to tak je ). Automatická jízda autem ve FC je často dost mizerná, oproti navádění koně v AC s kterým jsem do teď neměl sebemenší problém.

    A mohl bych určitě pokračovat, ale myslím že oto už ani nestojíš :D Jako jasně..obě ty hry nesou určité společné prvky, ale ptám se je to špatně? Sou to prostě ubisoftí hry, stejně tak jak má blizzard svůj malovaný styl s nafouklými propercemi všeho, tak má i ubisoft prvky které většinu jeho portfolia spojuje a dává potencionálnímu zákazníkovi určité "záruky".

  • twicer

    Vtom případě splňuješ definici šílenství, kupuješ pořád to samé v očekávání něčeho jiného.

    Celkově je zajímavé kolik lidí si žije v nostalgii že ty první díly byly stejně nejlepší. No, nebyly.. Když si pustím AC 1 i 2, tak tam prostě už nevidím to čaro které jsem zažíval když to bylo aktuální. Ale pokud hraješ AC jen kvůli příběhu tak tvé roztrpčení chápu, ale můžeš si za to vlastně docela sám :) 

    Ten původní příběh už je vytěžen na dřeň, nic lepšího už bych nečekal.

  • triptich

    no vidíš. a ja po robote okolo domu nedám dopustiť na šariš. len tak vo mne zasyčí. 100 ľudí, 100 chutí.

    netvrdím, že ubisofťácke openworldy sú nejakým etalónom hrateľnosti, ale mne na také jednoduché odreagovanie celkom stačia. našťastie obdobie "ja som pán hráč a hrám len vybranú kvalitku" mám už za sebou roky a teraz si hry už len užívam ako formu relaxu a oddychu.

  • To je vše? A kde je nějaký ten twist nebo dramatický moment, co lidi říkají 😀? A ona něco hledá v přítomnosti, že je v tom Animu? Jinak díky za odpověď.

  • Ilusiveman

    bude, ale v tom dobrým a bude tam moře alias black flag. taky zvažuju.. 😐 teda dost mě přesvědčil spoiler výše.

  • Lukyz

    V podstatě skoro o ničem:

    Zaměstnankyně Absterga, která se cítila nedoceněná a dlouho čekala na příležitost se rozhodla sestrojit vlastní verzi Animu, až na to, že její verze nepotřebuje DNA předků, ale jakoukoli DNA -> Desmond byl pra pra pra vnuk Ezia a tak jen on mohl prožít jeho vzpomínky v Animu, Layla v Origins vzala jakoukoli DNA a mohla ji použit.


    To je celá současná linka v ACO a slouží jen tomu, aby se UBI mohlo trochu urvat při vymýšlení scénářů oproti původnímu lore.

  • Zdravím, mohla by mi nějaká dobrá duše říct o co šlo v přítomnosti v
    Origins? Mám rád Řecký dějiny/mytologii, tak proto mě tuten díl láká
    narozdíl od Egypta, tak abych nebyl zmatený. Díky

  • Nehrál jsem ani jedno jedno. (no FC4 asi chvilku) Ale tipuju že jedno je FPS kde bojuješ moderními střelnými zbraněni, jezdíš auty, létáš letadly a druhé je 3rd person rubačka, kde bojuješ primárně na blízko a obsahuje hromadu šplhacích pasáží?

    Bych řekl, že core herní mechanismy jsou úplně jiné. Nebo se pletu?

  • K čemu máš Zaklínače, když tě nebaví nahánění potvor? :-D

  • BoB.2

    Za všechno muže Jablko tím vysvětlíš a obhájíš všechno.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit