Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Black_Hand
    jak vidno je tu spoustu lidi co nikdy nevidelo herni prototyp, ani prvotni koncepty...co se da delat. nazor takovych lidi je ponekud irrelevantni.
    • smejki
      komunita, kterou jsem si v článku Wastelandu lehce pokritizoval, se v tomhle případě chová velice rozumě. Méně chápavým dokonce i někdo názorně ukázal, co svede post-proces :
      http://wanha.com/present/temp/wl2_noised.png
      • Black_Hand
        jj vsim jsem si :). jak sam vis, ted hraju deus ex HR. jakpak by asi ten vypadal bez jakehokoli post processingu :).

        btw u double fine byly taky pre-vizy a taky byly namitky, ale relativne konstruktivniho razu. nekteri by si treba nevybrali zvolenou grafickou stylizaci, ktera souvisi s jednim clenem tymu, ale tu vybral tim jako sef projektu, protoze ji chce. po urcitem doladeni, jako napr. vetsi detailnost atd., ty namitky zmizely. a prozatim to vypada skvele a uz se rodi jasne injoky do plne hry :).
      • DangerousDave
        áno tak by sa mi to páčilo, čím bližšie k Falloutu tým lepšie...

        ale ja by som to urobil trochu plastickejšia a farby by som až tak nedesaturoval http://oi49.tinypic.com/2jta2p.jpg
  • Když si vzpomenu v jaké grafice jsou první falouty a přesto mě i dnes baví, tak si myslím že nad tímhle nos ohrnovat určitě nebudu. Jen doufám, že se dočkám skvělých dialogů, zajímavých míst, náhodných střetnutí, + nějaký ten příběh :-D. +- nějaký ten perk. Prostě se na to těším ať to bude vypadat všelijak.
  • Připomíná mi to zrušený Van Buren aka "opravdový" F3, nemužu si pomoci...
  • yuri.sidius
    Pokud to bude aspoň tak brutální jako starý fallout tak mi ta grafika nevadí, i kdyby to zůstalo takhle tak to beru. Fallout 3 byl sice super hra, ale fallout to nebyl a už by to chtělo nějakou novou falloutovku, hrát ty starý dokola mě už moc nebaví ... ne kecám, ty se neomrzí nikdy *1*
  • Velka marketingova chyba. Nedorobene veci sa proste neukazuju, lebo ludia = lamy = nepochopia ze tak to vyzerat vobec nebude. Ale kedze nieco ukazuju su si isty ze je to dostatocne, ale neni. Komunitny vyvoj je jedna vec ale siriace sa obrazky netom s nadpismi ako hnusne bude W2 vyzerat narobi viac skody ako osohu. K otazkam na grafiku mali nasmerovat na Unity video, a aku siroku skalu grafickych pojati dokaze engine absorbovat.
    Proste nemali ukazovat nic. Za pol roka mozno, s nakou heavy postprodukciou.
    • Robotron3
      Proč by to tak vůbec nevypadalo? Plus efekty a post proces, ale jinak se výsledný vzhled už asi tolik nezmění. Jako, co kdo čekal? Na poměry malýho týmu slušný.
      • Keby som ti ukazal pre-alpha po 30 dnoch vyvoja vsetky AAA hry tak by si neveril ze je to to iste. Takto to nebude vyzerat ani omylom.
        • Robotron3
          Možná máš pravdu, ale uvidíme.
      • ucho
        jo, taky mě to celkem překvapilo. k projektu jsem od začátku trochu skeptický, ale zatím výsledek nepředložili špatný, popravdě jsem čekal vizuálně něco slabšího, tohle ještě může vypadat zajímavě. ale tak stejně bude důležitá hratelnost a herní mechanizmy.
    • No... jelikoz se to financovalo pres kickstarter, tak Brian na vsechny marketingove poucky kasle ;-) Me prijde strasne fajn, jak porad komunikuje s lidma, kteri na to prispivali, ukazuje jakym smerem se to bude ubirat a zajima se o nazory fanousku. Nikdy sem takovy pristup nevidel, a sem moc rad, ze si do toho necha i trochu (primerene) kecat. U me zatim maximalni spokojenost.
      • +1 za zamyšlením se nad podstatou hry. Projekt s běžným financováním musí ukazovat jen materiál, který je dokonalý nebo alespoň téměř dokonalý. Kickstarter porojekt musí, lidem co poslali peníze, ukázat to, že se s projektem neco děje.

        Podle mě dobré jen bych trošku ubral sytě oranžové a celkově bych ubral na barevnosti. Jinak žádny problém a hodně mě zajíma jak to bude vypadat až ten engine využijí naplno.
        • Ano ukazat musi ze to cele neni podvod a robi sa, ale to mohol radsej ukazat videjko celeho noveho studia a kolko ludi na tom robi, vela artworkov a konceptov a ak nieco priamo z enginu tak bez textur bez nicoho len poly modely atd. Proste toto sa neukazuje a nema to nic spolocne s pouckami z marketingu, proste neni co ukazat a hotovo. Kazdy kto hra fallouty a wastelandy atd vie ako ta hra bude vyzerat.
        • opravdu bych z tohohle obrazku nic moc neusuzoval, proste jenom info o otm ze se neco deje a jak to +- muze vypadat ( prostredi se mi libi i kdyz vic se tesim za zarostly oblasti, barvy a nasviceni vubec neresim, v tomhle stavu to nema vubec smysl ). Ja sem naprosto spokojen a moc se tesim :)
  • Vyslo uz to video s vasi navstevou u Farga? Pripadne na kdy ho planujete? Diky.
  • Podle me je to super uz tajhle!

    btw rozlustit ten "kod z obrazku" je fakt orisek...
    • Hlavně ve dvojce když člověk s nima našel jeskyni někde na severu mapy a měli jen 50hp *1* Jinak ale W2 nebude pokračovatelem Falloutů.
      • A sakra úklik po ránu. Špatné vlákno. *10*
  • Deever
    Vypadá to dobře. Pár (desítek) podcastů zpátky byli koumáci k Fargovým snahám skeptičtí, ale to je škoda, protože celej projekt Wasteland 2 vypadá mňamózně. Seriózně zvažuji příspěvek.
  • smejki
    Abychom byli kompletní.
    - kamera na tomhle screenu je prakticky na maximálním zoomu, kdy je zároveň úhel kamery nejostřejší. Při odzoomování to bude víc top down a taky se trošku změní perspektiva
    - Wasteland je celým svým pojetím velmi komixový a ztřeštěný, takže jistá stylizace (minimálně geometrická) je nutná
    - Fargo zvažuje nastavitelnou barevnou paletu (jako to měla Arcania)
    • Cahir
      "Wasteland je celým svým pojetím velmi komixový a ztřeštěný, takže jistá stylizace (minimálně geometrická) je nutná " - tohle jsem nevěděl a musím přiznat, že mě to trochu štve. Čekal jsem pořádnou depresárnu, artworky tím křičeli. Screenshot sám je ok, ale ta stylizace mi nesedí.

      Ale furt se samozřejmě těším... Jen jsem teď poprvé zjistil, co že to vlastně asi bude zač. *1*
      • smejki
        že tys to nečet!? http://games.tiscali.cz/tema/wasteland-aneb-vse-co-jste-chteli-vedet-o-predchudci-falloutu-59198
        taky mi tochu vadí, že koncept arty jsou pochmurné a dost realistické, zatímco wasteland a zjevně i jeho grafická podoba jsou značně komixové.
        • Cahir
          No vidíš, to jsem četl, ale jsem holt hlava děravá... Nevím, možná jsem čekal, že ona přepálenost bude zasazena do pochmurného světa, podobně jako ve Falloutu 2. Víš co myslím, hra depka a občas těžká schíza, a pak člověk přišel do New Rena, rozpoznal nějakou monty pythonovskou náražku atd. A ono to prostě nějakým podivným způsobem fungovalo.

          Ale ono to snad nějak půjde i tady.
          • smejki
            ono to bude pochmurné tak říkajíc v druhém plánu - sviňárny, důraz na šedou morální zónu a těžká rozhodnutí.
            neměl by ale panovat pocit bezmocnosti a zmaru nýbrž nového počátku ve světě, který je plný vážných situací ale i robotizovaných taťků šmoulů.
    • Thorleif_cz
      Ahoj, chtěl bych se zeptat na jednu věc. V článku mě to tak nějak trklo do očí, týká se to tý nastavitelný kamery. Jde jenom o zoom, nebo jak by to vlastně mělo být?
      • "Also, this particular camera angle is on the low end of a range that the player can adjust upwards to a much more top-down view, for those who prefer that style during game play."

        Ale to by pro někoho bylo asi hrozně moc práce najít...
      • smejki
        nevyplývá, že by měla být plně free kamera, ale spíš bude volná jen rotace a při zoomu bude kamera lítat po fixní dráze. Teď vidíš maximální zazoomování, při maximálním odzoomování se kamera víc sklopí a logicky nebude mít perspektivní zkreslení až takovou sílu.

        samozřejmě všechno je v interní testovací fází, všechno se může ještě razantně změnit a nikdo to oficiálně až takhle zevrubně nepopsal, nicméně z již zveřejněného jsem to takto pochopil.
  • Amylee.Anderson
    Tahleta stará grafika se mi líbí, jenom to tu "starost" kazí přílišná ostrost a víc barev. Pak to nepůsobí ani staře, ale ani nově a to je škoda.
    • Si ubereš saturáciu na monitore a je hotovo *1*
    • deridon
      tak pro ostrost jsem.. ale barevné spektrum, jak bylo řečeno, mělo jít měnit.. byl bych taky pro něco víc "temnějšího" a bylo by to super
      • USER47
        Jo jo, západ slunce na poušti musí bejt temnej a šedivej.:D
        • deridon
          no tak jsem to zas nemyslel :D ale tak New Vegas hraju s Enhanced Shaders s "pulp" paletou a je to takové více pouštní, ale zároveň temnější, působí více post-apo a interiery mají stejnou barevnou paletu jako má Rage (taková ta stylizace domodra, dozelena atd.).. ale Wasteland je samozřejmě jiná hra s jiným stylem, které je udajně více komixové, takže proč ne, pokud je to vize autorů
          • GlaDOS
            Když už jsme u toho, není na Fallout New Vegas nějaký mód, co přidá do interiérů víc světla? Protože ty interiéry se mi zdají občas vážně zbytečně temny.
            • Aj ked to neni interierovy mod, Imaginator umoznuje (okrem ineho) zvysovat jas priamo pocas hrania. http://newvegas.nexusmods.com/mods/39619

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit