Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • bože bože bože, víš.. v hlavě máme pohybový receptory... a dokud se ty receptory nebudou stimulovat synchronizovane s pohybem kterej provádíš ve VR, tak ti bude vzdycky spatne... i kdyz to budes hrát v rozliseni milion na milion s 10k FPS. Tohle NIKDO nevyresil, je to totiz takovej mensi problémek, stimulovat neco v mozku tak komplexnim zpusobem... tohle ty firrmy absolutne neresi, protoze ví, že to neni v jejich silách
  • nechápes podstatu problemu, jako vetsina tady asi.... uz to znova vysvetlovat nebudu, to je házení perel sviním, akorat zas dostanu 20 minusu :D
  • Souhlas. Zkousel jsem brýle na Invex pred 20 lety s Doomem..blbost, 0 3d efekt lag atd..3d tv ujde ale zkusil jsem jednou stacilo. IMAX....to uz je lepsi 3d super ale clovek je tak nejak porad venku..neda se urcite mluvit o pocitu ponoreni. Mimochodem jsem zkousel i Wii...chvili zabava ale taky na jedno pouziti pro me. Oculus perfektni 3d a pocit teleportace dovnitr. Mozek vas po cca 15 vterinach sam presvedci ze jste uvnitr sondy v jine realite. Je to dost emocionalni zazitek proto se to neda popsat a je jasny ze po minulych radoby VR jsou lidi skepticti. To na invexu ale nemelo s VR co delat..jen 2 LCD u oci..nulove ponoreni. Nejde tak porovnavat neco cemu chybi ta zakladni vlastnost ktera cloveka na VR uchvati. To je jak srovnavat Flight Simulator na PC s letem ve skutecnem letadle. :D
  • Dobrej trollling:D Ja zkousel bryle na Invex 96. Bezel na tom DOOM.Trhalo to jak prase zadnej 3D efekt proste jen maly monitorky pred ocima..vubec nic pozitivniho to ve me nezanechalo. Koupil jsem DK1 a tam to je o necem jinem. Nejdulezitejsi a proc jsou z toho lidi uneseni je pocit peitomnosti ve svete..jak 3D efekt tak hlavne naprosto presny pocit z velikosti presmetu. Napr barak pres vama ma 50 metru a pusobi ohromne. Pocit ze jste u neceho ze se chcete dotknout zname uz z IMAX ale verte tomu ze diky tomu procesu "teleportace" je Oculus 10x lepsi. Takze proto ten hype..neni to uz hrani na 3D clovek tam proste JE. Nejblizsi srovnani mam asi s tim kdyz si vezmete helmu se sitkou proti komarum:D To ze tam clovek je vam helma nenici..jen proste koukate skrz ni..proste Matrix. Jsem zvedavej na DK2.
  • Coffin.Corner
    Člověče, nic ve zlém, ale plácáš nesmysly :) Nic takového, jako záchrana dat a utajené elektroniky, během katapultáže neexistuje. Ono by to bylo i celkem nelogické, protože sestřelený pilot přistane samozřejmě na nepřátelském území a proč by takové věci servíroval nepříteli jako na talíři, když je mnohem bezpečnější, že se data a přístroje zničí i se spadlým letadlem. Na bezpilotní drony se proto dokonce montují autodestrukční nálože.

    Jinak jsem už níže psal o tom, že se aktuálně řeší problém, proč trpí i jinak velmi zkušení piloti F-35 nevolnostmi s novým přilbovým zaměřovačem. Bohužel nic takového, jako elektroda, která by stimulovala patřičné oblasti mozku, neexistuje. Zkouší se stimulace středního ucha, ale je to v plenkách a hodně nákladné.
  • victor
    Já vnímal problémy s dlouhým rozostřením při pohledu na zbraň v ruce a při přesunutí pohledu do dálky ... a pak jsem měl ultimátní problém s rozlišením , kdy jsem mnohdy netušil z kterého pixelu mne kdosi odstřeluje :/ . Samozřejmě to mohly být především SW problémy v Half-life , ale na pochopení negativ prvního devkitu to stačilo
  • victor
    Že by tohle byl ten pravý důvod tzv. "Přepaření" ? Musím podotknout , že jednou za čas trpím migrénou , a pokud delší čas hraji nějakou hru , stav do kterého se s železnou pravidelností dostanu příznaky migréně odpovídá (bolest hlavy, závratě) a pomáhají na něj stejně tak Kinedril s Ibuprofenem (+ léky na nedostatečné prokrvování pokud už jde vážně do tuhého ) . Měl jsem za to , že spíš tělo trpí pod přívalem endorfinů a podobných jindy prospěšných látek a ono nakonec bude rozporovat to co vidí s reálným stavem těla ? .....
    No o 3D vjem jako takový strach nemám , Oculus jsem zkoušel a nějakou tu hodinku bych jej snesl bez problémů ....
  • prosim ta to kde si prisiel na prirovnanie s pilotmi v stihackach? to co maju piloti nie je VR ale AR - Augmented reality, proste HUD display v helme s dalsimi udajmi cez skutocny realny obraz
  • Jack1947
    Defakto, mluvis o tom co ja povazuji za pravoplatne 3D burt platne ze to uz treba testuje nekde treba armada k nam se to dostane... no mozna nedostane nikdy.
  • walltar
    To bych teď neřešil ... stejně to budou rozesílat v červenci.
  • C-BEAM
    ono to rozlíšenie prestáva byť niečo neskutočné pretože je s nami už 10 rokov... Určite u monitoru alebo tv je ešte stále 1080p dostatočné, ale keď sa bavíme o VR tak tam jeho význam narastá.

    Na oculus bude podľa prepočtov potrebné rpzlíšnie aspoň 16 k aby človek prestal vnímať to že je obraz zložený z pixelov. 16 k je 70 !!! x väčšie rozlíšenie ako 1080p. A to skutočne nie je otázka rokov ani jednej dekády... Ak by ste to isté chceli u holografickej projekcie musíte ísť rádovo nahor a toho sa obávam dočkáme my až na staré kolená.
  • Jack1947
    To je mozny, ja se v tom tak nevyznam... no vzdyt jsem konzolák *2*
    jo, jenze ono to rozliseni uz prestava (aspon u me) byt neco tak neskutecneo ze bych ho neozelil. Navzdory lepsimu zazitku a ted si vem ze ne vsechny dneska (ne)pojedou na nextgenu/next v inkriminiovanem 1080p a vice/mene. *4*
  • wenceslaus
    Dorazí to za rok, za dva? Dělají se na to hry? Za jakou se to bude prodávat cenu?
  • C-BEAM
    Jack: nemáš pravdu, v roku 2004 bolo max okolo 2048x1536 a aj viac. 1600x1200 bolo max v roku 1999 !

    nehovoriac o tom, že najbližších 6 rokov sa konzolové hry nedostanú nad 1080p, čo je teda ale dosť tragická situácia.
  • Jack1947
    Recenzent si trochu nakydal bordel na cesticku, vzdyt CRT tehdy umeli max 1600x1200 ( pravda mozna ne nativne) on to ale bere z pohledu konzoli a her na nich, mozna filmu ale i ty meli nekdy kolem 2004 uz sve HD edice. *4*

    Pohnuly jsme se o 2k rozliseni tedy 2560x1600 (nebo kolik) a dnes uz zachvily bude standart ( no dobre) relativne mozne ze 4k rozliseni bude dostupnejsi... jo a mame uz i to 3D a to je "sakra" hodne. *5*
  • Max 720p? Ale plosimtebe :D
  • Nj ale stve me ze porad nikdo neresi vypnuti pozicniho trackingu - jestli to eliminuje ty pocity na bliti nebo ne. Zkousi to na demech, konstatuji, ze se to s trackingem spatne ovlada, je jim na bliti a nasledne konci s testem. Proc to nezkusi jen tak, jako kdyby pouzivali stavajici normalni 3d bryle s 3d monitorem. Rozhlizeni hlavou je stejne v 3d akcich k nicemu a vyuziji to max piloti, nebo virtualni turisti, ale nikdo rozumny hrajici rychle akce. Prosim pripadne majitele riftu, at to taky zkusi bez trackingu a napisou sve poznatky. Rad bych vedel jestli je prevazne blivno z nataceni hlavou, nebo neceho jineho - protoze s headtrackingem to vubec nehodlam provozovat, ale spatne v autobusech mi obcas byva....
  • C-BEAM
    sklamem ťa ale v roku 2004 sa už v 1080p/1200p, hrávalo bežne (na PC samozrejme). Dokonca už okolo roku 2000 sa hrával Quake 3 v 1600x1200. Za posledných 15 rokov sme sa v tomto smere fakt skoro nikam neposunuli.
  • Recenzent
    jen noticka.

    Nevím kde žiješ, ale 1080p v roce 2004 běžné rozhodně nebylo, zrovna tu hraji pár her z té doby a všude je max 720p. To Full HD se do některých poté dodávalo prostřednictvím patchů, jak přicházely widescreen monitory.

    Zjistil bych si před reakcemi fakta.
    Ohledně poslední tvé věty - mno snad ne, to skutečně chceš abychom zůstali u lyžařských helem?
  • Odhaduju, že ten týpek nikdy neviděl příkazovou řádku v DOSu a tenhle tady chce srovnávat 19 letý VFX1 s OR, kterej ještě nevyšel :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit