Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ludia. Mozem vam hru odporucat. Nie su to to vyhodene peniaze.
  • Veskoslav
    Pěkné. Děkuji za recenzi. Hra jako taková si ani nezaslouží označení datadisk. Je to naprosto plnohodnotná hra, která prostě vyžaduje ke spuštění původní hru. Milovníkům RTS doporučuji, rozhodně nebudete litovat.

    Přidávám svou, i zde na games je "kopie":)
    http://www.diskuteri.eu/clanek/recenze-they-are-everywhere-that-shoot-everywhere-starcraft-ii-hos-871-9to

    Jinak jediné, co bych hře vytknul je to, že musím ksakru čekat na další díl.
    • Za co mu děkuješ? Vdyť je za to placenej. Děkuješ snad prodavačce v obchodě, nebo řidiči v MHD? Jestli čekáš že něco dostaneš za podlízaní tak se dost pleteš
      • tak v nasich koncinach to s vodicom mhd neni mozne ale v UK kde ma autobus len jedny dvere je to normalny jav ze sa mu dakuje..
      • Overwatch
        Prodavačkám děkuju.
        • Ale řidiči MHD ne. Chceš snad říct že je prodavačka víc než řidič MHD?
          • Já bych řekl že není, proto děkuji oběma. *3*
            • TheGGG
              No podle toho co tu píšeš bych se nedivil že patříš mezi ty lidi co ráno děkují slunci že vyšlo.
      • Samozrejme ze dekuji prodavacce v obchode. Tomu se rika slusne vychovani
        • TheGGG
          A tebe se ptal kdo?
          • LuckyBaal
            a tebe se ptal kdo?
            • Ty
      • Veskoslav
        Táhni do hajzlu.
        • Poklona. Bohužel není překvapením že za své sprosté chování opět nedostaneš ban. Hold největší troll a hulv*t se projevil.
          PS mě děkovat nemusíš *3*
          • GlaDOS
            Ty mu vzdáváš hold? Protože holt jako povzdech se píše s t. Nauč se alespoň techniku, když obsah stojí za nic.
            • grammer nazi jako obvykle bez argumentu *3*
    • "That shoot everywhere!" Nemyslel jsi Then nebo mi něco uchází?
      • Veskoslav
        Thor řve that, schválně jsem si to teď pustil. Ale možná máš pravdu, raději ověřím znova.
        • To ale nedává smysl, správně je to: (mariňák) "They are everywhere!" a Thor odpovídá "So shoot everywhere!"
          • Veskoslav
            Jo díval jsem se znova a fakt je tam Then shoot everywhere. Děkuji, opravím.
          • Smrtihlav2000
            Máš pravdu:-D
  • Hra je super, ale instalace rozhodne neprobihala jak je popsano v recenzi stylem "zadas cislo a hrajes".. nejdriv jsem to pul hodiny instaloval z nove zakoupeneho DVD (jak jsem mel sakra vedet ze se to vubec delat nemusi??) po instalaci se misto HOTS spustilo stare WoL, tak jsem dal "aktivovat HOTS" a hle "due to suspicious activity, your account has been locked" tak jsem tam s tim asi ctvrt hodiny sasil, nez jsem zjistil, ze jedina cesta jak z toho ven je odpovedet na kontrolni otazku, pockat na potvrzovaci email a zmenit heslo.. inu dobra, zmenim tedy heslo.. "bohuzel, heslo nesmi byt stejne jako predchozi" dobre, zmenil jsem ho tedy na nove, ktere jsem si zase obratem zmenil zpatky na to stare... pak uz jen zadat 30ti mistny kod z krabice, aha ono to chce psat bez pomlcek, tak znovu opsat 30 ti mistny kod z krabice a muze se hrat.. tak cca hodinku jsem nad tim stravil

    vecer se stavil kamarad ze poparime MP, jeste mu rikam "hlavne neklikej na activate primo ve hre, nebo zazijes strasny vopruz".. tak to zadal ze stranek Bnetu a zase "due to suspicious activity, your account has been locked" .. seriously Blizzard??
    • No co sa tyka bezpecnosti ohladom uctu tak mne osobne sa nic podobne nedialo. Predpokladam ze podobne saskovanie s blokovanim uctu sa tyka ludi co maju iba heslo. Ja mam aj ten ich generator autentifikacneho kodu a islo to bezproblemov. Ci pouzivate tiez ten autentifikator na generovanie kodov ?
    • Overwatch
      V mém případě opravdu instalace proběhla bezproblémově. A když jsem v den vydání koukal na fóra, tak si to tam hráči pochvalovali, i na Twitteru to žilo spokojeností.

      To, že stačí jen zadat číslo a hrát je napsané na webu a těsně před spuštěním to psali i na Twitteru. Proč byl tvůj account najednou podezřelý z "podezřelé aktivity" nevím, ale to nemusí mít nutně se samotnou instalací HotS nic společného.

      V případě, že měníš heslo znovu na to tejné je logické, že ti to vyhodí chybu, od toho se to jmenuje "změna" hesla.

      Nevím kam jsi ten cd klíč psal, ale když ho zadáváš na Battle.netu, tak nezáleží na tom, jestli tam nějaké pomlčky jsou, nebo nejsou.
      • Pokud vím, tak s tímhle (hlášení o podezřelé aktivitě a následné zamknutí účtu) někteří hráči bojují doteď např. u D3. Ani se člověk nemusí logovat z jiné IP adresy např. z práce a tohle se prostě stane.
        • Kdyz je to tak caste, tak by urcite meli dat i jiny zpusob jak to resit nez je zmena hesla, protoze bych tipnul ze 99% lidi si stejne jako ja chce nechat to stare, tudiz absolvovat to co jsem popsal.
      • smejki
        zhruba před půlrokem dostala spousta uživatelů Bnetu zprávu o podezřelé aktivitě a že si musí reaktivovat účet. Tohle fakt nemá nic společnýho s HotS. Kolega nahoře jen dlouho nešáh na Bnet a teď jen takříkajíc doběhl peloton. Jestli šlo o hakerskej útok, o pokus o protlačení toho jejich autentikátoru, nebo jde jen o běžnou proceduru u dlouhodobě neaktivních účtů, to nevim.
        • mozna to byla jen nejaka nahodna proverka, protoze Wings of Liberty jsem hral opravdu nedavno
          • smejki
            ah so, to je zajímavé. Tak to ti buď někdo olizuje účet, nebo jde o prověrku, jak říkáš.
      • IP adresu mam porad stejnou a par dni pred tim jsem hral WoL, takze nicim jinym nez instalaci hry to byt nemohlo, u kamarada to same

        problem je, ze ja zadne heslo menit nechtel, jedine co jsem chtel bylo hrat hru a nechat si predchozi heslo, jedina cesta jak toho docilit byla ta co jsem popsal - tedy zmenit heslo a pak si ho zmenit zase zpatky.. zbytecny vopruz navic

        klic jsem psal tam kam se ma o ver mi, kdyz ho zadas ve formatu jako je na krabici, tedy xxxx-xxxx-xxx-xxxx tak ho to nevezme, musi to byt xxxx xxxx xxxx xxxxx

        twitter nemam, na webu battle netu to nikde nevidim, jestli to tam je, tak nekde pohrbene
        • Overwatch
          Jasně, chápu, ale prostě když po tobě chce nějaká služba z nějakého důvodu změnu hesla, tak chce změnu hesla, ne to stejné heslo znova...

          Já psal klíč na Battle.net, v sekci My games jsem měl tlačítko Upgrade to HotS a tam přísahám, že jsem psal klíč bez pomlček a bez mezer a vzalo mi ho to.

          Informaci o tom, že stačí zadat jen klíč, jsem viděl tuším někde v customer support centru v FAQ k launchi, nebo v něčem takovém. Na hlavním webu SC2 takovéhle technické drobnosti nenajdeš, tam jsou informace jen o hře.
          • tak to jsem se asi pri zadavani hesla poprve prepsal.. hlavne ze hra nakonec funguje a je vyborna, ale znate to, kdyz clovek to prinese domu nateseny ze bude parit a misto toho musi hodinu resit nejake odemykani uctu, tak trochu vychladne
        • Ja som to psal aj s pomlčkami a bolo to v pohode. Aktivácia trvala 30 sec.
      • No mně to určitou dobu psalo při každém přihlášení k battle.netu, že kvůli podezřelým aktivitám byl můj účet zablokován - takže kontrolní otázka, nové heslo a za půl hoďky znovu. To bylo fakt peklo. Na supportu my nebyli schopní nějak účinně poradit, co s tím, a pak to jednoho dne zase samo přestalo. Ale to samozřejmě nemělo s vydáním HotS nic společného, to se mi stalo dávno před tím.
    • U mna to iste. Na jednej strane chapem ze chcu udrzat ucty hracov v bezpeci, ale na druhu stranu ked ti dakto chce ukradnut ucet, tak ti ho ukradne.
      • mne to dela kolikrat taky blokace uctu a musim si to odblokovavat kvuli tomu jsem si tam zaregistroval telefon a SMS protect, myslel jsem ze priste mi misto blokovani uctu poslou SMS s kodem a pri loginu to po me bude ten kod chtit, ale ne vopruz stejnej postup odblokovani a jeste navic musim zadavat tu sms DMNC
        • Veskoslav
          Jakou sms? O téhle funkci nevím:) Já mám aplikace na smart, kdy mám náhodně generovaný bezpečnostní kód. Oni zavedli i funkci sms?:) To jsem nevěděl.
          • Je tam SMS allert. Ale v zásadě když más Authenticator tak si v pohodě. Sám používam jenom ten a na SMS sem se vykašlal a nemam problém.
            • Já ten sms alert vítal. Alespoň něco. Smartphone nemám, takže bych si musel kupovat ten jejich klasický HW Authenticator.
  • jan.pospisil.35
    Mno já bych řek že DOW2 je uplně jiná strategie než SC2 a oboje je uplně jiná strategie než AOE 2 a všechny tři sou uplně jiny než C&C. A proto hraju všechny a mam je rád.
  • Uplně nesnáším když mě u strategií honí čas. Snad to nebude moc často.
    • tusim ze jen v jedne nebo dvou misich z dvacetisedmi na tebe okolnosti tlaci a mas casovej limit na urcitou vec...ale nikdy ne na celou misi
      • Tak to nesouhlasim, casovy press je skoro v kazde misi. Naopak skoro zadna neni takova, ze by stacilo jenom hromadit armadu a pak ji poslat na nepritele jako to bylo v puvodnim starcraftu.
        • to je otazka jak to hrajes. Neco co te honi je v pulce misi, ale jen v jedne se mi stalo, ze by me to honilo. Postavit za zergy 200 jednotek neni tak narocny a co pak chces delat nez to vypustit a vzit si na mape co chces. S casem jsem nikdy nemel problem. A jen dvakrat se mi stalo, ze bych zrovna kritickou skupinu mel tak jinde, ze by nestihli dobehnout a zachranit neco vcas.
          • je jedno s cim si mel nebo nemel problemy fakt je ten ze vetsina tech misi ma casovy limit bud je tam rovnou odpocitavani nebo se za xx casu stane neco probudi se hybrid...nepritel sbira vajicka...prileti atomovka...prileti lod co te znici...posel unikne... proste 99% jsi v casovem presu!!!
  • Veskoslav
    A jinak obdivuji autora, jestli používal Swarm host i na Brutal, protože na bránění je to šíleně pomalá a neefektivní jednotka a o útoku ani nemluvně. Zakopání k ničemu, bo všude lítají Science+věže. Na obranu je lepší mít upravené Rouche ve "verzi" Coupser (pro neznalé po zabití jednotky Rouche se Vám "narodí dva roztomilý, miniaturní Rouchové) s aktivní schopností na brnění, Hydry s úpravou na Lurkery:) Swar host mi přijde jako zajímavá, leč pro mě nepoužitelná jednotka.
    • Overwatch
      Kampaň jsem hrál na Normal a rád si ji zahraju ještě jednou, buď na Hard nebo Very Hard. Na Brutal se mi do toho nechce, zase takový skill nemám a nechci se trápit :). Jinak v multiplayer je Swarm Host parádní, jen ho člověk musí umět použít ve vhodnou chvíli a pak ho ubránit...
  • Koupil jsem a nelituju. (800 kč neni moc) Kampan dohrana na normal , ted zkouším brutal a jsem za polovinou , už jsem musel několikrat opakovat misi a překopávat skilly u Kerrigen a měnit mutace některych jednotek *3* . Multiplayer vyzkoušen za Zergy ze 6 bitev v lize jedna výhra :D ,musim se vratit zase na trenink.Příběh kampane je sice béčkovej ale podanej moc hezky.(Kerrigen to moc sluší *14* ) . Doporučuju 10 / 10
  • hodnoceni naprosto zaslouzene. kampan paradni, ale hlavne multiplayer a celkove zazemi, znacne obohaceno o cemz svedci i naprosto fantasticke matche v prave probihajicim mlg http://www.twitch.tv/mlgsc2 a jeho sledovanosti
    • nikdo netvrdi že sc je špatna hra ale s temi superlativy bych trochu šetril, i tahle hra má chyby a neni treba je nekriticky prehližet. I v cod se hraje progaming.
      Co blizz zvladl skvele je jak se stara o komunitu tohle jinym hram chybi
      • Jo, těmi superlativy by se mohlo šetřit. Především bych všude nevnucoval to, že jde o datadisk, když cenově to stojí jako kterákoli plná hra. Takže by byla blbost od toho chtít náplň jako do datadisku.
        Zároveň by bylo fajn říct, že je sice super, že člověk s aktualizovanym klientem může rovnou hrát. Ale pak zároveň člověku, co ten druhý díl vůbec nemá, visí na disku naprosto zbytečných 8GB a je jedno jestli si to koupil nebo ne.
        Pak musím říct, že mě teda zklamala kampaň. Ten příběh okolo je bohužel jen takový pojítko pro (vcelku slušně vymyšlený) mise. Třeba ten konec Durana byl fakt trapnej, taková fantastická postava, ve hře se drží už od prvního dílu a pak ho takhle zazděj. A vůbec těch momentů, kdy jde prostě jen o to nějak natáhnout mise je podle mě docela dost.
        Jo a taky je škoda, že (subjektivě) je kampaň o dost lehčí a kratší než první díl, prošel jsem to všechno hnedka.
        • Nestoji. Klasicka plna hra stoji 60 dolarov. HotS stoji 40.
          • Hele, já se s tebou hádat nebudu, ale podle mě libovolný datadisk (DLC) na hru stojí polovinu ceny co HotS... a to, že by nová hra stála 60 dolarů taky není vždy pravda... jasně najdou se takové, ale většina jich nebude.
      • Veskoslav
        Vždyť jsi sám tvrdil, že jsi to nehrál.
  • Nic proti hře jako takové. Příjde mi ale trochu tendenční vyzvihovat, že "na poměry datadisku" se jedná o rozsáhlou hru, když se to prodává za plnou cenu rovnou nedatadiskové hře. To je snad při takové ceně povinnost ne? Co by jinak ty 3 roky Blizzardi připravovali, jednotky hotové, grafika hotová...
    • Mato1987
      ehm Wings Of Liberty pri launchi stálo 50 euro, HoTS stojí 30.
      • WOL mne pri launchi stalo 850,- !!! to je daleko od 50€ nehlede na to ze HOTS ma stanovenou doporucenou cenu 1049,- To NENI CENA datadisku i vetsina AA her stoji o stovky mene, a kolik melo Wol cenu 1200,-? ale bezne se porodavalo za 900,- stejne jako dnes hots. na datadisk je to strasne drahy!!!
      • ehm, HotS stojí 40... ano je to míň, ale cena datadisku to fakt není, takže já bych to jako datadisk nehodnotil
        • Mato1987
          velmi dobre si pamätám že za sc II som platil 49.99 keď vyšiel v auguste 2010, za hots som nedávno zaplatil 32.99, kukni si gameexpres.sk, obidve sú to retail krabicovky.
          • ... no a teď koukám, že jsem přehlídl, že jsi mluvil o eurech, já mluvil o dolarech :-D, tak nic :)
            • Spades
              BTW to je normální datadisková cena... Ano je to dražší, než třeba SC a BW (o 10 euro btw), ale taky máš podstatně delší hru, s podlě mě i lepším multiplayerem.
  • kostejnesmrtelny
    Famózní. Blizzard si po failu s Diablem III (hlavně co do vypravěčství) u mě zase zvedl reputaci.

    Neplánuju to moc okecávat, ale fascinuje mě, jak jinej je pocit z tý kampaně oproti Wings of Liberty. IMO se parádně povedlo rozlišit takový to vesmírný toulání po Koprulu s Hyperionem á-la Firefly od přímočarý cesty za pomstou v podání Kerrigan, ze který se akorát tu a tam odskočí za účelem vylepšení Roje. A to i na úrovni jednotlivých misí - zergové na ztráty nehledí a valí se jak nezadržitelná vlna přes jednu základnu za druhou. Lovely! *14*

    Docela chápu stížnosti těch, kteří by užili víc tradičních misí ve stylu vybuduj - postav - znič. Závěrečná mise, která ten koncept asi jako jediná doopravdy naplňuje je na HARD opravdu epická - jinde obvyklý omezení časem je tady nahrazeno zpočátku opravdu drtivým tlakem nepřátel. Na druhou stranu, mise jsou tak nějak "dějovější", některý nápady jsou fakt skvostný (nezastavitelnej battlecruiser a rozšiřování creepu k spore koloniím!) a rozhodně si je není problém zapamatovat a zpětně rozlišit *4*. Přesto by mě potěšilo, kdyby těch tradičních misí bylo příště klidně ještě o pár víc. Krásně by se tím dorovnala délka kampaně *5* .

    Jo a ještě musím zmínit, že absolutně nechápu jak dokázali z RTS enginu dostat tak neskutečně detailní cutscény, viz ty emoce po záchraně Raynora z vězení . Fakt, že jsem u outra měl seriózní pochybnosti, jestli je to klasickej předrenderovanej cinematic, nebo jenom další scénka v enginu, mluví sám za sebe.

    Po tom, co Blizzard poslední dobou předvádí ve WoW a Diablu III jsem měl o pokračování vesmírný ságy docela silný obavy. Naštěstí úplně zbytečně, HoS ve srovnání s WoL úplně krásně obstojí, osobně bych dokonce řekl, že ho i předčí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit