Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jendabek
    Pohyb, střelba:
    http://www.youtube.com/watch?v=G8vrbzNYEwM

    Úpravy vojáka
    http://www.youtube.com/watch?v=yLIPW0oIvm8
    • Konečně normální pohyb, to se mi líbí. Ikdyž ty dřepy a mezidřepy mi připadají až příliš stožité. Myslím, že by líp fungovala interakce s překážkou podobně jako ve Far Cry 3, kdy je postava normálně skrytá, ale po zamíření vykoukne a lze ovlávat úhel výhledu.
    • smejki
      tý vole. konečně správně fungující kolimátory? Oujé!
    • Shaker
      hůstý
    • "High prone" v čase 3:37 v prvním videu mě docela zaskočil. Jsem netušil, že tuhle polohu vojáci používaj.
      • Tikov
        nevím jak dnes, ale Rudá armáda měla sed jako střleckou pozici v předpisech v 30.-40. letech (V r. 58 u AK ale už ne)
      • Keyz
        Otázka je jestli to bude ve hře prakticky využitelné. Co jsem viděl tak používají různé skrčení dle terénu a překážky. Ale ve hře většinou nejde se nějak opřít o překážku aby se to využilo. Pak se používá skrčení pouze proto aby jsem byl menší a lépe se trefil atd..
        • mě hned napadlo že by s tím šlo dobře vidět přes trávu :)
  • Tady je zatím nejlepší gameplay video z Army3, je to na nejvyšší detaily, takže i grafika je tam v plné kráse, doporučuji!
    http://www.youtube.com/watch?v=N9LLa7xixR8
    • jj to byly časy...z dnešního pohledu to je crazy(jak ukazuje video) ale na tu dobu to byla pecka .... ale hráli jsme to jak diví :)
      • to video je především narážka na to, že Arma je jen Flashpoint v lepším grafickém kabátu...Takhle prostě bude vypadat Arma, až bude mít úplně fotorealistickou grafiku *1*
    • Magister_Peditum
      Úplně na mě dýchla nostalgie. Operace Flashpoint....to byly časy! *14* *1*
  • já nevim, možná sem úplně blbej, ale v čem jako měla ARMA složitý ovládání??? to prostě nechápu. Radiový příkazy se nezměnili už od Operation Flashopint. Armu sem nehrál asi 2 roky, ale pořád si pamatuju, nejpoužívanější radiový příkazy 5-5 report status, 7-xy režimy pohybu a střelby, 6-xy sbírání věcí, činnosti pro NPC, 2-xy výběr cílů atd. atd......

    sakra co je na tom ovládání složitýho? to dělali všem lobotomii, že musí zjednodušovat už tak naprosto funkční radiovej povelovej system? s trochou cviku to člověk mačkal po paměti v řádu desetin sekund, tak se docela pozastavuju nad tim, že je zjednodušování ovládání jako jeden ze stěžejních bodů tohohle preview.

    Fakt za chvíli budu ARMU 4 ovládat joypadem se čtyřma tlačítkama, aby se vyšlo vstříc blbanům, co si neuměli zapamatovat pár příkazů. A ten oslovenej voják byl kdo? to tam teda máme pěkný pašáky, když argumentujou, že hrajou BF protože ARMA má složitý ovládání.
    • Ne, nikomu neudělali lobotomii. Školství upadá. Armáda je pro všecky zlo. Jakmile narazí lidi na problém hned prskají. Slep to dohromady s leností a máš dnešní manstream. Hordy jednoduchejch lidí co držej v ruce těch pár papírovek z brigád nebo mizerný práce a je jim jedno za co je utratěj.
      To vede ke zjednodušování.
      Samozřejmě chápu že někteří lidé se chitějí odpočinout, pak ale simulátor válčení není pro ně pravá volba.
    • Ježiš marjá, víc než jedno tlačítko na QTE? A dokonce kombinace a posloupnosti *8*
    • ten povelovej systém byl právě propracovanej....za co to zamění? za otočný kolečko, kde má člověk na výběr follow me, hold fire, fire at will a stay here? :-D .....to snad ne :( furt se budou dělat nějaký ústupky lobotomní většině.
      • Ber to tak, ze fandove si zvyknou a novacci to oceni. Me uz u prvni army stvalo, ze prehodili pohled pres miridla z klavesy "V" na klasicke prave tlacitko mysi :)
        • ArmA hra nemá nastavitelný ovládání?
  • nějak jsem nepochopil tu část s vojákem - profíkem! kterej nehraje armuII protože má "moc komplikované ovládání". bejt voják je snad nějaká kvalifikace pro hraní stříleček či co?
    • Tikov
      Viděl bych to jako vítku k tomu, že se snažili být simulací a ne střílečkou. A být (skutečně výcvikovou) simulací jim kvůli krkolomnému ovládání moc nešlo. (Ano existuje úspěšné VBS a VBS2, ale soudíce že základ je na komerční Armě... ) V standardní Armě mi ovládat družstvo vždycky zabralo mnohonásobně víc času než v reálu (navíc paňáci nedělají chyby (které člověk udělá protože vás slyšel špatně/ momentálně neslyší kvůli hluku vůbec/ špatně vám rozumí) nebo dělají absurdní chyby (které v reálu člověk prostě neudělá ani za zlaté prase)). Pohybovat se s avatarem je taky složitější než si to samé vyzkoušet naživo a míň přesné (což by mohl ten momentální krokovací systém napravit, ale zase si myslím, že to bude moc složité a reakční doba bude k té reálné neúměrně násobná... uvidíme).
      EDIT: Tedy aby to neznělo zase tak negativně- pro výcvik motorizovaných jednotek to vyjde levněji a nápravy chyb budou rychlejší než v reálu.
      • holt si musi kluci poradne ohulit repraky, pak treba budou taky spatne rozumet :)
  • MickeyMutant
    Altis, Altis... Není to někde blízko Lemnosu?*4*
  • MidnighT91
    Je mi blbý to zase rozhlšovat ale zjistil jsem že je alfa na warezech, asi chápete že se mi do patnáctého na light verzi čekat nechtělo tak jsem to stáhl. Je to naprostá BOMBA, navíc warez verze není light a jede i mulťák. Zahrál jsem si ve třech jednu noční přepadovku a fakt z toho padám, naplno mi to jede asi 3x líp než dvojka a má to krásnou grafiku. Když jsem pak lehnul na jednu ránu která přiletěla kdoví odkud tak mě to zahřálo u srdce, kam se hrabe techdemo Crysis 3. Tohle bude FPS roku! Objednávám.
    • Škoda že lidí co objednávají nebude tolik co stáhnou. Jinak čest tobě za podporu vývojářů.
      • Já jsem kupříkladu vždycky byl hráč her typu: CS, BC2, BF3 a CoD do MW2ek. Armu jsem žádnou nikdy nehrál a OF jen když mi bylo asi 9 let a to asi jen 2 hoďky. Ovšem tuto Armu jsem po shlédnutí 2 videek koupil a musím říct, že ačkoliv je to zatím Alpha verze, tak utracených peněz nelituji a mohu všem jen doporučit. :)
  • Keyz
    V ARMA hrách bylo vždy skvělé ten boj na dálku. Konečně to nebylo na 60 metrů jako je v každé FPS.
    Ten pocit když jdu a slyším jak sviští projektily z kulometu je strašný. Hlavně když nevím kde přesně protivník je.
    Taky se to dalo krásně pokazit. Když jsem se prozradil tak mně hledala pěchota i vozidla (když se někde nezasekla).
    Doufám, že se poučí a zase lépe vychytají AI a příkazy pro AI. To byla komedie když jsem někomu zadal aby raketometem zničil vozidlo. Blbec vylez tak debilně tak nenápadně,že ho viděl protivník a přitom jako hráč jsem byl schopen vystřelit z lepší pozice.
    • Blbou AI bych jim ani nevycital, to neni easy udelat rozumne, je fakt, ze obecne uz od flashpointu sem partaky pokud mozno dycinky nekde eliminoval - hlavne kdyz bylo treba, aby prezili ... protoze jejich tupost neznala mezi (idealni kdyz jim slo dat prikaz aby zustali kde sou).

      Ale to, ze ani na higend zeleze to nejelo rouzmne ani na nizkych detailech ... uvidime co zplacnou tentokrat, ale obavam se, ze v tradici se bude pokracovat.
  • Strašně se mi líbí poslední odstavec:
    "Arma 3 zjevně nehodlá lízat nohy arkádovým střílečkám, nekopíruje jejich styl a neustupuje zbaběle davům. Těším se na komplexní vojenskou akci v neobvyklém prostředí, kde se budu bát o svůj virtuální život. Tak to má přeci ve vojenských simulacích být."
    To je přesně to, proč série od Bohemky miluju.
  • dá se někde stáhnout nějáké free technické demo , které mi řekne kolik budu mít asi FPS? napsat hw požadavky je na h**** ... *4*
    • vyada to ze budes muset dat 25e za Alfa ver. abys zjistil jak ti to pobezi..
      • Blbost, alfa lite je zdarma, staci kdyz od nekoo obdrzis pozvanku.
        • škoda, že neznám nikoho, kdo si tu armu pořídil ):
          • Stačí, abys neměl žádné kamarády, kteří nehrají Armu a "komunita" už tě chce umínuskovat k smrti
            • ááá, tak to mě nechává ledově klidným. Názor sem si udělal už dávno a nějaké mínusy a plusy neřeším (:
            • sis jeste nezvykl? zdejsi komunita je ... dejmetomu prinejmensim dosti specificka *1* dale bych to nerozvadel
          • Každej, kdo dostane pozvání na alpha lite, zároveň může jednu pozvánku někomu odeslat. Myslím, že se to nakonec rozšíří a budou ji mí každej, kdo o to stojí.
            • tak to by bylo dobré... ale ikdyby to nevyšlo, tak doufám alespoň v demo, ve kterém bych vyzkoušel, jestli to můj stařeček utáhne (((:
          • Alpha Lite bude přístupná až od 15. března.
            • tak jak :D............
  • Kein
    To nejdůležitější co mě zajímá a asi nejen mě - ovládání, jak se změnilo oproti ARMA2? Pohyb hlavy, zbraně, akcelerace myši, budeme se pořád strefovat hodinu do dveří a zasekávat o branku a itemy ze země brát na 5 pokusů? Pořád je každá klávesa jen pro jednu akci? To v tomhle článku nenajdu...ale alespoň za těch pár vět o HUDu a inventáři jsem rád...ale rád bych kdyby recenze hotové hry tohle zohlednila ve svém obsahu + výskyt bugů samozřejmě.
    • Jak píšeš dobře - v recenzi hry se tohle propere. Ale každopádně ve zmíněných směrech jsem už teď cítil zlepšení.
    • smejki
      co furt máte se strefováním do dveří? O_o
      Jediné, co v tomhle směru trochu štvalo je, že se nešlo otočit v úzkém vchodě se zalícovanou zbraní, ale to je celkem logická věc...
    • lama
    • Keyz
      Sice se to v článku nepíše ale vypadá to,že by mělo být jednoduché něco sebrat atd..
      Pohyb těla by mně také zajímal ten se mně celkem líbil.
    • Akcelerace myši se dala vypnout a když člověk neni jelito, nastavil si vše tak aby to fungovalo dobře, nikdy sem neměl problemy trefit človíčka i na značnou dálku, natož se trefit do dveří
      • Kein
        Šla "potlačit" ve hře, ale pořád tam byla, musela se vypnout ve winech aby byla úplně pryč a to se mi zase nezamlouvalo, jelikož na ploše mi akcelerace nevadí.
        • Shaker
          ne, nemusela...
          • Kein
            ano, musela.
            • Shaker
              v tom pripade ji mas ale i v jinych hrach a to neni problem army, ale tvuj

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit