Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MidnighT91
    Diablo 3, se stíny a bez nich...
  • Beta odzkoušena, nedá se tam tedy nic dělat, ale ta grafika je pro mě opravdu špatná, tím nemyslím jen technickou stránku ale i tu "uměleckou" Oranžová tráva podél cesty vypadá jak plivance nebo blitky atd. neni to pro mě zrovna pěkně koukatelný s tim, že se mám do toho vžít a nasávat amosféru Diabla. Jediné co navozuje určitou atmosféru je skvělá hudba a sem tam nějaká mlha. Na tenhle kreslenej styl mám už alergii. Zarazily mě i stíny, je jedno kde je světlo, stín je pořád stejný, jen se zesvětluje nebo ztmavuje, ale ať je zdroj světla kde chce, pořád je stín stejně dlouhý a na stejnym místě, docela úlet, ale možná je to betou. Animace Demon Huntera, který je jediný hratelný je dost komická, běží v předklonu ohnutej jak paregraf. Co se týče grafiky obecně, je to podle mého špatné jak jsem si myslel a jak bylo vidět, jestli to zachrání po stránce hratelnosti si jist nejsem, z těch všech úprav a zjednodušení dobrý pocit nemám a pochybuju, ale svět se nezboří samozřejmě, je to jen hra a kvůli rozdílu mezi tím jak jsem si pokračování Diabla představoval a mezi skutečností už jsem nad tím dávno zlomil hůl, nadvakrát.
    • No jo, Blizzard se holt nemůže zavděčit všem :(
      • No nekterym vseumelum a vsevedum se nezavdeci nikdo jenom blbe reci aby si pripadali zajimavi Diablo 3 je jasna volba na 200% jsem presvedceny ze to bude opet spicka u ktere opet zakysnu na 5 let jako u kazde blizzard hry nikdo jiny hry jako blizzard neumi.... o kazdou hru se staraji jak o male batole porad neco pridavaji vylepsuji i kdyz uz to ani neni potreba jsou to herni bohove
        • Do posledního písmene s tebou souhlasím, jsem stejného názoru... ale na zdejších fórech tu za takovýhle výrok dostaneš leda tak přes tlamu :D Ten kdo miluje Blizzard a Apple je nepřítel státu.
          • nechapu proste blizzard jedina firma co nehodil PC hrace do smelcu jako ostatni a nezacali delat konzolove rychlokvasky :) a lidem se to asi nelibi :) stejne to budouhrat vsichnico tady nato nadavaj ajeste se z toho pokalijakje to bozi teda pekelne:)
            • 100%
      • To je pravda, ale v některých věcech bych čekal, že už bude nějaký standard, např animace, stínování, když už inovace v hratelnosti nejsou co bývaly a je těžké něco nového udělat tak aspoň ať se ta grafika někam pohne, tedy dopředu.
    • Tak mrkni na Path of Exile, podle toho co píšeš, by ti to mohlo vyvhovovat více. Mnoho lidí se na to těší i o trochu více než na D3 a to už je co říct. http://youtu.be/Zc5DBIe8eJw
      • Na DIII to nema grafika snad jeste horsi (hrajou to v okne ?)
        DIII to neprekona zijes v realnem svete?
        A oproti path of exit *11* bude hratelnsot na 100%
        No Flame *7*
      • Jj, znám, vypadá to slibně, to ano, všechna čest co dokázali.
        • Já měl to štěstí :D , že už jsem se do Bety PoE dostal a je to skvělé. Jedno z nejchytlavějších a nejzábavnějších hack'n'slash RPG za poměrně dlouhou dobu. Na D3 se sice pořád taky těším, ale mám silně tušení, že PoE budu mít raději, je to vážně úžasné. Takhle bych si já představoval D3.
          • Mechwarrior - přesně tak, v D3 to působí skutečně jak píše, mám z toho stejný dojem.

            Na PoE je vidět ten malý tým a rozpočet ve smyslu detailů, je to takové hodně sterilní, uvítal bych více detailů, aby to bylo bohatší. Třeba v Dungeon Siege, který je už taky starý, tak to tak nějak žilo, ty lesy, stromy se houpaly ve větru, šum lesa, sem tam chatrč, rozbité věci, občas někde zastrčená jeskyně, která nesouvisela s hlavní dějouvou linií atd. to mi na tom taky hodně chybí, v Diablu 3 je ten samý problém, vždycky jen dojdi z bodu A do bodu B, všechno okolo sterilní a mrtvé, nic kam by šlo odbočit atd. asi mám velký požadavky, ale tak to holt vidím, v žánru HaS Rpg je tohle problém a když už někdo udělá první kroky tak zase selhává v jiných aspektech.
            • Mechwarrior_bw
              áno v D.S. bolo fajn ako zašuštalo lístie, rozhýbali sa listy a vynoril sa z nich protivník :) tiež by som uvítal viac vegetácie a interakcie s ňou nie len v hrách ako diablo ale v RPG všeobecne a takisto viac fauny - lesnú zver od najmenších po najväčšie, chcel by som vidieť v lese ako medveď chytí nejakú zver alebo ako medzi sebou bojuje vysoká, proste žíjúci svet kde by mal hráč pocit, že fungoval dávno pred jeho príchodom a žije si vlastným životom.

              No ale možno sa z nás definitívne staly herní snoby *1*
          • Mechwarrior_bw
            poe má evidentne lepší engine, lepšie shadery, pôsobý realistickejšie ale nemajú až tak dobrých level dizajnérov ako Blizzardi. Naneštastie blizzard skutočne asi zaspal na "wowrínoch" a technologický vlak mu ušiel niekolko rokov dozadu.

            Ako spomýnal Slayerer napríklad s tienmi - postava stojí vedla ohňa a tien smeruje k nemu atď. -niečo také nepatrí do roku 2011. Súčasný HW vrátane konzol by dokázal utiahnuť 3x lepšiu grafiku ako to čo predvádzajú blizzardi.
            • Mechwarrior_bw
              Slayerer: áno, D3 sú postavy na pohľad oddelené od prostredia, akoby boli v inej "vrstve" nad prostredím, v PoE pekne zapadajú do prostredia, sú plastícké s dobrým shadingom, jednoducho tam zapadajú.

              Dúfam, že sa postupne Grinding Gear Games rozrastú a do týmu pridu umelci a dizajnéry ktorý to vytiahnu o level-dva vyššie...

              edit: tiaž vidím ten nový HUD prvý krát a je moc podarený !
            • Savager - aha, máš pravdu, je tam nový HUD, tak to beru zpět, ještě jsem to neviděl, samozřejmě to vypadá teď mnohem lépe.

              Kdyby to také někdo minul, tak je to vidět třeba zde
              http://www.youtube.com/watch?v=k8779Ff_qoc
            • pro Slayerer: No on se youtube hemží videama, které obsahují ještě původní alpha HUD, teď už má PoE zhruba 2-3 týdny HUD nový a myslím, že vypadá suprově. Pokud mluvíš i o tom novém, co konkrétně se ti na něm nelíbí nebo co si myslíš, že by mělo být jinak?
            • Pravda, grafika PoE mě osobně taky dost překvpaila, HD videa na youtube, například v jeskyních či co to bylo, fakt nádhera, nepřátelé jsou pěkně "plastičtí" tzn. mají pěkně znatelný objem, odlesky tam kde mají být, animace taky supr, efekty decentní, vzhled realistický, takže žádný ohňostroj. Malé studio, malé zdroje a takový výsledek. Jediné co by mohli opravdu hodně vylepšit je asi HUD, je hooodně retro a jednoduchý, pár výtek by se ještě našlo, ale u nich beru v potaz, že jsou uplně na jiné úrovni než Blizzard.

              "WoWřínech" - hodně jsem se zasmál *1*
            • Ono je to těžké když GGG (grinding gear games), kteří dělají PoE mají tým o 10 lidech :) O to víc si jejich práce cením, protože to co dokázali navíc v takovém počtu je geniální
            • kostejnesmrtelny
              Hehehe, WoWříny jsou fakt super *1* *1*, byť s tím co jsi napsal úplně nesouhlasim. Mám v živý paměti, že když vyšlo D2, spousta lidí žehralo na nízký rozlišení 640*480. Blizzardí hry byly vždycky technologicky pozadu...

              Ono v tom fofru při likvidaci všech těch démonů nebudeš mít moc času na obdivování dokonale ostrejch hran, řekl bych *3*
          • Aha, tak to je fajn : ) Jestli se můžu zeptat, je ten skilltree fakt tak šílenej? Na první pohled to tak vypadá, ale něco mi řiká, že je to jen zdání a v praxi to bude fajn. Jak je to s generováním prostředí? Generuje se nebo to más svá omezení? (nepočítám pevné lokace jako kampy, města atd.)
            • Savager - abych to uvedl na pravou míru, betu jsem hrál, ale ne díky pozvánce, z toho jak jsem napsal, že se tam nedá nic dělat jsem měl za to, že to je poznat, ale raději to tedy upřesňuji, nebyl jsem vybrán, ani jem se o klíč neucházel, postupoval jem jen podle návodu, který umožňuje betu hrát s tím, že se můžeš projít po městečku a malém okolí.

              Díky za odpověď, trochu jsme se bál aby u těch her co říkají že mají generovatelné prostředí, tak aby to nebylo jen o tom, že se to otočí o 90 stupňů atd. jak to často bylo v D2.
            • jestli se nepletu tak Slayerer se neptal ne Diablo ale na PoE, protože v betě Diabla už je, ale PoE ještě nehrál.
              Ten skill tree je šílený, ale v dobrém slova smyslu, hodně velký, komplexní, skvělá možnost volby a jistý druh svobody při postupném vylepšování postavy. Lokace a dungeony jsou náhodně generované s tím, že každé mají své určité vlastnosti, velikost a jiné prvky, které jsou pro tu danou lokaci specifické ačkoliv je náhodně generovaná.
            • Air - já se ptal ohledně Path of exile : )
            • Skilltree není šílenej, jen funguje na nových principech (vyzkoušej na stránkách D3). Města jsou statická, dungeony jsou generované ze segmentů (jako když hraješ tetris). Beta obsahuje pouze 30% prvního aktu, neměl jsem možnost více otestovat.
            • eh...kempy samozřejmě : )
  • Hairy_Ass
    Vážně se najde ještě někdo, kdo u her od Blizzardu musí snižovat nastavení? *15*
    • posila
      SC2 hraju v multiplayeru na low a v kampani na medium (tam mi moc nevadi, kdyz FPS klesne pod 30, kdyz se toho na mape hodne deje) :)
    • Pokud ulítáváš na retru tak... *1*
  • To je teda srovnání, vždyť na tom není co srovnávat! Obrázky v rozlišení 600x400 odhadem...
  • Doporucuju tohle video http://www.youtube.com/watch?v=S4qmrZEF-rE
  • Nie je dobrým znamením, že na low detaily majú textúry rovnaké rozlíšenie ako na high detaly.
    Mení sa len tieňovanie, prípadne nasvietenie scény.
    Modely a textúry zostávajú nedetailné, akési rozostrené.
  • Z D3 jsem drive nebyl nejak zvlast nadseny. Z bety mam ale dobry pocit.

    Pocit (z pohledu designu) mam jako z D1 (coz je skvele) s pridanymi vychytavkami z D2 (coz je jeste skvelejsi).

    Jedine, co bych D3 vytknul je trochu graficky prekombinovane UI. Idealni to bylo v D1 - jednoduche a dokonale.
  • Ja osobne som za to rad, vypada to ze to rozbehnem aj na svojom 2 roky starom notebooku (ktory ani vtedy nebol zrovna herny) a s tym som spokojny. A v pohybe to vobec nevypada zle, prave naopak (podla videi):

    atmosfericke - check (hlavne hudba, dabing (!!!))
    graficka stylizacia - super (niektorym ludom mozno nevyhovuje, mne ano)
    efekty spellov/abilit - vyborne (graficky, aj "fyzikalne" - ta fyzika je tak nejak vseobecne funky a imho trochu prehnana, ale mne sa proste paci ze ked zacastim spell of doom tak nepriatelia lietaju po celej miestnosti ^^)

    A vobec, naco vypisujem, radsej sa pozrite na playthrough za barbara s komentarom - http://www.youtube.com/user/ForceSC2strategy
  • BoB.2
    na porovnaní jsou obrazky moc malí ale připada mě to stejný.
  • Dufam, ze to graficky este trochu vyladia. Popripade nech potom dodaju nejaky "high resolution" patch/addon. Ale inak sa mi Diablo III celkom paci.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit