Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • technická - ve vesmíru neni sever *4*
    • SixThe9th
      To sice neni, ovsem to 'Severni' je zde odvozeno od politicke mapy New Eden, viz.
      http://go-dl1.eve-files.com/media/corp/verite/influence.png
  • Nikdy sem tu hru nehrál a asi nikdy hrát nebudu. Článek sem ale přelouskl jedním dechem jak mě to pohltilo. Dík za článek k odpolednímu kafi:)
    • Rejsek
      Jj. Články o EVE jsou vždycky fajn, ale nešel bych to hrát ani za nic. Vlezeš tam natešenej z těch článků a hned zjistíš, že jsi uplné ho*no, co si bez nolife grindu, nebo kaček navíc, nic z toho, o čem četlo, neužije. Ve spojení s mrzkou možností alespoň fyzicky ovládat loď je to pro mě navěky "untouchable" :-)
      • Množsví grindu závisí na tom jak moc je ochoten člověk riskovat. S explorační lodí může člověk rychle bohatnout a otevírat si cesty k dalšímu contentu. Ale je to hodně nebezpečné, pokud člověk nedělá dobře svoji práci.
        • množství grindu je obrovské zejména díky skillům, které se vylepšují pasivně pořád i když jsi offline = nikdy se nepřiblížíš ani trochu těm co už v tom jsou roky.
          • v nastudovanych skill sa nepriblizis, ale v com konkretne si myslim ze si v hre bmedzeny a nemozes robit to, co ti stari hraci?
            Skillovanie urychlili, takze za par mesiacov mozes sa prehanat v najvacsich lodiach, co v eve existuju a podobne.vies, ani ten 10 rocny char sam v hre neurobi nic, vzdy potrebuje mat spoluhracov
            tato hra nie je solo, teda solo ju hrat mozes, ale moc daleko to nedotiahnes
            • už jenom pilotování lodí vyžaduje x skillů a čím větší, tím jich je víc a náročnějších (trvá to daleko déle) a to se ještě nebavíme o skillech, které ti výrazně vylepší všechno možné, ale jen o "nutných".
          • "nikdy se nepřiblížíš ani trochu těm co už v tom jsou roky"

            To ale platí u jakékoliv mp skill-based hry typu Quake nebo StarCraft, kde žádný grind není...
            • Když se oháníš starcraftem, tak je to jako kdybys první měsíc mohl nasadit jen pěchotu, za 1/2 roku i tank a za rok možná stíhačku... můžeš si koupit boostery, ale v případě nového hráče to bude za reálné prachy, protože tolik na začátku nedá dohromady ani náhodou.
            • To je možný, nicméně irelevantní. U obou platí, že když to někdo hraje dlouho, tak má hodně navrch. Vlastně to platí všude, i v životě. Na tohle se fakt nedá stěžovat, nemá to logiku...
            • Problém, je že aaa myslel herní skilly (v podstatě pasivní schopnosti), které si naklikáváš, a postava se je pak "virtuálně učí", to je dle mého trochu rozdíl oproti Quake a StarCraft, kde si člověk skill pěstuje přímo hraním.
  • TheGGG
    takové peníze do devs musí týct a oni jsou líní si takové věci pořešit, nebo třeba udělat lepší servery... jinak toto zní fakt cool, hra musí být dobrá, škoda že to nejlepší (tyto obrovské bitvy) jsou dle YT videí spíš utrpením
    • Tak pořešit. Jiné online hry na světě takové problémy s množstvím hráčů na jednom místě nemají. Podle mně asi zatím nevědí jak to dobře řešit. Když často ty bitvy v EVE se dějí jen tak z ničeho. Někde chytí carrier, ten zavolá o posily, aby zvrátil poměr sil. Útočníci v zoufalé situaci volají zálohu. Obránci tedy ještě přidají. A takhle se to během hodinky vystupňuje. A to když se stane třeba v noci mezi sobotou/nedělí. Tak nastává zábava.
      • Spis je fakt smutny, ze kdyz vemes 20+ let stary gamesy, daly se tenkrat (po LAN) hrat v 64 lidech. Spousta soudobych games nezvladne pulku. Ve vsech tzv MMO nikdy neuvidis pokupe vic nez +- 40 lidi. A kdyz jo, tak se z toho hra doslova podela. Jak to vypada si kazdej gratis muze aktualne otestovat rebas na RIFTu, eventy ve final zone = sebehne se tam bezne kolem 100 lidi, FPS spolehlive padnou nahubu na libovolnym HW, lagy jako svin.
        • hlavně dnešní hry žádnou lanku nemaj :-D
          • A pomalu už ani offline...
      • Veskoslav
        Můžeš mi říct nějakou onlinovku, která umožňuje naráz bojovat X tisícům hráčů na jednom jediném bojišti?
        • No právě. Proč jsem to asi psal. :D
          • Veskoslav
            Tak ona věta: "Jiné online hry na světě takové problémy s množstvím hráčů na jednom místě nemají" vyznívá, že jiné online hry toto zvládají:)
            • anebo z toho vyplývá, že jiné online hry nemají na jednom místě takové množství hráčů
    • Veskoslav
      Nejlepší Excel simulátor na světě:) A bitvy? Člověk prostě sedí, sleduje miliardu teček a řve rozkazy *1*
      • Tebe tam někdo poslouchá? *8*
  • Hmm, o tom TiDi vim, takze mi ja jasne jak "zabavna" je takova megabitva, ale ta regenerace mimo TiDi je ze strany vyvojaru epicky fail. Jen to ukazuje jak moc uz je to po technicke strance muzejni kousek i kdyz grafiku neustale vylepsuji.
    • Veskoslav
      Vědělo se o tom už pár měsíců, žel bohu až tahle bitva je rozhýbala k tomu, že to začali řešit. Do té doby to nikdo moc neřešil, protože málokdo se vrhne na citadely.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit