Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Always only je mor. Nikdo mi nebude diktovat jestli se muj char muze nebo nemuze jmenovat falus nebo tak vypadat. Kdyz kupuju chleba tak mi taky nikdo nediktuje jak ho krajet. *3*
  • navíc se díky always online sdílení zvířátek banovalo za kreaturky ve tvaru chodících pohlavních orgánů, kozosaury a jiné pokusy zoufalých hráčů vyždímat z toho aspoň trochu srandy *4*
  • Managori ... to demicko vypada mnohem lip nez vysledek
  • Walldstein
    tak a teď by mě zajímalo proč z toho udělali to co z toho udělali? Vždyť i to techdemo bylo pomalu lepší než výslednej produkt...
  • Tohle video z GDC 2005 ukazuje původní vizi Willa Wrighta:
    http://www.youtube.com/watch?v=T8dvMDFOFnA
  • Ja bych videl hlavni potiz v tom, ze jednotlivy etapy na sebe nijak zvlast nenavazovaly ... a kdyz se to prevalilo do strategicky casti, kde se z toho stala naprosto nudna rts "kdo vyrobi vic a rycheljs" ... tak me to prestalo bavit. Navic navrhy budov, vozitek, ... postradalo defakto jakykoli smysl.
  • Walldstein
    jo to by mě taky zajímalo..teoreticky by se mohlo jednat o to, že první vesmírná "fáze" by měla být "předwarpová" civilizace a druhá civilizace s možností nadsvětelného cestování..
  • vlastik.plaminek
    Wow, civilizace s životností 5 minut se jenom tak nevidí.
  • Zajímavá hra, která dojela na tom, že to byla pouze sada mini-her s minimem možností co dělat. Kdyby zapracovali na každé a nějak to ožvili, přidali herní prvky, tak to mohla být bomba. Mít v poslední fázi hru podobnou modifikované vesmírne Civ4 by byla paráda, ale přílišná jednoduchost a přímočarost to zabila. Osobně pro mě byla ta poslední fáze největším zklamáním a především díky ovládání, u kterého bych hodně rychle utočil kolečko a namohl prst.
  • Ale predstav si, ze by si skutocne mohol vytvarat aliena a podobne kreatury. A tie by sa nasledne trhali navzajom a tiekli by potoky krvi... Malo by to nieco doseba
  • Mě spore trochu zklamalo nejvíc mě bavila vesmírná fáze chci zeptat jaká byla ta devátá fáze v původní hře tady je jen- buněčná, vodní, vývoje tvorů, kmenová, městská, civilizační a dvě vesmírné. Neví někdo jaká byla devátá?
  • Osviceny
    Jo jo jo, to byli časy s kmenem osvícenců.... z malé buňky jsem vybudoval nejmoudřejší civilizaci ve vesmíru (ne nepodobnou mě samotnému)
  • Spore bylo bohužel nedotažené. Každou fázi chtělo obohatit a vesmírnou naopak zkrátit (jako konec beru střed galaxie). Grafika ani stylizace mi nevadí, dodalo to k pozitivnímu vyznění celé hry, příjemná oddechovka :)
    Koncept to byl ale podle mě naprosto geniální a byl bych hrozně rád, kdyby se znovu objevil v jiné hře (nebo sérii her, aby každá fáze (nemusí být zrovna evoluční) byla plnohodnotná) :)

    Jinak Spore bylo přijato velmi pozitivně, 80 % byl medián, tak nevím, jestli pojem "slabě nadprůměrné" je nejvhodnější. Na druhou stranu co jsem teď koukal na Metacritic, tak uživatelské hodnocení 4.5 oproti recenzentským 85, zajímavé :D
  • Jinac o uspesnosti Spore s krvi... souhlasim s tebou. Taky si myslim, ze kdyz ta hra nebyla uz Buh vi co v nicem dobra, tak aspon mohla byt absorutni a plna krve! :-) Hned by se na to lepe koukalo, kdyz se potvurky rezou! A osobne sem zastance nazoru, ze krev patri k hram kde je primarni zamer nasily. (konflikty, valky) Spore tohle nechtelo, chtelo hybridni SIMSi, no nefungovalo to. No a taky nechapu, ze v dnesni dobe neExistuje detsky zamek! Kdysi to v hrach bylo... stacilo ho zapnout, a najednou zadna krev, zadne streva vzduchem. Aspon by mel kazdy to, po cem touzi. :-)
  • Hlavne never blbostem, ze decka zabiji po vzoru her. V jedinci jde jen o impulz, ktery ho primeje k vrazdeni... chapej to tak, ze kazdy ma svuj vypinac a slabe povahy ho maji skoro VSUDE! Takze staci Hra, Film, sexualni tematika a i jine veci k tomu, aby sel zabijet. Zabiji se lide denne a taky masove vsude, jen v nasi "pokrocile" spolecnosti se dela ze vseho humbuk. Hlavne z politickych duvodu.

    Ja jako malej (cca 12let) sem hral vsechno mozne... krev cakala, kopalo se do hlav, absurdita neznala hranice! No a nikdy sem nemel potrebu nekoho zariznout. Hra te jen MAX nauci kde spravne ten nuz zatlacit, ale nevnuti ti myslenku "zabijej". Protoze tva mentalita tomu nepovoli uzdu. Spise je ubohe vinit hry z nasili a nevinit toho spratka, ze je narusenej slaboch, ze rodice si nevi uhlidat decka. To je v US bezne, tak se haze vina jinde...
  • Ja si taky myslim ze dnes by Spore slavilo uspech, infantilnost dneska leti.
    Dalsi věc která Spore moc nepomohla byla nutnost bejt online pro plnou funkcnost hry, ačkoliv to byl singleplayer.Kazdopadne to je skoda, mohla to byt vazne ultimantni hra.
  • to neni o krvavosti ale o tom že většina hráčů je natolik zdegenerovaná že neni ochotná (možná ani schopná) přijmout nic jiného než chození se svou postavou a zabíjení jiný postavy *9*
  • walltar
    Tady v diskuzi žádná krev není a někdy, když to čtu tak mám si chuť zastřílet ... *7*
  • Trisska
    Amylee: Taki tě mám ráda.
  • Amylee.Anderson
    Mě Spore hodně bavilo, ale jenom jednou a jen do vesmírné fáze, ta mě natolik nebavila, že jsem se k tomu už nevrátila...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit