Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • lito

    Kdyby to nemělo SW licenci, tak po tom nestekne pes. Jedi Academy nepřekonaný.

  • uher

    Je pravda, že tam světelným mečem nemůžete provádět amputace na lidech, ale jen na zvířatech? Připadá mi to jako naprostá hloupost a moc se mi tomu nechce věřit, že by šli zcela proti filozofii filmů, když už mají licenci, ale jistota je jistota. Víte o tom něco?

    • Veskoslav

      Všiml sis například, že ve filmech těch amputací moc není? Kromě hlavy, ruky, ruky a dvou noh?

    • J.V.Stalin

      Jo, taky když sem to četl, tak sem si myslel, že si dělají srandu. Ale i tak sem ji koupil a za sebe silně nedoporučuju. Ta hra je postavená na tom, že vykrádá (a ještě k tomu nechutně okatě) mechaniky z her jiných, ale sama je navíc dělá mnohem hůř. O technickým stavu raději pomlčet. Jen je na tom nelepený Star Wars štempl a dělá se kolem toho šílené haló.


      Za mě 5/10

    • Ano, po více jak deseti letech se objevuje SP hra z prostředí SW a jediné co Vás trápí je, že se lidem nedají amputovat světelným mečem různé části těla..... Ale to je skvělééé....

      • uher

        Mě to spíš přijde smutné, že tam nedají něco, co by tam logicky mělo být. Když to tam evidentně mají implementované pro zvířata, tak by to snad už takovýproblém být neměl ne?

        Navíc jako potenciální zákazník mám smad právo mít výhrady ne?

    • Ano, víme a je to tak. Ale upřímně zrovna toto je to poslední, co by mi na hře vadilo.

      • uher

        Hm, tak to je teda zklamání. Dají hráči do ruky zbraň, kterou v podstatě moc věcí nezastaví a pak udělají tohle... ☹

        • yeniczek

          Ve filmech se take amputuje jen, kdyz se to hodi.. Proste to tak je no.

          • uher

            Nevzpomínám si že by se ve filmech někdy po "řezu" něco neuseklo. Máš na mysli nějakou konkrétní scénu?

            • Derp_1337

              Ve velkých soubojích (třeba Obi Van vs Anakin Skywalker) po zásazích světelným mečem samozřejmě upadávají končetiny, ale když Jedi (nebo Sith) bojoval s "potravou pro kanóny" (tj. Stormtroopeři nebo obyčejní rebelové), tak nepřátelé většinou jenom padali na zem a divák moc létajících končetin nevidí. Teď je jenom otázkou, jestli to bylo kvůli rozpočtu a nebo protože si někdo myslel, že desítky useknutých rukou je moc.

  • dworkin

    Velká chyba byla dát do beden prakticky jen kosmetické doplňky. Vůbec mě neláká se k nim dostávat. Tohle od Tomb Raidera neodkoukali správně  a je to škoda. Jo, několik málo beden má upgrady. Ale jinak je to sto tisící první varianta na cudlik na zapínání meče. Otázka je, jestli to takhle chtěli, nebo jestli to prostě nestihli vyvinout tak, aby to bylo vybalancovane. Hra na me v tomhle působí nedokončene. To samé platí o absenci střelných zbraní. Největší výtku mám ale k surround zvuku, který mám zabugovany a dialogy znějí jak z kovové piksly (PS4 PRO, AVR, 5.1 setup). Musel jsem to ztlumit, aby to nebylo tak slyset. Zvlášť po výborném Death Stranding je to jak pěst na oko. Jinak hra po rozpacitem úvodu skutečně nabrala tempo a baví mě (rozhodně víc, než jsem čekal, protože soulsy úplně nejsou můj šálek kávy). 

  • hru jsem nehrál, ale co jsem tak viděl ten gameplay tady, tak jsem byl zklamaný. Doufal jsem v nového Jedi Knighta, a spíš mi to připomíná Uncharted nebo nějakou podobnou konzolovou hopsačku.

    • Morlang

      Ani to nezkousej, je to fakt zly

    • Jack1947

      Kéž by něco takového to je divnej mix souls.

  • Žádnou nudu v úvodu jsem nezaznamenal. Naopak, takhle dobrou hru už jsem dlouho nehrál a to nejsem žádný Star Wars fanatik.

    • tak to samozrejme zalezi kdo co od te hry ocekaval...ja treba ocekaval ze kdyz uz to vsichni srovnavaji se ,,souls,, tak tam bude nejaky aspon jednoduchy craft, co nebude mit jen kosmeticke efekty, ocekaval jsem vic zajimavych bossu, lepsi zapracovani force schopnosti do combat systemu, asi tak o 50% mene skakani, houpani, splhani a doufal jsem, ze ta zenska s vykulenyma ocima umre nekde v prvni tretine hry

      • twicer
        No ono jestli nebude problém hlavně vtom že ti "všichni" začali dávat nálepku souls-like na cokoliv co má pohled z třetí osoby a vyžaduje mačkání víc než jednoho tlačítka ikdyž to vlastně nemá absolutně nic z vlastností co dělají souls soulsem
  • MishKonn

    Naprosto souhlasím s recenzentem, co se týče pomalého začátku. 

    Je tak prominentní, že za mě hře zcela láme vaz.  

    Nejen nuda, šeď, otravný backtracking a hloupě rozmístěné checkpointy (Souls chápou, že checkpoint je před bossem a ne 4 platformy a pětiminutové prolézání díry před bossem), archaický level design (hle, sem lze zcela očividně jít, ale neodemkla se ještě abilita) a nicotný immersion ("Respawn" po smrti? Chápu, že se tak jmenuje studio, ale jinak je to úplně rozbíjí jakýkoliv roleplay. To samé s meditací - proč se nepřátelé respawnují? Nikde není vysvětleno, jednoše jsou zkopírované mechaniky souls, kde to má ale na rozdíl odsud podklad v lore) a hra, která se tváří, že je zcela generickou skládačkou různých jiných her (které převzaté motivy zpracovaly lépe), ale hlavně ten neodbytný pocit, že hlavní postava je naprostý nobody, a stejně dobře by mohl mít meč a a používat magii, a tedy to spíš působí jako Star Wars reskin nějakého fantasy. Krátká zastávka na Dathomir ze zvědavosti a kyje, luky a zombies (really?) tomu pouze dále nasvědčují. Jak bylo řečeno v komentáři níže, nebýt hrou ze Star Wars, k "těm dobrým částem" bych se zcela jistě ani nedonutil dopracovat. 

    Ale jak je řečeno v recenzi, někde v polovině Fallen Order začne hrát na tu správnou notu. V tu chvíli, kdy z Kala přestane být úplný ňouma a nabyde alespoň pár force powers, začíná hra působit jako Star Wars. 

    Tak proč "láme vaz"? Protože naplno mě hra vtáhla asi dvě hodiny před koncem. Když už si začínáte věřit, začínáte být právoplatný Jedi, postavy se konečně trochu projevily a nejsou "za-každou-cenu-nezajímaví-panáci-protože-sjw-nutnost-everybody's-a-hero", tým a lightsaber jsou kompletní, máte poslední misi (která nelze zopakovat, mimochodem) mimo dostupné planety, a KONEC. 

    A co mě zklamalo zcela nejvíce, je fakt, že nikdo se neobtěžoval vysvětlit, proč Kal není v žádném z filmů po Ep3. 

    Kvůli těmto problémům tato hra má potenciál klidně na 10/10 a na určitých místech jsem si ji užíval takovým způsobem, že bych ji klidně označil za hru desetiletí, nicméně s nimi je to nejlépe na 7 z 10. Spíše hůře, protože první polovina byla čirá frustrace. Grafické problémy a pocit, že Respawnu chybí animátor 3rd person pohledu jsem ani nezmiňoval. 

    Pokud si tedy opravdové ukončení a vysvětlení příběhu EA neschovává na DLC, jako tomu bylo třeba v Mass Effect 2. 

    • "Souls chápou, že checkpoint je před bossem" - blbost, u spousty bosů je v Souls sérii nutno běhat jako k*k*t. Naopak si nepamatuji, že bych u nějakého bose ve Fallen Jedi musel někam složitě běhat (hraji na normální, 2. obtížnost).


      EDIT: kde je v Souls vysvětleno respawnování nepřátel a proč se tedy v DS2 respawnují jako v jediném dílu jen omezeným počtem?

      • MishKonn

        Příklady: 

        Finální boss na Dathomiru - když umřeš, musíš zabít tři nepřátele a projít kilometr dlouhou chodbu. 

        Oggdo Boggdo hned v první mapě - Musíš přeskákat 3 lešení, pět platforem a projít jeskyni. 

        Second Sister dále ve hře na Boganu - Musíš prolejzat hloupou škvíru. 

        Hrál jsem (již dohráno, ca 23 hod) na Jedi Master, takže i ti 3 nepřátelé mohou představovat problém. Navíc jsem u bossů kvůli té obtížnosti umíral hodně, takže když už přes díru lezeš popáté nebo se přes 3 nepřátele probíjíš pošesté, je to fakt otrava. U všech soulsů, co jsem hrál (nejsem velký fanda série) byla před bossem "mlha". 

        Vysvětlení, co se mi líbí nejvíce: "As you die, you actually DO die in that particular world forever, but due to time being convoluted, you're moved to a different one where you didn't." Ale je v podstatě jedno, co se použije. V obskurním japonském fantasy plném démonů a nemrtvých, vracení se nepřátel po naší smrti nebo odpočinku dá rozum. Jaký ale proboha lore důvod to má ve Star Wars? Kdyby alespoň byla trochu změněna poloha nepřátel a bylo to podáno tak, že se v době meditace na místo vrátili...ne, odehrávají se i ty stejné animace a souboje. Ve Star Wars to prostě nedává smysl, a je to jedna z mnoha věcí, které mě u této hry vytrhávaly z prožitku a zcela ničily "immersion". 

        • tak zrovna ti 3 nepratele na Dathomiru sli v pohode presprintovat a ani jednou se me nedotkli...

          jinak u DS ty respawn pointy pred bossem taky nebyly vzdy pobliz...u jednicky jsi musel casto projit relativne dlouhou cestu plnou nepratel, dvojka a trojka byly trochu benevolentnejsi, ale rozhodne ne vzdy a to nemluvim o tom, ze v DS tech bossu bylo nasobne vic nez tady ve FO. Posledni boss ma respawn primo pred dverma, fight v arene te respawne taky primo pred branou, ,,devata,, to same, respawn temer primo pred akci...o tomhle se ti v DS ani nesnilo.

    • Carnage666

      Nevim jak hra končí, takže předem sorry jestli píšu kravinu ale není důvod nedovysvětlení osudu hlavní postavy ten, že určitě udělají sequel?

      • MishKonn

        Já nevím, alespoň mohli říct, co budou dělat dál. SPOILER: Na konci máme dva plnohodnotné silné Jedie a jednoho nadstandardně silného force usera. Pokud všechny nesmázne Vader, budou muset jako Revan odletět do jiné galaxie hledat já-nevím-co. 

        • no ja nevim, ale v galaxii muze byt 500miliard az bilion hvezd, pokud se 3 lidi rozhodnou nevmesovat do v podstate pro galaxii nepodstatnou sarvatku dvou politickych systemu, tak si proste proziji sve zivoty mimo, na nejake z miliard moznych planet

          • Walldstein

            Viděl jsi někdy mapu galaxie Star Wars? Ona to zase až tak bezvýznamná šarvátka nebyla.

            • existuje nejaka mapa SW galaxie kde je aspon 1 miliarda hvezd ?...pche budme velkorysi...kde jich je aspon smesnych 1milion ? Coz je asi 100 tisickrat min nez by mela mala galaxie obsahovat

          • Ilusiveman

            V Galaxii far far away bylo přes 3.2 millioů obyvatelných systémů. 

          • Planeta a obyvatelna planeta je nieco trocha ine. Vlastne ani nevieme aky je ich pomer. Ale 1:1000000 je optimisticke cislo. 

    • Ravenor

      Souhlas prakticky se vším a přidávám otázku za 100 bodů: odkud se berou ta lana pro skákání, kdo je tam zavěsil, jak je tam kdo zavěsil a PROČ? 

      • MishKonn

        Ravenor>Tak s tím jsem ani nezačínal. Odsud "archaický level design". Veškeré skluzavky, odrazové rostliny na Kashyyku, výtahy a spousta z logických úloh je samoúčelných jen proto, aby je hráč mohl řešit, ale při krátkém rozmýšlení zcela nejdou logicky vysvětlit. 

        Narozdíl třeba od Uncharted, kde to nebylo tak do očí bijící. 

  • Morlang

    “A co takhle se mrknout na mechaniky a gameplay uspesnych predchozich Star Wars her, jako je Jedi Academy, KOTOR apod.?”


    Takovej ten meme jak sef vyhodi typka z vokna.

  • Od KOTOR Konečne pořádná jedi jízda tech 15 let zklamaní máme konečne za sebou

    Začátek mi nepřišel jinak nudný  spíš naopak  plný lore a zajimavostí  samozdřejme  postupně získaváte schopnosti v jako každé hře časem takže hned na začatku po nikom lightsaber nehodíte ale na hratelností to určite neubere ,  samotný příbeh ma kolem 20 hodin 

    Hra ma užasnou atmosféru a vtahne vás do světa starwars jako nikdy

    Předtím si puste první  2 Díly Mandaloriana a ste ready se pořadně ponořit do této jízdy !

    • No nevím, já jsem svět SW pravidelně opouštěl pokaždé, když jsem o milimetr netrefil lano, nebo neskočil přesně na místě, kde to šílený level designer chtěl a neustále umíral.

      A nebo když už jsem se někam konečně vydrapal, jen proto, abych tam našel tlupu stormtrooperů, kteří určitě nešli tou cestou, co já...

  • CRYPT

    Nejsem zazranym fanouskem Star Wars, i kdyz po x letech stravenych ve SWTORu, mi k srdci preci jen toto universum trosku prirostlo a to hlavne Imperium. Mam proste Imperium rad, to neznamena ze bych Jedi rad nemel, kazda ta frakce ma sve kouzlo, ale proste Empire je memu srdci blizsi. Hru zatim koupenou nemam, uvazuji o tom, ale davat tolik penez za SP hru, kterou budu mit dohranou za par hodin (nekdo rikal ze kolem 18 hodin) je proste moc. Nerikam, ze SP hra musi mit 100 hodin, ale preci jen, i kdyby to byl jen blby grind na skiny a colory lightsaberu apod by bylo fain. KAzdopadne hru jsem sledoval asi 3 hodiny gameplaye typka na YT, mam v planu s tim pokracovat a hra vypada super. Ma otmosferu, grafika je nadherna a ten feeling zde opravdu je. Kdyby v tomto stylu bylo udelano RPG ve stylu KOTOR (a opravdu nejsem fanouskem KOTORu, ale maji grady dodnes!) byla by to dost mozna vetsi pecka nez co je ted. Ted nehatim fallen order ani v nejmensim, ale preci jen... Jen mne mrzi, ze si zde nemuzu vybrat zda chci byt jedi nebo sith. Proc nemuzu dostat hru, ve ktere si proziji ten imperialni feeling jako jsem zazival ve SWTORu, kdyz jsem hral za temnou stranu sily, kdy navstevuji mucirny, mam svou nadhernou twi'lecku, ktera byla puvodne slave s collarem... Mozna fantaziruji, ale tato volba by byla fantasticka. Proc vzdy v univerzu star warsu musim hrat za jedi? (Ok KOTORy tuto volbu meli tusim)

    • Vzdyt tu hru muzes mit za 400Kc? To ti prijde moc?

      • CRYPT

        Link pls

        • Origin vault premium stoji 400 kc za mesic a jde kdykoliv zrusit.

    • Derp_1337

      1.) Taky nejsem úplně nadšen z krátkosti hry a různých nedodělků. Takže hru si nekupuji za plnou cenu, ale počkám až zlevní.


      2.) Zdravím, občane! Impérium je nadšené, když vidí, že občané jsou schopni docenit jejich snahu o zlepšení jejich života.

      Je všeobecně uznávaným faktem, že rebelové jsou ubozí teroristi, kteří svými útoky připravili o život mnoho neviných lidí. Jejich propaganda je velmi děravá, když chcou návrat ke systému Staré Republiky, když se jasně prokázalo, že stará Republika byla celá prohnilá korupcí a nedokázala plnit svou funkci. Navíc jejich samozvaný spasitel Luke Skywalker byl jenom šílenec, které se nechal naverbovat do prastaré sekty a následně prováděl teroristické útoky, které připravili o život mnoho lidí.

      Impérium potřebuje lidi jako jste vy!! Prosím obraťte se na
      nejbližší rekrutovací středisko impéria ( /r/EmpireDidNothingWrong ).

      • CRYPT

        Tve linky pobavily a mas thumbs up ode mne :) Kdyz se v tm tak orientujes, co jsem procital, je vlastne Imperium zle? Ono treba zniceni Alderaanu je taky pekna prasarna zejo... Vlastne je temna strana sily opravdu tak spatna? Ted na to narazim v navaznosti na to, ze jsi oznacil rebely a celkove jedi schovanou za starou nabozenskou sektu.

        • Derp_1337

          Ne, Impérium jako takové nebylo nikdy zlé. Naopak spíš byli ti hodní. Impérium přineslo řád a zvýšili životní standart obyvatel. Jediný kdo si stěžoval na "krutost" Impéria byli rebelové. Jenže když rebelové kradou imperiální majetek, ničí imperiální majetek bombovými útoky a vraždí imperiální občany, tak celkem logicky ztrácí veškeré výhody občanství a místo toho jsou stříleni. To je snad logické.

          A názor, že zničení Alderaanu byla "prasárna", pramení z nepochopení. Postavení stanice Hvězda Smrti mělo mít odstrašující účinek, aby rebelové polevili ve své aktivitě. Jenže problém s tou stanicí byl, že rebelové ji nechápali a vůbec se ji nebáli. Samotné postavení nestačí. Proto Grand Moff Tarkin informoval císaře, že je potřeba provést odstrašující útok, aby rebelové konečně pochopili, a císař mu to schválil.

          Podobná situace nastala na konci 2. světové války, když se prakticky všude přestalo válčit, ale jenom Japonsko odmítlo kapitulovat. Vidina dlouhých bojů, které by určitě připravili o život mnoho lidí, odhodlala amerického prezidenta H.S. Truman k bombardování Nagasaki a Hirošima atomovými bombami. A považuje dneska někdo ten bombový útok za prasárnu od Trumana??? Ne!! Dnes se to označuje za brilantní tah, který donutil japonce začít se bát a kapitulovat. Tenhle útok ukončil válku... a podobně byla zamýšlena Hvězda Smrti.


          --------------------------------------------

          Otázka tzv. "temné strany" síly je mnohem komplikovanější. Ono ve skutečnosti neexistuje žádna temná nebo světla strana Síly, Síla je Síla. Rozdíl se bere v samotných lidech: je to o jejich životní filozofii a o tom, jak tu Sílu využívají. Bylo mnoho případů, kdy Jedi využíval schopnosti z "temné strany" (třeba Luke Skywalker, Kyle Katarn, Qui-Gon, Mace Windu, atd.) a pak naopak kdy Sith využíval schopnosti "světlé strany". Dokonce byli takoví co využívali schopnosti obou stran stejnoměrně (lidé je nazývali Šedí Jediové). Pro ně je to prostě Síla. Ve výsledku je to celé jenom o lidech.

    • JohnyTheZik

      > Proc vzdy v univerzu star warsu musim hrat za jedi?

      Je spousta SW her, kde nehrajes vubec za jedi, ale ano, vetsinou ve hrach hrajes za ty hodny, go figure.

      • Derp_1337

        Ani rebely a ani jedie se nedá úplně považovat za "hodné".

        Rebelové jsou většinou ubozí teroristé.

        A jediové jsou prastará fanatická sekta, která se pokusila zabít demokraticky zvoleného vůdce, aby vnutila Staré Republice jejich náboženský pohled na svět (Epizoda 3). To rozhodně nebylo ok. Tenhle nekalý pokus o atentát plně autorizoval demokratickou vládu k provedení Order 66 a eliminaci této Jedijské rebélie.

        A to ani nemluvím o tom, že Jediové jsou jediní, kdo unáší malé děti od rodičů a následně jim po zbytek života vymívají mozky a vůbec se neštítí tyto děti využívat k práci.

        V neposlední řadě je potřeba se zamyslet nad tím, kolik válek a utrpení způsobili radikální odnož jejich sekty: tzv. Padlí Jediové. Nejhorší je, že členové sekty Jediů mohou libovolně přecházet z jejich mateřské sekce do radikální odnože a pak zase zpátky bez jakýchkoliv postihů. Obyvatelé galaxie jsou z toho natolik zmatení, že těm válkam prostě začali říkat "Jedijské civilní války". Jedijská sekta všechny straší strašidelnými příběhy o Sithem, ale faktem zůstává, že nikdo nepřinesl větší krveprolití než samotní Jediové.

        • JohnyTheZik

          Trochu jsi v celym svym romanu zapomnel na to, ze to byl Anakin, kterej rade jediu prozradil, ze sith, kterej stoji za celejma valkama klonu je prave palpatine. V ten moment uz se fakt nejednalo o prevzeti vlady demokraticky zvolenyho vudce. Komunisti byli v CR taky demokraticky zvoleny.

          A o otazce terorismu x diktatury se s tebou fakt na gamesech bavit nehodlam, ale i pres vsechny tvoje pribehy jsou jediove ve filmech zobrazeny jako ty hodny. Mozna ze ve stejny garde nechces hrat ve hrach za amiky, you do you, ale tady porad hrajes hry ze SW sveta. Peace.

          edit: koukam, ze nereaguju na OP, my bad.. i pres vsechnu satiru a memes je ale point stejnej

          • Derp_1337

            To je dezinformace! Rebelská propaganda!

            Ne ale fakt, to ses spletl. Anakin pouze informoval radu Jediů, že Palpatine je Sithský Lord. Nic o tom, že za celou válku může Palpatine, nebylo nikdy řečeno.

            Jediové se pak samozřejmě zachovali jako typičtí pobláznění náboženšstí fanatici a hned naběhli na nebohého nejvyššího kancléře. To celé jenom protože měl odlišný názor na jejich náboženství.


            Ne ale vážně, podívej se znovu na celé Star Wars. Kancléř neudělal nic špatného až do doby, dokud ho nenapadli fanatičtí Jediové.

            • Lol, tohle překrucování je vtipné když je to jako vtip. Jestli to máš jako realitu všedního dne, tak tě lituju.

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                hehe :)

                Kdo by mohl fiktivní universum s fiktivním impériem považovat jako realitu všedního dne? To si samo protiřečí, ne?

            • Maxianimal

              Jinak zdravej? Vsadím se, že máš doma od maminky povlečení s Vaderem a lampičku ve tvaru Hvězdy smrti. :)

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                To bylo od tebe trapné. Asi jsi vycházel ze známého motta "podle sebe soudím tebe". Co ti maminka dává za povlečení? Tvůj oblíbený fotbalový klub a nebo kapela??

                • Maxianimal

                  Reakce na příspěvek:

                  Kdepak, je to podle známého "když vidíš kida na diskuzích". Ale v pohodě, věřím, že je to příjemné, navíc když maminka pere pravidelně, tak to můžeš střídat s Jar Jarem.

                  • Derp_1337

                    Reakce na příspěvek:

                    Právě jsi o sobě hodně prozradil, když se tady vytahuješ s Jar Jarem. Kid jsi očividně ty.

                    • Maxianimal

                      Reakce na příspěvek:

                      Ještě nějakej příběh z tvéh vlhkého snění o fiktivním Impériu?

                      • Derp_1337

                        Reakce na příspěvek:

                        Takže si plně uvědomuješ, že se tady navážíš do lidí jenom kvůli pošetilé konverzaci o fiktivním Impérium??

                        Jestli si to uvědomuješ a přesto tady tímhle ztrácíš čas, tak to fakt hodně vypovídá o tvém mentálním stavu. Tvůj život musí být hodně smutný, je mi tě líto.

                        • Maxianimal

                          Reakce na příspěvek:

                          Pokud ztrácíš čas postováním pošetilých konverzací o fiktivním Impériu, tak to hodně vypovídá o tvém mentálním stavu. Je mi tě líto, ale z toho vyrosteš. Vidíš, jak hloupě tvoje argumentace zní? Ale nic lepšího se od tebe čekat nedá. 

                          • Derp_1337

                            Reakce na příspěvek:

                            Já se tady přišel pobavit, ale ty očividně ne. Jen to ze sebe dostaň. Tvůj život musí být opravdu patetický, když musíš chodit do diskuzí vybíjet si tu frustraci.

        • a co takhle likvidace celych planet pomoci hvezdy smrti, to taky byli jediove :)

          • Derp_1337

            Hvězda Smrti zničila jenom jednu (!) planetu a to byl Alderaan. Jenže Alderaan byl až tak prolezlý radikálními a rebelskými elementy, že pronikli až do vlády a vedení planety se otevřeně postavilo na stranu teroristů.

            Následná intervence vedená Grand Moff Tarkinem byla nekompromisní a jasně galaxii ukázala, že s teroristy se nevyjednává. Grand Moff Tarkin byl hrdina lidu.

  • Jack1947

    No po zahrání se do poloviny hry, mi to stále příjde takové nemastné/neslané. Nechápal jsem ten backtracing ale ted už to vidím. Otravných věcí tam je více, příjde mi to jako taková groteska, když zemřu příjdu o zkušenosti praštím do nepřítele a hle mám je znova ale ten spawn je trochu otrava, těsně před meditačním místem zemřu a musím to absolkvovat znova, dobré je i to že výdrž vyprchá dost rychle.

    Ty puzzly dejme tomu ale kdyy tam nebyli nic by se nestalo no je pravda že ta hra kombinuje všechny možné hry. K tomu vždy bednička s ponchem ( nebo kosmetická úprava meče) ty potvory a spawnující se nepřátelé tam jsou stejnak jen proto aby se natáhla chábá herní doba. Mohli tu po vestě být nějaké vedlejší aktivity ale ne to si asi schovávají do DLC? :P

    Jediné povedené alerychle se okouká je soubojový systém kdyby se dala vypnout ta stejná sdorážecí animace nebyl bych vůbec proti. Zarážejicí je i ta velikost 54,4gb po instalaci ugh.

    Jako dohraju ale asi zapomenu a tak nějak pochybuji že by tam byla nějaká znovuhratelnost. Otrava je i to vracení se po dosažení cíle mise. To tam nemohli udělat fast travel ?! aspon v tomhle bodě.

    Co vidím jako + je získávání schopností ( které jste jako vždy znali ale po úderu do hlavy zjevně zapoměli) a schopnosti sami osobě mají šmrnc a pomáhají hratelnosti. Vezmu letajícího  robota někam ho vystřelím.

    • Morlang

      Ja tu ultra vykradaci sracku ani dohravat nebudu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit