Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když už nějaký závody tak rozhodně Motorstorm.

  • Derp_1337

    To, že ti nesedl game design je jedna věc. Máš právo na svůj osobní názor a nemusíš to tady rozpitvávat. Osobně taky nemusím kopie CoD.

    Ale jak jsem řekl, srovnávat fyzikální model starých her s těmi novějšími to už bylo trošku moc.

  • A já znovu opakuju, že animace postav a možnost přeskočit půlmetrovou překážku nemají nic společného s fyzikálním modelem hry. Reakce nepřátel na zásahy byly už na Build enginu, to je věc game designu a v Bulletstorm to bylo pořádně odfláknuté, takže to působilo jako bych z útočné pušky střílel gumové medvídky a po půl vysoleného zásobníku se nepřítel prostě přepnul do ragdoll modu. Level design může být omezen technologií, ale v Bulletstorm byly ty 5m široké koridory vyloženě trapné, skoro celá hra jeden velký tunel s pěknýma obrázkama kolem. Opět věc game designu a trend, kterým se v té době všichni snažili přiblížit CoD a držet hráče za ručičku jak to jen jde.

  • tomwolf

    toz chlapec je zdegenerovany a vsade vyhladava len to negativne...pokracovanie bude urcite

  • tomwolf

    to mame podobne...az na tie akcne pasaze som si hru uzil od zaciatku do konca

  • tomwolf

    dufam ze nie...ta hra nemala okrem subojoveho systemu absolutne ale absolutne nic...pre mna jedno z najvacsich sklamani(viac ma sklamal snad len skyrim)

  • Mart9

    Tak určitě, taky jsem mohl napsat, že jsem se dnes bavil s vývojářem, co pro druhý díl dělá psa. Sejdeme se pod oznámením dvojky.

  • Jack1947

    Já zase reagoval na možná příliš uspěchané vydání Mankind divided mě to třeba celkem i bavilo ( i přes hloupý a předvídatelný příběh) ale pro někoho krok směrem zpátky a jinak klído pído, si to někam ulož.

  • x_ander

    Já si asi ty tvoje perly budu někam ukládat, protože věta "no nevím jak pro koho, koho to nebavilo moc tehdy i dneska oničem", by mohla být základem nějaké dadaistické básně :-D

    Ale k věci, ani mi nešlo o nějaký optimismus, spíš jsem napsal hry, kterých bych se někdy rád dočkal (stejně, jako to udělal autor článku). A můj optimismus je spíš o tom, že občas se nějaká značka vzkříší nečekaně i po dlouhé době. Někdy z toho vyleze nepovedená hra (Thief) , někdy pecka (a zrovna ten Deus Ex: HR sbíral hodně vysoká hodnocení).

  • Jack1947

    Tvůk optimismus bych spíše mít nechtěl a DOOM no nevím jak pro koho, koho to nebavilo moc tehdy i dneska oničem. DEUS EX bych moc nepočítal pro někoho byl ten poslední pěknej odpad.

  • Derp_1337

    Jo, Halo, FEAR a HL2 nabídly vynikající fyzikální model... ale ty hry jsou bohužel vyjímka. Absolutní většina FPS v té době neměla nějak tak převratnou fyziku.

  • No tak já se raději spolehnu na své informace pár týdnů staré, než na dojmy a naznačování z doby dlouho před letošním únorem, kdy Bakala, Vávra a Klíma shrábli pár set mega a předali kontrolu nad děním THQ, která má evidentně jiné plány jak značku a assety podojit. Protože pro ekonomy a účetní 1+1=3 nebo taky klidně 5

  • x_ander

    Trošku škoda toho pravidla, že jde o pokračování her, které neměli zatím žádné pokračování. Protože jsou i série, které usnuly, a přitom další díl by potřebovaly.

    Každopádně za mě (byť si dovolím ignorovat právě to pravidlo). Mimo v článku zmíněného Max Payne 4 nebo Halfu 3 (který imho nikdy nebude), bych strašně rád NOLFa 3 (taky jen zbožné přání), MDK 3, Bloodrayne 3, Sacrifice 2, Red Alert 4 (a dvojku Renegada!), Jedi Knight 4, dal bych si i nový Soldier of Fortune, nového Duke Nukema, Legacy of Kain, Broken Sword, a spoustu dalších.

    Co bych ale chtěl úplně nejvíc je pokračování Giants: Citizen Kabuto a pořádný singleplayerový Unreal.

    Ale nikdy neříkej nikdy. Kolikrát se pokračování objeví tehdy, když to člověk nejmíň čeká. Vždyť i  Max Payne 3, Doom nebo třeba Deus Ex : HR přišly po skoro deseti letech (Doom dokonce po dvanácti). A jaké to jsou vymazlené hry. A když se k životu mohli probudit i Desperados 3 , System shock 3, nebo aktuálně Bloodlines 2, tak je možné všecho.

  • Marines
    Také jsem si vzpomněl na starou a dobrou hru "Knights of Honor", tahle opravdu nebyla špatná a lituji, že se nedočkala žádného pokračování, či rozšíření.... 
  • PLuto.petr

    Já bych si nejvíc přál pokračování Gabriela Knighta.

  • Battle for middle earth 3

  • Jack1947

    Povídej přeháněj tyjedna VIZE? 😱

  • Jack1947

    Kdepak zbořné !Za měnil jsem ř za ž

  • Mart9

    Pan Klíma to v podstatě propálil ve zdejším Fight Clubu po vydání prvního dílu, když příliš okatě naznačoval. Podobně, i když o něco méně okatě, pak v DVTV. A dalo se to pochopit i z rozhovoru Vávry u Ebena, když říkal, kolik lidí pracuje na scénáři a že už mimo jiné pracují na psovi. Studio dále nabírá lidi a v rozhovorech se taky shodli, že když mají technologii, byl by nesmysl vyvíjet něco jiného. 1+1=2


    Takže podle mě absolutně nic nevíš, jen vycházíš z deset let staré zkušenosti s jinou firmou.

  • x_ander

    Zbořené přání?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit