Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To je hra té firmy, která vyhodila komunitou velmi oceňovaného zvukaře kvůli politickým názorům?
    • No jo, takhle to teď v US chodí... Míchají osobní život s pracovním tak moc, že už ten rozdíl není téměř viditelný. Nejsi doma multi-kulti? Pryč s tebou.
      Nelámal bych nad studiem proto hůl, žijou tam kde žijou a pravděpodobně to udělat kvůli pověsti museli, i kdyby s ním všichni souhlasili.
      Zkrátka "vyspělá" západní země, no.
      • Co vím, tak samotná hlava toho studia je celkem angažovaný SJW. Nevím o tom, že by toho zvukaře ta firma vyhodila pod tlakem veřejného mínění. Spíše pod tlakem ideologického přesvědčení zakladatele studia prosazujícím "diversity" až za hrob. Ale možná mi nějaké info uteklo.
    • Thyrmael
      Děkuji za upozornění. Téměř jsem to koupil.
      Za takové jednání ode mě peníze neuvidí.
    • jamar28
      Ano. Za politické názory a za vtipy (třeba klasika s tím, že se identifikuje jako útočná helikoptéra).
  • XXHUGOXX
    Pre milovníkov relaxačných hier, je tu krásne prostredie a hudba, pre ľudí, ktorí radi HRAJÚ, sú tu široké možnosti craftingu a stavania. A milovníci príbehu a atmosféry si tu tiež nájdu svoje. Plus veľká voľnosť pohybu a preskúmavania a vďaka svojej nenásilnej povahe je určená aj pre namenších. Úprimne si nedokážem predstaviť, komu by sa táto hra neľúbila.
    • jamar28
      Mě to nějak nechytlo, refundnul jsem.
    • Těším se, až vyjde na ps4 :)
    • vaclav.pechacek
      Lidem, co mají hrůzu z hloubek, a lidem, co mají hrůzu ze žraloků. Ale jakožto člověk, v němž hloubky vyvolávají spíš neklid než slepou paniku: souhlas, je to fakt super hra.
      • O to důvod víc hrát, jak jinak překonat svůj strach než se jim postavit a tady bez rizika.
  • rohlos
    Já sem do diskuzí nijak extra moc nepřispívám, ale když mě něco nadchne, nebo nas...štve, tak napíšu. V tomhle případě jde o to první. Musím s touhle dobře napsanou recenzí souhlasit a trošku zareagovat na diskuzi pod ní. Mnohdy se nestává, že mě chytnou i osmičkový tituly, ale tohle jsem smažil už v early accesu jak divej a to ne proto, žebych neměl co, ale že jsem se od toho nemohl odlepit. Hratelnost, prostředí, zvuky, hudba a originálně stvárněný podmořský svět je natolik uchvacující, že jsem dneska pařil do třech do rána a to jsem musel vstávat v půl šestý do práce a večer jdu ještě na pijatyku, ale nešlo se odtrhnout. Prostě nešlo.
    Hra má přesně ten efekt, kvůli kterýmu je snad lepší si vzít dovolenou. Je to ten systém: Ještě vykraftím a postavím tohle a jdu spát... No, nejde to.. bohužel. *13*
    Člověk to prostě musí hrnout a hrnout dál a to se mě u moc her nestalo.
    Abych uklidnil lidi, kteří se bojí hlubin, nemusíte. Já z nich taky nemám nijak přijemnej pocit, ale tady mě to do těch hlubin láká a když slyším podvodní nízkofrkvenční dunění, vím že se z mlhava vynoří plující korálový útes v podobě největšího rejnoko-trilobito-čehosi, mám husinu a nemůžu se na to vynadívat. Je to ale příjemný ouzko, co cejtím. *3*
    No a postavení si outpostu dle vlastní potřeby a architektonickýho citu považuju za dokonalej bonus.
    Můj verdikt by byl, to jednoduše doporučit asi úplně všem. *3*
  • Dohráno.. celkem cca 40 hodin, nicméně s nápovědou v podobě mapy biomů. Bez ní to může trvat ještě o chlup déle. A musím uznat, že se jedná o nezapomenutelný zážitek... Vynikající příbeh a naprosto skvěle odladěné prostředí. Přes Safe shelf až po Lost River a Lava pole. Famózní. Rozhodně doporučuju. Opravdu to stojí za to. Jediná vada na kráse je téměř nulová znovuhratelnost. Jak příběh jednou projdete těžko vás už něco překvapí. Možná po pár letech, až toho spoustu zapomenete. SNad poprvé doufám v klidně placená DLC. Nejlépe utracené EURA na Steamu... *5*
    • Taronyu
      DLC by malo byť, už dlhšie sa povrávalo o arktickom biome a autori to na konci hry tak trochu potvrdili.
  • Souhlasim, hra je zajimava, ale je toho sakra malo vlastne...hral jsem to par hodin a uz ted se vlastne jakoby nudim, stale dokola, jen plavat, neco sbirat, zpatky, plavat, sbirat a zpatky....pro nekoho kdo naprosto touzi po necem takovem super. Pro ostatni spise par hodinova zalezitost nez vas ten stereotyp zacne proste otravovat.
  • BoB.2
    Děsí me věci pod vodou,takže nic.
    • KronosDeret
      Jop, mám z toho tu samou hrůzu, Somu jsem dohrál se shrnutou kůží se zad jenom proto že sem žral příběh. Vesmírný hloubky jsou taky děsivý nekonečný a prázdný a kdo ví co se tam někde taky svíjí a hladoví, ale oceán mámě za humny a je to jinačí svět. Brrr...
    • Tak to jsme asi dva. Jedna z nejděsivějších věcí, co znám, je koupání na otevřeném oceánu (třeba u lodi).
      • Vylecilo by te potapeni. Ze bys stratil ten pocit z neznama. Jinaci vec je strach ze zraloku, to je real.
      • tak to je přesný, pamatuju, jak jsme se šli kdysi koupat z lodi v oceánu na dovče v karibiku, dokud jsem plaval a koukal na horizont tak to ještě šlo, ale pak když jsem chvíli šlapal vodu na místě a podíval se do tý černoty pod sebou, uvědomil jsem si tu šílenou hroznou hloubku a hmotu co mě obklopuje (a taky že tam dole může žít cokoliv co po mě může kdykoliv chňapnout) to jsem doplaval zpátky k lodi takovy tryskem že by Michael Phelps čuměl, už to bude přes 20 let, ale ten pocit si pamatuju moc dobře, doteď i když třeba plavu večer v bazénu, je zhasnuto a nevidim na dno, nedělá mi to uplně dobře *4*
      • Respekt k hloubce a vlnám na otevřeném moři/oceánu má skoro každý, podle mě normální pud sebezáchovy.
        • KamilZm
          Já respekt z hloubky při plavání nemám. Z hlediska utopení je mi šumák, zda mám pod sebou 2m nebo 2 km.
          Na druhou stranu, bez problémů přejdu po desce široké 20 cm, ale kdyby byla ve výšce 10m, tak nevím, nevím ... *1*
  • Už v EA to byla zábava. Projel jsem si celou hru až do konce. Největší problém je PRAWN, který je prostě skvělý a není potřeba nic jiného, když se k němu člověk dostane, aby došel do konce.Vyhovuje mi i délka hry 20-30 hodinek na dokončení je fajn.Díky EA jsem někde kolem 100 hodin a vážně mi Subnautica sedla. Možná mohlo být více potvor, jako je REAPER, ktereho když jsem viděl, tak jsem se mu klidil z cesty. Ostatní leviathani byli spíš srandovní, teda dráček určitě. *1*
  • Takže hra od tvůrců mého nejoblíbenějšího módů pro Half-Life (NS) konečně vyšla. Sledoval jsem toto již od bety, ale to tam moc obsahu ještě nabylo a celkově to bylo takové mírně zabugované, po roce jsem na to zapomněl. To už je doba. Tak to na to musím zase mrknout.
    Díky za info.
    • BTW, hraje tu někdo ještě NS2 ??? *1*
  • Můžu doporučit. Né že by to mělo někoho z vás přesvědčovat to koupit.

    Z mého pohledu, jsem po něčem takovém dlouho toužil. Svět je ručně dělanej a je ho kus, včetně části interiéru vašeho bývalého plavidla. Co mě hodně zklamalo, je absence coopu. Od záchraného podu se dvěma sedačkami až po kontrukci kyklopa jsem věřil, že hra, surival na zatopené planetě s velice zvláštní faunou a žádnými dalšími přeživšími, mohu shromaždovav, budovat a prozkoumávat s kolegou a pozval jsem vesele kamaráda který to koupil. No nic, hra dobrá pro oba, příběhově jsem nedohrál, ani neposbíral všechno vylepšení na rozmanitá vozítka, ale po hernich mechanikách to byla radost porzkoumávat techniky přežití v rámci toho co mi hra nabízela za napovědy bez použití googlu.

    Sladká tečka na konec je, že tvůrci byli docela kreativní. Asi všechny biomy si nějakým způsobem samy žijí a regulují se. Taky to je sem tam docela creepy....
    https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/902267248830904637/7C808507ABE388C97B3162CAF840BF6E086F534A/
  • Hru jsem si koupil už v předběžným přístupu - je pěkná, hezky se hraje, ale pro mě osobně víceméně pohořela. Celá hra je totiž o sbírání surovin, hledání plánků a vyhejbání se mořskejm potvorám. A sem tam střípek příběhu. Od svého záchraného modulu se tak vzdalujete po kružnicích čím dál tím dál a hloub a sbíráte stále cennější a cennější suroviny a plánky, a obtěžují vás u toho stále nepříjemější a nepříjemnější podmořské obludy. Bossfight nehrozí, jen zběsilé úprky a notné dávky frustrace.

    Je to takový ten průzkumný survival pro milovníky vody .) A byť s otevřeným světem, tak linearitou přímo čpí. Aby jste se dostali do cíle, stejně musíte postupovat plánek po plánku. Jakmile si odemknete tuhle ponorku a tenhle modul, můžete hloub a tam najdete další věci, které vám umožní jít dál a tak dále.
    Tím hru rozhodně nezatracuju, jen to chce specifické hráče, mě to po chvilce dost nudilo - ať už gameplay, nebo možná prostředí (podvědomně), těžko říct. Fajn bylo stavění základny, respektive to vypadá dobře :)
    • Taronyu
      Mám v tom cez 60 hodín a frustrácia sa nedostavila nikdy. Ono si treba študovať bestiár a podľa toho sa v tom svete chovať. Keď si to tam budem brázdiť ponorkou na plný pohon vysvietený ako vianočný stromček, tak samozrejme, že budem priťahovať nechcenú pozornosť. Čo sa týka zbierania surovín, je to tam vymyslené podľa mňa optimálne, pretože ako vzrastajú potreby na suroviny, pribúdajú aj efektívnejšie spôsoby ako ich získavať. Zo začiatku ich veľa netreba, takže žiadne otravné farmenie ako v No Man Sky nehrozí, neskôr pribudne skenovacia miestnosť, no a potom je tam Prawn, s ktorým je možné ťažiť veľké ložiská. Behom hodiny som s ním naťažil veci potrebné na stredne veľkú základňu. Plus suroviny, pre ktoré by inak človek chodil do obrovských diaľok sa dajú pestovať na základni. U mňa bola celá hra skôr o tom objavovaní a to zbieranie len tak popritom.
      • V podstatě s tebou souhlasím :) Jak jsem říkal, je to o hráči. Pokud má někdo rád souboje, či někam naběhnout a zabojovat si, asi ho fakt nebude bavit neustále někomu unikat, používat návnady a při pokusu upižlat toho mečouna (či žralok) na začátku odejde s prázdnou, neboť je nějak nesmrtelnej :-D Třeba farmení mi nevadí, najít lesík a natěžit dřevo, či najít lom a natěžit kámen... ale hledat malé kousky po mořském dně, plavat z místa na místo - opět hráč od hráče. Hra opravdu láká hlavně objevováním a prozkoumáváním ale pak tedy vyzní survival prvky jako něco navíc, co při tom procesu objevování prostě akorát překáží.

        Teď jsem si vzpoměl ještě na jednu věc : aby si člověk musel hlídat kyslík, a kdy se vynořit a přidali tam tenhle aspekt hry - tak to vymysleli tak, že si prostě nemůžeš v tom nadupaném scifi světě vyrobit dýchací přístroj... respektive můžeš, ale vzduch ti vydrží asi 130 vteřin při té nejlepěší kyslíkové láhvi? To snad vydrží i trénovaní potápěči bez jakékoli techniky... jo, ponorku si udělej, robotickej oblek, ale normální bombu s kyslíkem, to ne... :-D

        Nechci rejpat, jen pro shrnutí... je to prostě hra pro ty trpělivější hráče, ačkoli se tváří akčněji než doopravdy je.
        • Hledání surovin už v plné hře není takové peklo, poněvadž člověk dost brzy může postavit scanner room a s tím je to snadné. Co se kyslíku týče, tak je třeba modification station, kde jsou mimo jiné i dálší druhy kyslíkových lahví a ostatní věci, takže člověk může plavat opravdu hodně dlouho.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit