Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • N7N7
    Vidím platforma PC, hodnocení 8 - paráda. *14* A pak čtu MMO a nazdar. *7*
    • Jack1947
      Taky me ti mmo moc netahnou.
    • Nieje sa čoho báť akúrát ak by si mal nejaký odpor k MMO ale inak žiadne mesačne poplatky,stačí zakúpiť hru a hrať od nevidim do nevidim bez daľších poplatkov. *3*
      • Dobre detičky dúfam že ste si užili hahahahahahah obrovská sranda aaaach vy jebliny *7*
      • Dávám +1, jasný fanoušek hry. To je konspirační teorie jako řemen. *1*
      • tohle neni guild wars 2 *1*
      • epic fail *1*
      • To si si pomýlil s inou hrou *1*
      • ? ? Kde jsi na to prisel. SW ma bud mesicni poplatky nebo LIFETIME.
  • Jo.. Funcom.. vzpomínám na Anarchy Online.... free základ, zpoplatněné datadisky (v tý době žádný debilní mikrotransakce apod.).. ale také hardcore.. po půl roce člověk zjistil, že jeho "vymazlený" level 50 je total crap a začal znovu. Augmenty, NCU, buffy.. ale i ztráta expů při exitusu.. vymazlený svět.. cestování gridem.. sorry, po AO jsem zkoušel WoWko.. ale prostě WoWko byly po AO jen omalovánky pro zparchantělý děti. Respekt Funcomu za první moje životní MMORPG..
    • kotty
      V poslední době už to tam moc nežije, na druhou stranu na AO se pořád pracuje, přidává se nový kontent, vylepšují se mechanismy (naposledy nový cross-server market), akorát nejdůležitější update - nový engine s podporou DX 9 a s tím spojené vydání na Steamu, které by do hry nalákalo nové tváře je zatím v nedohlednu.
  • Nemůžu si pomoct, ale připadá mi smutné, že jsem se o hře dozvěděl mnohem víc z FC než z recenze. Je trestuhodné, jak málo do hloubky jde autor při zmiňování originálních prvků, takže si jejich příklady musí čtenáři vysvětlovat ve fóru - protože je jim logicky nestačí pár nekonkrétních vět ve smyslu, že ve hře se neleveluje a že nad questy je třeba přemýšlet. Na počet znaků je informační hodnota recenze zoufale slabá a infantility typu "volných slipů" není snad ani třeba komentovat, ty měly zůstat někde v devadesátých letech...
    • Recenze prece nema vypisovat dopodrobna vsechny vlastnosti hry. Nevim kde na to chodite. Ma vystihovat zakladni prvky a dodat vlastni pocity recenzenta. Pokud te hra na zaklade recenze zaujme,je na tobe aby jsi si vyhledal vic.
      Ale jinak s tebou souhlasim. Tuhle recenzi take nepovazuji za nejpovedenejsi. Nnei kazdy den svatek *2*
  • Jason_dinAlt
    Nebýt release Guild Wars 2 za pár dní, tak bych do toho šel.
  • Co takhle se naučit psát více k věci a méně házet omáčku a divné slohovné kudrlinky?
    Za první půlku článku sem se dozvěděl naprosté ho*no, málem sem si začal myslet, že autor začne povídat o tom co měl k obědu v den, kdy hru nainstaloval. Zbytečně rozvleklé, do toho klasické nerd vtipy, které házela celá redakce Score a LeveLu už asi deset let zpátky v mnohem mnohem lepších článcích... Hrozná úroveň psaní.
  • Nove velike Ceske TSW Forum: www.the-secretworld.com/forum
  • Anal.S
    Příští víkend bude free pro všechny budou mít účet, takže doufám, že se tam všichni potkáme :)
    • super zpráva, na to jsem čekal... otázka "koupit či nekoupit" bude konečně zodpovězena *1*
  • 2Waltar-presne jak pise marty. Nevim co jsi hral za hru,ale v Secret World ,kdyz dojdes treba k bossovi ktereho mas v ramci questu zabit a uz tam nekdo je a jde po nem ho,staci jednou vystrelit a boss se zapocita i tobe. Tak je to s vetsinou ''kilovacich'' questu ve hre.
    Problem s ninja kilovanim je vec spise ''klasickych'' mmorpg ala WoW. Navic za to nemuze hra,ale lidi. On vetsinou neni zadny problem oslovit hrace a pozadat o spolecne delani questu.
  • Nove Ceske TSW Forum ::: www.the-secretworld.com/forum :::
  • sankuri
    Za sebe muzu rict ze co se tyce pribehu a atmosfery je ta osmicka vice nez zaslouzena, skoda ze mmo prvky pokulhavaji, skvele jsem se bavil "singlovym" obsahem ale dalsi mesic uz platit nebudu:-)
    • walltar
      Mám stejný názor .... kdyby to bylo B2P nebo F2P tak bych asi hrál i dál a asi bych i nějakou tu maličkost v obchodě koupil, ale měsíční poplaky za to nedám.
    • Nazor ti neberu,slysel jsem ho od vice lidi. jen by me zajimalo jaky je to rozdil napriklad od WoW,kde se take da(pokud chces) krasne prosolovat az na max lvl? V cem je rozdil? V SW mas dungeon v kazde zone a v pozdejsich zonach jsou i tezke questy,ktere ani bez pomoci udelat nejdou
      • sankuri
        Tys me spatne pochopil. Stejne jako SWTORu jsem mel proste pocit ze se jedna o singlovku ktera se stala mmo jaksi omylem, vubec nejde o to jestli tam je nebo neni content ktery si usolujes nebo ne.
        • Neumím to pojmenovat, ale přesně vím, o čem mluvíš. Měl jsem stejný pocit u SWTOR - tam je to tedy mnohem horší imho - ale nakonec i u SW. SW se hraje pěkně, ale taky z toho mám pocit , že hraju singl s prvky mmo. Nevím proč to tak je, ale narozdíl třeba od wowka, warhammeru online - budiž mu země lehká a teď i v GW2 se v SW cítím taky jako ve vylepšené singlovce *4* Ale je fakt možná brzo hodnotit, každopádně funcomu fandím
        • Spise jsi ty nepochopil me. Me zajima ten duvod,proc ? Kde je ten rozdil? Je to ciste jen o pocitu? Ve SWTOR nebo SW zaujme nekoho pribeh nebo questy a proto ho pak uz nezajima skupinove hrani,i kdyz ve hre je? Je mozne ze pribeh proste do MMORPG her nepatri.
          Ale stejne tak jsou na foru SW lidi,co chodi jen dungeony a na solo hrani nadavaji a ignoruji.
          Podle me je v SW moznost volby. Kazdy hraje jak s emu libi.
          • sankuri
            Tezko rict kde presne je ten rozdil, nebude to v jedne veci spis v celem konceptu. Podobne jako v mnohych jinych mmo jsem mel takovy ten pocit ze jsou mi tam ostatni hraci spis na obtiz nez bych jejich pritomnost vital. Funcom se tolik soustredil na atmosferu a questy ze zapomel ze ty samotne mmo nikdy neudelaj, alespon ne takove ktere si zaplatis i dalsi mesic
            • Prave ze tady ve vetsine pripadu nezavodite kdo to driv killne, ale pokud se sejde vice hracu a zabijeji stejne moby, vetsinou se killy pocitaji vsem i kdyz nejste v tymu. Vyjimky jsou kdy se musi pred nebo po killnuti moba neco udelat, treba analyzovat mrtvolu. Nebo mas chranit vesnici pred najezdem, prijdes tam a nekdo uz to dela, tak mu jenom pomuzes a taky se to splni obema. Docela se mi ten system libi.
            • walltar
              Jo to mě hodně vadilo ... několikrát sem se dostal do lokace kde byl úkol něco zabít a nakonec to skončilo tak že sme zápasili s ostatníma hráčemo o to kdo to dřív killne ... v tomhle GW2 exceluje, nikdy se mě nepřišli další hráči na obtíž. Ono celkem dost nápadů z GW2 by se tady dalo použít a udělalo by to z TSW lepší hru. Bohužel fujcom zase udělal hru jenom z půlky.
              A s tím příběhem .. můj názor, jako hráč který začínal s ultimou a eve je takový že MMO příběh na nic není a neplní, aspoň pro mě, žádnou funkci. MMO by mělo být sandboxové a každý hráč by si ten příběh měl udělat takový jaký je. Příběh v MMO by měl být příběh světa jako takového, protože to mě vždycky hrozně vytáčí když mě NPC řekne že sem vyvolený nebo nějaký ultimativní hrdina a jen já můžu zachránit svět ... a se mnou dalších 5-50K lidí na serveru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit