Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mód může být dobrý, ale stejně neodstraňuje ta největší zla jako naskriptované nepřátele, pravděpodobnost zásahu (které si hra cucá z prstu bez ohledu na kryty, zdi apod.) a vůbec celkovou okleštěnost oproti hře staré 20 let. Po cca 20 hodinách asi mažu z disku, fakt nemám potřebu se rozčilovat nad tím, jak ufonek s pistolkou přes půl mapy trefí ze země snipera schovaného za zdí na střeše, přičemž sniper ho nevidí nebo jak má voják s útočnou puškou pravděpodobnost zásahu o políčko vedle stojícího ufona delikátních 64%. Těší mě jen fakt, že celý Xcom i s datadiskem stál jen 130 kč, takže žádná ztráta.
  • Jinak pokud ještě počkáš,tak dokončuju češtinu na poslední verzi long waru beta 15f3,která by měla bejt už úplně kompletní ve hře v bázi.
  • http://ulozto.cz/xJtWEJnZ/xcom-long-war-15d2-cestina-v1-04-rar
  • http://www.ulozto.cz/xQ8mQPFm/xcom-long-war-cestina-v1-03-rar
    udělal sem češtinu na long war
  • Jde hrát mód long war v češtině a je potřeba mít základní hru i datadisk Enemy Within?
  • tak som to trochu hral, moje postrehy :
    - zaciatok rozhodne nie je tazsi ako vanilla hra, mozno este lahsi, len treba viac managovat vojakov, rozhodne nestaci jeden uber a-team kvoli bojovej unave/lieceniu a frekvencii misii, ktorych je asi tak 3-5x viac ako vo vanila hre
    - pozitivne je ale ze netreba zase tolko managovat stavbu, satelity a vyskumy (lebo nie je zaco)
    - takticka alien ai je uplne mimo, mozno 10% striela, inak iba overwatch, kryt apod, niekedy skusa aj take klenoty ako move to flank (bez krytu) a potom spat do krytu, v podstate caka na hracov supress + flank, flush + overwatch abo odstrelenie krytu
    - air combat je asi 3x tazsi (co vzhladom na to ze je vysledok uplne random mi moc po chutie nie je), jednoducho je potrebna cela letka stihacov pre kontinent aby sa dalo vobec nejake to ufo zostrelit, autor asi chcel aby kazdy zacinal v severnej amerike s air bonusom :)
    - celkom fajn mod, ale na jednotku s hviezdickou do toho treba vlozit este kopu roboty, mozno by som este pockal na nejake dalsie patche kvoli balansu
  • kostejnesmrtelny
    Skyrim je ještě zlatej oproti Far Cry 3. Ziggy (autor Ziggy's mod) tu hru u mě doslova zachránil - to co vyblil noobisoft jsem vždy po deseti minutách znechuceně vypínal.
  • kostejnesmrtelny
    Právě proto mám howlongtobeat rád a jsou pro mě relevantní - neberou v úvahu speedruny a lidi, co stavěj na exploitech.
  • jo to je na hrach to nejdulezitejsi..kazdou prosvištět pokud možno pod 10 minut..ach jo..
  • Moderi jsou schopni si napsat i vlastni hru, naopak, velmi casto by to pro ne bylo daleko jednodussi. Jen se tim nechteji zivit, a proto to nedelaji. Ovsem doba, kdy se moderi k vlastni tvorbe z casti presunou, tu uz je. Mnozi z nich si to totiz uz uvedomili a dalsi si to uvedomuji.

    Co myslis, s cim se pracuje lip, s diassamblovanou binarkou, nebo se zdrojakem? Mockrat sem videl, a parkrat i delal, to, co "tvurce" tvrdil, ze udelat nejde, udelali moderi, bez zdrojaku, bez dokumentace ...

    Ostatne, kdo myslis ze (trebas) vyviji free servery pro MMO? Videl sem trebas wowkovej srv, kterej samo vyuziva to, co maji hraci v podobe klienta, ale implementoval veci, o kterych si na ofiku muzou nechat leda zdat. A od toho je uz jen krucek k vlastnimu klientovi. Podivej se trebas na openttd. Taky to dlouhy roky vyuzivalo data z puvodni hry. Dneska to ma vse svoje, a umi to veci, o ktery se predloha ani neotrela.
  • To je jako bys rekl o AMG ze dela lepsi auta nez mercedes. Moderi neudelaj nic, pokud nebudou mit hru
  • species
    Mody jsou jeden z hlavnich duvodu proc jsem, a pravdepodobne nadosmrti zustanu, PC hracem.

    A XCOM je jeste ten lepsi pripad, ale hrat nektere hry bez modu si naprosto nedokazu predstavit(skyrim).
  • njn, to uz je proste takovy tuning...
  • Jinak receno, dalsi priklad toho, ze moderi zadarmo delaji lesi veci, nez vyvojari za penize ... a to s tim, ze to delaji nakolene, bez pristupu ke zdrojakum ...
  • Já původní hry mnohokráte hrál. Včetně Apocalypse. Ale upřímně netušim, co na nich kdo pokládá za složité.
    Oproti novému xcomu jsou doslova primitivní, především díky tomu, ze vytrenovwny vojak je mnohem snadneji nahraditelné. Na misi je možné vzít mnohem vice vojáků, jejichž cena pak logicky klesá a ztráta tolik neboli.
    Jako scout se da pouzit levný tank, kterých se da vzít několik...

    Jediné co je stejně obtížné, je udržení ruznych státu v projektu. Ale taktictejsi stránka hry je v nove hře na impossible mnohem obtížnější.
  • To není o tom, že bych neměl rád výzvu. Většinu dnešních her rozjíždím už napoprvé na nejvyšší dostupnou obtížnost -- možná proto, že obtížnost ve hrách už taky není co bývala. (Vyjma strategií tedy, v nich nejsem moc kovaný. Konkrétně XCOM:EU jsem poněkud potupně rozehrál na... normal? Už si nepamatuju přesně, ale nejtěžší obtížnost to nebyla a Ironman volba taky zůstala bez zaškrtnutí. *4* )

    Pro hraní hledám optimální rovnováhu mezi výzvou a zábavou, abych z toho hraní taky něco měl, ale při čtení popisu tohoto modu se nemůžu ubránit pocitu, že byl určen primárně pro stratégy se silnými masochistickými sklony (bez urážky). *3*

    EDIT: A mínus jsem ti nedal. Já nemám zapotřebí mínusovat odlišné názory.
  • Zatial 4 ustrachane a pokakane deticky, podme dalsi - chcem viac minusiek nech vidime kolko sralinkov sa tu nachadza.
  • zase na druhou stranu kdyz se podivam na SC2 tak blizz dela vse mozne na podporu moderu a vysledek je tisice blbosti plevele a hledej tam v tom tech par dobrejch diky mnozstvi je to zabity vlastne nic krom blizzardich modu jsem z toho moc nehral a hrat nebudu on je taky problem ze tech modu je vic jak hracu a chtit si zahrat starsi MP mod je prakticky nemozne jedine se svejma znamejma protoze do hry nesezenete spoluhrace...
  • Přesně tak. Např. Tropico - DLC 5 stromků, 1 budova, 1 skin na panďuláka a jedna mapa = 3,- e. To že by to komunita spíchla za pár hodin a zadarmo je pro distributora noční můra.
  • Pretože sa boja znížených ziskov z dlc a nových dielov, keby im niekto pod nosom vytváral obsah zdarma *7* To je postavené na hlavu a ja mám dojem, že herné štúdiá sú plné kravaťákov s totálne zkostnatelým pohľadom na herný priemysel.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit