Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Editor má vizuální skriptovací nástroj, co se to jmenuje? (nápověda: je to graf, který má jistý tok k němu):
    Nevíte odpověď je to otázka u registrace v cryteku.
    Děkuji
    • Taky to nevím tu otázku
  • udk je full free ? i CryEngine 3 tez ? .. Je mi jen divne ze jediny Unity3D by byl placeny (ano, je i free verze bez stinu atp..) Zaciname delat na projektu, neake objekty uz mame tojo, zatim delame v Unity free verzi, ale jak sme zjistili ze ma tolko omezeni zacali jsme hledat lepsi Enginy, ne ze bych o Jinych drive neslysel, ale neak se mi dostalo o Unity, tak jsme zkusili.. No a ted kdyz vidim komenty a videa na YT a tak celkove, tak si myslim ze UDK a CE3 je o dost lepsi.. Stahuju ted oboje, A zajimalo by me jestli to je takle prave i u techto enginu, ty omezeni, typu (water, shadows,...) A nebo jestli je to FREE FULL VERSION ? :)
    • NN stíny a věchno je zde jako má finální hra (stíny, voda atd.), placená je pouze pokud by jsi chtěl hru prodávat
  • Prosím vás nevíte někdo Username a Password na tento program -??????? děkuji
    • Musíš se registrovat na Crytek.net
  • Dobrý den potřeboval bych poradit kde bych mohl najít v tomto programu Username a Password děkuji a pošlete mi to na e-mail ( WagnerJara@seznam.cz ) děkuji
  • Nebyl by nekdo ochotnej mi s tim trochu pomoc? chtel bych si udelat vlastni nekomercni zombie hru na styl Dead Islandu ... nikdy sem nic takoveho nedelal .... je to opravdu tak strasne tezke?
    • to znamena zmenit i skiny postav a zbrani ... jak dlouho by to tak asi trvalo?
      • kým by si sa to naučil, všetko ovládal a tak, tka by ti to trvalo niekoľko rokov a potreboval by si nato tým nie byť len sám, ak sa chceš učiť na udk na tejto stránke sú cz a sk tutoriály: http://udk-site.tym.sk/
      • je potreba se hlavne seznamit s lua scripty, ktere pouziva CryEngine. UE3 yase pouziva UnrealScript, kterej je velmi podobnej C#.
  • Taky bych začal s UDK. Jsem sice laik, ale aspoň k UDK vyšel pěkný seriál jak na to. viz dále:
    http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/17565-hratky-s-unreal-engine-cast-i-prvni-krok-do-nerealna je toho 10 dílů i o skriptech tam je také dost informací. Dokonce jsem si i UDK stáhnul. Najdu-li si čas, tak asi UDK a ne CryEngine.
  • Kéž by na tohle byl čas, stále sním o své dokonalé RTS nebo RPG hře, kterou bych udělal podle svýho, takový plnohodnotný AoE, co bych za to dal, ale kde na to vzít čas a kdo ví jestli to ty enginy zvládají nebo by byl potřeba už odbornější zásah což je problém, programování je mimo můj obor.
    • add RTS:
      Treba v UE3 udelas FPS hru s low poly modelama a pak jen spravne oddalis a nastavis kameru.
      • Paulcz
        Nevím sice jestli jde nějak upravit samotné jádro enginu, ale pochybuju - udělat RTS jen pomocí skriptů není zrovna dobrej nápad a bude to hrozně pomalé a komplikované. Tedy pro hru typu AoE.
    • Vzhledem k tomu, že Cry engine je uzpůsoben na tvorbu 3D stříleček, tak to překopat na strategii bude imho chtít nějakou znalost programování. Hrál jsem si s UDK, ale když jsem se dostal ke psaní scriptů, tak jsem to nechal plavat. Možná na střední by na to byl čas, ale teď už fakt ne. Možná v důchodu :)
    • Ja teda s Unreal Engine 3 teprve zacinam (krome toho umim programovat spis jednodussi hry), ale predpokladam, ze udelat v enginu pro FPS strategii nebo RPG uz by chtelo programatorsky zkusenosti (jestli to teda vubec de). Nebo se pletu?
      • Právě, jak jsem napsal, myslim že to už je asi jiná liga a chce to programovat.

        Já si několik týdnů hrál s AoE3, dá se to slušně upravit a totálně jsme tomu propadl, vytvářet si vlastní budovy, jednotky, atd. to mě dostalo. Stejně tak jsem si parádně vyhrál s částicovými efekty, který jsou tam taky dost promakaný jen toho autoři nevyužili kvůli náročnosti, i když je to 6 let starý, tak v dobrých rukách to směle strčí po grafický stránce do kapsy i dnešní RTS. Má to bohužel ale svoje limity a když pak vidim ke stažení takový enginy, tak mě hned přepadnou choutky se v tom realizovat když to jinde nešlo, jenže pak člověku dojde, že je to ohromnej kus práce hlavně po tý programátorksý stránce. Já jsme přes modeling, textury, materiály, částice atd. animace by se taky zkously, ale co je to vše platný když to někdo musí přivést k životu, aby tahle jednotka dělala tohle, aby se kamera chovala takto, atd. Vždycky to zamrzí si uvědomit, že je to takovej porod, čekat na pořádnou RTS (kterých je jako šafránu) může člověk až do smrti, takže pak zbývá ono "co si člověk neudělá sám, to nemá"
        • Tam by se hlavne muselo asi kompletne naprogramovat cely chovani jednotek, ale nevim. A neni nejaky primo engine pro RTS? Ale to uz asi mas zjisteny....
          • Asi tak a to už je holt trochu víc.

            O enginu pro RTS nevím, nezjišťoval jsem, chvilku jsem teď hledal, ale nic kloudnýho, i kdyby se něco našlo, tak na ty AAA tituly to asi mít nebude. Modlím se za ten AoE3 BANG engine, ale to je samozřejmě utopie, možná za pár desítek let...
      • ano musis to tam proste jak do automatu na napoje nenatukas
      • No koukal jsem na UDK scripty a jsou jich tam fakt mraky (cca 3000 objektů?) a v tom se vyznat, aby jsi v tom mohl něco udělat a věděl, že se nepojebe co nemá, bude asi nějaký čas chtít se v nich hrabat....
        • Jj, s tim pocitam (v oop trochu umim). Ja prave chci v tom udelat kompletni hru. Coz teda bude hafo uceni, ale me to bavi :)
  • Ok.. tam se neodolal a stahuju 5gb torrent s tutotialy, ktery sem nasel na foru crydev.net .. uvidime co to umi :) Vzdycky me lakalo naucit se UDK, ale na to sem byl liny.. ale CE3 bych mohl zkusit.
    • Muzes dat odkaz na ten torrent? Nejak to na te strance nemuzu najit ..
    • jeste dodam ze tam narozdil od UDK neni skoro nic jen par veci k jednomu demolevelu ale nevim rikas 5GB? mozna tam bude neco navic ja mam tu 700mb verzi, ale jinak receno pokud je nekdo franta uzivatel tak sance ze neco vic udela je v UDK nez v sandboxu.
    • no tak preju hodne stesti nastroje cryteku nejsou tak pohodlny jako v pripade UDK a hodne veci se tam dela sloziteji (predevsim ty zakladni) ale maj zase o dost lepsi engine no. (DukeNukemCZ-YT)
      • nejsi ty ten slavnej DukeNukemCz z PCTUNINGU ?
  • je to trochu trapná otázka, ale myslíte že člověk bez absolutně žádných zkušeností s takovými pragrami (jako jsem já :D ) se může sám naučit vytvářet v tom vlastní hry ? nebo je to určeno vyučeným programátorům ?
    • Jestli ale muzu poradit, nezacinej s CryEngine 3, ale s Unreal Engine 3. Protoze ten uz je veknu jako free nastroj nejakej patek a je na to dost tutorialu, z kterych se muzes spis neco naucit. Uplne nejjednodussi je si zadat "unreal engine 3 tutorial" do youtube a primo si prochazej navody od lidi, co te krok po kroku seznami s tim, jak takovou hru udelat. Unreal Engine je kdyztak zde: http://www.udk.com/download
      • Dík za rady, určitě vyskouším :D
      • A nebo si může stáhnout CryEngine 2, ten už je taky dost pátků venku a je dost podobný tomuhle
        • Kdyz jsme u toho CE2.. nevite jestli je nejaky obrovsky rozdil v CE2 a CE3? Myslim prevazne v UI. Ptam se proto, jestli pujdou treba tutorialy z CE2 pouzit v CE3..
          • Tezko rict, kdyz to dneska vyslo? :) Ja bych zacal dvojkou. Kdyz clovek bude mit zkusenost s tim, tak posleze prechod na 3 nemuze byt problem... Ale primo tutorialy z jiny verze enginu bych asi nezkousel, spis by to mohlo mast...
        • Rozhodne... :)
    • Tohle uz jsou enginy, takze myslim, ze jo, ale pocitej s tim, ze musis bejt hodne trpelivej, a pocitat s tim, ze ti hned nebude vse uplne jasny.
    • když strávíš hodiny nad tím programem, manuálem, tutorialy atd atd tak se v tom něco naučíš. ale jeslti celý hry to nevim :D udělat hru neni prd3l :D
  • Prvně Unreal Engine 3 a teď CryEngine 3....skvělá zpráva, rozhodně palec nahoru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit