Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevyvazena picovina. Odinstalovano
  • O můj bože. Kdy vám dojde, že tento typ her je spíše pro multiplayer?
  • Souhlas, koupeno, hraji, spokojeno. *3*
  • Hru som hral a chytila ma, zo zaciatku som si nevedel zvyknut na mnozstvo upgradeov a na co ktora budova sluzi, ale casom parade.
    Recenzia sa mi nepaci a jednu z veci co som nechapal bolo ze v recenzii spominate sklad. Ja som takyto problem nemal lebo logicky ma napadne postavit sklad hned vedla rafinerie, tym padom sa mi tam priamo odveze Tovar a nebudem stavat sklad medzi dvoma rozdielnymi rafineriami lebo logicky sa bude plnit rychlejsie jednou zo surovin. Dalej sa mi nepaci kritizovanie pechoty, len pekne poslite raketometnikov do budovy a uvidite ako budu likvidovat tanky, lebo logicky vojak vydrzi malo aj v reale proti tanku. Pacilo sa mi dalej to ze ked bol vojak zostreleny tak lezal na zemi a cakal na medica co je tiez dost realne.
  • XorxoxTalarius
    Je to zasazene do budoucnosti, takze co jsi cekal? Ze budou bojovat meci?
  • XorxoxTalarius
    Nemuzu si pomoct, ale podle recenze mi to prijde uplne jako Act of War a ten sveho casu taky nezbyral buhvi jaka hodnoceni. Stavba zakladny byla zdlouhava uz tenkrat, pechota prezila jen v momente kdy vlezla do budovy, jednotek tam bylo taky mraky a kampan byla taky hodne slaba, takze za mne je to plus, pokud se jedna o vylepsene Act of War, beru vsemi deseti :)
    Jinak vim ze mam uplne opacny vkus nez pan Loukota, takze kdyz tomu dal 6/10, tak pro mne to bude 9/10
  • hms, tak jsme si to zkusil a vcelku mizerie...tech 6/10 je adekvatni, opet dalsi RTS ktera stoji jen na multaku, kampan je tu jen "do poctu", mise nicemny, cutsceny zadny takze pribeh uplne o nicem, conquer pred 10 rokama to zvladnul mnohem lip
    mimo jine mnozstvi inovaci presne 0, hraje se to jeste hur, nez grey goo, tam byl alespon naznak pribehu...
  • ty jsi proste ...... .... .....
  • @Tommy
    nemozem uz na teba reagovat v povodnom vlakne, tak takto
    gameplay je podobny, suhlasim (lenze len v tom zmysle ze gameplay je podobny skrz cely RTS zaner)
    Zasadenie mno .. obe sa odohravali po celom svete (teoreticky teda, ale dajme tomu)
    podobne jednotky - nesuhlasim, predsa len AoW mal "realistickejsie" jednotky (je to hra, tak o realite ako takej radsej vobec nehovorme..ale snad chapes co tym chcem povedat)
    cize ano, inspiraciu brali v zasade z kazdej rts, to ale neznamena ze AoW chcel byt nastupca Generals (alebo ze AoA je neaka snaha o "druhy diel" Generals-u)
    .. samozrejme sa nebavime o tom "co bolo lepsie" .. to nema cenu
  • ALHAZRED
    Neni o čom diskutovať, hru budem mať tak o dva tyždne, určite ju skusim, a budem sa snažiť zabudnuť na nechuť, ktoru mam po tejto recenzii...ale to už tato diskusia nebude aktualna...
  • ALHAZRED
    Noo všetky tieto recenzie su ala LEVEL, preto som ten časopis nikdy nekupoval, ani nebudem, keby to bola recenzia ala SCORE, tak by ste videli, že tie hry recenzenta aj bavia, a že to nehra nasilu, že vie vyčitať chyby, ale vie vyzdvihnuť zabavne jadro, nehodnoti arkadu ako simulator a naopak, a nebedaka nad tym, že je voda priliš mokra, tymto typkom sa nikto netrafi do noty, im nikto nevyhovie...jooo my čekali neco jinyhooo... NECHUŤ to je všetko čo ja vyčitam s tychto rencenzii... jooo ne že by to bylo špatny to neee, ale dobry to taky neniii joo a polibte si...ČAV
  • to nemohu souhlasit, samotný gameplay byl velice podobný, stejně tak zasazení, jednotky, interface, ovládání.. imho je celkem jasné, kde se inspirovali
  • TheGGG
    to je možný o ruskou techniku se tolik nezajímám, ale faktem je, že od 90. let určitě došlo k nějaké modernizaci. Ve hře jsou taky abramsi, ale jsou tam braný za high- tech novinku a stejně se hlavně bojuje staršími modely. Navíc tanky zřejmě nemají APS, což je taky docela naprd.
  • mno... nie. ich podobnost konci ramcovym oznacenim RTS a to je tak vsetko. Jedine "spojenie" co mal povodny AoW s C&C boli otazky ci sa podari zosadit "krala z tronu" (co sa nestalo...)
  • a nebude to tím, že původní Act of War dost silně vycházela z Generals?
  • Mno zrovna Act of War mal pechotu urobenu poctivo (glass cannon v podstate) FFW od talonu bolo viac nez univerzalne a dostatocnom pocte vedeli zrovnat so zemou aj celu zakladnu (kym nenarazili na delostrelectvo...)

    Musim uznat ze ma AoA tiez sklamal, sice vitam niektore zmeny (ako upgrady a podobne) ale ta kampan je priserna aj v porovnani s High Treason ... este skusim skirmish (nie.. MP nehram) ale zatial je to slabsie nez z coho vychadzaju (a to je Act of War a nie Generals... neviem ktoreho blbca toto napadlo)
  • ja jen vysvetluju jak to autor asi myslel, ne že bych se s tim stotožnoval, koneckoncu jsem tu recenzi ani nečetl. Jinak to co píšeš by podporovalo nazor že by bylo potreba pechotu posílit
  • zas pokud to má být duchovní nástupce C&C Generals, Red Alert a Act of War, je třeba si uvědomit, že v těchto hrách nikdy pěchota za moc nestála (čest vyjímkám jako GLA a jejich raketometčíkům na motorkách)možná tak možná úplně do začátku, pak už se jely většinou jen vozidla, pokud někdo vyhrával pravidelně MP zápasy v těchto hrách s pěchotními buildy, tak klobou dolů.. to šlo třeba ve Starcraftu 2, tam je pěchota začleněna o dost líp
  • citace Veskoslav:
    "Pěchota co nevydrží jako tank? A v SC II si budete stěžovat, že Carrieru sundá skupina Mariňáků i když je ve "skutečnosti" 300 metrů dlouhá?"

    -michani hrušek s jabkama aneb proč by si človek, kteremu vyhovuje arkadovost a dožaduje se toho v Act of aggression, mel stežovat na arkadovost Starcraftu. Logika a´la veskoslav IQ orangutan po lobotomii
  • Silnejší pechota by byla lepší z hlediska hratelnosti. Argumentovat že to není realne je nesmysl protože tohle není simulace ale hra.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit