Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Magister_Peditum
    Nějak nerozumím té výtce, že pěchota umírá rychleji než tanky. A že autor zrovna vytahuje jako příklad, jak by to mělo vypadat, CoH? Vždyť tam je až vtipné, jak toho pěchota vydrží moc. Pak tam na sebe tank s pěšákem na sebe střílí 5min z pěti metrů a nakonec to skoční odklopýtáním pěšáka na bázi. To je to, jak má vypadat strategie? *15* Ano, u předchůdce CoH, Dawn of War, to nevadilo, protože tam jste hráli za Adeptus Astartes, kteří toho opravdu mají vydržet jako tank! *15*
    • Keyz
      Ani nevíš jak často jsme vytočil u COH, když jsem s nějakým vozidlem potkal pěchotu.

      Tank přijel a začal střílet dělem a kulometem. Pěchota měla zelený štít a = skoro nesmrtelná. To, že klečí za cihlovou zdí proti tanku se neřeší....Pak z pěchoty vyběl borec a začal mířit bazukou. Tank se prostě nemohl trefit. Tedy kulometem je asi 2 škrábl. Borec se trefil a bylo po tanku *16*

      A pak potkat s pěchotou pěchotu. To je na dlouho. Nebo někam postavit kulomet! To jsem myslel, jak to bude kosit vojáky a ono nic *15* . Pouze je to donutí zalehnou a stejně to někdy projdou a hodí tam granát...Men of war a kulomet? To byl kulomet...

      Jako, když to někoho baví tak proč ne. Prostě to je jiný styl strategie. Ale tohle je zase jiný styl RTS. Navíc zde prostě BVP zničí pěchotu s puškou jako prd. Zase pěchota s puškou bere prd BVP. Což se tak nějak asi dalo čekat. Když ale zalezou vojáci do budovy, tak BVP jen tak nezničí pěchotu, protože tam je zalezlá o něco si prodlouží život. Voják s raketometem to zase může řešit...Normálka.
      • Zdarec, tohle me taky docela prudilo, kazdopadne to resi blitzkrieg mod:)
      • Nejhorší je, že to spáchaly až patche a ten mini datadisk. V původních verzích COD byly kulomety dost smrtící a pěchota v krytu toho tolik nevydržela...
        • Jack1947
          Pěknej překlep, "COD" *1* jo tam je šecko smrtící hlavně ai nepřátel *2* Já měl pocit že to bylo až ve druhém díle to bylo pomalu vysílující...
          • Sorry, únava. COH.
      • Jack1947
        Přesně za zdí sou vojáci nesmrtelní wtf... OMG.
    • autor reší hratelnost a ne realitu, opravdu je tak težke to pochopit?
      • ty jsi proste ...... .... .....
      • Veskoslav
        Proč "lidé" jako ty mají neustálou potřebu ze sebe dělat idiota.
        • ty jsi podprumerne inteligentní arogantní odpad. jestli se takhle chovaš i vrealu lide se na tobe musí hodne bavit; jdi cucat tatuv kkt cucáku
          • Veskoslav
            MAxíčku, chápu, že jsi mozek nechal v půjčovně, ale zkus si ho někdy vyzvednout.
      • Magister_Peditum
        Vždyť o tom také mluvím.
        • tak potom si odporuješ protože dawn of war i CoH 1 (dvojku jsem nehrál) se hrálo dobre a pechota nebyla nesmrtelna. i když je pravda že jsem zkoušel chvíli demo CoH 2 a tam se mi zdálo že pechotu značne posílili
        • ja tvuj prispevek nečetl
          • proboha ty jsi blb
  • Boha jeho on si opravdu někdo stěžuje že pěchota nevydrží to co tanky? *8* A musím říct že opravdu považuju za tragédii když strategie obsahuje výc jak pět typů jednotek a jeden druh suroviny....
    • *víc
    • já zase považuju za tragédii když někdo napíše slovo víc s tvrdym y. Každej jsme holt jinej
  • Hru som hral a chytila ma, zo zaciatku som si nevedel zvyknut na mnozstvo upgradeov a na co ktora budova sluzi, ale casom parade.
    Recenzia sa mi nepaci a jednu z veci co som nechapal bolo ze v recenzii spominate sklad. Ja som takyto problem nemal lebo logicky ma napadne postavit sklad hned vedla rafinerie, tym padom sa mi tam priamo odveze Tovar a nebudem stavat sklad medzi dvoma rozdielnymi rafineriami lebo logicky sa bude plnit rychlejsie jednou zo surovin. Dalej sa mi nepaci kritizovanie pechoty, len pekne poslite raketometnikov do budovy a uvidite ako budu likvidovat tanky, lebo logicky vojak vydrzi malo aj v reale proti tanku. Pacilo sa mi dalej to ze ked bol vojak zostreleny tak lezal na zemi a cakal na medica co je tiez dost realne.
    • Nevyvazena picovina. Odinstalovano
    • Souhlas, koupeno, hraji, spokojeno. *3*
  • Najprv sa tesite niekolko mesiacov na pravu realtimovu strategiu (nie tie kdejake pokusy o posunutie zanru) a ked konecne vyjde, tak ju vacsina ani neskusi a hend zatrati, lebo sa niekomu na nejakom Games az tak nepacila. Dam Vam radu nad zlato. Ak o nejaku hru mate vazne zaume, tak sa vyserte na akekolvek recenzie a radsej ju rovno vyskusajte. Steam refund, warez, to je jedno ako, proste pred citanim recenzie odporucam skor na vlastnu kozu s cistou hlavou danu hru vyskusat. Uz vela krat sa mi stalo (popravde je to cim dalej, tym viac pravidlo), ze ma hra takto necakane chytila a ked som spatna pozrel na recenziu, tak boli skor negativne a to co sa autorom nepacilo, som tam bud nepostrehol vobec, alebo mi to nevadilo. Tak sito je to aj opacne. Hry co dopadaju ako legendy su pre mna maximalne nudne, ked ich potom hram. Ono precitat si nieco negativne o hre, ktora mam potom hrat je samo o sebe spatne, pretoze v podvedomi uz tie vytky proste mate a vsimate si ich proste viac a podvedomov si sami sebe prikyvujete, ano je to tam! Pricom za inych okolnosti, by vas to dost mozno ani nenapadlo.

    Recenzie teda mozu v niecom pomoct tak isto, ako aj uskodit. Nikdy necitam recenzie na hru, na ktoru cakam jak na spasenie a malokedy som nakoniec sklamany. To skor tie recenzie ma odradia od zazitku, ktory by som si nakoniec aj rad prezil.
    Moj nazor, nic viac.
    • ALHAZRED
      Noo všetky tieto recenzie su ala LEVEL, preto som ten časopis nikdy nekupoval, ani nebudem, keby to bola recenzia ala SCORE, tak by ste videli, že tie hry recenzenta aj bavia, a že to nehra nasilu, že vie vyčitať chyby, ale vie vyzdvihnuť zabavne jadro, nehodnoti arkadu ako simulator a naopak, a nebedaka nad tym, že je voda priliš mokra, tymto typkom sa nikto netrafi do noty, im nikto nevyhovie...jooo my čekali neco jinyhooo... NECHUŤ to je všetko čo ja vyčitam s tychto rencenzii... jooo ne že by to bylo špatny to neee, ale dobry to taky neniii joo a polibte si...ČAV
      • ALHAZRED
        Neni o čom diskutovať, hru budem mať tak o dva tyždne, určite ju skusim, a budem sa snažiť zabudnuť na nechuť, ktoru mam po tejto recenzii...ale to už tato diskusia nebude aktualna...
  • Keyz
    Odolnost jednotek je normální. Ve starcraftu se také nedá schovat do krytu a slabší zničí tu lepší jako prd. To samé bylo v Red Alertu apod....Když pěchota potká vozidlo s kulometem, tak má prostě problém. To je naprosto normální. Pěchota se zde hodí do budov anebo jako doprovod za tanky. Prostě jak tomu je v reálu. Třeba sniper skvěle demoluje slabě pancéřovaná vozidla.

    COH je opačný "extrém" kde skoro není možné zničit pěchotu v opevnění a kuloment berete 0. Jen donutí vojáky zalehnout. Pak nastávají ty komické situace. Běží pěchota okolo kulometu a proběhne, nebo okolo tanku. Klidně naběhne borec s bazukou před tank, ten se není schopen trefit a borec vystřelí a je po tanku *15* Tohle není RTS jaké RTS byly....

    AOA je více jak ty staré RTS. Rychlost, složení jednotek. To je skvělé. To, že mi vozidlo postřílelo pěchotu mi nevadilo. Tak by to bylo. Pořád to je arkáda. Není to Men of war. A jsem sakra rád, že to není jako COH.

    Mě tam vadí technické drobnosti jako rychlá kamera anebo moc pomalá kamera, hodně velký zoom a menu také není nejlepší. Ale tak špatné to nevidím. 6. To zde mají mega sra/ky. Dokonce kopírky kopírek zde mají více.
    • tento problém u CoH řešil mód Blitzkrieg. Po jeho vyzkoušení jsem přestal vanilku hrát. Pokusit se vběhnout před hlaveň kulometu znamenalo jedinného přeživšího a to se štěstím :D
    • Taky bych to tak viděl. 6 může dát jen člověk co hru pořadně nepoznal. Ta hra si zaslouží nejméně 7 a nejvíce 8.
      Mě se ten výběr jednotek líbí a možnost reagovat spravnou sestavou jednotek na nepřítele. K čemu by byl výběr jen z 8 jednotek ? Ta hra se musí brát jakoby na úrovně. Většina státu má 3. 1- nejslabší a nejrychlejší. 3 - nejsilnější jednotky + výzkum. Pěchota se mi líbí (každa strana jiný počet) že je výběr. Lze pomocí vojaku se zabezpečit a pomocí BVP i dobře zautočit na větší armadu tanku. Jen to prostě umět. A to že voják nepřežije dýl než tak je přeci jako v realu. Chtěl bych vidět vojáka přežít X střel z tanku či z kulometu. Za mě ta hra by si zasloužila 8. *1* *5*
      • Keyz
        Jo, neříkám, že to nějaký mega hit ale tohle je dost kritické. Zejména ta odolnost jednotek...
        Navíc dnes kdy RTS nejsou je to +.
      • Přesně tak. Také jsem rád, že tam je více jednotek. Když vyšlo COH, řekl jsem si fajn ok, ale jakmile vyšel blitzkrieg mod, bylo mi jasné, že jsem takhle chtěl COH od začátku. Prostě takhle měla vypadat původní hra. Těch 10 minut co se přestřeluje pěchota atd je hnus. Je to až moc velká arkáda. Ještě že tu máme MoW, ale to je můj názor. Doufám, že začne vycházet více strategií. Je jich tu zatraceně málo a rád bych jednou strategii ze 2. sv. kde budou pořádně propracované i letecké souboje. Něco jako RUSE a sudden strike bez žádných prototypů a jiných hovadin.
      • než tank*
  • Prophet
    Já chci zpátky Kana s jeho Nodem.
    • Kane lives in death!
    • Sr_Lobo
      Brecis moc hezky ... bohuzel na spatnym hrobe *9* taky bych chtel aspon nejakej schudnej klon ... jeslti chces aspon trochu ranu zahojit, http://redalert1.com/ anebo vylov to prastary SCORE demo, kde byla ta jedna ultimatni urovnen se vsema jednotkama na jediny mape kerou sme prehravlai porad a porad dokola *3*
    • Tiberium serie byla jedna z nejlepších. Než to zkazili Cnc 4. *6*
      • Prophet
        Cnc 4 jsem nikdy nebral jako přírůstek do tiberium série, jediný co to mělo společnýho byl maximálně název, jinak to byla totální chujovina
    • A to hlavně kvůli obelisk of light! *5*
      • Kdyz sem byl malej, tak sem mel z obelisku skoro strach *13*
        • Já z toho neměl skoro strach, ja z toho měl strach jak sviňa! *4*
        • Nedivím se. To bzzz bylo děsivý. A co Tesla cívky z Reda, ty měly hrozně agresivní zvuk
        • To ten zvuk kámo. Já z toho sral...
          • maggi v kostkach, jeste kdyz jsem potom hral Renegade a jako pesak bezel proti tomu obelisku, to byl uplnej konec...
  • S recenzi, respektive verdiktem, se da do jiste miry souhlasit, ale z trochu jinych duvodu - proste udelali odvar Act of War. A to po vice strankach, nez je ta hratelnostni. Bohuzel skutecne jen odvar, AoW byl lepsi, napaditejsi, tech par vylepseni a zmen v AoA nejsou nijak extra uzasne.

    Nicmene dovolim si par poznamek - banky nedavaji ropu, ale dolary. Pri najeti mysi na ikonku se to hlasi jako penize, vsude se to ukazuje jako penize, vsude na hrace koukaji dolarova $$$. Ale budiz, to je prkotina.

    Spis nechapu tu cast, kde se pise, ze "napodobování Command & Conquer her začíná v případě Act of Aggression už u válčících stran" a "byl by dojem z kopírování C&C dokonalý". Vzdyt ty strany v AoA _nejsou_ ani s primhourenim oka nejakym obrazem Generals, naopak, jsou prakticky jedna ku jedne prevzate z AoW. Stejne tak hratelnost, jednotky, budovy, mise, to vsechno je AoW a ne Generals.

    Coz je samozrejme pochopitelne, kdyz to delal, kdo to delal, a kdyz se to jmenuje, jak se to jmenuje. Jenze prave - tady v recenzi to pusobi tak, jako by si spojeni AoW - AoA nikdo nebyl vedom a misto toho tam na silu cpal CnC proste proto, ze ty narozdil od AoW zna... jasne, oboje jsou rts, ale treba u klasickeho koridoroveho Call of Duty byste cekali prirovnavani k dalsim CoD a ne k otevrenemu Far Cry, zejo...

    Kazdopadne bohuzel, jak jsem psal, i coby nastupce AoW to pokulhava. Napln misi, hratelnost, pribeh a filmecky... ze AoW neprekonali je lehke zklamani, ale ta skutecnost, ze alespon vysla dostatecne zabavna variace na AoW to vyvazuje.
  • Kde jsou ty časy Mechcommandera a Ground Control *9*
  • TAk já mam zati přesně opačnej názor než autor recenze, kampaň průměrná až podprůměrná , vybalancování a gameplay výborný
  • Veskoslav
    Pěchota co nevydrží jako tank? A v SC II si budete stěžovat, že Carrieru sundá skupina Mariňáků i když je ve "skutečnosti" 300 metrů dlouhá? *7*
    • spiš je divny že sundaj nějakym radoby kulometem Carrier kterej je někde na orbitě *1*
    • budeš se divit ale nekteri lide si na to stežují, protože to proste vypada divne. I když ne zrovna kvuli jejich delce. Nekdo se na to kouká jako na hru a na abstraktní jednotku, ale když už si ta hra bere jako predlohu realitu, tak by se i ty jednotky meli chovat tak nejak logicky a predvidatelne. (je to sci fi ale ani ve sci fi se od vojaka neočekáva že sestreli vesmirnou lod)
      • ALHAZRED
        Tak SC2 sa ešte stale balancuje a asi sa bude balancovať, čo sa tyka MP, samozrejme že je komicke, ked hrstka mariňakov zostreli Cruiser, ktory ma 300m, ale potom by všetci hned urobili jeden a iši by čistiť mapu, on nie je až taky drahy ...vela manikov použiva taktiku mass Cruiser, tak ako za protossa mass voids, ale to skôr v nižšich ligach, od platiny vyžšie sa to už neoplati *2*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit