Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Fenomén dnešnej doby. Zisk je vykazovaný , ako strata. Niekto sa rozhodne , že chce mať zisk
    200 miliónov. Pokiaľ dosiahne 150 milionov, všade do sveta vytrubuje, že mal stratu 50 milionov a všetci sú vydesení ,ako ten chudák dopadol zle. V skutočnosti zarobil. ibaže si nebude môcť kúpiť dve Maserati ale iba jedno. A to je problém. Kde sú tie časy, kedy zisk bol zisk a strata bola strata a za podobné čachre- machre s číslami sa zatváralo, ako za podvod.
    • Ferdis2
      Je pravdepodobné (a v prípade Blacklistu takmer isté), že nakoniec oba tituly nebudú ziskové. Prečo by potom Ubisoft nemohol hovoriť o strate?
      A to, že tieto výpadky nakoniec vykompenzuje AC4 a WD, bude mať za následok len to, že tieto značky bude ždímať viac a viac...
  • LuckyBaal
    nízké prodeje u Raymana jsem nečekal, je to vynikající hra
    • podle mě nízké nebyly, nicméně Ubisoft "očekával" větší.. to je tak když si magorskej management vysní nereálnou laťku..
      • Ferdis2
        Stačí sa pozrieť na VGchartz. Origins predal 2.3 mil ks + digitálna distribúcia. Takže tie očakávania až tak nereálne neboli...
  • Čísla prodeje by byla možná zajímavější, než oznámit že vydělali méně než čekali... *11*
  • Malleth
    Splinter Cell mě celkem nepřekvapuje. Tenhle brand je vyždímanej už dávno. Mě to taky přestalo bavit už v druhý úrovni. Hrálo se to sice dobře, ale celý to zasazení (příběh, postavy i prostředí) je tak povědomý a nudný, že si člověk říká proč to vůbec hrát dál.
    • Splinter Cell by potřeboval reboot z jiného konce (nebo raději snad ani ne) ale je pravda, že hra se hrála dobře, mechaniky fungovaly ale ten teroristický příběh už je párkrát (6-7x?) vyvařený čaj :). Navíc ty supermanovské pohyby pána kterému je kolem 60, možná by mohl přijít nějaký Sam Fisher Jr., nebo rovnou dcérka:)
  • XXDarthVaderXX
    Rayman Legends: Bude vánoční výprodej na Steamu a je vícero lidí, kteří za to hodlají dát 20 euro(čekání na slevu), pokud Ubisoft nepochopil, že to s cenou(i když jde o kvalitní hru) trošku přepálil a plošinovky nemají zase až tak moc přiznivců, tak se pak nemůže divit, že to takhle dopadlo. O tom, že prezentace byla dost tristní a pokud se člověk o hru nezajímal, tak o ní prakticky nevěděl, také není dobré.
  • Jak já bych si toho Raymana koupil, jen kdyby dali pryč to pitomý DRM. Takhle holt zůstanu jen u Origins.
    • Přesně tak, chtěl jsem si to koupit na steam nebo ideálně gog, ale abych měl druhý drm ve hře a nefungoval mi kvůli tomu korektně big picture mód, tak to fakt ne. ( v případě steamu)
  • On je to tak problém žánrů. Plošinovky ani stealth nemají nejširší poblikum a myslet si, že dalšího dílu se prodá víc, než předešlého, protože ho uděláme jednodušší (Rayman) nebo akčnější (Splinter cell), je naivní. Spíše to dopadne tak, že naštvou publikum a prodají míń. Holt říkejme tomu mezní míra zisku daného žánru .)

    Ale spíš mě zaráží jiná věc. Jak kdysi mohl Ubi udělat Chaos theory, které bylo v hratelnosti téměř pure stealth, v technologii totální špička (i dnes vypadá ještě dobře) - a přesto si ještě pochvalovat, jak dobře šly prodeje.
    • Možná kdyby jsi Blacklist napřed zahrál... Všechny mise za Sama jdou dohrát bez zabití a když si dáš trošku na čas tak i bez omráčených nepřátel. Chaos Theory na svůj věk vypadá obstojně, ale srovnání se současnými hrami už prostě nezvládá.

      Spíš asi byl trochu problém v prezentaci, kdy chvíli ukazovali samý boj a pak najednou nevěděli co s negativními názory skalních fanoušků.

      Co mi na Blacklistu vadí/chybí je nějaké použitelné noční/termovidění (z nabízených termovizí si prostě nevyberu a noční vidění je celé nějaké nemocné). Dál - po Pandora Tommorw mi chybí snímání číselných kódů z tlačítek pomocí přísavné kamery a termovize... To byly takové pěkné srandičky.

      PS: Sérii Splinter Cell jsem hrál komplet (vše co vyšlo na PC). A mám je všechny jako originálky (i když první dva díly dokupované až zpětně)... Kromě toho mám oba poslední Raymany
  • takhle to dopada (v pripade raymana) když někdo vyda spickovou AA hopsacku a chce tim konkurovat stovkam indie hopsacek za par supu. Dusledek bude ten ze tyhle krasne udelany a kvalitni skakacky nikdo delat nebude, a scenu ovladne indie. Aby taky ne když tomu kazdej dava 8/10 a vic. A podobne muzou dopadnout i ostatní zanry. Samozrejme me můžete zase uminiskovat, nic to nemeni na tom ze to je pravda.
    • GlaDOS
      Tento rok vyšlo jen několik dobrých skákaček. Hrál jsem Spelunky, ale to přece nevylučuje, že si nemůžu zahrát skvělé Rayman Legends. Spíš si myslím, že hodně lidí nepotěšilo Uplay a tak čekají na nějakou slevu.
      • Jack1947
        Nectu nikde ? o konzolich tudiz to by pak problem nebyl... ale chapu stoji to hodne tak sleva se hodi. U konzolovek to plati az trojnasobne.
    • Ja si nahodou raymana kupim v roce 2014! Az si poridim konzoli teda, tak tohle bude prvni hra, do kery jdu... *5*
    • Jack1947
      Kdo srovnava, Indie a klasicke hry je sam spatny.
  • Tyhle hry nejsou nic nového je to furt to samé dokola jen trochu jiný příběh Sam umí nějaký ten nový pohyb nakonec to zabalíme do nové krabičky dáme na to cenovku 1500kc na xbox a oni si myslí že se všichni poškubem aby jsme to měli doma *1*
  • michaliuz18
    ani sa nejak necudujem ono su to sice dobre hry, no ubisoft vacsinou stale robi hry tak na 8 bodov ...blaclist mal docela kriticke hodnotenia vela ludi na to frflalo aj ked mohli byt radi ze sa konecne vratil poriadny stealth a nielen strielanie
    a rayman tak isto , origins ma bavil viac, zdal sa mi vacsou vyzvou , nez legends kde su vkuse same srdiecka a poriadna vyzva su len leveli na cas , a posledna kapitola kde je riadne zlozity boss ktory ma vzdy nejak dostal ,tam som skapinal najviac , no dal som to , a tiez hodnotenie tak na 8 ... origins ale na 9

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit