Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheMachineXYZ
    no je toho víc já zkoušel mechwarrior novej a ten na tom taky běží například ... http://en.wikipedia.org/wiki/CryEngine ... ale určitě toho není tolik jako na u3enginu ale v budoucnu třeba bude ... ono sem taky hodil příklad... hlavní myšlenka byla že zisky a prosperita firmy nemusí výhradě plynout jenom z jejich her.
  • Škoda no, že to dopadlo s Vigilem jak to dopadlo. Raději bych býval byl kdyby se dohodli s Sony Santa Monica, tam by určitě byly určité šance na pokračování Darksiders :)
  • Já bych to možná řekl opačně, nové DmC je docela obsahově chudá a velmi krátká Hack and Slash hra v porovnání s Darksiders 2 *3*. Jinak samozřejmě nic proti DMC, starší díly mám rád, 4ka byla také skvělá Hack and Slash hra ... a také byla pěkně dlouhá.
  • Nevím co se Vám na hře nelíbí. Jednička byla fajn, ale u dvojky bych řekl že se jim povedlo hru vyšperkovat po všech ohledech. Hra je obrovská co do rozlehlosti světa, je tam plno zákoutí a podzemí kam hráč ani nemusí pokud půjde jen po hlavní příběhové linii, tomu nahrává přidaný systém zkušeností a drop náhodného lootu. Já se po více než 40 hodinách teprve dostal na konec příběhu, ještě nemám dohráto (akorát jsem získal oba klíče od studny duší), než to ale zakončím snažím se teď dodělat co možná nejvíc vedlejších úkolů a sesbírat co nejvíc sběratelných předmětů, kterých je tu opravdu velké množství - knihy mrtvých skládané po stránkách, relikvie, kameny moci díky kterým lze získat různé bonusy do statistik za odevzdání určité kombinace barev kamenů, podivné sošky nemrtvých trpaslíků "MADgnome", plánky labirintu Arbiter Maze a nevím jestli jsem ještě na něco zapoměl. Každé podzemí je plné puzzlů, někdy se ani tolik nebojuje, hra nabízí skvělý poměr boje, přemýšlecích pasáží a průzkumu. Vyprávění příběhu bych řekll že se také podstatně vylepšilo protože jde mluvit s větším množstvím NPC a lze se jich vyprávat na další podrobnosti. Nakonec po tomhle velkém obsahu nám ještě zbývá již zmíněný Arbiter Maze, což je několikapatrové bludiště kdy vždy pouze jeden teleport je správný a vede ke schodům do dalšího patra a pak ještě aréna Crucible. Navíc hra ještě nabízí mód New Game + kde by měli být nějaké další věci navíc oproti prvnímu hraní, což ještě nedokážu posoudit. Každopádně je hra jako celek víc než přeplněna obsahem obzvlášť ve srovnání s dnes běžnými hrami které se dají dohrát během 2 odpolední.
  • Ferdis2
    Tých štúdií má Crytek 9 a momentálne žije hlavne zo simulátoru pre armádu USA (minulý rok tu bolo ukážkové video).
  • to je jedina hra, kde by se cryengine 3 vyplatil vic,nez v crysis.dark sider
  • collector124
    Ale hier na Cryengine je hrozne málo. Myslím že mimo Cryteku poznám len Teru a teraz Vávra na tom robí husitské rpg. Potom by tu asi ale boli už len nejaké menšie hry alebo indie projekty.
  • Já to říkal
  • TheMachineXYZ
    Není to jenom o množství, výrobě a prodeji her ... jako třeba epic který vydělal spoustu peněz za licence s U3 enginem tak i vývoj jejich cryenginu se jim zřejmě vyplácí. Valve zase vydělává spoustu peněz za steam.... atd
  • collector124
    Odkiaľ má vlastne Crytek toľko peňazí? Veď vydal dve hry, tie síce boli úspešné, no nie je to žiadne WoWko, že by im generovalo zisk roky po vydaní. Navyše tie hry vyšli pod EA, ktoré považuje za neúspech milionový predaj a zatvára také štúdiá. Plus teraz ešte Crytek pracuje na Ryse a ešte niečom. What the hell? To si vážne môže dovoliť skupovať značky (Homefront) a otvárať ďalšie štúdiá? Veď už ich má aspoň 6.
  • No možná spíš, že odpálí PC.
  • Zlatá jednička, co si na nic nehrála. DS2 jsem se těšil jak malej hlavně po super jedničce a pak jsem dostal dvojku a tu jsem hrál možná o 2 minuty déle jak ty :/
  • Žádná škoda koupil jsem na Stemu a nějak se ani nemůžu dokopat DII spustit natož hrát déle jak 30min *7*
  • God-of-War
    Krajtek může akorát tak SUCK MY JAGON *16*
  • No leda tak *1*
  • ze bude stát na cry enginu a bude uzasna??...KDY??? ten engin je sice pekne ale nic co by nezvladl i Unreal engin a narozdil pri 90fps an ne 30..Co si budem povidat Dishonored a Bioshock je rozhodne lepsi jak Crysis 2..Hlavne ze mame vsechy ty DX11 efekty...NAPRD:
  • A nemyslíš, že o ten vkus náhodou docela jde? Nesnažím se tady nikomu vnutit svůj názor nebo podobně, ale z mého osobního pohledu Crytek neumí udělat kvalitní hru i přes to, že oni si to nemyslí. Tudíž z toho pramení můj názor na to, že nechce udělat dobrou hru. Všechno je jen o úhlu pohledu.

    Nelze jim upřít, že mají v rukou skvělý engine, ale po herní a příběhové stránce mě pokaždé zklamali.
  • Radioaktivni_surikata
    Podtrhávej si co chceš, stejnak to bude blbost. Že je tvůj vkus jinej než vkus Cryteku totiž nemá na snahu vyvíjet dobrý hry žádnej vliv. Crytek není žádná čerstvě založená partička, která udělá marketingovou bublinu, shrábne prachy a pak zase rychle zmizí. Vzhledem k tomu, že právě na hrách je založená jejich budoucnost mi není tak úplně jasný, jak tobě může bejt jasný, že nechtějí dělat dobrý hry. Ono na tom totiž nebude jasnýho vůbec nic...
  • Ale můžu! Prodám svůj imaginární 49% podíl ve firmě. *4*
  • Už mi nějakou tu dobu není 12 let aby se u mé maličkosti vyskytovali příznaky tebou popsané.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit