Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ked budem hrať ze ženu tak mi na romancu neostane nikto. Jeden starý druhý čierny takže v tomto diely asi žiadny vzťah nebude.
  • Jaal je on :) https://twitter.com/BioFanOfficial/status/824850175562690562
    je jedním z možných společníků a pokud na twittru nekecají, tak s ním může mít Ryder i románek
  • Pre mňa osobne sú DLCčka jednou z veľkých otáznych pri BioWare, aj keď dokážu že vedia vopchať do 2 či 3 hodinového DLC plno kvalitného contentu, ako pri Shadowbrokerovi a Arrival, či Zaed a Kasumi, tiež vedia dokázať ako ten kontent z niektorej časti vysekajú aby to predali za pár babiek navyše. DLC-čka, ako Leviathan a From Ashes by nemali nikdy existovať, aj napriek vysokej kvalite obsahu a pravdepodobne ako jedny z lepších DLC v ME, nemali by existovať z dôvodu úzkeho prepojenia na ústredný príbeh, ergo mali byť v hre. Napríklad pri ME3 mi nevadilo DLC ako Omega, šlo o bočnú linku, ktorá s centrálnou zápletkou nemala až tak spoločného, avšak strčiť do DLC Protheana ako DAY1 a proto-Reaprov, to chce mentalitu samovraha.
    Najviac ma však pri BioWare znechucuje, keď robia tie fanboy festy, kde do DLCčka natrepú tonu až stupídneho obsahu, plno detinských hlášok a postáv, ako aj desnú zápletku, čo sú presne DLC ako Citadela(Let´s party while Reapers runs havoc across the galaxy), kde už nejde o nič iného, než o zbytočné ťahanie prachov z hráčov.
  • Ale asi máte pravdu v tom že pokud by existovala reálná konkurence tak by to nevyhrála.(jen tak mimochodem do dneška nechápu jak zaklínač mohl vyhrát nad bloodborne ale to je jedno :))

    Každopádně abych to uzavřel, tak vývoj DAI byl relativně dost problematickej, kdy BW dostalo zadání od EA že z toho maj udělat MMOčko a poté došlo ke změně na SP což se samozřejmě negativně projevilo na jednotlivých částech hry.
    DLCčka jsou o level jinde(převážně tresspaser) a rozhodně to spíše ukazuje na to že SP hry BW umí. Strach o ME zvláště díky tresspasseru a citadel DLCčku z ME3 fakt nemám.
  • Souhlasím s tím že kvalita hlavní hry(co se týká vedlejších úkolů) je občas šílená. Hlavní linka byla skvělá téměř od začátku do konce(konec naštěstí napravili dlcčkem)
    Postavy byly napsaný dobře(a očem jiným taky BW hry jsou). Z valný většiny jsou ty jejich hry narvaný klišéma a idiotickým příběhem boje mezi dobrem a zlem. Jenže atmosféricky to maj zvládnutý na jedničku. A občas i překvapí nějakým twistem(viz cestováním v čase)

    Co se týká těch mmo prvků tak to nebylo zase tak hrozný. Prostě pokud si nechtěl procházet každou oblast na 100%(a z mojí zkušenosti přesně tohle lidi udělaj v hinterlands což je snad nejhorší herní lokace jakou jsem kdy viděl) a dál už se na to vykoušlou..a přitom lokace jako empress de lion(nebo tak nějak) je jedna z nejlepších který jsem v open world hrách viděl(to samý oblast jaws of hakkon z dlcčka)
    Systém soubojů ani nemá smysl komentovat, ten je tragédie už od jedničky(pokud zrovna člověk nemá potřebu hrát hru takticky na nejtěžší obtížnost a pak to už celkem jde)
    Spousta lidí ti napíše že ME trilogii hodnotěj nějak takhle ME2 < ME1 < ME3. Samozřejmě je to dost subjektivní.
  • Kdo si pamatuje jak to tady na Games vypadalo před vydáním DA:I? Dopadne to špatně, bude to průser, Bioware kvůli tomu zkrachují, to kupovat nebudu!!!! A jak ta hra následně vyhrála Hru roku jak dle redakce, tak i dle čtenářů. Je vidět, že se zde nic nezměnilo *1*
  • Jen tak kdyby to někoho zajímalo, ta ehmmm dáma? s uhrančivým pohledem v traileru v čase 1:07 se jmenuje Jaal a něco mi říká, že to bude fajn spojenec a bude s ní sranda..
  • Dobrá, tak sem si doplnil vzdělání...

    Sourozenci Ryderovi: narozeni 2163, Citadela; měli neoficiální "N7" výcvik od svého otce, jak to šlo, nastoupili do armády.On sloužil na stanici Arcturus a blízkých základnách, ona na vykopávkách na Marsu.
    Takže jim je cca 22 let při odletu do Andromedy. Shepardovi na začátku ME je 28, takže zas o tolik moc to taky není.
    -----
    Liam Kosta: inženýr, bývalý člen pořádkových sil, krizový agent pro řešení mezidruhových střetů.
    Cora Harper: Biotička, bývalá armádní důstojnice, jako účastnice programu Valkýra Rady Citadely bojovala po boku asarijského komanda. Po Alecu Ryderovi další v pořadí na post Pathfindera.
    ----
    Tak jestli to jsou holobrádci nebo ideální kandidáti na takovou misi, to ať už si rozhodne každej sám.
  • Argumentovat prodejem je ta největší stupidita, ale proti gustu pane... *15*
  • Call of Duty sa tiež predá na milióny a je to celkom fajn šitšou... trebalo sa pozrieť aj na ich fóra, kde to až takou pozitivitou neoplývalo, napokon preto tie fóra aj zrušili, lebo od DA2 im to tam hráči vždy dali vyžrať až do dna, no aj napriek kritike a dosť často opodstatnenej ostali hráči ignorovaní.
  • Holobrádci? To měli na jednosměrnou misi s úkolem zachovat lidstvo poslat elitu z domovů důchodců? Že by to tam utloukli berlema? *1*

    Nástřel příběhu je jasnej, misi velí starej Alec Ryder, průkopník z první cetsy přes hmotový vysílač a veterán války prvního kontaktu. Pak se něco semele, ale nechme se překvpit.
    A ty jeho děti, těm je tak kolik? 25? Cora vypada na 30. To nejsou úplný mláďata.

    Jen tak mimochodem, tuhle sem koukal na dokument z letadlový lodi v bojovým nasazení a až sem koukal, jaký mladíci tam slouží. V řízení letovýho provozu, na palubě u obsluh katapultů a podobně bězně makaj kluci kolem 20 let.
  • flash789
    *1*
  • flash789
    Ne DA:I rozhodne propadak neni, prodaly miliony a lidi to porad hrajou, a vis proc? Protoze to je dobra hra a bavi je...nevim co by mela byt vic.
  • To je totiž psychologický. Člověka štve, když hraje za postavu, která v jeho věku zachraňuje galaxii, zatimco on je malý hovno, který hnije u rodičů ve sklepě. Teda aspoň já to tak mam.
  • sorry ale "rpg hra roku" to bola len preto, lebo v ten rok žiadne poriadne iné AAA RPG nevyšlo, napokon aj preto, lebo preložili release na neskorší termín, aby sa tak vyhli zrazeniu so Zaklínačom. Napokon, ale aj tak by som vtedy tú hru roku dal Divinity, ktorá si svojím dizajnom rozhodne takú cenu zaslúžila viac než DA:I.

    DA:I bolo single-playerové MMO, no a to už je celkom slúšný brajgel, keď SW:TOR má príbehovo čo do hĺbky viac čo ponúknuť, než povrchné DA:I, ktorého hlavným zámerom mal byť príbeh. DA:I ukazuje len na trendy, ktorými sa BioWare uberá čoraz viac už od začiatku ME2, od lenivých zmien v herných mechanikách, cez nešťastné zmeny v spôsobe expozície príbehu, nešťastné dizajny jednotlivých postáv, ktoré reálne nemajú do vnútorného univerza čo dodať až po neochotu prijať kritiku, či nešťastný DLC obsah. DA:I nie je doslova prepadák, avšak nie je ani blahoslavená mana, len veľmi ťažkopádne sa je rozhodovať medzi kvalitou ktorú ponúkol DA2 a DA:I, lebo oboje mali svoje pro a proti, avšak aby sa priblížili ku kvalite DA:O, na to ani jedna z hier nemá. Pointou, prečo boli hry ako DA:O, či ME1, tak populárnymi pre komunitu, bol spôsob expozície a zmysel pre detail, ktoré dodávali týmto svetom hĺbku a uveriteľnosť. Len tak mimochodom, koľko side-questov v DA:I malo kvalitu drobných vedľajších questov akými bol templár Otto z Odluky v DA:O, či Ruck v Deeproads, alebo kopu ďalších podobných ktorými bol svet DA:O poprepletaný.
  • h0p3
    Hmmm, tak až zas budu ve stavu, kdy nebudu mít co hrát. Tak se na to vrhnu. Dík.
  • Jj jsou. Ale deep roads dlc je nejslabší z nich. Ohodnotil bych to nějak takhle - tresspasser - jaws of hakkon - descent.
    Problém descentu je ze je to krátký a některý lidi lore deep roads absolutně nezajímá..ale z hlediska loru to dlccko má neuvěřitelný implikace do budoucnosti.
    Jaws of hakkon je to jak měli vypadat hinterlands. Otevřená lokace se zábavnými questy a relativně silným drakem.
    No a tresspasser je spíš takovej konec pro DAI. Tady řeknu jen jediný - nech se překvapit
  • Nic neocekavat neni ekvivalentem nezajimat se, tvrdaku...stale doufam, ale neverim...asi nejsem ten spravny fanboy a to puvidni trilogii povazuji za to nej, co jsem hral. Tak uz se uklidni, nemusis tady delat ramena.
  • h0p3
    Jsou ty DLC vážně dobrý? Popravdě, vanilla DA:I mě dost zklamalo, proto jsem se k nim moc neměl. Ale teď mám DA:I na Originu zadara a ty DLC stojej pár šušňů, tak přemýšlím jestli tomu nedat druhou šanci.

    Do Deep Roads se vždycky rád vrátím, pokud to stojí za to.
  • Tak pokud tě nezajímá tak proč máš proboha potřebu to komentovat ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit