Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • SixThe9th
    To sice neni, ovsem to 'Severni' je zde odvozeno od politicke mapy New Eden, viz.
    http://go-dl1.eve-files.com/media/corp/verite/influence.png
  • technická - ve vesmíru neni sever *4*
  • Když se oháníš starcraftem, tak je to jako kdybys první měsíc mohl nasadit jen pěchotu, za 1/2 roku i tank a za rok možná stíhačku... můžeš si koupit boostery, ale v případě nového hráče to bude za reálné prachy, protože tolik na začátku nedá dohromady ani náhodou.
  • už jenom pilotování lodí vyžaduje x skillů a čím větší, tím jich je víc a náročnějších (trvá to daleko déle) a to se ještě nebavíme o skillech, které ti výrazně vylepší všechno možné, ale jen o "nutných".
  • v nastudovanych skill sa nepriblizis, ale v com konkretne si myslim ze si v hre bmedzeny a nemozes robit to, co ti stari hraci?
    Skillovanie urychlili, takze za par mesiacov mozes sa prehanat v najvacsich lodiach, co v eve existuju a podobne.vies, ani ten 10 rocny char sam v hre neurobi nic, vzdy potrebuje mat spoluhracov
    tato hra nie je solo, teda solo ju hrat mozes, ale moc daleko to nedotiahnes
  • A pomalu už ani offline...
  • To je možný, nicméně irelevantní. U obou platí, že když to někdo hraje dlouho, tak má hodně navrch. Vlastně to platí všude, i v životě. Na tohle se fakt nedá stěžovat, nemá to logiku...
  • hlavně dnešní hry žádnou lanku nemaj :-D
  • anebo z toho vyplývá, že jiné online hry nemají na jednom místě takové množství hráčů
  • Problém, je že aaa myslel herní skilly (v podstatě pasivní schopnosti), které si naklikáváš, a postava se je pak "virtuálně učí", to je dle mého trochu rozdíl oproti Quake a StarCraft, kde si člověk skill pěstuje přímo hraním.
  • "nikdy se nepřiblížíš ani trochu těm co už v tom jsou roky"

    To ale platí u jakékoliv mp skill-based hry typu Quake nebo StarCraft, kde žádný grind není...
  • Tebe tam někdo poslouchá? *8*
  • množství grindu je obrovské zejména díky skillům, které se vylepšují pasivně pořád i když jsi offline = nikdy se nepřiblížíš ani trochu těm co už v tom jsou roky.
  • Veskoslav
    Tak ona věta: "Jiné online hry na světě takové problémy s množstvím hráčů na jednom místě nemají" vyznívá, že jiné online hry toto zvládají:)
  • Spis je fakt smutny, ze kdyz vemes 20+ let stary gamesy, daly se tenkrat (po LAN) hrat v 64 lidech. Spousta soudobych games nezvladne pulku. Ve vsech tzv MMO nikdy neuvidis pokupe vic nez +- 40 lidi. A kdyz jo, tak se z toho hra doslova podela. Jak to vypada si kazdej gratis muze aktualne otestovat rebas na RIFTu, eventy ve final zone = sebehne se tam bezne kolem 100 lidi, FPS spolehlive padnou nahubu na libovolnym HW, lagy jako svin.
  • No právě. Proč jsem to asi psal. :D
  • Množsví grindu závisí na tom jak moc je ochoten člověk riskovat. S explorační lodí může člověk rychle bohatnout a otevírat si cesty k dalšímu contentu. Ale je to hodně nebezpečné, pokud člověk nedělá dobře svoji práci.
  • Veskoslav
    Můžeš mi říct nějakou onlinovku, která umožňuje naráz bojovat X tisícům hráčů na jednom jediném bojišti?
  • Tak pořešit. Jiné online hry na světě takové problémy s množstvím hráčů na jednom místě nemají. Podle mně asi zatím nevědí jak to dobře řešit. Když často ty bitvy v EVE se dějí jen tak z ničeho. Někde chytí carrier, ten zavolá o posily, aby zvrátil poměr sil. Útočníci v zoufalé situaci volají zálohu. Obránci tedy ještě přidají. A takhle se to během hodinky vystupňuje. A to když se stane třeba v noci mezi sobotou/nedělí. Tak nastává zábava.
  • Veskoslav
    Nejlepší Excel simulátor na světě:) A bitvy? Člověk prostě sedí, sleduje miliardu teček a řve rozkazy *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit