Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hodně si tu všude možně lidi stěžují na to, že se vývojáři zaměřují více na konzolový trh. Je ale jasné, proč je pro vývojáře lukrativnější konzolový trh. Protože konzolový hráč mám konzoli na hraní. Hry si kupuje, nemá jinou možnost a je za to zčásti určitou formou i rád. Jako když si posluchač nějaké skupiny koupí jejich album, i když si ho může stáhnout. Protože je chce podpořit.
    Proč pro vývojáře není tolik lukrativní zaměřit se třeba pouze na PC? Protože nezanedbatelná procentuální část hráčů i hru stáhne. A to se zamozřejmě podpisuje na ziscích.

    Názory, že konzole brzdí grafický vývoj her, apod. jsou taky zcestné. Už při dnešních nárocích nejnovějších her se najde velké procento lidí, kteří hru nerozjedou. Vývoj nových technologií požaduje investice. A jestliže by se i vytvořila nová, pokročilejší technologie, kterou rozjedou jen vlastníci silnějších PC, bude to tak 10-15% uživatelů. Zbytek tak výkonné PC nemá a tudíž novou technologii nevyužije. Z toho vyplývá, že vývojář prodělá a končí. Proto je to nevýhodné.

    Dlouho jsem hrál také jen na PC. Ale s příchodem nové generace konzolí jsem měl jasno a koupil si PS 4. Ano, mohl bych si koupit za o něco málo peněz silnější PC, ale koupil jsem si PS 4. A nelituji toho...
  • mě se libí na konci ten komentař všech FAST :-D asi nikdo nehral Quake 3 (quakelive) :D
  • lol zase 6gb ram když stači 4gb
  • hehe.. unreal tournament 2004.. mapa: morpheus, mody: instagib a speed 110%
    to ma napadlo hned ako som zbadal tie 'novinky' ;)

    na unreal to nema, cod sa mal drzat vlastnej temy a linie (jednotku, dvojku aj stvorku som hltal.. potom uz nic :| )
  • dobře ti tak, normalni lidi tydle sragory nehrajou
  • Netuším, co má mít tenhle zcela jasně zcestný příklad společnýho s přístroji, které co do hraní a her fungují na nezpochybnitelné stejné kvalitativní úrovni jako PCčka? Moc tě nechápu, příteli...
  • Jo a parky s 0% masa se taky daji rozzvykat a spolknout. *15*
  • Nepopírám, ale na hraní s úplně stejným ovládáním a pěknou grafikou i výkonem postačuje konzole. Tady není co řešit.
  • Je to o tom, ze ubreceny konzolista zase zavidi. Pc je totiz ve vsem od ovladani, pres grafiku po siroky vyuziti lepsi.
  • Nebudou. V next(slow)gen jsou APU od AMD :)
  • Nikdo přece nikoho být zaseknutej nenutí. Když je to teda tak ku*va výsostně výhodný a nejlepšejší, tak proč se na tu gumama tvořenou královskou platformu nedělá tak, aby se to hnulo a mi mohli za týden začít cestovat v čase? Což? Mě by zajímalo, že i kdyby se ten HW a obrovský inovace posunoval co den, tak jak by mě to mělo donutit kupovat právě novej hw? Na to by mohl dělat pes, normálního přemýšlivýho člověka jako zákazníka se to stejně nedotkne. Podle mýho jen zcela zřetelný výkřiky kok*tů, kteří potřebují mít v továrnou chlazené bedně co pár hodin svítící trubku s nálepkou "Extra super power". O ničem jiným to není...
  • Vidíš já zas nechápu plno jinejch věcí, nikdy nepochopim (ehm ehm pc faggots).
  • Nechápu, jak někdo může hrát fps s gamepadem. Prostě tomu nerozumim a nikdy to nepochopim.
  • Trochu to asi konspirační teorie bude, nicméně to, že se hw zasekl na mrtvym bode kvůli krabičkám je holý fakt.. a nejenom hw, ale taky hlavně snaha o inovaci atd.. místo toho máme recykláty, co vycházejí každý rok a prodávají se jako rohlíky (konzolový trh). Pak se nemůžeme divit..
  • kamoš mi rikal že prej na vyrobce her tlači vyrobci hardwaru aby umele navyšovaly požadavky protože kvuli konzolim se technicky vyvoj zastavil a grafika je na mrtvém bode a lidý by pak nekupovali novej hardware. tak ja nevim jestli je to nejaka konspirace nebo fakt to tak muze byt
  • Muj pocitac tuhle sracku rozhodne nerozhybe, ne proto ze by na to nemel, ale proto ze tenhle herni odpad nema na mum disku misto, a to ani warez!
  • 55 GB na 5 hodin kampaně, 13 MP map a grafiku jak z roku 2008? Vážně? *7*
    Si radši počkám, až nějaký můj oblíbený online obchod zredukuje velikost a teprve pak to vyzkouším. *5*
  • Ono by to ale imho vypadalo dost divně, kdyby napsali, že to vyžaduje 32-bit systém s 8GB ram, který nejsou od 4096MB ale v takovym systému adresovatelný a tudíž použitelný :)

    Pokud máš víc než 4GB koukni se někdy na obsazení paměti až budeš hrát nějakou vizuálně trochu slušnější hru a budeš se divit. Překročit hranici 4GB dneska neni problém, obzvlášť ve hrách kde je víc NPC/AI. Shodnem se na tom, že je to všechno o optimalizaci, všichni určitě známe hru A co vypadá i obsahově je lepší než hra B a zatímco hra B se skoro nehne hra A bez problémů dává více než Ubi-filmových 30 fps ;). Ale myslim si, že při dnešních cenách komponentů je asi tristní uvažovat o tom, že nějaká hra chce nedejbůh víc bež 4GB ramky.

    Jinak si marně lámu hlavu, cos myslel "min 64-bit". Minimálně 64-bit operační systém? Uklidnim tě, "víc" nežř 64bit architektura zatím existuje jen na papíře nebo v prototypech, marně si lámu hlavu na tím tvým "min 64bit" :).
  • Přesně tak! Něco úplně nového, co jsme mohli hrát už před deseti lety :-D Tímhle se z COD stává bramboračka. Bramboračka kterou žerou miliony lidí a nedají na ní dopustit, i když by se z toho normální hráč zeblil :-( a hlavně těch 55GB na disku? to je skoro dvojnásobek BF4...
  • Dvojtečky se závorkama aneb jak ty řikáš smajlíkům existovaly dávno před příchodem internety ty jeden facebukkáku ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit