Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • beowafle
    no tvůj komentář mi hladinu hořčíku v krvi rozhodil *11*
  • Jack1947
    Teploušovat se už dalo myslím i minule ?
  • Ach jo. Proč nemají vývojáři koule na vymyšlení něčeho nového? Vždyť loď i vozítko vypadají téměř totožně jak z jedničky. Furt hrát to samé dokola...
  • walltar
    Vidíš... a mě třeba kromě konce přišel ME3 jako dobrá a solidní hra. A ten konec ať už byl jakýkoliv, tak mě zážitek z hraní nezhoršil.

    Takže podle zkušenosti s ME3 bych si hru klidně předobjednal. Jestli to udělám nevím... to uvidím blíž k vydání.
  • Jack1947
    To není trailer ale jen ukázka lodi, vozítka a lodních prostor a jak co jak funguje - skutečnej trailer bude takY ? *7*
  • Pamatujte, žádné předobjednávky. Po trapasu jménem ME3 si rád počkám na recenze a hru když tak dokoupím. Stále totiž na mě videa působí jako Dragon Age Inquisition ve vesmíru.
  • Ehh, ne musel jsi. Alespoň než patch opravil tuhle stupiditu. Teprve EC a hrmada patchů to trochu opravila ale nenapravila ten nesmyslný konec a lenost vývojářů.
  • a co teplouše, lesby a afroameričana už představili taky?
  • Nic ve zlém - ale: ty máš nápad, já pušku... kdo je asi blíže k realizaci? *1*
  • Je k tomu i "rozbor" česky http://draggo.zing.cz/clanek/1613/mass-effect-3-a-jeho-neslavny-konec

    Mě nevadí jak to dopadlo ale ten způsob. Nechtěl jsem jako někteří happy konec....To je moc trapné a neustále dokola. Bylo jedno k čemu to povedeno a to provedení bylo tak hloupé, že to nešlo.
  • Hrál jsem po vydání a pak tohle http://draggo.zing.cz/clanek/1782/mass-effect-3-extended-cut-zkaza-nebo-spasa-recenze

    A nic to na konci a hlouposti neměnilo. Jako akční hra mě to bavilo ale příběh, smysl atd ve 3 díle značně upadly. Citadel lepší ale to je prostě takové...Najednou se každý sejde pokecá se a hotovo.
    Kdyby udělali rovnou hru lépe tak, tohle se tam nemuselo přidávat.
  • Jen pro pořádek ve 3 si na multiplayer vůbec sáhnout nemusel aby si dostal nejlepší konec a netuším proč by si měl být v dalších dílech galakticky borec když to přiběhově nemá s předchozími díly nic společného (kromě obecného universa Mass Effect).
  • jde vidět že jsi trojku dlouho nehrál, nedávno jsem si kupoval celou kolekci se vším a celé si to znovu projel... řeknu ti ted ta vymazlená upravená trojka se všemi DLC ted to je takové jaké to mělo být hned. Zkus si to znovu projet a pak tu napiš, věřím že rád škrtneš svou kritiku o trojce
  • osobně mám nejradši 2ku... ty vedlejší mise v prvním dílu mě ubíjely... to generický prostředí *7* jako na první dohrátí super... ale když už to hraje člověk po několikáté... *15* ...2ka tohle vyřešila a všechny vedlejší mise byly čupr *14*
  • Nahodou mne detinsky nepride. Mozno jeho podanie ano, ale myslienka a zaplietka su fakt fajn. A ti Reaperi celkovo tak zamiesaju karty ze clovek zacne premyslat nad moralymi hodnotami a to sa podari maloktorej hre tak roztocit moralny kompas. ME tym padom neni kasicky koncept dobro versus zlo. Neni to Star Wars kde je boj jasne dany a kazdy caka ze ti dobri vyhraju. SPOILER ** aj posluchnutie Andersona a zniecenie Reaperov sa da za isteho pohladu povazovat za zlo, a Illusive man sa da povazovat za dobreho. A naopak. ME odrzrkadli moralne hodnoty kazdeho hraca.
  • Mezitím v očekávání na to co z toholo vyleze si vzpomeňte
    Jack Wall and Sam Hulick- M4 Part II (Faunts)
    https://www.youtube.com/watch?v=sUKiOcV1SSc

    Obecně mám většinou nejraději první díly her. Často to udělají jak chtějí a zkusí to. Jestliže se to chytne tak další díly jsou již opět často upravovány aby to chytlo co nejvíce lidí a hra se mění. Tady mě bavila hodně 1 i 2. 3 zklamala koncem a nutností hrát MP aby měl člověk dost bodů pro nejlepší konec...

    Navíc v dalších dílech jste již ten galaktický borec před kterým se klaní snad i vesmír....
  • Bohužel to vzali stylem kašleme na to. Přitom je zajímavější když to domyslí a pak koukáš jak to je super.
  • Design lodi a vozítka mají hezkej, ale problém Mass Effectu byl, že hrozně mířil na děti a teenagery - hodně cool, hodně střílení, příběh slátanina, všechno působilo hodně naivně a dětsky. Hry od Bioware, které jsou 20 let staré proti němu působí mnohem vážněji a dospěleji. Doufám, že Bioware chápe, že v době Zaklínače, Dark Souls a Tyranny (abych opravdu nikoho neurazil!) už je v RPG standard příběhů a psaní světů někde jinde, než původní Mass Effecty.
  • Mám lepší nápad - místo psa zastřelit tebe.
  • Kompost
    samozrejme ze ne. bude to len seria interaktivnych priestorov navrsena na seba bez ladu a skladu aby si sa mal nad cim rozhorcovat...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit