Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • oktavius66
    55 Gb místa.. Ty vo*e dejte mi prášek nebo odpadnu. Doporučené splňuji, tak se mi to zase může trhat jak je na mém PC zvykem. Mám pocit, že moje PC je tak trochu retardované. Všechno rozjíždí naopak. Říká se, že spoustu lidí nedokáže The Evil Within rozjet ani na silných strojích a já to na mém 3 roky starém PC rozjedu na největší bez záseku. O RYSE se říká, že jede na vysoké i na starých PC a já měl někdy problémy se záseky i na LOW. Tak uvidíme jak pošlape toto.
    • Heh, to mas uz pomalu vic nez BR ... tam to vyhazi tak +- 20GB/hod. Koukam ze kupovat dneska SSDcko pod 1TB je nanic, 2-3 veci a misto je v trapu.
    • Což o to ... 55Gb, na to už si zvykejte všichni (Titanfall, Wolfenstein a vůbec, většina nových "velkých" her pod 20Gb nejde). Zajímalo by mě ale k čemu 8gb ram. Né že by to bylo nějak přehnané, já sám mám 4gb ram a zatím mi to stačí, ale už dlouho si chci dokoupit minimálně další 4gb (těch 8 vnímám dnes už jako standard při stavění nových sestav). Jen mě celkem udivuje že s tím přišlo CoD jako první. No jestli se to ve hře projeví, tak proč ne - skok už by byl celkem třeba (4gb ram mám už asi od roku 2006), ale jestli to je jen uměle nastavené...
      • Chci predevsim videt, co budou delat majitele tech 70% PC, ktery maj 32bit widle. Protoze pokud myslej vazne jako min 64bit ... Dtto dx 11, to asi na konzolich moc fungovat nebude, takze dalsi PR zvast bych to tak videl.
        • Ono by to ale imho vypadalo dost divně, kdyby napsali, že to vyžaduje 32-bit systém s 8GB ram, který nejsou od 4096MB ale v takovym systému adresovatelný a tudíž použitelný :)

          Pokud máš víc než 4GB koukni se někdy na obsazení paměti až budeš hrát nějakou vizuálně trochu slušnější hru a budeš se divit. Překročit hranici 4GB dneska neni problém, obzvlášť ve hrách kde je víc NPC/AI. Shodnem se na tom, že je to všechno o optimalizaci, všichni určitě známe hru A co vypadá i obsahově je lepší než hra B a zatímco hra B se skoro nehne hra A bez problémů dává více než Ubi-filmových 30 fps ;). Ale myslim si, že při dnešních cenách komponentů je asi tristní uvažovat o tom, že nějaká hra chce nedejbůh víc bež 4GB ramky.

          Jinak si marně lámu hlavu, cos myslel "min 64-bit". Minimálně 64-bit operační systém? Uklidnim tě, "víc" nežř 64bit architektura zatím existuje jen na papíře nebo v prototypech, marně si lámu hlavu na tím tvým "min 64bit" :).
        • Vážně má někdo ještě (mimo XP uživatele) Wokna 64 bit? To snad ne... Aspoň hráči snad ne.
          • nechtěl jsi spíš napsat 32 ???
        • No, konzole maj RAMek dost, Xbox one by s dx11 taky neměl mít problém, ale asi to tam budou řešit podobným způsobem jako na ps4.
          Opravdu netuším, jestli je 70% uživatelů, kteří používají 32bit windows - otázka je, kdo z hráčů ještě používá 32bit windows - já naposledy tedy win XP a od té doby jen 64bit...
  • graf. karta prej 4 GB :))))))) na takovou extra sračku !!!!
    • ale prosimte. Bez si psat dvojtecky a zavorky na facebook a neblej to tady
      • Dvojtečky se závorkama aneb jak ty řikáš smajlíkům existovaly dávno před příchodem internety ty jeden facebukkáku ;)
  • hlavne nezapomente seedovat at to jede rychle, 55 giga neni zrovna malo
    • 5 hodin kampane...to je 10GB dat na jednu hodinu,a celkove to budu stahovat dyl,nez tech 5 hodin...to je proste novej druh protipiratsky ochrany - vydame hru tak debilni,ze nestoji ani za stazeni *1*
      • Za stažení už to ale nestojí asi tak od 3. dílu.
        • Mart9
          4. a 5. díl byl famózní, ty další jsem ještě nehrál.
          • Magister_Peditum
            Počkej, 4. díl je Modern Warfare 1 a 5. díl je World at War. Všeho všudy má dnes CoD už 10 dílů a 11. je na cestě (když počítám i konzolové CoD 3).
  • snáď ma moje sklenené oči klamú. COD a hentaké nároky, tak to mi ho vyndej....
  • Nevěřím, že to nejsou znovu a opět uměle našponované požadavky 'jen aby to vypadalo aspoň na papíře'. Čekám, kdy EA udělá Piškvorky 2014 edition s požadavky zahrnujícími i7 a 16 GB RAM.
  • Vegen
    Pamatujete požadavky na minulé COD? :D Tam jsem taky četl přemrštěné požadavky :D a ono to pak papalo necelý 2GB ramek :D
  • mam 16ti jadrove Opterony na 3 GHz, pujdou jejich instrkcni sady? Nabeh ma GPU maj dve 290X v SLI to nechci, rve, pujde to? CGI se nebojim, spis si rikam jestli ty akcni sceny nebudou moc v 26 FPS a chtel bych snizit na 15 FPS, to je optmnalni pro moje oci

    Dík

    ~ Gas
  • proc by taky nerozhybal,kdyz 99% zaberu Spaceyho jsou dmntni CGI? ve hre bude pak stejne vypadat nejak takhle http://metrouk2.files.wordpress.com/2014/05/wolfenstein-3d.png jak u zu CoD byva dobrym zvykem...
    • to nie je CGI, to priamo v COD ani vlastne nikdy nebolo
    • Spaceyho scény jsou evidentně v enginu hry.
      • del0
        Akorát tam bude jako obvykle rozdíl v grafice cutscén a samotný hry...
  • KIMCID
    a jeto hra nebo film?
  • Nepřijde to někomu jako Unreal Tournament s přebíjením ? :D !We have never seen it before in Call of Duty" Už jsem si chtěl pomalu rýpnout :)
    • Přesně tak! Něco úplně nového, co jsme mohli hrát už před deseti lety :-D Tímhle se z COD stává bramboračka. Bramboračka kterou žerou miliony lidí a nedají na ní dopustit, i když by se z toho normální hráč zeblil :-( a hlavně těch 55GB na disku? to je skoro dvojnásobek BF4...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit