Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ještě před čtvrt rokem jsem se rozhodoval jaké herní zařízení si chci koupit. Bez diskuze uznávám že PS4 mě okouzlilo svým výkonem grafikou čemuž se v konzolovém světě momentálně po této stránce asi nic nevyrovná. Nintendo je pro mě dětství. Kdo by neznal Maria, Starfoxe, Donkey Konga, Metroida, Zeldu. To bylo jedno z kriterii které u mě při rozhodování zvítězilo a další zásadní kriterium je to, že hodně cestuji a upřímě nejvíc pohodlné je vzít si sebou Nintendo na cesty jednoduše to je asi nejvíc silná zbraň Switche a tradáá... což PS4 do autobusu vzít nelze /resp. možná ano ale budete potřebovat velký batoh jen na PS4 a minimálně televizi v autobuse hahahah/.
    Když jsem začal hrát odyssey a Zeldu jen jsem si potvrdil že mé rozhodnutí bylo naprosto správné
    Odyssey je naprosto skvělé naposledy jsem se takto bavil při Mario Sunshine nebo Maria na Gameboy...Místa a světy v Odyssey jsou naprosto fascinující skvěle navržené chytré hádanky. Reakce a pohyb Maria s letajícím kloboukem je uchvacující a nad to vynikající hudba /hádám že Koji Kondo/ a teprve pak přišla na řadu Zelda která jen můj užas potvrdila.
    Myslím že když pročítám diskuzi naprosto respektuji že PS4 je špičkou mezi konzolema pro ty co mají čas hrát doma. Naopak proto, že jsem často na cestách se svými kapelami je pro mě Nintendo přesně to co jsem chtěl + nad mé očekávání na mnoho let naprosto dokonalá volba. navíc co si budeme říkat Nintendo navždy zustane srdcem a kolebkou ve světě konzolí / tedy s ohledem na historii/ Je třeba si uvědomit že bez Nintenda by nebylo PS !!! mj. předlohou pro Maria byl Pepek Namořník. Mějte se fajn. Fanoušek Nintenda !
  • Raději piš za sebe...
  • bobsh
    Já nevim, proto se právě ptam, jestli to fakt někdo vnímá tak, že čim těžší hra, tim lepší hra, protože já to tak vůbec nemam. Spíš bych hodnotil hry podle toho, jestli je obtížnost přiměřená, což mi u Maria přijde, že je, proto moc nechápu argument, že je ta hra moc lehká.
  • Netreba spomínať nesúvisiace veci, ale obtiažnosť patrí k základným atribútom. A čo je vlastne zlé recenziu napísať kriticky?
  • bobsh
    1) Možná jo, možná ne. Ale tohle můžeš říct skoro o všech hrách co jsou z nějaký známý série. Kdyby bylo tak jednoduchý dělat takhle odladěný a zábavný hry, tak to dělaj všichni, ne jenom Nintendo. (a nejsem fanboy, tohle je asi první Mario kterýho hraju nějak víc a fakt mě baví)

    2) O to mi vůbec nešlo, narážel jsem hlavně na ty lidi, co říkaj že ta hra je dobrá, ale lehká, proto by se neměla hodnotit tak jak se hodnotí.
  • sois jde o to, ze kdyby tohle vyslo na pc s tuctovym nazvem, tak to dostane tuctovy hodnoceni, pokud by si toho vubec nekdo vsimnul

    vcelku vypovidajici je zaver shrnuti

    "... nikde jinde neuvidíte a hlavně vás jinde nebude tolik bavit"
  • kovar.jakub
    A proč čekat až do endgame? Jasně, proběhnout hlavní quest a nehledat už tehdy powermoony je jednoduché, ale když chce člověk už po dokončení daného světa hledat pěknou řádku powermoonů tak se zapotí i tehdy.
  • bobsh
    Jednu věc tady při pročítání komentářů nechápu. Odkdy je obtížnost hry kritérium, podle kterýho se určuje její kvalita? Chápu to jenom v případě, kdy přehnaná obtížnost frustruje a zážitek kazí, ale jinak je to snad o zážitku, ne o tom na kolik pokusů to musim opakovat, ne? Mario mi přijde jako ultimátní feelgood game, která je prostě stavěná na to, aby to člověk v pohodě procházel, hledal schvoaný měsíčky a měl radost jak to hezky vypadá a je to roztomilý. A pokud tam někdo tu výzvu chce, může si dát speedrun a nebo různý challenge typu vyskákat tu věž v prvnim světě bez použití žáby.
  • klid , hlavně že jim vyšla další FIFA *1*
  • *1* kámo ty musíš mít fakt smutnej život označovat lidi pod recenzí na nintendo hru za nboye a křepět na f5 třeba to je za gramatiku - itelevantní jsem ještě neslyšel. Dal jsem ti plus aby ses nám tu nerozbrečel
  • Mimochodem, Diablo 3 prodalo skoro 3 mega na PC. ZA JEDEN DEN. Heh...
  • Snažíš se marně. Do dnešního dne má největší zisky PC a velký konzole. Nintendo je pozadu. To trvá už pěknou řádku let. Jeho fiskální rok 2017 je tudíž itelevantní. Teď mi pověz pohádku, jak chtěj všichni hrát Zeldu. Já ti uvedu do reality, kde Evropa na Nintendo kaká a v US se hraje víc na PS/Xboxu a PC onlinovky/mmo...
  • taky ne *15* Už je to fakt trapný. 28.9.17 co jsi psal příspěvek, mělo Divinity 2 po 17 recenzích na gamerankings.com 96,74%, Zelda v té době byla čtvrtá nejlépe hodnocená hra historie s 97,28%.
  • VortexCZ
    Anonymní trollové se tu opět sešli se svým podrážděným žaludkem...
    Váš čas bych chtěl mít
  • maros.goc
    pri hrani endgame si ale uvedomujem jednu vec, ze ta hra dokaze byt skutocne fantasticky zabavna a aj vyzvou ....cize svoje tvrdenie asi upravim ze je prehypovana ale len trocha, nakolko tie nekriticke hodnotenia 100% fakt nechapem ..hra ma chyby ale len co sa clovek dostane do endgame, zrazu ma pred sebou uplne odlisnu hru ....skutocne nechapem preco sa Nintendo rozhodlo ist takou cestou....
  • Switch má horší prodeje proto, že se ho ještě ani tolik nevyrobilo, o statistikách se můžeme bavit až bude na trhu uspokojená poptávka po systému a dosáhne se tržní rovnováhy, ekonomie prvního ročníku průmyslovky. Logicky exkluzivity se neprodá víc než systému oproti multiplatformnímu titulu, nicméně normálně lžeš
    1) ps 4 neprodalo 80milionů konzolí ale 63
    2) ghost recon wildlands prodal 3,54m kopií celkově na všech platformách, zelda jenom na switch 3,79m, celkově 4,96m
    3) ještě nemáme konec roku a i kdyby nezamená to, viz úvod, že zelda celkově neprodá víc než třeba 2k který má 8,05m, určitě prodá, protože spousta lidí 2k17 včetně mě vynechá a počká si na další ročník
    4) oháníš se statistikou, která už teď hovoří proti tvým tvrzením a to ještě zdaleka ani neskončil kalendářní rok a už vůbec ne fiskální rok firmy nintendo, jestli teda vůbec tušíš co to znamená
  • maros.goc
    fakt? možno na metacritic...ja pozeravam gamerankings a tam Divinity Original Sin 2 malo na začiatku vyše 97/100 ...takže tvoje lžeš je opäť len takým výstrelom do tmy :) ale tak skúšaj ďalej, možno sa ti raz niečo pritrafí :D
  • maros.goc
    ano, budem si ju pamatat, ako tu najprehypovanejsiu hru vsetkych cias :) ....SMO mam velmi rad, je neskutocne rozkosna, krasna, ma krasne levely, open world Mariovi jednoducho slusi a vie s nim narabat takmer dokonale ...len jej zúfalo chýba skutočná výzva ...a tiež nechápem implementovanie tych najlepsich momentov az do endgame ....akože, prečo?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit