Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nebyl by nekdo ochotnej mi s tim trochu pomoc? chtel bych si udelat vlastni nekomercni zombie hru na styl Dead Islandu ... nikdy sem nic takoveho nedelal .... je to opravdu tak strasne tezke?
    • to znamena zmenit i skiny postav a zbrani ... jak dlouho by to tak asi trvalo?
      • kým by si sa to naučil, všetko ovládal a tak, tka by ti to trvalo niekoľko rokov a potreboval by si nato tým nie byť len sám, ak sa chceš učiť na udk na tejto stránke sú cz a sk tutoriály: http://udk-site.tym.sk/
      • je potreba se hlavne seznamit s lua scripty, ktere pouziva CryEngine. UE3 yase pouziva UnrealScript, kterej je velmi podobnej C#.
  • Hanzales
    Tak chlopi, doufám, že do 3-4 let tady bude System Shock III od fanoušků, pro fanoušky. :PRAY:
    • modlim se :) a jeste par her by se naslo, ktery by staly zato, co třeba Magic Carpet 3 ?
      • a čo treba Outcast II *14* *14*
        • http://www.openoutcast.org/wp/
  • Urug
    Sem se bál, že to bude náročný jak prase a je to svižnější jak Hammer Editor.
  • Tohle od tech studii zeru. Teprve vcera jsem zjistil, ze muzu zdarma pro free tvorbu vyuzivat Unreal Engine 3 a ted jeste si muzu vybrat CryEngine 3, dva nejlepsi herni editory vubec. To je proste bomba!
  • Teď už se jen modlím aby DICE uvolnila MODTools pro FrostBite 2
    • "je moc slozity"

      aneb budeme vydavat svoje predrazene trapne dlc a zabranime komunite vytvaret dalsi obsah
      • Samozřejmě to může být tak, jak píšeš. Zároveň to ale nemusí být hloupá výmluva, ne každá firma má ty nástroje a procesy vytváření obsahu tak uživatelsky přístupné, jako Crytek nebo Epic. Co když je to celé více propletené s částmi kódu enginu, který nemohou zveřejnit (Crytek zveřejnil herní kód, jádro enginu ne, podobně je to s UDK)? Nebo proces požaduje používání nekřesťansky drahých a složitých profesionálních nástrojů třetích stran? Nebo to potřebuje nějaké výpočty na render farmách (což mimochodem možná bude problém s Rage)?
        • Jop, tohle je skoro určitě příčinou. Dát dohromady smysluplné SDK je u některých enginů peklo. Sakra, i Valve má dodnes dost nepřívětivé některé součásti jejich SDK pro Source.
      • Oni ale ještě definitivně neřekli že ho neudělaj takže tu nějaká šance ještě je.
        • No oni ho vydají...až si namastí kapsy na svých DLC. *4*
  • Editor má vizuální skriptovací nástroj, co se to jmenuje? (nápověda: je to graf, který má jistý tok k němu):
    Nevíte odpověď je to otázka u registrace v cryteku.
    Děkuji
    • Taky to nevím tu otázku
  • no to není špatný uvidime co to přinese
  • Kéž by na tohle byl čas, stále sním o své dokonalé RTS nebo RPG hře, kterou bych udělal podle svýho, takový plnohodnotný AoE, co bych za to dal, ale kde na to vzít čas a kdo ví jestli to ty enginy zvládají nebo by byl potřeba už odbornější zásah což je problém, programování je mimo můj obor.
    • add RTS:
      Treba v UE3 udelas FPS hru s low poly modelama a pak jen spravne oddalis a nastavis kameru.
      • Paulcz
        Nevím sice jestli jde nějak upravit samotné jádro enginu, ale pochybuju - udělat RTS jen pomocí skriptů není zrovna dobrej nápad a bude to hrozně pomalé a komplikované. Tedy pro hru typu AoE.
    • Vzhledem k tomu, že Cry engine je uzpůsoben na tvorbu 3D stříleček, tak to překopat na strategii bude imho chtít nějakou znalost programování. Hrál jsem si s UDK, ale když jsem se dostal ke psaní scriptů, tak jsem to nechal plavat. Možná na střední by na to byl čas, ale teď už fakt ne. Možná v důchodu :)
    • Ja teda s Unreal Engine 3 teprve zacinam (krome toho umim programovat spis jednodussi hry), ale predpokladam, ze udelat v enginu pro FPS strategii nebo RPG uz by chtelo programatorsky zkusenosti (jestli to teda vubec de). Nebo se pletu?
      • Právě, jak jsem napsal, myslim že to už je asi jiná liga a chce to programovat.

        Já si několik týdnů hrál s AoE3, dá se to slušně upravit a totálně jsme tomu propadl, vytvářet si vlastní budovy, jednotky, atd. to mě dostalo. Stejně tak jsem si parádně vyhrál s částicovými efekty, který jsou tam taky dost promakaný jen toho autoři nevyužili kvůli náročnosti, i když je to 6 let starý, tak v dobrých rukách to směle strčí po grafický stránce do kapsy i dnešní RTS. Má to bohužel ale svoje limity a když pak vidim ke stažení takový enginy, tak mě hned přepadnou choutky se v tom realizovat když to jinde nešlo, jenže pak člověku dojde, že je to ohromnej kus práce hlavně po tý programátorksý stránce. Já jsme přes modeling, textury, materiály, částice atd. animace by se taky zkously, ale co je to vše platný když to někdo musí přivést k životu, aby tahle jednotka dělala tohle, aby se kamera chovala takto, atd. Vždycky to zamrzí si uvědomit, že je to takovej porod, čekat na pořádnou RTS (kterých je jako šafránu) může člověk až do smrti, takže pak zbývá ono "co si člověk neudělá sám, to nemá"
        • Tam by se hlavne muselo asi kompletne naprogramovat cely chovani jednotek, ale nevim. A neni nejaky primo engine pro RTS? Ale to uz asi mas zjisteny....
          • Asi tak a to už je holt trochu víc.

            O enginu pro RTS nevím, nezjišťoval jsem, chvilku jsem teď hledal, ale nic kloudnýho, i kdyby se něco našlo, tak na ty AAA tituly to asi mít nebude. Modlím se za ten AoE3 BANG engine, ale to je samozřejmě utopie, možná za pár desítek let...
      • ano musis to tam proste jak do automatu na napoje nenatukas
      • No koukal jsem na UDK scripty a jsou jich tam fakt mraky (cca 3000 objektů?) a v tom se vyznat, aby jsi v tom mohl něco udělat a věděl, že se nepojebe co nemá, bude asi nějaký čas chtít se v nich hrabat....
        • Jj, s tim pocitam (v oop trochu umim). Ja prave chci v tom udelat kompletni hru. Coz teda bude hafo uceni, ale me to bavi :)
  • Senzační zpráva. *4*
  • udk je full free ? i CryEngine 3 tez ? .. Je mi jen divne ze jediny Unity3D by byl placeny (ano, je i free verze bez stinu atp..) Zaciname delat na projektu, neake objekty uz mame tojo, zatim delame v Unity free verzi, ale jak sme zjistili ze ma tolko omezeni zacali jsme hledat lepsi Enginy, ne ze bych o Jinych drive neslysel, ale neak se mi dostalo o Unity, tak jsme zkusili.. No a ted kdyz vidim komenty a videa na YT a tak celkove, tak si myslim ze UDK a CE3 je o dost lepsi.. Stahuju ted oboje, A zajimalo by me jestli to je takle prave i u techto enginu, ty omezeni, typu (water, shadows,...) A nebo jestli je to FREE FULL VERSION ? :)
    • NN stíny a věchno je zde jako má finální hra (stíny, voda atd.), placená je pouze pokud by jsi chtěl hru prodávat

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit