Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mám rád tyhle tématické články. Dobře se to čte a je to originální. Né jen to přepisování novinek z N4G.com.

    Nejvíc se mi poslední dobou líbil ale tento: http://zabitcas.cz/konec-velkych-her-jak-je-zname-dnes/
  • joo doba bez interentu měla pro mě velké kouzlo, pamatuji se jak jsem slintal v gamestaru nad obrázky z preview na gothica 2 a nadšeně si představoval co je asi za tím kopcem, co je v těch lesích, tohle pro mě mělo obrovské kouzlo, a né že se teď podívám na lets playe, trailery atd. a nemám žádný překvápko..
  • Třeba Antichamber se v těch tajnostech přímo vyžívá. Tam to snad bez nich ani nejde dohrát :D
    Jinak se mi velmi líbí ve hrách tzv. easter eggs. Luxusem jsou takové věci.
  • Myslím, že hrám chybí hlavně "posvátná/tajemná vertikalita", jsou často ploché, já chci prostor... Neskutečně jsem se bavil u prvního Soul Reavera, miluju Descent - tyhle hry té "posvátné vertikality" užívaly hojně...
  • ramonovo kouzlo bylo hustý
  • Ved ja ich ani porovnavat nechcem, cele toto vzniklo len z toho , ze sa niekto pytal na zoznam tazsich zalezitosti ako DS, tak som dal svoj realny, ktore moje boli pre mna narocnejsie ako DS. Je to cisto moj subjektivny ''rebricek''. Ak by som chcel dat cisto hru , ktora zavisi len od skillu co som hral, tak by som asi zvolil Super Meat Boy. To je hrozny masaker, oproti nemu je DS prechadzka ;-)
  • Teď jak se bavíme o Witcherovi, docela jsem dostal chuť si ho po šesté znova zahrát :P
  • Pořád to nechápeš. Máš v tom guláš. Witcher 2 není těžká hra, ta obtížnost je pořád stejná jako na Dark, čili opravdu v té hře není problém přežít bez smrti. Kdyby system "savů" jako má Witcher 2 na Insane používal Dark Souls, tak to člověk nikdy nedohraje. Další základní problém hry a znovu na rozdíl od Dark Souls, že hra je šíleně nevybalancovaná, proto je na Insane nespravedlivá k hráči a tady je zase rozpor v hardcore hře, hra by měla být fér. Witcher 2 je balancován až pomocí neofico Full Combat Rebalance 2 Mod, který zas obsahuje nějaké ty bugy. Tyhle hry absolutně nemůžeš srovnávat.
  • Ty si mylis pojmy s dojmami, ja som nikde nenapisal, ze Witcher 2 je tazka hra..ale , ze hrat insane Witchera 2 je tazke. Pri DS a NG+++++++, kde nejde tiez o nic ine ako o zvyseny HP bossov , ktori maju rovnake utoky. Odstranenim save urobis hru hardcore...musi zmenit komplet sposob hrania, rozmyslat nad vyvazenim survival a dps, rozdelit obmedzene zdroje. V inych hrach vacsinou nejde dohlupa grindovat ako v DS a tym zvysovat svoje staty a vybavu.
    A ano, myslim, si presne to, ze s quicksave by bola DS seria mnohonasobne lahsia ako je.
  • kennyB
    Tohle je jeden z těch nejlehčích bossů v DS a hraje to někdo, kdo už to pořádně umí. V DS se nestane, že dostaneš bosse ke zdi a tam ho usekáš, jako je to o video výše *3*
  • Ano, tak Dark Souls je někde jinde v obtížnosti a není uměle a dosti trapně navyšovaná jako ve Witcher 2. Ta hra se ukládá pořád, plus máš v každé lokaci záchrany bod. Ono i kdyby ta hra měla quick save, tak pořád bude dost těžká. Já jsem se na NG++++++ trápil se Smough and Ornstein hodiny a hodiny a nějaký quick save by mě moc nevytrhl, jelikož bych opravdu neměl čas hru ještě průběžně ukládat. Srovnávat obtížnost Dark Souls a Witcher 2 je ta nejvyšší blbost, co jsem tu snad četl. Obtížnost v souls sérii je vybalancovaná k dokonalosti. Naopak Witcher 2 je taková moderní hra, která sazí na naraci a obtížnost není tak propracovaná a zopakuji ti to ještě jednou, odstraněním savů hru neuděláš hardcore. Chápu, že tu hru máš rád, já ji mám taky rád, ale trocha zdravého rozumu by neškodila *7*
  • Aha takze ak by bol v Dark Souls quicksave, tak zostane hardcore? Nechap ma zle, Souls su vyborne hry, ale narocnost je velmi diskutabilna, vacsinu subojov vyhras len uplne hlupym focusom a beh dokola + stit. Co je narocne je proste ze umries pomerne lahko ci uz svojou chybou (stamina vs bloky) , alebo tym velmi podivnym koliznym systemom, ked NPC nemaju problem mlatit cez stlpy a steny alebo presmerovat utok do uplne inej strany za ''behu'' alebo si hra len proste povie ze trafil. A opakujes znova tu istu parminutovu pasaz, kde sa nic zaujimave nedeje.
  • To ma o tom asi taku vypovednu hodnotu ako napr. taketo video z DS http://www.youtube.com/watch?v=70nGqlE8kS8, nedokazuje to o obtiaznosti vobec nic.
  • Podle mě hry nejsou nezajímavé jen kvůli informační záplavě a spoilerům, ale hlavně díky přesycenosti trhu.. Před patnácti lety jsem byl rád za každou blbůstku, měsíční přísun her se dal spočítat na prstech jedné ruky, a top AAA se nehrnuly jak na běžícím pásu. Dalším důležitým faktorem jsou opakující se herní mechanismy a zažité stereotypy. Podobně jako u aktuální filmové scény, kde se poslední dobou nedaří prosazovat i kvalitním režisérům a herecké špičce.
  • Záleží, co je pro tebe Hardcore, pro mě teda není hardcore tahle obtížnost. Celé to na mě působí jako populismus od tvůrců, že neví, jak vytvořit těžkou obtížnost, tak ji uměle navýší odstraněním savů. Pokud si odmyslíš savy, tak je ta hra stále dosti lehká. Celkově je to prostě jen špatně desingovaná obtížnost a tohle není Hardcore. Přeji dobrý den.
  • https://www.youtube.com/watch?v=3dVwPTlqSnot tomu říkáš hardcore hra? Na jednu ráno těžko chcípneš, když máš defence znamení. Chce to sundat růžové brýle
  • Ano celkovo je to lahsie..ale ta jedna smrt = koniec hry tomu dava uplne inu atmosferu a obtiaznost , inak sa to hraje ako Souls...tam smrt neznamena nic a nic sa nestane, max stratim trochu grindovatelnych veci.
  • Tak to si potom na insane nehral...insane je jedna smrt = koniec hry, tak by ma zaujimalo ako si mohol umierat viackrat ;-)
  • Zrovna včera jsem stáhl demo Gorogoa a rozplýval se nad formou zpracování i na to jak absolutně netuším co se bude dít dál.
  • Narocnost pomahala vytvarat hratelnost. Ze su sucasne hry mierene na specificke publikum sem pisat nemusis. O tom nikto na diskusii nepochyboval. Clankov na temu stretnutia Dana Vavru s manazermi tu bolo dost. Neviem ako v Cechach ale na zapade je priemerny vek hracov cez 35 rokov.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit